IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Tori fijn dat je minder mag gaan werken! Hopelijk scheelt het Veel.

ST gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin!
    En wat leuk dat ze zo begint te kletsen! Dat mis ik hier wel hoor. Zoon praat helaas nog maar met 2 woorden. Soms heel lastig want hij wil zo veel vertellen.

Echo vandaag verzet helaas. Ik heb 2 zieke kinderen :(
    Jongste al vanaf vrijdag ziek (buikgriep) en vanmorgen bij de dokter geweest. Vanmiddag moeten we weer terug maar kans dat ze opgenomen moet worden. Ze eet niks en drinken ook nauwelijks. Ze ligt maar slap op de bank of op bed.
    En zoon is sinds deze week zindelijk. Plassen gaat super alleen poepen is een groot drama. Hij durft niet meer te poepen omdat hij het zo eng vind. (Ook niet in luier)
    Hij houdt het zo lang mogelijk op en gaat zenuwachtig rondjes rennen en paniekerig doen. Maar hij laat niks gaan. Zo enorm sneu!!
    Maar sinds vanmorgen dus aan het spugen en naar buik wijzen au au au!
    Dus is dat nu griep of van de ontlasting... Dus hem neem ik gelijk maar mee naar de dokter vanmiddag.
    De was draait onafgebroken vanwege spugen en diarree. Niet bij te houden. En ze willen allebei op schoot liggen. Ik ben savonds echt kapot :p

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Goed zo, rustig aan Tori! even aan jezelf denken nu. Zeker als je werk er ook zo fijn mee omgaat. Nu kan en mag je het er even van nemen. Alles voor de kleine vent he!

JOEHOE ST hier zijn we :D :D:D Gelukkig heb je ons weer gevonden!! Heerlijk he je mooie meisje. Wat goed dat ze al zo goed kletst. isi kletst ook de oren van mn hoofd, maar de ondertiteling ontbreekt hier! ;) en al oefenen met zindelijk maken, wauw! Isi begrijpt alleen poep en dan wijst ze naar haar luier, maar zie haar nog niet echt op een potje gaan.

Oh boris wat moet je kapot zijn! en zwanger en 2 zieke hummeltjes. Hoop dat ze gauw uit de lappemand zijn!

Zeehondje, hoe voel je je nu??

Mijn gevoel gaat echt op en neer. Dan weer een krampje (of ik voel juist HELEMAAL niets) en denk ik: nu word ik ongi, dan ben ik weer even misselijk, heel moe en heb ik raar en heftig gedroomd en denk ik weer: jaaa natuurlijk is het raak! Maar, realiteit: het kan natuurlijk ook allemaal van de pregnyl zijn. Ik heb zaterdag voor het laatst geprikt, dus kan voorlopig nog zeker niet testen...spannende week dus nog voor de boeg. of niet en word ik morgen gewoon ongesteld :(
    Ik mis dat luikje in mn buik weer meiden :D :D ;);)

3. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Oh spannend tat!
    Ik hoop het zo voor je!
    Sterkte met wachten!

Vandaag 2x naar de huisarts geweest met dochter en zit nu in het ziekenhuis. Ze gaat een sonde krijgen zei de huisarts :(
    Dus mijn mams onderweg naar ons voor zoonlief die ook ziek is.
    Heftig dagje. De wasmachine heeft onafgebroken gedraaid vanwege alle spugen.
    Pfff

4. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Sterkte Boris met al die zieken :(

Tat ik duim voor je, dat luikje zou nu alleen nog niet helpen want je ziet nog niks ;)

Tori goed geregeld zo.

Hier alles goed, behalve dat ik weer verkouden ben, of zou het nu hooikoorts zijn? Ik ben wel klaar met dat gesnotter, bah. De baby beweegt heerlijk, ik heb al een flinke buik. Ik hoop tot 34 weken te kunnen blijven werken, nog 9 weken te gaan ;)

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Zal nog wel van de pregnyl zijn denk ik:(:( Za avond geprikt 1500... In t echt is de streep zichtbaarder.
    Duurde wel lang eer dat t streepje zichtbaar was... Gister 2 weken na eisprong. Geen roze gespot nog terwijl dat vaak een week vooraf al begint :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      3
  6. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Het is inderdaad nog van de pregnyl, als je van halvering per dag uitgaat zit je vandaag en morgen nog steeds op pregnyl in je bloed...helaas :( maandag zou je pas echt kunnen testen as je dit aanhoudt:

za 1500
    zo 750
    ma 375
    di 188
    wo 94
    do 47
    vr 24
    za 12
    zo 6

Ik blijf nog even duimen!

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oei Tat, wat spannend!

Hier alles goed trouwens. Onwijs moe en eet soms te veel waardoor ik daar later een beetje last van krijg, weeïg. Verder spannend. Volgende week woensdag weer een echo en vrijdagavond komt MvM.

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Sorry dat ik even inbreek, maar iedereen breekt pregnyl anders af en ik vind hem wel erg roze/paars voor een pregnyl streepje! Vandaag was je eerste test? Ik ga het topic in de gaten houden!

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Thanks meiden! Ook kaaat voor het inbreken :D Zit maar 1 ding op en dat is morgen weer testen....duimen op een donkerdere streep!!!

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    *Zet duimen aan*

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Test niet donkerder vanmorgen :(

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Maar ook nog geen ongi Tat. Dus kan nog beide kanten op. We blijven duimen.

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ook niet lichter?

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Tat, hcg verdubbeld om de dag, dus dan zou hij morgen/overmorgen pas donkerder moeten worden ;)

15. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Lief dat jullie zo meeleven....Eerste roze helaas alweer gespot :( :( potverdikkie :(

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jakkes nee, geen roze Tat!! :(
    Ik heb geen tijd gehad om echt iets te schrijven de laatste dagen, maar ik heb wel aan je gedacht en me suf geduimd.
    :( Echt zo K, dit!
    Dikke mega digitale knuffel!

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    tat: ik hoop dat het niks is meid!! en het niet doorzet.
    (helaas zegt je eigen gevoel vaak genoeg. ) dikke knuf

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ah nee Tat, balen. Maar ik duim nog wel even verder hoor!

Boris, hoe is het met de zieke(n)?

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    tat hoe is het?

20. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wat is het hier stil dames!
    ben overigens zelf ook niet echt super actief. druk opt werk en prive. geboortes dus kraambezoekjes en shoppen voor de nieuwe beebjes, babyshowers, zindelijkheidstraining dochtertje lief, huishouden, klusjes, verjaardag voorbereiding/planning kleine meid, verjaardagen familie en vrienden ed dus van alles wat maar kom nergens aan toe!
    en moet natuurlijk ook nog van mijn vrije tijd en gezinnetje genieten dus ook dat doen we volop :D
    xxx

Deel Deze Pagina