IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik deed een testje om te kijken of de pregnyl al uit me lichaam was en hij was omo wit. Is dat niet een beetje snel? Zondag om 10 uur s avonds 10.000 gespoten

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Sammy: het zou kunnen hor! Bij de ene gaat het sneller als bij de ander.
    Ik heb er overigens zelf geen ervaring mee. Deed nooit testen. Vandaag spannende dag schat!!
    Denk aan je en ga heeeeeel hard duimen!!!!!!

Rest: goeie morgen allemaal!!! Hoest hier?!!??!
    Ik heb weinig nieuws. Gister middag lekker met mn honden wezen balwerpen! Nouja..ik werpen en hun erachter aan! Ik dacht “misschien komt het ongewenste gedrag wel uit aandacht te kort!” daarna heb ik ze (verplicht) gedouched en de labrador heeft zich helemaal uitgerold over een dekbed. Die had ik in de schuur voor hem gelegd! Hij wordt altijd helemaal speels en wild na een douche! Dus dit was een dikke traktatie (dat kleed) en daarna heb ik hun matje voor de houtkachel gelegd en heb ik zelf lekker voor de buis gelegen! En optijd naar bed! Nu weer lekker aant werk (ben pas 10uur begonnen) tot sluit (17.30)! morgen nog ff dweilen en boodschapjes doen en dan komt savonds mn manneke!!
    Laatste dagje/nachtje zonder manlief dus vandaag! Eindelijk! t klinkt heel wanhopig maar heb m echt wel gemist! Maar meer uit “onveilig gevoel” zo tijdens zwangerschap zo zonder hem. Vanavond bij mn beste vriendin eten! En mn schoonzus komt ook. Met alle kindjes :D (2 van mn schoonzus en 1 van vriendin + 2 in progress hihi)
    De kleine boef van mn schoonzus & zwager is vandaag jarig!! 1jaar is ze geworden!! :D :D
    T gaat zooo hard!!!!!

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy da's zeker snel! Bij mij duurde het wel 10 dagen geloof ik.. Maar wat dat verder zegt weet ik niet ;)

Wat een goed nieuws zeg!!! ZOVEEL EMMY'S!!!
    Wauw!!!

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sammy,
    Wat een geweldige dag vandaag....2 mooie emmy's on board en 7 in de vriezer!!! :D
    Wat pregnyl betreft.....kan gewoon verschillen per keer, naar aanleding van mijn vroege test vorige keer een en ander opgezocht. Wel prettig dat je nu weet dat pregnyl in ieder geval geen posi test kan geven......alleen een ZW :D:D ....ben heel hard aan het duimen!

Tat,
    Wat heerlijk zo'n geruststellend hartje :D.....kan me voorstellen dat je even niets meer wist!
    Heb je al kunnen bij praten met jouw ouders? Lekker dat ze weer thuis zijn....

ST,
    Dan eindelijk jouw lieve man bijna thuis......:)
    Je hebt het goed vol gehouden!!! Gelukkig dat je vanavond lekker gezellig gaat hebben, gaat de tijd ook extra snel!

Ik heb helaas toch weer last van pukkels door de dhea, maar nu dat ik weet dat het zijn werk aan het doen is, neem ik het maar voor lief! Het is wel raar om als volwassen vrouw opeens pukkels te hebben. Gelukkig zeggen andere dat het niet erg opvalt....;) of ze willen gewoon aardig zijn....:p
    Aangezien ik blijf twijfelen over die medicatie voor de icsi schema toch maar een telef su afgesproken, gelukkig kon het vanmiddag al. Nu maar snel de komende weken door.......:D

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Sammy, vraag het straks anders ff bij je tp? Ik heb er zelf namelijk geen ervaring mee. Ik was nooit zo'n tester, meer omdat het toch nooit nodig was ;)
    Succes trouwens!! Hoe laat mag je?? Ik hoop zoooo op een plakkerd voor jullie! en een paar mooie back-ups in de vriezer. Mijn duimen draaien volop meis!!

