Het is wel rot ja.. Maar had niet op de zwangerschap gerekend enz dus kon nog niet echt geloven dat t echt zo was.. Misschien komt de klap later nog maar voor nu kan k er wel mee leven heb mn 2 lieve schatjes gelukkig!! Vind t suprr spannend voor jullie allemaaal!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ST!!!!!!!!!! Ik kreeg gewoon kippenvel toen ik je berichtje las. Wat een geweldig nieuws meid. Je het echt realiseren duurt vast nog wel even. Bij mij is het eigenlijk nog steeds niet doorgedrongen na 10 weken en 3 goede echo's, haha
Dopey: dank je wel meid!!!! Ik ga ervanuit dat alles goed is! maar JA, vind het wel erg spannend nu! Maargoed, so far so good Hoest met jou?!!? (ps: lief dat je t berichtje voor sammy apart deed. Snap ik wel! Maar had t niet erg gevonden hor x) Sammy: wat ben je toch een sterke vrouw!!!!!!! Respect hoor!!! Xxx Zeehondje: nee zal denk ik nog wel even duren!!! Tis ook nog zoooo pril!!! En heb ook nog geen symptomen! Maar wie weet komen die snel genoeg Vind t zo spannend en toch ook wel beetje eng! Maar voel me net als bij Cate en weet zeker dat ik straks over 3weken en pracht echo te zien krijg Jij bent alweer ruim 10 weken! Gaat ook hard zeg!!!! heerlijk! Nog even en je kan het de hele wereld showen Ego: weinig nieuws meiden! Kan amper geloven dat er echt weer klein kuikentje (in trant van pasen ) onderweg is!!! Zo bijzonder! En zo snel ook! Moet echt nog even aan het idee wennen!!! En wil even lekker ontspannen en t een plekje geven maar zit net als gister hele dag op mn werk dus lukt nog niet echt! Maargoed, heb lekker lang weekend en woe ben ik ook vrij dus voor ik het weet ben ik alweer 5weken hihi Manlief is ook erg blij!! Maar nog wel terughoudend/voorzichtig! Zeker tot de eerste echo! Ik wilde graag voor mn eigen ogen bewijs een digitale test doen maar ml vond dat zonde van mn geld en onzin maar ik had nog 2 voor 5 van KV dus heb er daar maar 1 van gedaan! (gister middag ook 1 terwijl ik mn koffie aant drinken was en half uur daarvoor nog was wezen plassen dus niet echt geconcentreerd dacht ik maar knalde binnen 30sec al!) heb t gefilmd vanmorgen is eens wat anders dan een foto hihi Hopelijk gaan we langzaam aant idee wennen! Ben zo blij!!!!!!!!! En zondag gaan we het onze ouders vertellen!! Met pasen! Zo leuk dat niemand het deze keer weet!!!! Echte verrassing!!!
Leuk, wat zullen ze verrast zijn! Hier gaat het goed, 28 weken alweer...het gaat echt zo snel! Genieten hoor, een kleine druktemaker in mijn buik Werken gaat ook nog prima, als het zo blijft gaan dan haal ik het gewoon tot 34weken. Fijne Pasen allemaal!
Gaat zeker heel hard dopey!!! Fijn dat t zo lekker gaat allemaal! (Als mijn zwsp zo blijft gaan als nu teken ik ervoor hahAha) Nog even en je verlof begint!! En alles al klaar?? Ik heb zin in morgen meiden! Eindelijk ouders inlichten! Ben zooooo benieuwd naar de reacties! Heb een leuke paaskaart gemaakt met t nieuws! Zal t in mn album plaatsen daar heb ik vandaag al wat meer fotos geplaatst!! Moet nog zooo wennen aant idee!!! Voel me ook niet anders als anders! Alleen heel moe!
Game over voor ons... Alle cryo's hebben het niet overleefd en zijn op. Aangezien ik zon pijn heb gehad met m'n laatste punctie en toen riep:nooit meer! Zullen wij met z'n 3tjes blijven 😥😥
Ooh Tat, wat verdrietig dat je jullie droom voor een tweede niet echt hebben kunnen maken . Nu hoop ik voor jullie op een wonder, of was dat bij jullie helemaal niet mogelijk? Hele dikke knuffel!!
