Dan toch maar weer aan de antagel. Was ik ook mee begonnen, maar van verscillende zwangere dames gehoord dat ze rennies mochten gebruiken. Dus die ook genomen. Maar zal er meteen maar mee stoppen als het niet goed is. Wil ukkie geen slechte dingen aandoen. Probeer het ook altijd zo lang mogelijk uit te stellen voordat ik ze gebruik, maar sinds van de week zeer regelmatig wat nodig
Hoorde ook dat als je teveel rennies neemt je lichaam resistent wordt uiteindelijk, Zonnetje. Succes ook babii. Hoop dat je gauw van alle kwaaltjes af bent en je kan concentreren op je nieuwe avontuur
Oh wat een spanning hier. Hoop voor je ST dat het nu toch wel vlug gaat! En tori, ik was gestript, dag later slijmprop verloren en toen die nacht daarop begon de bevalling. Hoop op hetzelfde voor jou! Zonnetje, ik mocht van de gyn gewoon rennies gebruiken hoor! Dus als dat het beste werkt zou ik het gewoon doen. Lastig hè, van die tegenstrijdige berichten.
Toevallig morgen controle bij verloskundige. Maar dat is met alles zo. Hoorde vandaag van collega dat de omeprazol ook niet goed is, terwijl dat ook vaak wordt voorgeschreven. Maar ook destijds met hoelang utro gebruiken enz.
Ja idd weer een gek tegenstrijdig verhaal want ik had dus gruwelijke last van maagzuur vanaf 26 weken tot bevalling en mocht van de vk gewoon het maximale aantal van 20 (zoals op het doosje staat) in nemen. rennie bestaat namelijk alleen uit aardappel en maïs zetmeel. Hetzelfde met paracetamol vanaf 15 weken tot 23 weken liep ik met pijn achter op mijn love handel's en mocht van de vk niet onnodig pijn lijden en mocht 8 paracetamol per dag nemen. (heb ik nooit nodig gehad) maar was een tipje van hun. Achteraf bleek ik 8 weken met een blaasontsteking hebben gelopen.
Ik verloor mijn slijmprop en op het zelfde moment begonnen de weeen! Succes meiden! Voor de nacht! Morgenochtend mag ik ook voor controle naar de verloskundige. Denk alleen hartje luisteren dus zal niet mogen genieten van een echo denk ik...
Ik mag na 10 weken weer naar ons ukkie gluren. Zal wel flink gegroeid zijn denk ik in die tijd. Maar moet pas om 21uur er zijn. Hier vorige week getest op blaasontsteking, ivm ineens veel harde buiken hebben. Maar die was schoon. Slordig dat je 8 weken last heb gehad babyhope, had je verder geen andere klachten die op blaasontsteking wezen? Hier ooit 1 gehad en zat letterlijk elk kwartier op het toilet.
Succes vannacht meiden!!!! Kom me morgen weer een keer melden, ga nu mn mandje in. Welterusten, en gezond weer op allemaal! xxx
Mama ST, Ik hoop dat jullie vandaag jullie bebe kunnen ontmoeten! Beetje kunnen slapen? Vingers crossed! Xxx Tori, Is er al meer gaande bij jou? Spannend!
Ik had vanmorgen om 6 uur al even gekeken en nu tussen werk door af en toe. Vanmiddag ben ik wel thuis als het goed is. Maar hoe is het met ST en tori?
Goedemorgen meiden!! Jullie zijn echt goed bezig haha Ik heb vannacht heerlijk geslapen, ook na mijn 3 wc bezoeken. Vanochtend nog weer meer van m'n slijmprop verloren maar verder heb ik geen weeën gevoeld gisteravond of vannacht. Dus als er nu toch ontsluiting is ... dan zou dat wel apart zijn toch? Maar goed, om 13:00 gaat de vk weer kijken dus wie weet. ST, heb jij ook lekker geslapen in het zh en heb je de gel alweer gehad?
tori wat fijn dat je goed geslapen hebt! Vandaag hopelijk meer resultaat na het bezoekje van de verloskundige!! Toi toi toi!
St je maakt het nu spannend meid hoop dat je ondertussen al je baby in handen hebt of vol bezig bent. Dikke kus tori Eigenlijk zou je zeggen dat er idd al ontsluiting is nu toch omdat je dus de slijmprop bent verloren. Hoe laat is poging 2 tot strippen vandaag? Zonnetje ik had nog nooit blaasontsteking gehad! Dus ik wist niet hoe dat voelde Ik kreeg toen weer last van mijn been een soort van wondroos (erisipilas). Kreeg koorts en zo en toen zei de huisarts dat ik maar een potje urine moest brengen. Daar zaten wel eiwitten in maar geen ontsteking zei hij. Hij praatte me zelfs schrik aan dat het zwangerschapsvergiftiging kon zijn. En moest de volgende dag weer urine komen brengen. Toen waren de ontstekingwaarde zo hoog dat het wel blaasontsteking moest zijn. Ik kreeg toen amoxciciline antibiotica en binnen 2 dagen was de pijn helemaal weg. Toen wist ik dus dat ik daar al die tijd mee rond had gelopen