Mil: wauw!!!!! Surprise surprise van harte gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat alles goed gaat en jullie ook gewoon Alweer thuis zijn inmiddels! Heerlijk!!! Geniet van jullie meisje!! Hoe heet ze?? Tori: we spreken elkaar natuurlijk regelmatig maar toch weer,... Wat ontzettend rot dat je je zo ziek voelt en t maar niet over gaat!! Gelukkig gaat t eten weer wat beter want das wel belangrijk nu ! Voor jullie beide ! Xxxxxx dikke knuf schat! Zeehondje: spannend!!!!!! gaat alweer snel dan he?! Ego: weinig nieuws eigenlijk! Afgelopen 2 weken redelijk wat vrije dagen gehad en beetje bij kunnen tanken ben ontzettend moe en een dame die in de ik ben nee en ik schreeuw jank krijs nee fase zit is niet echt bevordelijk! Maar,... T gaat steeds beter!! Ze heeft dr buien en dat mag ook best maar ze praat met de dag beter en kan nu duidelijk vertellen wat ze wil en dat geeft hoop rust! Voor ons allemaal!! En als ik wil dat zij luisterd kan ik nu redelijk goed begrijpend maken aan haar wat ik wil en dan is t okey (als t in haar straatje past!) Morgen de intake bij de vk! Ben weer benieuwd!! Ben dan alweer 9.3weken! Gaat sneller dan ik dacht! Buiten de moeheid om voel ik me prima! Ben onzeker maar dat is heel logisch volgens de vk en als t goed is wordt dat steeds minder! We zijn lekker aan t orienteren op vakantie!! Heeerlijk die voorpret!! Maar ik wil pas definitief boeken als we wat verder zwanger zijn! Maar dit is al heerlijk! En krijg steeds meer zin!
Gefeliciteerd Boris/MiL met jullie dochter! Ik had even gemist dat je een nieuwe nickname hebt ST spannend, morgen ook een echo? En krijg je een NIPT deze keer? Fijn Zeehondje dat je zo gaat! En Tori wat balen dat je je niet fit voelt, anders gewoon eerder met verlof hoor! Hier gaat het prima, ik ben, op twee dagen buikgriep na, niet ziek geworden nee, gelukkig. Wel veel verkouden en kortademig, maar ik heb astma, denk dat het er bij hoort. Had ik in de zwangerschap van mijn dochter ook. Ik hoef nog maar 3 dagen te werken tot mijn verlof ik ga bij 34 weken met verlof, werk in de zorg. En we hebben een datum gepland, ook prettig te weten.
Dopey : meestal wil ze wel even gluren dus denk/hoop het wel! Moeten eind vd dag pas maar heb ehbo praktijkdag dus druk bezig!! Deze keer lrijgen we idd een NIPT ! Maandag moeten we naar t amc voor bloedprik! En dan tussen 2-3 weken later de uitslag! Wel vervelend dat ik voor alleen een buisje bloed helemaal naar a.dam moet (verwacht verder niks) maar tis voor goed doel!!!! Heb t er maximaal voor over! Nog heeeel even tot je verlof meid!! Lekker!!!!! En dat kort ademige is ververlend maar helaas hoort t bij de zwsp en wellicht heb je t erger door de astma! Vervelend!! Maar als dat alles is hihi
En ST, nog een echo gehad? Succes vandaag met bloedprikken. Hier nog twee daagjes wachten en dan weten we of het een jongetje of een meisje is, zo benieuwd!
Dank je wel zeehondje!! Voor jou spannende dag dus woensdag?!! Wat denk je zelf?! Ik krijg over 2 wk de uitslag! En heb wel uitgebreid mogen gluren wat een heerlijk bewegelijk kleintje is t! 3,3cm en al zooo echt mens! Zo compleet! Echt weer bijzonder!!
Spannend hoor ST, wachten op de uitslag. Maar wat fijn dat jullie weer even hebben mogen kijken naar de kleine! Morgen dus de gesl. bepalende echo: mijn voorgevoel zegt een jongetje.
Whoo ST, 1/4 zit er alweer op! En super dat ze ook nog een echo hebben gedaan naast de nipt bloedafname. Mooie echo foto!