Shiiiit, ik zie nu pas dat je er 2 aan boord hebt en 7 (!!!!!!!!!!!!!!!) in de vriezer! Oh lieverd, dit moet 'm worden gewoon!!

Nina, was super!! ZO blij ook dat ouders er weer zijn. Leek wel Hello/Goodbye op schiphol hahaha! Vanavond wippen ze al ff langs en zondag waarschijnlijk ook. Heerlijk dat dat weer kan.
    Waar twijfel je trouwens over met medicatie? In relatie tot stimulatie?
    Ik tel met je af hoor...ik moet tm 29e wachten op 20-weken echo!

ST, fijn met je hondjes. Wij hadden hier met ook een hondje op de afdeling rondlopen avn een collega. heeft alleen tegen de tas van een andere collega aan staan piesen, hahahah! Ik deed het in mn broek (letterlijk :) ) :D Morgen weer je ventje in je armen sluiten! Ik wil ook veel meer bij die van mij in de buurt zijn. Altijd wel, maar nu is het gevoel zoveel sterker ofzo... moeilijk te omschrijven.

Andere dames, hoe gaat het??

Hier alweer 17 weken en omdat ik gisteren het hartje weer heb mogen horen, een heel stuk minder onzeker! Net 2 afspraken bij KDV's gemaakt voor as dinsdag. Ben ik een dagje vrij omdat we de avond ervoor naar The Killers gaan in de Ziggo dome. Hoop maar dat de muziek niet al te hard is voor Friemel. Dus het begint allemaal wat meer vorm (letterlijk) aan te nemen. Misschien durf ik binnenkort zelfs iets te kopen..... hahahahaha!

Geniet van jullie weekend lieverds!!

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    MiL !!! Hoe was je 2e echo????

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ST: dus je kon lekker uitslapen vandaag ;) hahaha wanneer heb je verlof dan???
    Aaah gezellig.. veel plezier vanavond!! En ik begrijp wel dat je je mannetje mist hoor is toch logisch.. Gelukkig is hij er morgen weer!!

MIL: Ja ik dacht ook wel dat het best snel was al.. maar ik had toch echt geen streep… hihi..
    Ja ondanks dat iik niet zo vertrouw op die cryo’s omdat k er nooit zwanger van ben geworden, geeft het toch wel een goed gevoel dat ik nog wat heb voor als dit niet goed gaat.. Hoe gaat het met jou??? Voel je al wat?

Nina: Jaaa dat is inderdaad wel fijn jaa.. dat het niet van de pregnyl meer kan zijn hihi..
    Vorige keren was het er na een dag of 6/7 uit.. maar nu al na 4 dagen!!! Maar na me vmk had ik ook meteen volgende dag een omo witte test.. Dus misschien breekt mijn lichaam het gewoon snel af..
    Hahaha dus je bent weer back in de puberteit met je pukkelss :p hahaha.. Aah dat wachten is irritant he.. Je wil natuurlijk zo snel mogelijk beginnen..

Nou de terugplaatsing was voor het eerst wat pijnlijk… het was een nieuwe arts, opzich wel aardig maar ze draaide die eendenbek zo ver open dat ik dacht hallo je kan zo met je hele vuist erin geloof ik hahaha.. dat was opzich al pijnlijk.. Toen deed ze er 10!!!! Minuten over om dat slangetje goed te krijgen.. Dat haalde ze eruit.. ging de andere arts controleren zat er nog 1 emmy in het slangetje dus moest weer opnieuw…. Ik d8 meteeen GRrrrrrr zal dat nou niks uitmaken??? En ik lees soms dat mensen bij de tp meteen een echo krijgen zodat ze kunnen zien dat het echt in de baarmoeder zit.. en dat is bij ons niet.. maar zou het dan ook kunnen dat als ze dat slangetje eruit halen er 1 gewoon onderweg uitvalt zeg maar.. Dat die dus niet in me baarmoeder zit… ? Pfff werd gelijk een beetje onzeker ervan.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    aaah fijn dat je je ouders weer gezien heb!!! En fijn dat je het hartje weer heb gehoord he!!! Goed zo dat je minder onzeker ben je moet lekker gaan genieten van deze tijd!!!

