Maar jij ook hoor lieve ST !!!! Hebben jullie al bekeken wanneer je evt weer voor een terugplaatsing wilt gaan? Oh je ring! Ben zo benieuwd! Zet je een foto in je album misschien? Ik heb volgens mij eerst een echo gehad en vlak daarna gaan plassen. Zondag weer echo om te kijken of eitje groot genoeg is. Hoop het wel!
Duimen draaien voor je Tat, volgende week tp van een hele mooie embryo. 5 is je geluksgetal voor volgende week! :>
Zeehondje, ik deed beide keren al mee voordat ik een echo had. Elk beetje helpt En de ring is met as. (In t gleufje. Met laagje wax erover) Ik heb m vandaag gepast en ben helemaal verkocht! Tis anders als mn andere sieraden maar heeft natuurlijk ook een andere waarde. De gene die de ring vult is op vakantie helaas(vanaf vandaag) dus moet 10dagen wachten nog.
Thanx lief!!! En dit is nog maar een voorproefje over 10 dagen zal ik hem showen! Zoals hij hoort te zijn!!
Thanx lieve meiden!!!! Ben er ook super blij mee. Maar moet dus nog wel eventjes wachten! Maar dat is ook niet erg. Die 10 dagen (en nu nog maar 9) kunnen er ook wel bij!! Tat: heel veel succes morgen met de fm!! Op naar een prachtig ei !! Spannend weer! Dit moet m gewoon worden lieverd!! En...lief van je! We gaan wel delen dan goed? Wie weet wat voor wonderen er ontstaan ja. We hebben het er wel over en eerlijk gezegd zijn we er wel weer aan toe! Zowel lichamelijk (dat was ik al snel) als geestelijk! Tis ook juist weer iets moois om naar uit te kijken! Dus het zal vast niet lang meer duren voor we weer voor een tp gaan! Ik moet rond 2mrt ongi worden dus....wie weet! Ooh meiden...ik ben zo blij voor jullie!! Zo geweldig dat er weer zoveel kleintjes op komst zijn!! Ik geniet van jullie verhalen! Mn ollega is eergister bevallen! Echt zo leuk! 1van mn beste vriendinnen is over 8dagen uitgerekend en mn schoonzus april! Zo spannend allemaal!! En zo genieten van al die wonderen om ons heen! En vrijdag ga ik met cate en mn sz naar de omnd beurs! Ondanks alles heb ik daar gewoon weer zin in!! En ga lekker snuffelen voor cate en mn neefje/nichtje die opkomst is!
Wat fijn ST, dat je heerlijk kan genieten van andere wondertjes! Hier vandaag, met 4 weken en 5 dagen al een clearblue test met 'zwanger 3+'!!!
Nou dinsdag moet ik weer terug! Ei was nu rond de 14/15mm...'t gaat zo traag als ik weet niet wat deze maand.... bms wel mooi 11mm. Hopen dat er dinsdag een ei op springen staat anders een maand wachten ofzo? Ik hoop van niet!!
Je hoeft niet te wachten lieverd...dat ei moet zowiezo springen. Dus ze wachten net zo lang tot dat bijna gebeurd en dan pregnyl en de tp!! Komt helemaal goed! Hier zeggen ze...liever traag maar gelijk met slijm oplopend dan een ei van 19mm en te dun slijm! En t gaat prachtig zo! Ik denk dat je morgen wel "klaar" bent! Miss savonds pregnyl en dan is je ei donderdag en je tp maandag!
Tat, waarom schrijf je dat je misschien een maand moet wachten? Gaan jullie op vakantie? Ik denk ook dat ie dinsdag de mooie grote heeft voor de pregnyl en dan twee dagen later de tp. Ik duim ervoor!
nee geen idee meiden, maar ze zei zondag dat als er dinsdag niets te zien is ik misschien bloed moest prikken om te kijken of ze niks gemist hebben... nbeetje vaag. maar ik had vanmorgen een licht positieve ovutest!! Maar ze doen in voorburg geen pregnyl voor de eisprong hoor. Zou het morgen wel kunnen vragen. ik heb tot nu toe alleen 2x pregnyl na tp gehad. Misschien is het wel beter om het juist wel te doen? misschien is mn ei ook altijd later gesprongen dan verwacht en dus "te vroeg" treruggeplaatst altijd. ZOu dat uitmaken?? morgen weten we meer!
