IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi hoi meiden!
    hoe gaat het hier?!?!?!
    tis stilletjes! jullie genieten zeker allemaal van het mooie weer ;)

morgen komt MVM langs en ben stiekem toch wel beetje zenuwachtig!! hihi
    xxx

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ST, hoe was de test van MvM? Knaller denk ik!! 6 weken ben je alweer :D, YES!

En ja wat een lekker weer is het nu, en morgen op m'n vrije dag weer van dat heerlijke zomerse weer.
    Helaas ben ik alweer verkouden (nu echt keelpijn met hoesten en schorre stem) en heb ik weinig puf. De zon zal me wel goed doen denk ik :D.

De verjaardag van onze meisjes komt er aan he ST? Heb jij alles al voorbereid of moet je ook nog vanalles doen voor het feestje? Ik heb helaas nog maar weinig gedaan... maar goed we zijn nu eerst druk met haar nieuwe kamer maken. De timmerman is bijna klaar en wij kunnen nu beginnen met verven (en deels nog schuren, al hebben we een groot deel al gedaan afgelopen weekend met m'n ouders). Hopelijk heb ik een beetje puf om vanavond een begin te maken! Vrijdag komt m'n moeder weer helpen, zo fijn!! Zonder haar (en m'n vaders) hulp was het ook allemaal teveel geweest ben ik bang.

Ik post zo ff weer een buikfoto in m'n album, voor wie het leuk vindt :).

Hoe is het met jullie allemaal dames?

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Moooooie foto tori!!!!
    Ik heb mn album ook ff opgetopt ;) zo fijn om weer een album te maken en te vullen :)
    Hier alleen de uitnodigingen verstuurd ! Ben ook niet echt vlot dit keer! Maar ga zaterdag ff versiering shoppen enzo!

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    wat is het hier stil meiden!?!

nog 2uur en 15min!!! dan krijgen we onze eerste echo!! en begin nu toch wel behoorlijk zenuwen te krijgen!!!! zit er mooi kuikentje?! klopt het hartje?! groeit het goed?! is alles verder goed in de buik?! zooooo benieuwd!!!!!

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend st! ben benieuwd maar komt vast goed ;)

Hier aan het genieten van het zonnetje. Kinderen spelen hele dagen buiten. Heerlijk.

Nog 4.5 week tot de uitgerekende datum. Gaat allemaal nog super goed gelukkig.

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    St hoe was de echo?

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Het is zeker stil hier. Iedereen hopelijk aan het genieten van het weer!

En ST, hoe was de echo???

Hier alweer 13 weken. Buikje gaat nu wel groeien, leuk! Kan niet wachten op weer zo'n mooie dikke buik :D.
    En dingen aan het regelen, verhuizing van dochter naar zolder na verbouwen, willen we nog een pretecho? Hoe ga ik m'n verlof invullen, 4 of 6 weken van te voren? Enz.

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ST ik kwam ook even spieken! Hoe was het?

Zeehondje jij gaat ook alweer snel zeg! Succes met alle verhuizingen/verbouwingen ;)

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zeehondje :) heerlijk he die voorpret ;) !
    We schelen maar 6weekjes :) leuk!! En die groeiende buik,... Super!!
    Ik kijk ook echt weer uit naar mn bolletje! En ik groei ook al! Maar echt t bekende darmen buikje

De echo was super!!! Grootte klopte exact! En t hartje was zichtbaar aant kloppen.
    Helaas niet gehoord of ritme gezien :( ze keek alleen of er hartactie was en dat is er!
    Dinsdag 28/4 intake vk ziekenhuis en zij gaat vast weer even kijken en hopelijk dan wel luisteren en duidelijkere echo foto!! (Vond de arts gister beetje vluchtjes dr ding doen)
    10mei bloedprikken voor NIPT test!

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ST, gefeliciteerd met een mooi kloppend hartje!
    Bij de eerste echo heeft ze bij ons ook het hartje niet laten horen, pas bij de tweede echo toen Sophie mee was héél kort (3 slagen maar ofzo). Ook bij de derde echo weer maar super kort. Terwijl dit bij Sophie toch wel echt meer/langer te horen was. Ik heb weleens gelezen dat de hartslag meten zo vroeg in de zwangerschap niet zo goed is en dat leek dus ook wel zo bij de echo's.
    Maar dat het klopt is al fantastisch!!!!!!!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ST gefeliciteerd! Goed nieuws!