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee, weinig. Ben wel ONTZETTEND moe. Dat had ik bij mijn zoontje ook.
    Hopelijk wordt het over een week of 3 minder!
    Verder wat misselijk soms maar niet overgeven gelukkig!

Bij de echo's is nog wel steeds een hoop vocht in de buik te zien van de overstimulatie! Donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis en dan maar eens vragen of dat geen kwaad kan...

10. NinaD

NinaD Niet meer actief

Tat,
    17 wkn alweer......:) wat gaat het snel!
    Willen jullie het geslacht weten?
    Blij voor je dat heerlijk jouw ouders kunt zien en spreken!

MiL,
    Ik hoop dat de vocht snel afneemt. Gelukkig dat het goed gaat met de bebe..:)

Mijn twijfels gingen over Decapeptyl. Vorige keer had ik heel erg last van de bijwerkingen en mijn hele systeem leek stil te liggen. Gelukkig belde dr. S net. Mijn schema is nu veranderd. Ik krijg suprefact neusspray ipv Deca en na de punctie krijg ik naast utrogestan ook 3x pregnyl infecties ter ondersteuning van de tweede helft. Het lijkt hem ook prima om na de punctie kinderaspirines te slikken.
    Het zou best kunnen dat de vorige keer de utro onvoldoende is geweest, aangezien de teste positief waren tot dat de spotting begon en daarna ongi werd. Ik ben erg blij dat hij alles serieus neemt en meteen naar oplossingen zoekt. Voel me in ieder geval gerust gesteld! :)

11. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sammy,
    De super emmy's zijn dus on board!!! :)
    Vervelend zo'n nieuwe arts....wel fijn dat ze dubbel checken! Niet prettig dat het zo gaat dat je gaat twijfelen. Die emmy's kunnen gelukkig niet zomaar uit het slangetje vallen. Om te voorkomen dat er een in het slangetje achter blijft, checken ze gelukkig altijd.
    Doen ze bij jullie ook geen echo om te kijken of het slangetje op een goede plek is?

Het duimen is begonnen......:D

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nee helemaal niets.. Maken ze bij jou wel een echo???

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bij het Vu en in DD kijken ze met echo op de buik of het slangetje op een goede plek ligt....zoveel cm van de baarmoedermond zou als de beste plek voor de TP zijn, maar die emmy's hebben toch een eigen willetje :D en zoeken toch een eigen plekje! Zodoende is zo'n echo ook niet echt nodig. Je kunt er gewoon vanuit gaan dat de emmy's in jouw baarmoeder zitten en op zoek zijn naar een mooi bedje slijmvlies om heerlijk in te nestelen :D :D

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nina: wat ben je ook een gekkie he?!?!?! Ben blij dat het erop zit hor! Vanavond idd lekker nog afleiding! Maar na t eten vertrek ik richting huis! Hondjes zitten alleen én ik ben zoooo verkouden! Heb t spaansbanauwd, het verhoging, hoest mn longen uit mn lijf en heb amper een stem!! Dus lekker heet douchen (miss bij vriendin nog wel ff in bad :D ) en dan onder de wol!!! Wil morgen nog e.e.a. kunnen doen voor man thuis is, en als ik niet op mezelf let, kan ik dat dus niet morgen! Want dan ga ik gestrekt!
    En die pukkels,…..lekker belangrijk!!!!!!!!!! als t maar werkt!!!!!! Ik zit onder de gesprongen vaten op mn kop, armen en borst…zie er niet uit! maar weet de oorzaak en t boeit me niks :D t trekt vanzelf weg!! (ik zat trouwens tijdens mmm onder de pukkels op mn rug!) succes met je tel.cons. vanmiddag!

