Moet haast wel, ze is meestal hysterisch in dr rea's, laat staan als ze dr meisje (denk ik dat t word) vast heeft. Hahahaha
Goedemorgen dames, Nog steeds geen bebe..... Ik hoop dat het goed gaat met ST! Iemand info? Tori, Hoe is met jouw meid?
Jeetje wat duurt het lang zeg!! Hoop dat jullie snel jullie babytjes in jullie armen hebben! xxx hoe gaat et met de rest van de meiden?
dat wordt echt een boekwerk van ST Hier gaat alles goed op gebroken nachten na. Vandaag 24 weken en 7.5kg precies schoon aan de haak *knor*
Zo te lezen is de tweeling op afstand van S, T en Tori nog steeds mogelijk. Hoop dat ST toch snel gaat bevallen, hoop dat de ontsluiting eindelijk beetje op gang komt. Hoop voor jou Tori dat je toch nog spontaan thuis kan bevallen. Succes. Voel je je al net een varkentje Tat. Maar dat hoort er nu eenmaal bij. Voor de andere dames een knuffel en een zwaai. Ego; hier gisteren bij de verloskundige geweest voor echo. Ukkie lag er netjes bij, alleen heeft het maar bedacht om voor deze echo netjes met het hoofdje naar boven te gaan liggen. Gelukkig heb ik nog 4 weken tot volgende echo en dan moet het gedraaid zijn. Dus hoop dat maar, is nog wel ruimte genoeg gelukkig. Verder lag alles netjes op schema en als het zo doorgroeit kom ik uit op een geboortegewicht van ongeveer 3500gr. Lengte was niet op te meten, gezien het dubbel gevouwen lag. Hier pas 6,5kg aangekomen, maar ik denk dat ons ukkie vooral van mij reserve eet. Maar was niet erg volgens vk. Heb het ook nagevraagd van de rennies: mag van de vk gewoon rennies gebruiken, als ik maar niet een compleet doosje per dag op eet. Ze gaf als advies om thuis gewoon een drankje te gebruiken. Gezien de antagel bij mij niet helpt zou ik evt de regla ph of gaviscon kunnen proberen. Maar als de kauwtabletten bij mij gewoon goed helpen is dat ook geen probleem. Vk vond het niet zo raar dat ik last had van harde buiken toen ze hoorde dat ik sommige dagen tijdens mijn werk 14 keer in en uit de auto moest stappen en dan ook nog tijdens mijn werk veel bukken, lopen en tillen. Gaat nu gelukkig stuk beter met aangepaste tijden en taken. Ik zal hier aankomende dagen vooral weer meelezen, gaan vandaag namelijk nog een lekker weekendje weg. Schoonouders staan al op de camping waar we heen gaan en zwager/schoonzus/kids komen ook nog een nachtje slapen bij schoonouders in caravan. Ik wil graag onze caravan voor onszelf hebben 'snachts, gezien ik op dit moment ook vaak slecht slaap en er een paar keer per nacht uit moet voor toiletbezoek of hapje eten.
Tat, 24 weken zwanger vandaag . haha, knorrie. Maar 7,5 kilo erbij is toch prima! Ik ben nu in totaal, oh brrr meer dan 17 kilo, volgens mij, aangekomen. Komt nu ook vooral van het vocht in m'n enkels/voeten en weet ik waar het nog meer is gaan zitten (kan dat zelf niet goed zien). Hopelijk komt ST vandaag verslag doen! Spannend!! Hier nog niets aan de hand dus ik ga voor inleiden op zondag of maandag en dan zondag of maandag bevallen van ons meisje. Geloof er niet meer in dat er iets spontaan gaat gebeuren. Zonnetje, geniet van je weekendje weg!
Dat vocht zit meestal op de dag vooral in je enkels/voeten. Zakt dan naar het laagste punt. Tip: af en toe groene thee of brandnetelthee drinken. Wil soms weleens helpen of overtollig vocht uit te plassen. Hier al weken last van opgezette enkels, maar heb het normaal ook altijd wel een beetje. Ik hoop dat jou inleiding sneller gaat Tori dan bij ST. Maar je hebt straks gewoon de volle 42 weken erop zitten zeg. Succes nog met de laatste loodjes. Hoop eigenlijk voor zowel Tori als ST dat ze niet morgen gaan bevallen. Dan zit je elk jaar met koningsdag. Lijkt me ook niet zo leuk voor het kindje.
Ik heb ST ook niet op FB. Heb 3 dames van hier op FB, de rest eigenlijk ook niet. Mede omdat ik niet van iedereen de naam heb. Zoekt dan zo rot.
Maar als ik de reactie van babii lees is er vast leuk babynieuws bij ST. Maar dan wachten we maar geduldig tot ze hier wat komt melden.
Ha meiden, nog steeds rustig hier? Zoontje is vanmorgen van boven naar naar beneden van de trap gevallen in een seconde van onoplettendheid Voel me een hele slechte moeder en vreselijk verdrietig. De huisarts vond alles oké maar na overleg met de kinderarts moet hij toch in het zh nagekeken worden. Ws 24 uur observatie. Ben nu bij de ehbo.