Strippen hebben ze bij mij 3x gedaan zonder resultaat. Het gaf enkel krampen en dat was het. Wellicht dat ze je vliezen zullen breken als je toch 2 cm ontsluiting hebt en een verweekte baarmoedermond. Hopelijk komen de weeën dan zelf op gang, want inleiden is geen pretje, ben daar eerlijk in. Enfin, ik ben verder nog nooit bevallen, dus voor mij was het op me af laten komen, het laatste standje belande ik enkel in een weeën storm, en moest een ruggenprik. Half uur later was ik van 6 cm naar 10 cm ontsluiting en moest persen. Met alle gevolgen van dien hier haha. Ach heb er een wereldwonder voor terg! Maar eh, gaan jullie eens als de wiedeweer een kind baren . We hadden de 18e afgesproken, maar foei!!! Droomde zelf vannacht dat ik zwanger was van een jongen en een keizersnede kreeg, m'n broertje was erbij, heel bijzonder. Mag toch hopen dat 1 van de 6 cryos doordeelt. Heb in ieder geval 25 juni een afspraak..... Voor 15 juni is m'n stoma terug.
Zoooo Tori & ST nog nikssss... hahhaha jullie houden het spannnend!!! Bijzonder Babii.. Spannend allemaal. Ik hoop ook voor je dat er eentje doordeelt en je een broertje of zusje voor je meisje krijgt!
Hha, ik tot 37+4 dagen hahahahahahaha. Eigenlijk is het niet grappig, ze had zelf moeten komen samen met m'n lief, maar helaas.... Ben allang blij dat ze me verlosten uit m'n angst en me gingen inleiden. En dan was ze nog zwaar ook voor een termijn van 37+4 dagen, 3220 gram en 47 cm lang (was zelf 48 cm bij 42 weken).
Nou mil, ik hoop dat die dreiging voor mij ook genoeg is dan ... Laat de beeb maar komen dinsdag of woensdag!
Ik duim voor jullie dames!!!! Voor jou ook eeen Spannende tijd in het vooruitzicht. Wat zou dat toch bijzonder zijn Babii. Een broertje of zusje voor je kleine meid en een prachtig nieuw wondertje voor jou!
De kleine werd afgelopen woensdag geschat op 3500 - 3600 ... dusss groot genoeg om ter wereld te komen lijkt mij! Babii, knap dat je nu alweer voor een tweede gaat! En dat strippen bij jou een ander effect heeft gehad kan ik me ook wel iets bij voorstellen aangezien jij nog geen 40 weken was. Ik ben inmiddels 41 weken en heb al aardig wat voorweeen gehad ... dus ik hoop toch echt dat het bij mij wel het gewenste effect heeft. Van vriendinnen die ook 40+ weken waren heb ik vernomen dat het bij hen wel heeft gewerkt, dus daar hou ik me fijn aan vast. Hopelijk hebben jullie allemaal een lekker dagje in de zon gehad, ik in elk geval wel! Ondanks de ongemakken van dat ik nu toch echt wel op 't einde loop haha. Bijna de hele dag met de beentjes in de lucht gezeten. Net wel lekker gekookt en gegeten. Nu nog de keuken opruimen en dan ga ik weer met de benen in de lucht! Fijne avond allemaal.
Ik had al voorweeen vanaf week 30 en heel wat. Zo ernstig dat ik verplicht bedrust had en bijna een paar ziekenhuis opnames . Ik kan nu nog niet voor een tweede. Eerst stoma terug, maar ga wel 25 juni met m'n arts praten om augustus/september te starten. Maar die eendenbek moet wel lukken, en voel nu nog een dof gevoel bij m'n littekens beneden, heel apart. Had ik niet eens na m'n bevalling. O ja, mij stripte ze toen ik al een volledig verweekte baarmoedermond had en 1,5 cm ontsluiting . Hoop dat jullie beebjes er snel zijn meiden!
Dan heeft m'n dochter het met 37+4 toch erg goed gedaan qua gewicht . Ze was ook echt klaar om geboren te worden, en heeft ook geen moment problemen gehad oid, wat je weleens hoort bij baby's geboren met 37 weken (warm houden lukt niet of geel worden en dus onder de kamp 24 uur).
Hallo beebjes komen jullie er aub even uit?!?!?!?!?!?! Misschien helpt t! Vd week meer over ons, kom even uitgebreid updaten.....
nou brabbel....tot nu toe helpt t niks!! hihi ik ga nu lekker snurken maar kom morgen ff gezellie uitgebreid reageren!! xxx slaap lekker allemaal
Goedemorgen. Kan niet meer op bed liggen, te weinig lucht door harde buik tegen m'n middenrif. Pff, 6 uurtjes slaap is toch net te weinig... Ben nog mega moe! Nu even ontbijten en dan misschien straks nog weer slapen. Oh begonnen de weeën nu maar!
Ik duim ook voor je Tori.. Hopelijk gaat het vandaag gebeuren! Ik heb donderdag een afspraak voor gesprek voor me Hysteroscopie.. pff
Ik hoop het voor je meis!! Duik maar lekker nog effe het bed in vandaag want je moet wel zoveel mogelijk uitgerust zijn!! Knuffel!
Ik hoop het ook! Het ellendig voelen hoort er wel bij, althans bij een aankomende bevalling hihi. Kom op kindjes, het is zulk mooi weer en jullie papa en mama wachten op jullie! Strooit weeën uit naar de dames!!!
De kindjes laten hun papa en mama nog even genieten van het mooie weer en komen pas als het weer wat minder wordt. Dan kunnen ze lekker bij de kachel blijven tijdens de bevalling.
Wat bijzonder toch dat jullie beide zolang moeten wachten totdat de kleintjes geboren willen worden. Hier gestript met 39, 3 en met 39, 5 was ze er! Hier wel geholpen dus of ze wilde zelf ook gewoon al komen