Hier 36 weken dansje. Gaat snel zeg! Ziekenhuistas maar eens in gaan pakken :p
    Gisteren 1e afspraak in zh gehad maar waardeloos gegaan.
    Eerst 3 kwartier wachten op een leerling verloskundige die wat vragen afnam en wat vertelde, toen moest ik weer een half uur de wachtkamer in om te wachten op de gyn in opleiding. Ik had meer afspraken staan thuis dus was op een gegeven moment opgestaan om te gaan zeggen dat ik er wel klaar mee was en naar huis moest. Toen was ik ineens binnen 2 minuten aan de beurt.
    Maar ze hebben me niet eens aangeraakt. Geen bloeddruk, geen hartje luisteren, geen buik voelen helemaal niets van dat alles. Vreemde controle... Maargoed, i wilde toch alleen maar naar huis naar de afspraak dus vond het wel best. Moet aankomende week weer naar de vk hier in het dorp.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hè lieve meiden. Wat leuk al dat leuke nieuws

Bijgevoegde bestanden:

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Aaahh BS, wat een knapperd al zeg!

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Aaaah bs wat een heerlijk mannetje!!

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Meiden ik (boris10) ben bevallen van een dochter!
    We moeten 24 uur in het ziekenhuis blijven ivm gbs bacterie maar morgen lekker naar huis.
    Was nog maar 37.4 weken en aangezien zoon met 41.3 pas kwam was het wel erg onverwacht. Het ging heel snel allemaal. 8.30 breken van de vliezen. 10 uur in ziekenhuis en 13.52 geboren.
    Verver verslagje volgt later :)

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wauw Gefeliciteerd!! Lekker genieten met zn allen! Hoe heet ze??

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Mil, gefeliciteerd. Ja dat is dan wel onverwacht als ze dan zo vroeg komt! Maar gelukkig is alles goed op de bacterie na en morgen jullie vandaag al naar huis.
    Geniet er van!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BS, jullie mannetje gaat goed zeg, wat een schatje!

Tat, hoe is het nu met je? Heb je de beslissing al een plek kunnen geven en nu weer focus op heel veel leuke dingen met jullie drietjes?

Zeehondje/ST, jullie schieten alweer lekker op met de weken.

Dopey, hoe is het nu met jou? Jij niet ziek geworden zoals ik?
    Hopelijk niet en kun je nog vanalles doen in je verlof die nu ook bijna begint.

Ego, hier helaas al ruim vier weken ziek en het gaat maar niet over. Maandag wel weer een half dagje naar t werk geweest maar het houdt niet over. Kleine groeit wel goed gelukkig, ik was alleen in week 31 helemaal niets aangekomen dus ook daardoor flink verzwakt. Maar met de keelpijn was eten gewoon niet prettig en m'n eetlust was ook verdwenen. Gelukkig afgelopen week wel weer een kilootje erbij :).
    Nog vier dagen werken na vandaag en dan gaat m'n verlof in!
    Maar na twee weken thuis zitten voelt het alsof het al in is gedaan alleen dan niet fijn omdat ik niks kon doen. En wil nog zoveel doen ... Maar denk dat ik me erbij neer moet leggen dat er niet veel meer van komt, helaas.
    Nog even te gaan ... Ben benieuwd hoe lang deze kleine me laat wachten op z'n komst, van mij mag hij met 38 weken, dus over 5 weken, komen!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter MiL!!!
    Lekker naar huis vandaag, wat fijn! Heerlijk genieten.

Tori, wat vervelend dat je zo ziek bent en je niet echt hebt kunnen afronden op je werk (of dat het ernaar uitziet dat je dat nog kan doen). Hopelijk knap je wel weer een beetje op zodat je toch kan genieten van je verlof.

Ja, gaat echt hard vind ik hoor. Morgen controle bij de gyn en dan volgende week woensdag geslachtsbepalende echo! Ben zo benieuwd of m'n voorgevoel van een jongetje klopt.

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zeehondje, spannend zeg volgende week. Ik ben ook benieuwd!!
    Ja vind sowieso dat een tweede erg snel gaat voor je gevoel, je hebt ook zoveel minder tijd om bezig te zijn met het groeiende mensje in je buik. Die kleine meid houdt je lekker bezig gedurende de dag als je thuis bent he? Die van mij in elk geval wel, maar dat is ook een 'ik praat de hele tijd als ik niets kijk op de tv en niets in mijn mond heb om te eten' meisje.

Ja, hopelijk knap ik nog weer wat op idd... Ik zou graag nog genieten in m'n verlof en dingen doen die ik had bedacht.

Deel Deze Pagina