Nee deze is zeker niet vals positief hoor! Geen zorgen! Tat spannend meid! Alvast veel succes! 42 weken zal het vast niet worden Babii wat heftig zeg. Veel sterkte met de laatste loodjes! Heb je hulp bij de andere twee kids?
Action test, vind deze wel lichter maar goed is ook eind van de dag natuurlijk! Nee dit moet echt zijn! hopelijk zit het goed!
Tat, ik had je bloeding inderdaad gevolgd op fb. Wat enorm schrikken en zeker als je ook nog eens in een voor jou onbekende stad ligt, zonder je vrienden en familie om je heen. Heb je toevallig toen niet een beetje gezellig gedaan met je man? Teveel getild oid? Als ik dat doe (op het gezellige na met m'n man) dan knapt er een bloedvatje en dan bloed ik dus ook. Hou jij inderdaad je benen maar Bij elkaar lol. Zou fijn zijn als je zus er is en ook voor je kleine meid. Dwergje, nee die testen zijn niet vals hoor van jou. Maar bedoelde eerder dat ze momenteel ook vals testen. Maar dan heb je niet z'n duidelijke streep als jou. Wat onwijs gaaf dat het op de natuurlijke manier is gelukt. Toch wel heel bijzonder na zoveel behandelingen. Ia niet gek dat je action lichter is. Action heeft ook meer hcg nodig itt kv. Ze adviseren niet voor niks om maar met 1 merk te testen lol. Komt goed! Mil, nee hoor geen hulp nodig . Wil ik ook niet. Veel te druk in huis en m'n kids raken daar overprikkeld van. Doe alles lekker zelf en gelukkig kan de oudste enorm goed helpen. Ik mag van haar niet stofzuigen dus dat wil zij doen hahahaha. Ze neemt in ieder geval elk hoekje mee, maar vindt niet dat ze dat hoeft te doen haha. En als er iets valt dan pakt ze het op voor me, helpt me met koken (vindt ze leuk) dus ja. Heb gewoon veel hulp van de kleine meid. En bovendien hoef ik ze niet te tillen, want ze slapen al in peuter bedjes. Krijg wel huishoudelijke zorg toegewezen, dit om de zware klussen in huis te doen. Dus dat accepteren we maar even..... Ben blij als er straks rust en ritme weer is.
Had ik maar gezellig gedaan 😂😂 ik denk misschien iets te druk geweest. Vriendinnetje uit nl was over en Ben druk met haar in de weer geweest. Alhoewel de arts zei dat dat biet echt van in lief kan zijn. Ach alles is ok met de beeb en dat is het belangrijkste. Vanmorgen ook m'n slijmprop verloren. Het zal vast niet lang meer duren allemaal. Moet wel zeggen dat ik toch zenuwachtiger ben dit keer. Zo raar. Isi kwam natuurlijk zo onverwacht en eerder dat ik er nu echt op zit te wachten. Lief dat je grote meisje je zo goed helpt Babii. En snap t wel dat hulp in huis je ritme verstoord, ook voor je meisjes, maar je moet natuurlijk ook aan jezelf denken. Goed dat je het accepteert fornuis time being! En dwergje, ziet er goed uit!!!
Dwergje,... Wat spannend!!!! Die testen zijn zeker niet vals positief! Wat een verrassing meid!! Hoe was t gister gegaan?? Babii: nog heeeel even volhouden liefje! Tat : jij ook nog heel even! 37wk voorbij dus wordt spannend nu!! Hier super aan het genieten van de kindjes! Cate is nu 2x per week naar de psz sinds deze week! Ze is een super lieve zus en echt een grote meid! Chris is een tevreden mannetje hij is nu wat verkouden en das wel sneu! De bv ben ik sinds dit weekend volledig mee gestopt helaas. Ik wou afbouwen en langzaam na 1 a 2 voedingen behouden maar door onbekende reden liep de voedig zo terug dat ik binnen no time alleen nog ochtend gaf en dat is sinds het weekend ook voorbij! In mn album heb ik nieuwe fotos van ons prinsje voor wie het leuk vind Ohh en ik dacht dinsdag dat mn lichaam ook weer de oude was en dat ik ongesteld was geworden want had wat bloedverlies smorgens. Maar dat was 1 malig want daarna niks meer gespot! Wel veel afscheiding steeds wat ik best vervelend vind.
Heej dames, ST, woensdag was er een ringetje te zien in mijn baarmoeder en mijn hcg was toen 1400(maandag 600) vrijdag moest ik weer terug en toen zagen we een sliertje in het ringetje dus dat zag er goed uit! hcg was verdubbel naar 3300, Nu moet ik vrijdag terug komen maar ze denken dat het wel goed zit
Ja hij is er!!! Met 38,3 geboren (een weekje langer dan isi) op 8-2 om 14:07 uur. Hij was er echt met een uurtje! 😊 Liggen nog in t ziekenhuis omdat het te snel ging voor het mannetje dus z'n longetjes zijn nog niet helemaal schoon. Zodra we thuis zijn zoek ik een momentje om verhaal te doen op de laptop
Tat wat een rappe bevalling!! Zodra je tijd en zin hebt, hoor ik natuurlijk graag je verhaal En natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! 😘 Dwergje hoe is het gister gegaan?? Hier weinig nieuws. Lekker druk met 2 kids!! 😉 Maar volop genieten hoor!! Chris heeft donderdag zn eerste prikjes gehad! Mega brullen 😔 Maar achteraf (nog) nergens last van! Hij is nu 56,4cm en 4600gram en zooooooo lief!! Cate is getroffen door griep! 😔 Arme meid had eergister avond 40,7gtaden! Maar ze is nu aan de betere hand! Gelukkig!
