Ja stil hier Ook erg druk geweest met zieke kinderen. Hele gezin is ziek geweest behalve ikzelf. En nu is mijn moeder ziek geworden als dank voor het helpen tijdens onze ziekenhuisopname van dochterlief Zo sneu voor haar... Maandagavond echo gehad nadat ik hem 2x moest uitstellen wegens de griep. Alles helemaal in orde. Goed op groei, koppie naar beneden en teentje bijna in haar mond Placenta ligt niet meer voor de uitgang dus mag gewoon bevallen gelukkig! Geboortekaartje is gekozen, nu nog een gedichtje. Verder alles klaar. Ja wiegje nog neerzetten en opmaken maar dat is 2 tellen werk dus dat doe ik voorlopig nog niet. En kleertjes wassen maar daar wacht ik ook nog een paar weken mee. Ook lekker in de tuin bezig. Vorig jaar een grote plantenbak gemaakt over de hele lengte van de tuin maar die was nog leeg dus nu lekker plantjes aan het poten. Staat de tuin er ook mooi bij voor de bevalling Zoon is inmiddels zindelijk van plassen. Poepen wil hij niet. Helaas ook niet in de luier dus dat geeft nogal problemen helaas Geef hem maar veel laxerende dingen zodat hij niet gaat verstoppen en het op een gegeven moment vanzelf wel loopt. Maar wel fijn dat hij geen luier meer heeft voor te plassen!
Och Boris toch! Wat moet dat vervelend zijn voor je kleine man dat hij daar zo'n moeite mee heeft. Gelukkig gaat alles goed met je kleine meid. 30 weken alweer! wauw! Hier alles zn gangetje. Was ff verdrietig, maar heb zaterdag een hele leuke avond gehad in mn oude stadje Breda en nu gaat het weer. Maandag ook gebeld met voorburg en nieuwe afspraak gemaakt. Hopen dat het lukt komende maand, want we gaan een paar dagen naar Parijs, dus hopelijk komen we dan niet in de knoei. Hoe gaat het met de rest? Net zo lekker druk bezig met van alles als ST??
ST, heerlijk aan het genieten dus! Goed zo! Boris, zo naar inderdaad jullie meisje in het ziekenhuis, bah. Is ze weer helemaal opgeknapt? En Sophie heeft altijd al moeite gehad met poepen. En nog kan ze soms 4 of 5 dagen ofzo niet poepen. Toen ze plaszindelijk was ging ze opeens 's nachts poepen, terwijl ze dat eigenlijk nooit gedaan had. Gelukkig kreeg ze na een tijdje door hoe het poepen op de wc ging en gaat dat meestal goed nu. Wel nog steeds dagen zonder poepen, maar dat hoort blijkbaar bij d'r. Ook merken we dat als ze moet het niet altijd lukt. Als ze dan in bad zit moet ze weer en lukt het 9 van de 10 keer wel. Lekker warm buikje. Komt hopelijk bij jullie ventje ook vanzelf goed. Tat, toch even weer die hoop die er is hè. En dat is natuurlijk verdrietig. Nu op naar een nieuwe kans!!! Hoop dat het lukt met de paar daagje Parijs. Wel heel leuk zeg! Hier vandaag de tweede echo gehad. Alles helemaal goed. Mooi kloppend hartje, mooi gegroeid, al beentjes en armpjes en het bewoog zelfs twee keer een beetje.
Fijn dat de echo goed was! Heerlijk! Ja dat poepen is me wat Vandaag ook weer moeilijk moeilijk. Op een gegeven moment houdt hij het gewoon niet meer en dan laat hij iets gaan maar lang niet alles want dan knijpt ie weer. Vaak buikpijn dus ook Hoop dat het snel beter wordt!
Nou lieve meiden.... Ikkan niet langer zwijgen voor jullie hoor en kan misschien straks ook wel jullie steun en opbeurende woorden gebruiken! We zijn weer begonnen voor een brusje!! Vorige maand eerste tp gehad en had erg goede hoop helaas niet gelukt (wel hcg van 14 wat kan betekenen dat t was genesteld en vrijwel direct weer losgelaten maar kan ook staartje pregnyl ondersteuning zijn geweest en om er niet te lang bij stol te staan... Houden we t daar maar op ) En afgelopen zaterdag fm 1 gehad op cd14 en had al een ei van 21/22 en slijm van 11/12!!! Dus savonds pregnyl gezet! Maandag was mn eisprong en vrijdag gaan we weer naar t amc voor de plaatsing!!! Ben benieuwd!!! Hopelijk lukt deze tp wel! Ik was vorige tp zoooo gespannen!! Maar de kop is eraf en ben nu stuk gelaxter! Dus de duimen gaan weer draaien! DeE keer weet niemand van onze plannen en houden we t stil! Zelfs ouders enzo weten t niet! Zou geweldig zijn als we onze familie en vrienden kunnen verrassen met baby nieuws!! Zo! Das eruit hihi
Hihi wat moet dat een opluchting zijn ST om dat eruit gegooid te hebben!! druk van de ketel! Gaat helemaal goed komen deze keer! Dat moet gewoon!! Ik mag volgende week weer voor de eerste fm. Ik hoop dat het uitkomt met ons beZoekje aan Parijs! Gaan we samen voor een positieve test! Deal?!