Sammy: jij zegt ook niks,……… door de reacties hier ging ik je onderschrift lezen!!! WOW!!!! Wat een top score meid!!!!! Trots op je!!! En nu lekker broeden!!!!!! :D :D :D
    Ik ga duimen draaien!!! Xxx

Tat: dat je nu vaker bij je mannetje wil zijn en dat dat gevoel sterker is klinkt me heeeel bekend in de oren!! Ik had/heb dat ook!! Zal wel door de hormonen komen ofzo. Stofjes die je aanmaakt… alleen maar fijn toch?!?! ;)
    Dus jullie hebben leuke plannen!?!? Naar de ziggo dome! Leuk!!!! ik ken de killers alleen niet! (nu moet ik me zeker schamen?!?) en je moet gewoon genieten schat!!! En gewoon lekker wat leuks kopen! Ik kocht iets kleins zoals sokjes. T kost amper wat en is zo schattig! Daarna was het eerste wat ik kocht zijn/haar ziekenhuispakje! En al gauw volgde er van alles!! En meeste via mp. T geeft je juist een lekker gevoel! Ik had zoiets van “dit is voor mijn kindje! En dat kindje gaat er komen! Want hij/zij moet dit aan!” en ik kwam doordat ik wat kon/mocht kopen meer in de realiteit en besefte toen pas écht dat t een feit was/is!
    whahahhaahha ik zie het helemaal voor me!! Die labrador van ons heeft een keer over de strandtent (zo’n 1 tegen de zon/wind) van een duitser aan staan piesen! Hij laaiend,…wij in een duik natuurlijk! Hij liep er regelrecht opaf! Been omhoog en gaan! zonder schaamte! Wij roepen maar afknijpen lukte hem niet! Maar nu ik zwanger ben, merk ik wel dat hun gedrag veranderd. Ze zijn aanhankelijker en waakser en willen ook meer aandacht. Maar ik ben juist vaker moe, last van harde buik en heb geen zin in dat gedrippel om me heen (kort lontje) dus juist nu hun willen, stuur ik ze vaker weg, of loop minder lang met ze! Gelukkig gaat man nog wel hardlopen met ze maar zoveel uitrennen en spelen als we voorheen deden zit er gewoon niet in op het moment (en t winterse weer werkt ook niet mee) de grote haalt steeds de prullenbak leeg, gaat opzoek naar eten in mn tas en luistert gewoon niet met uitlaten naar mij (wel naar man! Maar die verheft zn stem goed,..ik vind dat niet fijn voor beebje) dus gister heb ik ze ff lekker verwend!!! Ze zijn nu ook veel alleen omdat man er niet is! dus hadden ze wel verdiend! (ik was t woe al van plan maar 1 van de 2 was weggelopen 2,5uur lang, dus weg privilege haha)

Sammy: mn verlof begint woensdag!! Moet nog 2 dagen werken dus :D en das voornamelijk overdragen werk en afronden enzo. Dinsdag lekker cake mee voor bij de koffie en optijd mn dag afsluiten!
    Wat vervelend dat het niet zo lekker verliep allemaal!! Die onzekere gedachten ken ik wel! Ik heb dat ook wel eens gedacht!!! Maar schijnt niet mogelijk te zijn. Ik heb ook nooit echo gehad na tp. En blijkbaar (als ik naar benden kijk) gaat t toch goed met plaatsen ;) niet onzeker zijn lieverd!!!!!! Dit worden plakkers!!!!! En begin je onzeker te worden of te piekeren…denk dan aan je mooie opbrengst! Wees daar maar trots op!!!!

MIL: ik denk persoonlijk niet dat de vocht veel kwaad kan, dan hadden ze je er allang op gewezen. En je instructies gegeven!! Ben benieuwd donderdag!
    Wel fijn dat je amper kwaaltjes hebt! Al is die vermoeidheid echt een killer!!!!! Zelf was mijn aller eerste “kwaaltje” bandenpijn met 14wk ofzo. Ja en vermoeidheid.

Hoest met de andere dames?!?!!?!?!

