IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik hoop dat jullie snel jullie wonders mogen vasthouden.

Hier Gent een mail gestuurd of me mogen starten, maar nog geen reactie

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tori : thnx voor dat topic..

Llkh : Fijn dat je onder narcose ging... Het lijkt me dat dat al veel gestress voooraf wegneemt.. Je merkt er dus niets van... Alleen de na pijn dan.. Hoe gaat het verder met je meis??

Tat & BS : thanx voor jullie ervaringen.

MIL : 14 weken al.. Pff wat gaat het allemaal snel zeg! Voel je je goed? heb je al klachten ? Hihi :D

Nina : Heb je de domper een beetje verwerkt?? Pff dat wachten is zoo irritant he.. Enig idee wanneer je ongeveer opnieuw begint??

Zonnetje : Wat vervelend zeg dat je steeds harde buiken heb.. Nou hopelijk helpt het dat je minder werkt schat! Denk aan jezelf en de babe! knuff

Jan10: Wat een goed resultaat zeg!!! Wanneer mag je een test doen??

Tat : hoe voel jij je meis???

BS : ben benieuwd hoe het daar gaat.. Hebben jullie al onderzoeken o.i.d gehad??? Spannend!

ST & Tori.. Jullie houden het wel spannnend hooor!!! Ik kom steeds loeren of er al een baby is hahahaha.. Vervelend dat jullie nu steeds rot slapen en harde buiken.. Probeer lekker beetje uit te rusten voor de bevalling voor zover dat lukt meiden!!! Denk aan jullie xxx

EGO: Nouu.. Mn arts gebeld.. het idee van een ruggenprik zat me toch niet helemaal lekker.. Ze stelde me gerust en zei dat ik in overleg kon over narcose.. Dat gaf me al een beter gevoel. Ze zei er ook bij dat ze verwacht NIKS te vinden.. Maarrr dat ze gewoon NIET BEGRIJPT dat ik nog zo jong en gezond ben... waaromhet niet lukt!!!!!

Nou dat vond k dan weer niet zo fijn om te horen... EN dat ze zichzelf niet meer recht in de spiegel aan kan kijken als ze dit niet heeft laten onderzoeken.. Mijn vraag: Waarom heb je dat dan niet gedaan voor de 4e VERSE poging?? Haar antwoord: Nou ik had eigelijk verwacht dat je van de 4e Verse en 2 embryotjes terug wel zwanger zou raken!!!

Nouu nu ben ik dus nog meer onzeker... Wat nou als er ook wat mis met mij is? Of als me eitjes dalijk heel slecht zijn ?? OF als ik verklevingen heb.. Schijnt te kunnen na blindedarm ontsteking... Ze zei ook nog.. Ook al vinden ze niets het schijnt dat je na zo;n hysteroscopie meer kans heb om zwanger te raken.... Is dat echt zo ?? Ik ben zoooo bang dat het er gewoon niet in gaat zitten voor mij..

Nou toen ging ik dus het ziekenhuis bellen in Gouda voor de Hysteroscopie.. Om te vragen over de narcose... Zegt die vrouw.. Nou ik weet niet wie je dat verteld heeft maar je krijgt geen ruggenprik en geen narcose.. Je krijgt een naproxen ofzoiets..
    Natuuuuuuurlijk heb ik alle verhalen op internet gelezen en iederene schrijf super pijnlijk.. het was een hel blablabla.. :( Dusben best bang.. Maar ik hou in me achterhoofd dat ik dat voor mijn 1e punctie ook alleemaal had gelezen en dat mijn puncties alle 4 echt mee vielen..

Wat vinden jullie mij >? deed de punctie bij jullie meer pijn dan de hysteroscopie.. of andersom???? Ik zie er heeel erg tegenop.. maar ik ga het wel doen..

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy ik zou je eigen arts weer bellen met deze mededeling vanuit Gouda. Toch vreemd dat je met je eigen arts iets bespreekt en vervolgens wordt je weer afgescheept met een Naproxen..
    Heb jij goede ervaringen met Gouda? Ikzelf weet niets over de fertiliteitsartsen daar maar over de "gewone" afdelingen ben ik totaal niet tevreden!

Ik heb alleen een HSG gehad, maar die vond ik zelf erg pijnlijk terwijl ik alle puncties niet pijnlijk heb gevonden..

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    butterfly stars ik hoop dat jullie snel reactie krijgen vanuit gent!!

ST & Tori, fijn om weer wat van jullie te lezen. Ik viond het gisteren (alweer) verdacht stil ;) Maar je hebben beide de baby nog in de buik...
    Spannend hoor!!!

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Bs: Spannend!!!!!! Hopelijk krijgen jullie gauw antwoord!!! En natuurlijk een positief antwoord ;) ik duim voor je!!!