ST, vond het al knap dat je het zo voor je kon houden hier hihi. Maar nu kan iedereen hier mooi meeduimen dus vrijdag gewoon een top embryo die zich lekker gaat innestelen. Sowieso heb ik meer vertrouwen in cryos dan verse tp's want dan zijn ze toch al wat verder ontwikkeld waardoor de kans op goed innestelen groter is. Wij vrijdag de 3D echo en jullie de tp , leuk! Boris, 30 weken alweer, schiet al op! Zeehondje, jij alweer 8 weken en een mooie echo gehad, super! Hier druk geweest op zolder, eind deze maand komt het dakkapel er al op en worden er drie mooie kamers gemaakt en de zolder is er vorige week ingebouwd die nu vol staat met spullen waar je bijna nooit bij hoeft. Verder bezig met nadenken over ons meisjes tweede verjaardag, we hebben al wat leuke cadeaus en de taart staat in bestelling, maar nu nog de traktaties bedenken.
Deal tat!!!! En gaaaf Parijs!!! Das echt nog een droom van mij!! En we reizen zoveel maar parijs nog nooit gezien!! Tori; heerlijk he dat plannen voor de verjaardag!! Hier ook druk mee bezig! En wat gaaf dat jullie vrijdag de 3D hebben!! Vind dat zo mooi! Wordt voor ons beide mooie dag En ik geloof ook in cryos hoor! Heb hier een bijna 2jr oude cryo lopen hahaha we gaan ervoor!! (Denk dat vorige keer mis is gegaan door mn eigen stress en spanning enzo)
ST wat spannend!! Knap dat je het zo voor je kunt houden! Tori wat leuk een dakkapel! Heerlijk hé die extra ruimte! Hier moeten we ook verhuizen of verbouwen maar we kunnen de keus nog niet maken
Spannend ST! ook hier een cryo die momenteel in haar bed ligt te slapen Tat ik duim ook voor jouw cryo Wauw Boris al 30 weken! Time flies... En Tori 26 weken, heerlijk he. Ik bijna 26 weken. Hier alles oke, wel merk ik dat ik veel meer harde buiken heb dan bij mijn dochter. Hoort er bij maar wel lastig soms. Mijn buik is ook veel groter. Ach, komt allemaal weer goed haha
Grappig dat valt bij mij zo mee! Ben elke keer snel weer zwanger geraakt na geboorte maar toch blijft mijn buik hetzelfde als bij de andere zwangerschappen! Vrij bescheiden. Had verwacht dat deze zwangerschap toch lastiger zou worden en ook grotere buik maar niets van dat!
Wat gaaf ST!!! En spannend. Wel fijn denk ik nu dat je er hier wat meer over kwijt kan aangezien jullie het verder stilhouden. Ik ben begonnen met duimen hoor! Oh wat leuk, 3D echo!!!
Mooie morula in een prachtig mooi bedje van (11mm) slijm!! Geplaatst door de arts waarvan ik hoopte dat die er was!! (Weet niet waarom, miss omdat de laatste zwsp dankzij zijn tp was) nu lekker broeden!!! Ohhh en t was de enige ontdooide dus nog 3 over
Grappig boris dat je precies weet wie ik bedoel haha vind t idd fijne vent! Lekker relaxt en vriendelijk! Vandaag de babyshower van mn schoonzus gehad! Was gezellig en ze was oprecht verrast! heb wel veel gedaan terwijl ik dat juist niet wou (wil rustig aan doen) maar daardoor ook goeie afleiding! Nu lekker met mn kleedje op de bank en zo de hpnden uitlaten en dan mn bedje in! Oh en net mn eerste ondersteuning pregnyl geZet dag 1 zit erop
Hoi hoi schatten hoe is het hier?!!? Hier weinig te vertellen! Lekker paar dagen vrij gehad (vanaf do) en morgen weer werken! Wel lekker bezig geweest. Zaterdag babyshower georganiseerd en gister ochtend op de volkstuin geweest 2uurtjes (beetje potjes vullen en ml spitten. Ikdeed t rustig aan) smiddags lekker chillen in de zon en vandaag ff bakkie gedaan bij ouders en fd op de fiets met dochterlief naar stad (ff snel 3 winkels)Qua tp ben ik heel relaxt eigenlijk ! Zo maximaal gestresst als ik vorige ronde was zo ontspannen ben ik nu. Ben er minimaal mee bezig en zou stom verbaasd zijn als de poging lukt! Normaal heb ik nog wel enigszins goede hoop of voorgevoel maar nu helemaal niks en wacht rustig mn dagen tot ongi af! Heel bizar eigenlijk! Aan de andere kant ook wel rettiger dan zo stressvol want dan duren de dagen zoooo lang! En maak ik mezelf helemaal gek! Net 2e pregnyl gezet en zijn alweer op dag 4 na tp en wk na ei!! Komende 3 dagen werken en vrijdag met manlief beide vrij Zaterdag verjaardagsfeestje van neefje die 3 word en zondag vrije planning! En dan is t alweer 2wk na ei! En gaan de laatste dagen in! Gaat best hard maarja .... Das vooruit blik, eerst maar zien te halen haha
Fijn dat je er zo in staat deze keer ST! Is voor jezelf ook veel relaxter. Of het voor je gevoel echt sneller gaat of niet zal je pas over een paar dagen weten. En vaak, vind ik in ieder geval, is het achteraf tóch snel gegaan. Lekker zo verder gaan en rustig aan doen. Hier gaat alles goed. Klachtjes nemen een beetje af, is wel fijn. Wel nog erg moe. Maar heb het dan ook nog eens druk met werken (rapporten, rapportgesprekken, veel toetsen nakijken en werkstukken). Dus echt relaxen lukt helaas niet. Maar normaal deed ik ook nog wel dingetjes thuis, daar heb ik nu echt geen zin en energie voor. Maar hierdoor blijven er dingen liggen en heb ik geen rust in m'n hoofd. Maar de rapportgesprekken zijn klaar dus dan maar even flink aan de slag met nakijken en dan loop ik weer op schema. Zo, snappen jullie het nog? Haha, even lekker van me afschrijven. Heerlijk vind ik dat altijd. Knuffel voor iedereen hier!!!