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

ST,
    Ik weet niet wat je dacht dat ik bedoelde, maar ik bedoelde niets geks.....:) Ik bedoelde gewoon dat je jouw zelf prima gered hebt!
    Wat een fijne gedacht voor je dat nog maar 2 dagen hoeft te werken en dan lekker verlof!!!! :) Hoop dat het snel 17:30 is, zodat jouw relaxe avond kan beginnen. Wel pittig hoor...zwanger en ziek toch aan het werk!

Gesprek met dr S ging goed:
    Mijn twijfels gingen over Decapeptyl. Vorige keer had ik heel erg last van de bijwerkingen en mijn hele systeem leek stil te liggen. Mijn schema is nu veranderd. Ik krijg suprefact neusspray ipv Deca en na de punctie krijg ik naast utrogestan ook 3x pregnyl infecties ter ondersteuning van de tweede helft. Het lijkt hem ook prima om na de punctie kinderaspirines te slikken.
    Het zou best kunnen dat de vorige keer de utro onvoldoende is geweest, aangezien de teste positief waren tot dat de spotting begon en daarna ongi werd. Ik ben erg blij dat hij alles serieus neemt en meteen naar oplossingen zoekt. Voel me in ieder geval gerust gesteld! :)

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nina: ik dacht niets raars hor! T klonk in mn hoofd misschien grappig! Ik zag echt een dame voor me staan die zegt “dat heb je goed gedaan!” hahaha dus vond je een gekkie!
    Ja t werken was miss niet zo slim,…voel me met het uur brakker worden. Zweet overal, heb een vol hoofd, en ademen is een hele klus! Maargoed,…bijna tijd! Hopelijk is het pand om 17:00 leeg! Dan kan ik lekker vroeg weg!
    Ik hoop niet dat je pregnyl infecties krijgt!! Maar injecties ;) ik heb t ook gehad! :D en zie t resultaat ;) fijn dat je een goed gevoel hebt bij jullie gesprek!!! Altijd goed om ff keer extra op de hoogte gebracht te worden!

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

:D Ik snap het.....dame met een bril en een wijzend vinger "dat heb jij ..." :D
    Ik hoop voor je dat die mensen snel ophoepelen......zo te horen heb je het flink te pakken. Gewoon even oproepen dat ze nog 5 minuten hebben voordat er alarm aangezet wordt. Dan rennen ze wel.....:)

Ben zeker blij met DD. Hij was erg verbaasd dat ze in het Vu niets anders gedaan hadden dan utro. Hij vroeg of ik het ze verteld had over mijn spotting. Hij zei spotting is een teken dat er meer nodig is.... Ennnnn nee ik wil geen pregnyl infecties .... :D:D Je hebt dus ook pregnyl injecties gehad na de punctie?

Ben behoorlijk toe aan weekend!!!

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik lees hier weer verschillende positieve verhalen.
    Ik duim voor de dames die weer bezig zijn.

Hier verder alles zijn gangetje, op flinke moeheid en weinig energie na dan.
    Vandaag vooral in de keuken doorgebracht voor mijn verjaardag. Morgen nog het laatste deel afmaken.

Voor iedereen een fijn weekend

19. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Zonnetje gefeliciteerd meis! !!!! Leuke dag gehad of alleen maar in de weer met de v visite?

Reageer morgen even uitgebreid want lees en schrijf op mn mobiel nu!

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik ben morgen pas echt jarig en vier het vanmiddag. Maar had dit jaar een high tea bedacht ipv mee eten in de avond (vooral standaard bij mijn schoonfamilie dat je blijft eten. Gaan ze bijna standaard vanuit dat dat kan). Dus gisteren vooral blauwe cakebolletjes, minicupcakes, taart enz gemaakt. Vandaag nog versieren en sandwiches maken.
    Op zich wel leuk,
    Maar kost meer tijd dan je denkt.

Dus vandaag weinig online.

Ik lees ook veel op telefoon, dus is inderdaad lastiger reageren als er veel geschreven is.

Deel Deze Pagina