Te spannend Spannendetijden! Maar gelukkig zegt je ZP naam dat ook al Hier vanmorgen weer een bezoek aan de vk gebracht en ik heb een echo gekregen ivm het meten van de groei van het buikje. Dat zag er nu heel goed uit, nog wel iets groter maar zit niet meer boven de bovenste lijn maar nu iets eronder. Volgende controle is nu over 3 weken ipv 4, dan weer een echo. Het laatste trimester is nu ingegaan dus het einde nadert, ik kijk er zo naar uit! Ik wil m'n zoontje vast houden.
Heel veel succes en sterkte voor morgen ST! Tori, wat fijn dat je een echo hebt gehad en dat alles er nu een stuk beter uitziet!
Goed nieuws Tori! Je laatste trimester al weer wauw! En ST??!! Ik heb maandag a.s. mits de laatste cryo goed ontdooit mijn tp en ik heb er een hard hoofd in. Mijn lijf is niet gemaakt voor cryo's lijkt wel.
Tat: dat dacht ik ook maar cate is t bewijs dat t wel kan!!! (Cryo 16) Ik heb bloedgeprikt en krijg vandaag de uitslag! Heb goede hoop maar besef me heel goed dat t alsnog negatief kan zijn en de ongi later komt!! Zitten immers nog maar op dag 17na ei!
Nee joh! 17 dagen! Heb je pregnyl geprikt en wanneer voor het laatst? Ja das waar maar toch een piepstemmetje in m'n hoofd dat ik een uitzondering ben ;-> we gaan het meemaken!!
ik zal dat pieptstemmetje dr stembanden ff verwijderen voor je!! houd hoop en geloof meid!!!!! er zijn al zoveel cryo wondertjes op deze aardbol ! en die van jou gaat zich daarbij voegen!! kop op! een positieve vibe is nooit verkeerd lieverd!!! ik blijf duimen voor je!!!! ik heb vorige week woensdag mn laatste 1500eh gezet. vorige tp werd ik 15dagen na ei ongi (6 dagen na laatste pregnyl) ergens denk ik wel....er moet een reden zijn dat ik nog niet vloei!! en dat kan natuurlijk van alles zijn, maar er is een tp geweest dus we hopen op een zwsp!! maar ben me er ook zeer bewust van dat ze zometeen alsnog met een negatieve uitslag kunnen komen!!!! maar,....van ALLE keren dat ik een tp heb gehad ben ik het op uiterlijk dag 16 smorgens geworden! dus ben dan zowiezo al verder!!! ik heb t bloed heet van de zenuwen meiden!!!
Meiden!!!!!!!! Zie mn nieuwe handtekening!!!! Volgens de assistent ben ik echt zwanger!!! (Hcg is 1459)
bedankt voor jullie lieve reacties!!! kan het gewoon nogsteeds niet geloven!! komt misschien ook wel omdat ik (nog) op mijn werk zit! straks lekker naar huis manlief en cate knuffel geven! ben onwijs blij maar uiteraard ook wel beetje angstig maar weet zeker dat het goed zit!!!