Beterschap met de kleine st! Sneu als ze zo ziek zijn. Hier weinig nieuws. Jongste alweer 9 maanden oud. Kruipt als een razende door de kamer en gaat staan tegen alles waar ze zich maar aan kan optrekken Waar is mijn baby??!! Maar toch ook wel fijn hoor. Ik ben wel van de wat oudere kinderen. Iets makkelijker
Nou van de week een heel stuk getypt en per ongeluk met aanleggen van de kleine man, alles foetsie Goed, ik werd maandagochtend de 8e dus wakker omdat/doordat mn vliezen waren gebroken. Ik liep leeg! In de paniek nog snel wat op kunnen vangen om te checken of het helder was. Met Isi begonnen na een goed half uur de weeen al, dus meteen de vk maar gebeld. Die was wat minder in paniek en gaf aan dat ik aan de bel moest trekken zodra ik weeen had die 40 sec aan zouden houden. Nu rommelde het nog niet echt, heel af en toe een klein krampje, dus volgde haar advies op om stevig te ontbijten. Helemaal geen trek natuurlijk maar toch maar een boterhammetje gemaakt en oppas geregeld voor Isi. Gelukkig een hele leuke NL meid leren kennen met 2 dochtertjes, waarvan de oudste een paar maandjes jonger dan Isi. Maar omdat er nog niet echt iets gebeurde, trokken die gewoon hun plan en zou ik iets laten weten zodra het echt los zou gaan. Rond half 12 kreeg ik meer en meer last en net toen ik de eerste heftige wee kreeg, belde de vk om te vragen hoe het ging. Ik uitgelegd dat het nu wat heftiger werd en ze gaf toen aan dat het miscshien wel een goed idee was om naar het zkh te gaan. Ik gebeld met de oppas en ze zouden er met 20 min. zijn. Dat werd uiteindelijk een half uur en net toen ik dacht ik hou het niet meer, belde ze aan. Ik verloor op dat moment echt weer vruchtwater, dus we moesten echt gaan. In de auto nog 3 of 4 weeen en bij de tijd dat ik tegen de balie in het zkh aan stond had ik al het gevoel te moeten persen. Ik hoorde nog iemand zeggen dat er geen kamers waren, maar ik dacht bij mezelf: ik ga die baby krijgen hier, of je nou wilt of niet Ondertussen checkte de vk hoe ver ik was en zat al op 8-9 cm en gelukkig werd ik vlak daarna naar de kamer gereden. Ik weet dat zij en Lars continu zeiden dat ik er bijna was, maar ik zat met de bavalling van Isi in mn hoofd en ik moest toen ik eenmaal in het zkh was nog 3 uur! Voordat ik het wist kreeg ik persweeen en na 2-3 keer persen lag er opeens een heel klein menneke op mn buik!! Toen ik bij was gekomen en keek hoe laat t was was het 14:07 (ik ben ook zo laat geboren!) en was dus krap een uurtje in het zkh, haha. Helaas liet de placenta behoorlijk op zich wachten en toen de gyn kwam om te kijken of ik onder het mes moest (waren bijna een uur en 2 prikken oxytocine verder!) gaven ze me lachgas en heeft ze een paas keer flink staan sjorren en kwam deze gelukkig toch nog! Die placenta was deze zwangerschap toch een bron van ergernis. Blij dat ik er van af was, haha! Gelukkig ben ik bevallen in een ongelooflijk bv-vriendelijk zkh en heeft de kleine man heerlijk bij me gelegen vanaf zijn geboorte, dat ik me op een gegeven moment zelfs afvroeg: moeten jullie m niet wegen en testen met m doen ofzo?? Daar hebben ze echt de tijd voor genomen en ik denk pas na 2 uur ofzo, hebben ze hem gewogen (3335gr) en testjes gedaan. Hij was erg bibberig dus ze maakte zich wat zorgen om zijn bloedsuiker, maar alles was ok gelukkig. Wel kwamen we er pas donderdag achter, na een paar hele pijnlijke voedingen en vele tranen, dat zijn tongriempje te kort was, dus die hebben ze ingeknipt en het verschil was direct voelbaar. Achteraf denk ik, na alle ellende met Isi, dat zij dat ook gehad moet hebben! Alles gaat nu goed en we genieten met volle teugen. Mn zus is net een week geweest en dat was heerlijk en over 3 weken komen mn ouders gelukkig voor bijna een maand! Is is dol op haar kleine broertje en wilt alleen maar, heel hard, knuffelen. Wat een rijkdom om te zien! Ik prijs me sueprgelukkig met mn koningskoppeltje! Zal ff kijken of ik wat foto's in mn album kan zetten!
Wat een verhaal meid! Maar zo te lezen volgens mij wel een fijne (voor in hoeverre een bevalling fijn kan zijn, haha) bevalling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent met de borstvoeding en dat je een Nederlands meisje hebt gevonden. Fijn om op deze manier je oudste even uit handen te kunnen geven. Heerlijk genieten nu van jullie prachtkinderen!!! Hoe gaat het verder met de sociale contacten?
hier inmiddels bijna 12 weken, en voel me echt beroerd deze zwangerschap hoop dat het snel wat beter gaat!
Wauw dwergje!!!! Geweldig mooi! Fantastisch!! Wel heeeel vervelend dat je je zo rot voelt!! Is het de misselijkheid?? Misschien kunnen ze je dasr iets voor geven! Hoor vaker dat meiden iets voorgeschreven hebben gekregen. Hopelijk kan je gauw genieten zonder je lamlendig te voelen! Xxx
Inmiddels de 12 weken grens bereikt, Ik sta er nog steeds verstelt van dat dit ons overkomt! hahaha, ja heb medicijnen tegen de misselijkheid alleen schijnen ze mij niet voldoende te helpen helaas