als je nog tips hebt om er relaxt mee bezig te zijn Na zoveel tp ben ik daar nog steeds niet over uit. Hoe minder ik ermee bezig probeer te zijn des te meer ik alleen maar denk: er zit een cryo in mn buik, pleaaaaaase blijf plakken!!! maar spannend ST!! Afleiding klinkt goed en gaat de tijd lekker snel! Ik duim rustig verder. Ik mag morgen weer op controle. Dinsdag was ei rond de 11 en bms 6.7!
Zeehondje: wat fijn dat je klachtjes afnemen!! En dat je nog zo moe bent is heel normaal en helemaal met al die drukte rond de rapporten enzo. Probeer je rust te pakken daar waar je kan lieverd. En natuurlijk wil je van alles doen ook in huis omdat je niet wil verslonzen maar dat mag best hoor!!! Je moet op jezelf letten! T huishouden komt vanzelf wel weer ! xxx Oooh en het belangrijkste zeker lekker komen schrijven hier!!!! Lucht je hart maar!!! Dat is iig al 1 goeie stap in de ontspanning! (hoe meer rust in t koppie hoe relaxter je bent!) Tat: spannend!!!! Hopelijk groeit t allemaal super mooi en heb je gauw de tp!!!!!! En gaan mijn duimen weer draaien!!! Succes iig morgen bij de meting!!! En tips heb ik niet echt meid! Ik weet niet wat de reden is waarom ik zo relaxt ben/was. Ik kan me wel herinneren dat ik het met Cate ook had. Toen had ik zoiets van: na 9x negatief zal het nu de 10e x ook wel niet lukken . en toen ze belde met goed nieuws viel ik zowat van mn stoel!!! De vorige tp was ik zooooo mega gespannen omdat ik er gewoon vanuit ging dat t vast weer meteen zou lukken (Sarah was immers ook meteen raak en mn lichaam wist vast wat t moest doen.) maar nu denk ik t is vast weer niet raak. De kans dat het niet lukt is groter dan wel. En ik kan niets eraan doen dan afwachten en zie t wel. Maar inmiddels wk na tp beginnen de zenuwen wel te komen hoor! Begin nu wel steeds meer te denken zal t?!?! maar kan t ook wel los laten! Tis geen obsessie zoals vorige ronde! Tuuuurlijk kijk ik keer extra naar mn buik (die behoorlijk bol is door de obstipatie) en vrijf ik erover als ik op de bank of in bed lig. En natuurlijk denk ik regelmatig miss is het wel gelukt maar ik moet afwachten dus kan ik t net zo goed beetje proberen los te laten want we zijn nog maar op de helft! Alhoewel ik maandag of dinsdag mn menstruatie verwacht als het niet is gelukt!!! Dus word over 5nachten al ongesteld of mag 2 dagen later bloedprikken!!! Dus het schiet ook wel op! Morgen lekker vrij en als t weer meezit gaan we met zn drietjes naar de dierentuin (uit de kluiten gewassen kinderboerderij) want manlief is ook vrij zaterdag van 1 tot 5 ofzo kinderfeestje van neefje en dan is het alweer zondag! Lekker chill dag denk ik! En dan maandag werken en dan zijn echt de laatste loodjes aangebroken!! Want dan kan ik elk moment weten hoe of wat!
Nou dat gevoel overheerst bij mij nu ook. Plaats maar terug die cryo's want weggooien is zonde, dan heb ik in elk geval mn best gedaan. tuurlijk baal ik want ik wil eigenlijk nooit meer een punctie, maar mn hartje breekt als ik mn meisje geen broertje of zusje kan geven. Ik ben zo blij en gezegend met haar, daar ligt het niet aan, maar gun het haar zo ontzettend omdat ik zie hoe leuk ze is met andere kindjes. Neefjes en nichtjes wonen helaas niet om de hoek. We gaan het meemaken! Ik duim voor jou meis!!