Hallo Lieve Schatten, ik ben al weer een tijdje niet op ZP geweest. wie mij op fb heeft weet ongeveer wel een beetje waarom. korte samenvatting, na me niet zo goede afgelopen vakantie in september, met spoed op zoek geweest naar een huisje, vervolgens druk met 2 interim opdrachten en eigenklanten, om ook nog eens steeds bij een huisarts te zitten en daarna de internist. Uiteindelijk niet veel uitgekomen dan we zien dat u een zwaar virusinfectie heeft gehad, maar welke kunnen we nu niet meer uitzoeken. Nu langzaamaan ga ik me weer lekkerder voelen. Naast druk werken, 2 van de 4 katten die in de opvang zaten ook nog eens in moeten laten slapen, en nu weer verhuist van rozenburg terug naar den haag, om half half tussen den haag en groningen (nieuwe liefde) te gaan wonen. Ik loop giga achter met lezen, maar wilde jullie even een dikke knuffel geven in de hoop dat ik nu weer wat meer tijd krijg om weer up-to-date te blijven. @ST: ik zie weer hele hele mooie berichten in jouw banner staan. Gefeliciteerd lieve schat!!!! xx llkh
Hé Llkh, jij was toch degene met toentertijd het net zelf opgestarte (internet)bedrijfje? Zo ja, dan weet ik weer even je verhaal terug te halen inderdaad. En nu dus weer een nieuwe liefde? Wat fijn! Je hebt wel veel vervelende dingen meegemaakt zeg. Ik hoop dat het tij nu voor je gekeerd is en dat je mooie tijden gaat meemaken. Hier vandaag de geslachtsbepalende echo gehad, alles was goed en we krijgen nog een MEISJE! Ze vertelde (of eigenlijk typte ze het) het pas helemaal aan het einde, maar ik had het tussendoor dus toch al goed gezien toen ze het bovenbeentje ging opmeten !
Llkh; blij te lezen dat t na alle tegenslagen en ellende nu weer wat beter met je gaat! Fijn dat ke even langs komt hier was al benieuwd hoe het met je ging!! Meissie geniet van al het positieve op je pad!! Xxx Zeehondje: wat leuk!!!! Een meisje!! Goed van je dat je het zelf had gespot hihi Tori: toevallig dacht ik gister nog t zelfde "zit gewoon al op 1/4" haha Jaaa echo was wel even fijn en met super aparaat dus kon alles goed zien! Maar ze moet ook wel want voeren van alles in de computer! Gek genoeg sta ik er niet zo zeer bij stil dat we de test hebben gedaan en wachten op de uitslag! Eigenlijk wel fijn zo! Jij lekker begonnen aan je verlof! lekkerrrr ontspan en geniet! En blijf vooral met beide benen op de grond whahaha (klungeltje)
Zeehondje, een meisje! Leuk hoor! Heb je alle kleertjes nog bewaard? Ik moet ze gaan uitzoeken wat unisex is en de rest wegdoen of bewaren voor later.... En 16 weken schiet ook al lekker op. ST, haha grappig dat we hetzelfde dachten. 1/4 deel vd weken is ook best snel gegaan. En achja, die test ... Bloedafname zegt ook niks dus de spanning komt wel op de dag vd uitslag. En in je hoofd weet het dat t goed is, dus ook maar verder niet over nadenken, gewoon lekker zwanger! Ja dankje, ik blijf ook zeker met beide benen op de grond nu ... Met zere knie is fietsen sowieso niets en traplopen ook niet trouwens. Rotplek voor een schaafwond grrr. Vanmorgen vanalles gedaan en nu hang ik op de bank en mag Yvi als uitzondering wat tv kijken ... Haar bezig houden is nu ook zo intensief pfff. Dat is echt wel een ander dingetje met een tweede in de buik. Ik ben nu 34 weken en de boef ligt nog steeds lekker in onvolkomen stuit (kleermakerszit en soms 1 been omhoog naar z'n hoofd die bovenin ligt). Nu kon ik proberen om op m'n knieën en ellebogen te gaan zitten maar ja ... Met die zeer knie gaat dat nu dus niet! Nouja misschien over n paar dagen wel. Ik hoop dat ie zelf nog draait want een versie door twee vk's schijnt niet prettig te zijn en omdat ik en dunne buikwand heb is het al zo gevoelig aan de binnenkant.
Oei Tori, hoop inderdaad dat hij uit zichzelf toch nog wil draaien en dat je een draaipoging bespaard blijft. En jaaaaaaaaaa, we hebben eigenlijk alles bewaard dus praktisch gezien wel fijn een tweede meisje . Toch veel roze 'grote' dingen ook. Roze in de gordijnen, roze loopfiets, roze driewieler, enz. Maar vind het ook gewoon heel leuk een meisje, je weet al een beetje hoe alles gaat/verloopt en hoe de verzorging enzo gaat. Bij een jongetje moet je toch weer wat nieuwe dingetjes 'leren' denk ik zo. Da's ook wel weer heel leuk!