Ah nee Tat, wat ontzettend k*t. Sterkte meid. Misschien een stomme vraag. Maar is er geen mogelijkheid dat je de punctie onder narcose krijgt? Of moet je daarvoor echt naar het buitenland? Knuffel!
Wat balen Tat en jammer dat de punctie zó pijnlijk was dat je niet nogeens wilde...misschien is er toch nog wat mogelijk? Sterkte in elk geval met nadenken!
tat meis: ik hoop voor je dat je er uit komt met je gevoelens!!!! en wellicht kan je hier en daar informeren voor andere medicatie of narcose. succes meis!!!!! vind het zoooo rot voor je! denk aan jullie xxxx ego: vanmorgen bij de gyn geweest. had t hele weekend zo'n last van mn buik en onderrug dat ik me echt mega zorgen maakte en zat totaal niet lekker in mn vel! ik was bang voor ellende (niet eens zozeer miskraam maar miss wel bbz ofzo) gelukkig mocht ik meteen komen en hebben we een echo gehad maar er was niets te zien waar ik zorgen om hoeft te maken. geen bbz geen cyste geen vocht in buik ! wellicht is het de groei of mn darmen! er was wel mooi dik slijm te zien en een vruchtzakje met dooierzakje!! prachtig voor dit termijn zei de gyn! dus ik ben iig gerust gesteld voor nu! op naar de 23ste en die buikpijn nemen we dus voor lief! en moet er wel op blijven letten! en rust pakken als mn lichaam dit aangeeft.
Tat wil je echt geen Punctie meer. Hier eigenlijk meer bezig met hoe en wat met een extreem prematuur. Ik maak me zorgen over M. zn toekomst. Ik hoop dat zijn ontwikkeling iets zegt over zijn sociale ontwikkeling en of hij mee kan komen op een school. Ik kreeg voc thuis en daar stond in dat prematuren vaak alleen blijven. Ik gun mijn zoon zoveel. Hij is gecorrigeerd bijna 6mnd hij draait al, kan dingen pakken. kruipt bijna. Lacht altijd. Oke hij is soms wat drukker
BS: bedankt voor je lieve reacties!!!!! xxx en M zijn toekomst,...dat komt allemaal vast goed lieverd. en misschien lijkt het nu nog niet zo, maar er kan zo snel verandering inkomen! lekker met hem spelen en stimuleren! meer kan jij toch niet doen!!! geniet van hem!!!!! en gooi die VOC lekker weg!!! dan maak je je alleen maar druk schat! (ik denk overigens dat het nu nog veel te vroeg is om te bepalen of hij echt achter zal lopen of niet. hij is nog zo jong! en t ene kindje ontwikkeld sneller dan de ander!) ego: hier vandaag wat afspraken gemaakt!! MVM komt dinsdag weer bezoekje brengen! en 7 mei mag ik langskomen bij de verloskundige voor intake! (ondanks ik medisch zal blijven lopen) dit maakt t allemaal toch wat werkelijker en helpt me weer treetje dichter naar die wolk toe xxx
M. Loopt voor in zijn ontwikkeling. De fysio was helemaal meegelopen naar de kinderarts om het zelf te vertellen dat hij een score van 93 had. Bij deze testte doen ook normale kinderen mee. De volgende x moet hij een rijstkorrel oppakken. Oh wat een leuke vooruitzichten st voel je je goed
das toch prachtig meid!!!!!!! geniet er lekker van! je hebt een prachtige zoon!!!! xxxxxx en ja op zich voel ik me erg goed. ben wel wat moe hor. en verlang regelmatig naar wat slaap en/of rust. mn krampjes in mn buik zijn minder gelukkig. ze zijn er wel maar dus wel stuk minder. ben nog erg onzeker maar ik denk dat het al stuk beter zal gaan na de eerste echo met vruchtje in beeld en zodra alles goed blijkt straks kan ik hopelijk écht op mn wolk klimmen xxx