Tat, datzelfde gevoel had ik ook heel sterk! En voor mij was het natuurlijk anders omdat mijn wederhelft het liever niet wilde in eerste instantie maar goed... hij is nu helemaal om gelukkig! Ik had ook geen nieuwe punctie gedaan, het was die ene kans. Hopelijk zit die ene kans er bij jullie ook nog in, dat moet gewoon! Bij ST was het ook de laatste en die ging goed dus wie weet laten die Emmys jou ook gewoon te lang wachten in spanning.
Tat hoe gaat t meid!??! Ego: hier nu de laatste dagen toch wel in spanning maar we zijn er bijna!! Helaas is mn gevoel opt moment erg negatief over de poging en dus verwacht ik uiterlijk dinsdag ochtend mijn menstruatie!! Maar ik heb nog een kleine hoop dat ik ernaast zit! (Al voel ik me al maximaal ongesteld) nog uiterlijk 4nachtjes!!! En minimaal 1
wat zijn jullie stil dames!?!? toch weer even een ego! sorry!! hier nog geen ongi te bekennen maar vorige tp (en bij de meeste cryo terugplaatsingen) werd ik het dag 15 dus wacht nog even ongeduldig af vind het wel onwijs spannend en elk toilet bezoek is dood eng! ik kan niet geloven dat het uit zal blijven en verwacht mn ongi wel maar ergens begin ik toch beetje goede hoop te krijgen ! ene moment voel ik ongi krampen andere moment niks dus kan echt beide kanten op !! xxx
Ben blij dat ik jullie heb verteld hoe en wat!!! Ben onwijs zenuwachtig! Begin ergens t gevoel/idee/hoop te krijgen dat t misschien wel eens gelukt kan zijn! Maar we hebben morgen nog!! Dan kan mn ongi nog doorbreken! En anders miss woe ook nog wel maar tis er nu nog niet!
WhoehahH mevrouwtje Tat is ongeduldig!! Hahaha Maar kan nogsteeds niets zinnigs zeggen!! Geen zwsp verschijnselen maar ook geen ongi (nog) dus moet gewoon geduld blijven hebben! Mn gevoel is dubbel! Deel in mij zegt dat t elk moment kan komen maar deel zegt ook doe niet zo mal! T blijft weg! Dus de komende 48uur worden heeeeel spannend!!!
Dank je wel mop!!!! Ik moet plasse maar durf niet hahaha Heb ongi krampen en ben bang dat ik toch rode aan ga treffen Ellendige dagen vind ik dit! Zei al tegen vriendin... Wou dat ik helderziend was! Of getrouwd met een gyn! Haha
Lieve ST, wat een spanning toch weer. Zeker die laatste dagen. Wel fijn dat je het deze keer toch ook hier kwijt kan. Als er morgen nog geen ongi is, ga je dan donderdagochtend testen? Of heb je een bloedtest deze week?
Zeehondje: tis zeker spannend en begin nu helemaal zenuwen te krijgen!! Ik heb zowiezo donderdag bloedtest! Dus dan heb ik zeker zekerheid maar de menstruatie kan natuurlijk nog elk moment doorbreken! En miss zelfs wel nog tussen t prikken en de uitslag! Maar ik heb hoop!!! En blijf duimen draaien!!! Iig ben ik zeker heeeel blij dat ik mn ei kwijt kan hier en dat ik zo veel steun krijg! Doet toch goed hoor!!! En ik ga deze keer niet eerder thuis testen! Mits mn man zegt "ik wil t" hahaha
meiden even snelle ego! echt een drama nacht gehad!!! zit vol zenuwen ! en kon niet slapen en toen ik eenmaal sliep werd ik na klein uurtje weer wakker en dat tot 3x aan toe ! om 1uur 3uur 7uur en half9 wezen plassen zonder enige sporen van ongi!!!! wordt onwijs spannend nu meiden!!!! maar ik verwacht mn ongi wel want verrek van de ongi krampen! nog 22uur tot mn lab bezoek! en dan nog een aantal uurtjes in spanning tot de uitslag!! (mits ik voor de tijd wel ga vloeien!!) ga wel vragen hoelaat ze me ongeveer bellen omdat ik t niet meer trek! misschien bellen ze me vroeg!