Zeehondje, ja ik hoop het ook zo ... Maar de oefenweeen beginnen ook al en heb er erg weinig hoop in dat hij dat doet. M'n knie wordt nu wel iets beter dus misschien vanavond maar dat trucje proberen. Leuk om dan de kleertjes weer te kunnen gebruiken, dat had ik ook erg leuk gevonden aan nog een meisje. Maar wat je zegt een jongen is ook weer leuk omdat het 'nieuw' is. Vrijdagavond met m'n vriendin de kleinste kleertjes uitgezocht, van de drie dozen is minder dan de helft wat we kunnen gebruiken voor een jongetje. En des te groter de kleertjes des te minder zal het wel zijn wat ik weer kan gebruiken. Oh die oefenweeen zijn niet fijn zeg, ook omdat hij bovenop m'n bekken ligt volgens mij. Nouja nog even volhouden, ben immers nu bijna 35 weken. Llkh, ja bij jou vanalles gebeurt weer, maar nu dus weer liefde in je leven van een leuke man. Leuk! Wel jammer dat hij zo ver van Den haag woont, maar goed... Afstand hoeft (zeker in nl) geen probleem te zijn. Hoe is het met jullie allemaal? Fijne zondag!
Hoi dames, hier alles goed inmiddels ruim 35 weken en lekker met verlof. Wel ligt de kleine nog heerlijk dwars. Nou ja, veel maakt het niet uit, ik krijg toch een keizersnede. hoe is het met de andere dames?
Het wordt weer spannend hier met al die beebjes op komst! Hier alles goed. Ik geniet met volle teugen van ons kleine meisje. Trouwens van alle 3 de kindjes! Voel me zo rijk met 3 van die kotertjes! De baby is rustig en slaapt door al het tumult heen van de andere twee. Ik voel me ook weer helemaal de oude. Hier dus op Veel slaapgebrek na alles helemaal top!
Hoi, hier ook nog alles oke met de buikbeeb. Helaas nog steeds niet gedraaid ... Vanavond gaan we het proberen met en Moxa stick. En morgenmiddag heb ik de liggingsecho. Vind het wel vervelend dat hij zo ligt, hij trappelt nu naar beneden en dat geeft ferme steken onderin. En door de ligging nu ook flink last van kramp in m'n billen en zonet zelfs in m'n lies terwijl ik de trap op liep. Heavy! Maar goed, bijna 36 weken dus even volhouden nog. Dopey, fijn dat t goed gaat bij jou! En dus ook n dwarsligger bij jou in de buik. Scheelt dat je toch al voor een keizersnede moet straks. Heb jij geen last van het getrappel down under? Mil, dat klinkt heerlijk zo. En tja het slaaptekort hoort erbij... Gelukkig is dat tijdelijk! Geniet lekker verder met je rijkdom van drie kinderen. Zeehondje, twee weken nog en dan ben je alweer op de helft! Gaat alles nog lekker ondanks je groeiende buik? ST, hoe gaat het met jou? 12 weken nu! En een goede uitslag van de nipt test zo fijn! Jammer dat jullie weer niet willen weten of t een jongen of meisje is... Ben zó benieuwd! Hoe gaat t met de rest?
Graag praat ik even mee aangezien wij begin juli de eerste ivf poging hebben. Hoe hebben jullie het aanprikken van de follikels ervaren? Ik heb echt een pijngrens van 0 en hoop dan ook echt dat ik er niks van voel gezien het feit dat ik er nu al zenuwachtig voor ben. Hoe is jullie complete ervaring met ivf geweest?
Hoi! Welkom! Spannend voor jullie. Hier een positieve ervaring met de punctie. Zou het dagelijks kunnen. Maar in het amc krijg je wel een fijne cocktail medicijnen. Ik voelde me altijd heerlijk stoned
chntl: welkom meid!!! spannende tijd voor jullie!!!! ik heb de punctie ook grotendeels "prettig" ervaren! zoals mama in love ook zegt: in het AMC (en overigens overal wel hoor) krijg je goeie dosis drugs deze is overigens wel iets veranderd! mn eerste punctie was ik total wasted!!! helemaal vd wereld en 3uur lang liggen uit slapen! bij mn 2e punctie was ik wel wat suf maar wel "bij" en half uur na de punctie stonden we buiten! maar amper pijntjes gevoeld! ik voelde wel dat ze iets deden maar ervaarde dit niet vervelend/pijnlijk! alleen bij mn 2e punctie hadden ze (waarschijnlijk omdat ik daarvoor overstimulatie had) wat moeite met de laatste eitjes want de boel schoot steeds weg en dat was wel ff naar. maar das weer uitzonderlijk! als je nog meer wil weten/vragen?! geef maar een brul en de hele molen,.... t was zwaar! en t veranderd je! maar ik ben nu in verwachting van de 2e en het is het zoooo waard! kan me amper nog voorstellen dat we al die moeite hebben moeten doen! het is alsof het amper gebeurd is!