Echt he? Moet je nagaan, hield jullie niet eens op de hoogte haha. Volgende keer wel, ik wil ook weer! Droomde van de week weer, maar dan van m'n keizersnede en een gezonde jongen! Kom op beebjes!
Hoi mama in love en de rest uiteraard, Ik zit nog volop in spanning! Pff zit nu 11 dagen na punctie. Ma mag ik testen. Heb wel veel migraine de laatste dagen, dan komt meteen de angst of de menstruatie er aan komt. Anderzijds weet ik dat het ook Vd utrogestan kan komen... Fingers crossed... X
Potverdrie, ik had me zo voorgenomen om vandaag lekker uitgebreid te komen reageren!!! Maar tis al half 11 geweest dus houd het kort! Babii: jouw kleine meid heeft t zeker keurig gedaan qua gewicht en lengte bij haar geboorte!!! Ze was er idd helemaal klaar voor! (en haar mama ook ) En vwb je droom, ik hoop dat deze uitkomt schat!! Ik hoop écht voor jou én je meisje, dat je nog een brusje uit jullie cryos krijgt!!! Xxx Dwergje,..ik hoop niet dat ik nog tot 42 moet. En dat ze dan alsnog beginnen met een gel. Als die niet aanslaat dag erna weer. Dan rust dan weer .pffff moet er niet aan denken!!! Maar aan de andere kant, je hebt dan echt tot t maximale eind zwanger gelopen Ps: wat heb je toch een prachtige banner! Met prachtig onderschrift!! Gewicht en lengte: ik weet niet hoeveel onze kleine nu is. Ik hoop dat morgen weer te horen. Is wel weer de keer voor groei meting dus ben benieuwd. Ik was op 38.1 geboren met 49cm en 3550 gram. Mijn man was volgens mij 3620 en 56 cm!!! Maar,..hij is nu ook ruim 2meter hihi t zijn ongetwijfelt zn benen geweest! Die schatten ze van ons kleintje ook lang. (ik weet trouwens niet op welk termijn man geboren is) Mama in love: jij was ook later bevallen dus mooi gewicht van de kleine man!! Hoest nu met je?!?!?!?! In de 14e week alweer!! Gaat hard zeg! Tori: wat zijn die nachten lastig aant worden he?!?! Hier slaap ik over het algemeen wel goed, maar omdraaien gaat lastig. (merk dat via mn buik draaien makkelijker is dan via mn rug) en als ik eenmaal wakker ben door iets, tja, dan kom ik heeeel slecht tot niet meer in slaap!! Regelmatig stopt mn nachtrust om 6uur smorgens! Maar,..ik haal dat overdag echt wel weer in Nog ff volhouden skat!!!! Sammy: spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! You can do it!!!!!!!!! Xxx al ist maar het gesprek tis toch weer een stap meid!!! Whahahah Babii: wat ben je toch ook een gekke meid he?!?!!? Hier dagen dat ik me ellendig voel maar gelukkig ook nog top dagen en dan geniet ik echt nog zo van het bijzondere moment! De hele zwangerschap kan nu elk moment over zijn!! En elk uur/elke dag dat de kleine op zich laat wachten, zie ik maar als een zegen! Dat ik langer mag genieten! (maar niet op de momenten dat hij/zij me echt zeer doet of in de weg zit! Hihi) Zeehondje: dat klinkt prettig!!! Hahahahahaha ach, we wachten gewoon geduldig af! Hoest verder met jou?!?!?!? Jan 10: spannend!!!!!!!!! Ik duim met je mee!!!!!!!! Brabbel: jullie zijn gewoon een stel gekke wijfen hahahahahhaah maar, ..vind jullie mede leven erg lief!!!!!!!! En schaam me diep dat ik me dan niet ff kom melden!!!!! Maar ik ben erg op mezelf laatste dagen! Lees wel mee,..maar heb geen fut om via mobiel heel verslag terug te typen (duurt uren) en de momenten dat het lukt,..ben ik nog lekker bezig in en om het huis en ben ik nog oppad met manlief en nog dingen aant regelen! (jaaaa i know,..alles is wel gedaan maar doe graag alles dubbel! Hihi) Nou mijn ego dan maar!!! Vrijdag had ik lekker staan douchen en tijdens het afdrogen verloor ik wat vocht! Man erbij gehaald en stonden beide stom en schaapachtig naar de grond te staren haha tja, man is geen vrouw en heeft zeker geen bevallings ervaring! En ik ben wel vrouw,..maar weet ook niet alles van het dames lichaam! Maargoed we dachten als het vr.water is, dan komt de rest vanzelf! Dus aangekleed , pyama aan en bank hangen!! Lekker slapen en zaterdags hele dag in en om het huis gerommeld! Naar de markt geweest en zelf rondje stad gedaan!! En had een top dag!!! Savonds dan natuurlijk wel uitgeput maar moeder en vader hadden ons ff nodig, dus oppad naar ouders! Zit ik daar mn verhaal te doen,..onderbreekt moeders me : uh .schat .heb je erbij stil gestaan dat je druppels misschien WEL vr.water waren maar niet t begin maar t eind?! Dat de rest onder de douche is geweest?! Tja .daar zeg je me wat! Niet dus! Dus ik voor advies vk gebeld! Die wou me toch ff checken! Dus naar ziekenhuis aan ctg. Prachtig mooi ritme van de kleine!!! Aan mijn lijntje kon je wel zien dat het rommelde maar niets bijzonders! Geen