Tori: ik probeer het ook beetje op FB te beperken hor! Maar zoals t wandelen int bos,…tja daar hoorde fototje bij en kon t niet laten :D hihi maar verder zeg ik er zo min mogelijk!
    Idd,..nogsteeds zelfde kwaaltjes op zelfde termijn! Best grappig!!!
    Ik hoop ook dat de boel voor t weekend nog begint! Maar heb er een hard hoofd in L denk dat de kleine niet vanzelf gaat komen. Maar wie weet!! ;) ik zou net na t weekend ook wel goed vinden! Dan komen we mooi uit qua datum,..wat later in de maand maar niet TE laat! En man moet maandag werken en is daarna 3 dagen vrij! Hihi
    Gewicht van kleine weet ik niet. Ze hebben di wel omtrek hoofd buik bekeken maar niets vermeld aan ons. Dat doen ze eigenlijk alleen om de week en wij hadden vorige wk groei bepaling. Zat toen rond de 7pond “kleine 7pond” bij bevalling zei ze. Maar we zullen zien ;)

Sammy: thanx girl!!!! Zodra er nieuws is, en ik ben instaat te reageren horen jullie het hoor!!!!! :D
    En mn rust neem ik nu zo veel mogelijk!
    Wat fijn dat je eventueel narcose kan krijgen meid!!! dat stelt je vast gerust! Al kan ik me dan ook wel weer goed voorstellen dat je haar verklaring waarom niet eerder gekeken , niet leuk vind! Dat had ik toen ook!! Maar,…toen er idd niets “mis” bleek, vond ik dat WEL fijn om te horen! Gewoon die uitsluiting! Ondanks de 9tp die we hadden gehad! En als je er echt zo tegen op ziet,…zou ik toch nog ff die andere arts bellen,….ze heeft je immers narcose beloofd!!!!!!!! Maar ik denk dat je het wel kan hebben hor moppie!!!!!!!!!!! En mijn advies (al heb je er waarschijnlijk geen bal aan) probeer niet stil te staan nog bij het resultaat. Wie dan leeft, dan zorgt! Je kan jezelf niet helemaal gek maken door te denken over de eventuele bevindingen of juist GEEN ,…maar dan zit je alleen jezelf maar in de weg skat! Xxxxxxxxxxxxxxxxxx dikke knuf !
    En ik kan helaas geen vergelijking doen wat ik erger vond …ik heb wel hsg gehad en vond dat 100x erger dan de puncties!!!

MIL: ja hor!!! Hij/zij zit nog!! In mn album staat het bewijs!! Foto van mn toeter van vanmorgen :D

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    MIL ik heb echt geen idee en ik ben daar nog nooit geweest.. Het MCK werkt samen met Gouda en kan daar binnen een week terecht.. Vandaar dat ze het daar wilde doen dan kunnen we daarna meteen cryo terugplaatsing doen..

Mooie buik ST!

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sammy ik ben na een kijkoperatie gelijk zwanger geraakt, het klopt wel ik was maanden bezig en wel op een natuurlijke manier.

Het doet pijn ik ga niet liegen, maar zodra ze stoppen is het klaar heb je geen pijn meer.

Ik ben ook jong en mijn eicellen zijn ook slecht. Nu heb ik naar serum een ongi sample gestuurd om te kijken voor ziektes. Daarnaast zeggen ze ook dat met de medicijnen die hun geven de kwaliteit van mijn eitjes kan verbeteren, omdat ik zo jong ben. Ik ga voor eiceldonatie........ik ben het gevecht zat en ik heb verloren en dat moet ik accepteren. Wel doe ik na een goede zwangerschap nog zelf een icsi poging met die medicijnen, dan is het gevoel van moeten ook wel en dit zal ook ons kind worden.

Sammy het gaat echt goed komen bij jullie het is gewoon een moeilijke strijd. persoonlijk vind ik het fijn dat ik het nu weet, geeft ons rust.

Denk veel aan je

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meiden formulier heb ik binnen zusje gaat maandag bloedprikken bij Scal ik hoop dat ze AMH prikken daar. Nou ja manlief belt vandaag naar scal

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    thnx BS! Ja ik bereid me voor op het ergste en dan kan et alleen maar meevallen.. Het moet toch dus ja.. Ja zo Klote allemaal.. Kan nie zo veel reageren zit op me werk..

10. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ha Sammy's,
    Mijn eerste Wachtweek zit erop, ik mag 29e testen,
    15 dagen na tp.

Spannende tijden succes! Blijf je volgen...

Gr. Jantien

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver

Zie mijn eerdere post Sammy. Omdat je baarmoeder met vloeistof wordt gespoeld tijdens het onderzoek is deze echt "schoon" en dus "vrij" voor een innesteling.

BS, fijn dat er schot in de zaak komt meis!!

Ik zit op mn werk, dus meot de rest nog ff bijlezen :)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend!!! Ben erg benieuwd hoor!! Ik duim voor je!!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dames Melden graag!

Jantien, Ik teste al veel eerder ahahaha respect

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Had goede hoop gisteren dat het vannacht wel eens kon gaan beginnen, maar helaas! Wel een mega harde buik vanmorgen en daardoor had ik veel pijn in m'n ribben en was t lastig uit bed te komen.
    Heb ook nog wel een drukkend gevoel onderin en hoop nog steeds dat t vandaag gaat beginnen.