Wauw wat lees ik nu weer allemaal? Sammy en Zeehondje van harte gefeliciteerd zeg. Bewaar jullie HCG maar voor mij, maar ik plaats pas terug als A. rond de 16/17 maanden is. Kan het mezelf niet nogmaals permiteren om met 2 kindjes bij mijn so te gaan inzitten, omdat ik niet meer kan tillen. En bovendien wil ik echt even genieten, want ze gaan ZO snel. Geniet ervan meiden .
tat: hoe ist gegaan meid?! wat zei de arts?!? hoe is je ei?! xxx babii: wauw! wat een mooi vooruitzicht en voor je het weet is het zover want jaaaa t gaat heel hard allemaal! geniet maar lekker van je prinsesjes xxx
Ok ei rond 18. Gevraagd of ik weer pregnyl mag ter ondersteuning. Ook of pregnyl en optie is om ei te laten springen maar dan rekenen ze do als eisprongdagnen dat terwijl ik vanmorgen een knaltest had. Nu dus bloed laten prikken om te kijken hoe hoog lh is. Daar afhankelijk van wel of geen pregnyl 5000. Zal straks nog ff vragen waarom ze kiezen voor 2x pregnyl na tp en niet voor 3x wat ik soms ook lees. Mooi vooruitzicht Babii
tat lieverd, wat spannend weer!!!! bijna tijd voor de tp!!! wanneer heb je die dan eventueel?? en dat ze do rekenen bij pregnyl dat klopt hor. komt door de pregnyl! die beslist dat je ei ongeveer 36 uur na zetten spuit springt. de ondersteuning varieert. in het AMC is het 3x na tp. maar ik lees ook wel soms 5x. en de ene prikt op dag 1 3 5 na tp (ma TP, di prik, do prik, zat prik) de ander op 2 5 8 de ander op 0 3 6 9. denk dat het per ZH verscheeld. (ik heb zelfs bij ons in zh verschillende prik schema's gehad en t beste werkte blijkbaar 1 3 5 )
Dank je wel Babii. En spannend hoor, dat is nog minder dan een jaar! Hoeveel cryo's hebben jullie nog? Tat, mooie grootte van het ei. Loop natuurlijk ook in Voorburg. Na deze IVF poging inderdaad 3x Pregnyl 1500IE gespoten. Eerste keer op dag van tp. Dit is ook veranderd, want vorige IVF was de eerste keer op de avond na de punctie. En met de cryo tp's inderdaad ook geen Pregnyl gespoten. Ik dacht van wel, maar heb even teruggelezen. Alleen ovutest inderdaad en dan zonder echo de tp gepland. Bij jou natuurlijk als extra ook nog een echo. En nu dus bloedwaardes ook bepalen. Ze denken gelukkig wel met je mee. En ook na de tp trouwens geen Pregnyl. Dus cryo tp's echt volledig in eigen cyclus gehad. Dan zie je toch hoe je dingen gaat vergeten of door de war gaat halen na al die jaren. Ik hoop dat er gewoon op het goede moment teruggeplaatst gaat worden en dat dit een heerlijke plakkerige baby gaat worden!!!
Net gebeld, mn LH was 57, dus ze gaan uit van morgen eisprong. Ik hoef dus geen pregnyl te prikken. Meteen daarna gebeld door de apotheek dat de 1500 (ik meen brevactit? Die duitse variant) klaar ligt. helaas weer een tekort aan Pregnyl in NL. en dan zondag hopelijk tp als de cryo goed ontdooit. Gek hoe je dingen ook weer vergeet he Zeehondje? MAar heb de 1e 2 keer ook helemaal natuurlijk gehad, alleen mijn LF was erg kort, dus toen heb ik gevraagd om wat hulp. Gek alleen dat ik maar 2 keer Pregnyl krijg en sommigen weer 3 keer. Stom ben het ook vergeten te vragen. Zal het met mn tp vragen. Hoe voel jij je trouwens? Al misselijk