echte goeie weeën ofzo! Dus temp opgenomen, hartslag en bloeddruk alles goed! Test gedaan op vruchtwater, negatief! Alles nog potdicht!! Dus weer naar huis!!! (jammer want ik liep al 26uur na dat verlies dus als het vr water was, was ik smorgens ingeleid. En als ik infectie had dan zelfs meteen!) gister lekker weer rondom het huis gerommeld! Had iets mindere dag dus heb t bij auto wassen, ramen lappen en wasje draaien gehouden! (ja en kleine dingetjes, ff i-net bankieren, vaatwassertje uitruimen enz) heb lekker in de zon gezeten terwijl man aant tuinieren was en heb laat in de middag mn tukkie gedaan. Savonds veel last van mn buik maar daar bleef het bij! Goeie nacht gehad!!! Tot half 6 aan 1 stuk geslapen !! plasje gedaan en zelfs weer in slaap gekomen! Man naar werk om half 8 en zelfs toen heb ik nog uurtje liggen dommelen! Vandaag ist rustig in mn buik geweest! Heb ook lekker rustig aan gedaan!! Weer wasje opgehangen, mn nageltjes gelakt terwijl ik in de zon heb zitten bakken en beetje gerommeld in huis. Lekker keutelen! Oooh en WEER de ramen gelapt! Man was zo handig om na het tuinieren te sproeien, en niet op te letten dus raam vol prut en spetters :s Maargoed, om een lang verhaal kort te maken, hier wel wat gerommel en spanningen gehad maar .geen baby nieuws!!!! Nu de honden uitlaten en naar bed!! Morgen weer op controle en ben zeeeer benieuwd wat de gyn te melden heeft!!!!!! ik zal jullie wel op de hoogte houden hoor! Al is het maar een kort bericht Fijne nacht allemaal!!!!!!! xxxxx
Dank je wel. ik heb geen gel gekregen hoor! ze braken mijn vliezen toen hebben ze even gewacht om te kijken of weeen vanzelf kwamen die kwamen niet en toen ben ik aan de weeen opwekkers gezet rond 8/half 9 en om 10 over 2 is ze geboren. Ja dat wel maar had het echt niet naar me zin hoor had een giga grote buik door die 7 liter vruchtwater, en had al paar weken last van bekken instabiliteit en voorweeen, dit was de laatste foto die ik gemaakt heb die was van 41+3
Noem je dat een iets mindere dag? Hoogzwanger auto wassen, ramen lappen, wasje draaien hihi.. Ben benieuwd wat je op een betere dag doet Hier alles rustig hoor!! Voel me helemaal niet zwanger. Al komt er al wel een echt buikie. Deze week vroeg een meisje voor het eerst aan me of ik zwanger was dus blijkbaar begint er een echt zwanger buikie te komen Zal weer eens een foto maken morgenochtend. Ik voel me weer fit en heb niets geen klachten dus vandaar dat niet zwangere gevoel Vind het wel lekker hoor... Ben zelfstandige dus dan is het erg fijn als je nog zo lang mogelijk klachtenloos kan doorwerken... De centjes moeten toch binnenkomen
Ja, jeetje zeg ST wat ben jij nog actief!!!! ik kan dat echt niet meer, 10 minuten staan is al teveel! Heb net met pijn en moeite de handdoeken in de wasmachine gedaan, haha. Gisteren behoorlijk last gehad van weeën en de kleine was met de voeten naar binnen gedraaid dus als ik ging staan had ik zo'n last van aandrang dat ik veel op de wc heb gezeten. Gisteravond had ik echt zoveel harde buiken en weeën, dat ik dacht dat het door zou zetten, maar ik heb prima geslapen vannacht! Maar goed, vandaag weer naar de verloskundige en dan gaan ze me strippen, dus grote kans dat de kleine morgen geboren wordt! Vanochtend is de kleine weer met haar benen naar rechts gedraaid dus kan nu wel weer iets langer staan zonder dat ik meteen aandrang krijg dat ik naar de wc moet. MIL, ben benieuwd naar je buikje , bij de tweede gaat dat sneller he? Fijn dat je niet zoveel klachten hebt en nog prettig kunt werken. Laat dat maar zo zijn, ook het hele 2e trimester! Jan10, duim voor je! Hou je het nog vol om niet te testen nog? Nou, ik ga even weer wat eten ... moet toch iets doen
Spannend tori!!! Helaas ben je mijn termijn nu voorbij Met 41.2 had ik om 05:00 uur de kleine in mijn armen. Het kan gewoon nu echt niet lang meer duren!!!
AAAAAAAAAH Ik vind het te spannend allemaal!!!!!! Ik zie het steeds meer gebeuren dat jullie beebjes zich tegelijkertijd gaan aandienen! toch een tweeling op afstand!!! Ik heb gisteren staan swingen bij Beyonce!!!! Wat was dat gaaaaaf!! Lekker wijf ook zeg! Diepe respect hoe zij heeft op kunnen treden met haar zwangere buik. Ik had na 3 nummers al steken in mn onderbuik en dan wiebel ik maar een beetje en sta ik niet te stappen en draaien met mn heupen Ben nu behoorlijk kapot, want vanmorgen stonden ze al weer met graafmachines in de straat de riolering eruit te trekken....zucht.... Vroeg naar bed vanavond dan maar. Nou meisjes, ik wacht vol verwachting op jullie nieuws!