Tat, heb je nou gisteren langer gewerkt??

BS, fijn dat de papieren binnen zijn en dan gaat je zus ma. bloedprikken. Weer een stap verder.

Jan10, tjee 15 dagen na tp pas testen... Meesten hier mochten al na 10 of 12 dagen testen... Ga je echt nog een hele volle week wachten?
    Hoe voel je je, al iets dat iets positiefs kan zijn?

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahaha BS jij bent al net zo zenuwenbommetje als mij/ons volgens mij hahahaha leuk hoor dat medeleven ;)
    maar helaas.....geen nieuws!!! ik ben wel bevallen vannacht...maar dat was een droom hahahaha lol
    heb me voorgenomen t gewoon los te laten. leef nie per dag met bevalling in hoofd maar leef toe naar momenten. ik ga lekker van t weekend genieten (hoooop buiten als ik mobiel ben! en t weer meezit) en leef toe naar de controle van dinsdag! en we zien wel of de kleine zich ondertussen meldt! zo niet ...geniet ik lekker van zijn/haar aanwezigheid in mn buik! en na dinsdag leef ik weer lekker naar t weekend toe enz. dat "wachten" schiet namelijk nie op en word er suf en saggo van.

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik testte 6 dagen na terugplaatsing een tuurstreepje en 7 dagen na terugplaatsing een duidelijk (licht) streepje :D
    (bij alle zwangerschappen/miskraam)

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ha meiden, bij jullie nog geen beeb. Goed om je er niet teveel op proberen te focussen want dan wordt je inderdaad niet vrolijker...

Ik heb tot 41.2 gelopen en dacht op een gegeven moment gewoon dat het met 42 wel bij inleiden geboren zou gaan worden dus ging er echt vanuit dat het hem uit zichzelf niet meer ging worden.... En toen kwam ie :D

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    jantien: spannend hoor!!!! ik mocht ook pas 16dagen na tp testen. ik heb toen zelf helemaal niet getest en kreeg bloedtest. toen die positief was, heb ik meteen thuis test gedaan,...deze was lekker duidelijk!! digitale volgende dag gaaf zwanger 3+ aan :D
    nog ff volhouden meid!!! je eerste week zit erop !

19. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    BS, dat dacht ik vanochtend ook. Gelijk kijken of er al nieuws is.

St & tori, geniet er nog ff van!!

Ego; hier gaat het gewoon niet goed. Ik weet dat ik hier me verhaal kan doen en jullie er voor me zijn, alleen hier moet het juist overspoelen van leuk baby nieuws vind ik. Met een aantal van jullie app ik zo nu en dan, en ik kan ook bij vrienden terrecht, alleen dat neemt mijn pijn en verdriet niet weg.
    Afgelopen week zijn we bij een scheidingsmakelaar geweest voor een eerste gesprek, en het is echt definitief. Ik mis me maatje zo erg. De laatste keren dat ik hem zag was hij niet zich zelf.
    Gisteren heb ik hem max 20 minuten gezien, en toen was hij heel even mijn lieverd weer, totale verwarring want ik kreeg meerdere malen een dikke kus op me mond, en onder tussen is het gewoon echt voorbij.
    Van de week hadden we ruzie, en ik probeerder net als hij afstand te nemen en het zakelijk te benaderen. Hij stuurde een appje met een verwijt dat door mij zijn eigen waarde nul is. Ipv op dat moment afstandelijk te reageren, heb ik (stom) de deur van me hart weer geopent en sinds dien gaat het gewoon veel slechter met me.
    Ik heb hem duidelijk gemaakt wat hij voor mij is geweest al die jaren, en het enige wat ik toen terug kreeg was thanks....
    En gisteren een paar rare kussen...

Maandag ben ik jarig en zien hem weer, ik hoop weer even de lieverd die er gisteren ook was, en niet de afstandelijke.

Volgens de scheidingsmakelaar zouden we als roommates moeten gaan samen wonen, zal niet makkelijk worden, maar wel het (financieel/zakelijk) verstandigste.

Ergens blijf ik het gevoel houden dat hij nu een midlifecrices, en geen verantwoording wilt over wat hij doet en met wie hij doet. Volgens mij heeft het er heel erg mee te maken dat ik niet wilde dat hij een vriendschap heeft met een vrouw waar hij wat gevoelens voor heeft/heeft gehad. En nu kan dat allemaal...

Meisjes, weet dat ik hier elke dag jullie check, alleen echt minder reageer.

Xxx

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    llkh1984`jee meid, wat een rot situatie voor je!
    Ook erg verwarrend hoe hij wisselt tussen het afstandelijke en het lieve!
    Dat jullie als roommates zouden moeten gaan wonen vind ik heel heftig!
    Ik zou dat persoonlijk echt niet kunnen. Héél veel sterkte met alle te nemen beslissingen meid en een dikke virtuele knuffel!!

Ik vind het trouwens juist fijn om iets van je te horen!!

Deel Deze Pagina