Tat, klinkt goed! Gaat gewoon helemaal goed komen zondag! En dan zit je van tevoren allerlei vragen te bedenken en vergeet je ze toch weer te vragen. herkenbaar. Ik voel eigenlijk nog helemaal niks. Maar ja, ze zeggen dat dat meestal ook pas rond de 6 weken komt. Het liefst zou ik iets meer gevoeld hebben. Heb alleen wat gevoeligere borsten en bij m'n baarmoeder (als ik erop let) een beetje drukkend gevoel. Volgende week hoop ik misschien dat ik niks gezegd had over klachten, haha.
Top Tat, een blasto. Wat fijn dat de ontdooiing zo goed is gegaan en de embryo al tot blasto is gegroeid. Hou m maar lekker warm! Duimen draaien de komende dagen voor een goede innesteling. Xxx
Zeehondje, ik voelde ook niet veel in het begin dus dat is heel normaal ook bij de tweede. Al bijna 6 weken dus het komt snel genoeg, haha. Ja en dan denk je pfff hahaha. Hier echt steeds meer last met zitten en staan als ik dat langer dan een half uur doe achter elkaar... M'n bekken en onderrug kunnen dat nu niet meer aan. Maar goed, moet nog wel even volhouden want nu druk bezig op zolder om daar straks twee kamers van te hebben.
Jeeeeeehhhhh Tat, mooi een blasto aan boord! Heb je 'm mogen zien voor de tp? Bij de verse tp drie keer 1500IE gespoten ja. Bij cryo's nooit iets. Jij nu wel? Ik duim echt verschrikkelijk hard voor je!!! Zal even blarenpleisters halen Tori, sterkte met klussen en werken.
Dank je wel lieverds!! Ik hoop zooo dat dit m wordt!!! Op welke dagen Zeehondje? Hoor verschillende schema's namelijk en zkh zegt alleen vandaag en woensdag.
Ik had op een donderdag de verse tp. Donderdag - zondag - woensdag. Wel apart, we lopen toch in hetzelfde ziekenhuis. Maar bij jou natuurlijk na een cryo en op jou eigen verzoek toch?
Ja op eigen verzoek zeehondje. Vanwege korte LF. Allebei Voorburg toch? Kan me niet helemaal meer herinneren hoe het zat na m'n verse tp.
Jaaaaa, hier een mooi kloppend hartje gezien vanmiddag. De rest zag er voor deze termijn ook goed uit!
Zeehondje, wat fijn! Nu nog meer genieten Tat, hoe istie nu? Nog 7 dagen tot de test of langer? M'n duimen blijven draaien. Hier gaat het niet super, m'n onderrug en rechterbil worden nog niet 'beter' ben dinsdag zelfs eerder naar huis gegaan van m'n werk. Dus in hoeverre ik nog wat kan doen met klussen pfff ik weet t niet. De kleine in m'n buik gaat wel goed, bm was mooi gegroeid en ik voel hem steeds vaker en beter. Zelfs al aan de buitenkant te zien soms dat hij trapt!
Oh balen zeg. Ik begin er nu ook steeds meer last van te krijgen. Gevolg is dat ik enorm ga waggelen... Fijn dat het met de kleine verder helemaal goed gaat! Hier ook alles goed. Buik is soms een golfslagbad en ik voel ook de hik volgens mij <3 Volgende week weer een uitgebreide echo na 10 weken niks! Heerlijk even spieken naar ons meisje!
Topnieuws zeehondje!!! Tori wat klote van die pijn rustig aan doen!! Zo'n fijn gevoel Boris!!! Ik hoop het ook over een paar maanden weer te mogen voelen...
Zeehondje, 7 weken Al wat meer symptomen nu? Tat, hoe is het nu met jou? Ik ben vanmorgen naar de bekkenfysio geweest en het advies is nu om op m'n werkdagen tot 15:00 te werken, dus elke dag een paar uurtjes eerder naar huis. Dat ga ik doen vanaf vandaag. Ik zit nu ook alweer niet lekker dus dat is ook het beste denk ik. Gelukkig doen ze er niet moeilijk over op m'n werk.
zeehondje: gefeliciteerd!!!! nu lekker nog meer gaan genieten! heeeeerlijk!!!! boris: love that feeling! geniet ervan!!! en bijna weer echo dus!!? wat jammer dan he dat het altijd zo lang duurt? maar je mag haar bijna weer bewonderen tori: pas je goed op jezelf lieverd?!?! en natuurlijk de kleine man! ik was het topic kwijt! had per ongeluk mn abbo gewist en wist ff niet meer waar ik jullie kon vinden maar tis gelukt heb eigenlijk weinig nieuws meiden. vrijdag heeft ml mn ring opgehaald en ben helemaal happy ermee!!! gister op kraambezoek geweest bij mn vriendin die vorige week (2mrt) precies met 40wk is bevallen van zoontje nr2 en met onze dame gaat het super!!!! ze wordt zo wijs en groot! praat heel duidelijk en veel en steeds vaker ook met 3 of 4 woorden en ook echt gericht antwoorden enzo. en sinds zondag zijn we begonnen met zindelijk maken! hopelijk is ze na de zomer klaar tis zoooooo genieten van mn mooie moppie!!!!! nog 6weken!!! dan is ze alweer 2!!!! kan t amper geloven joh!