Succes MIL. Snap dat je je slecht voelt, maar het kan gebeuren. Nu hopen dat hij niks heeft opgelopen.
Mil, lieve schat dat kan elke moeder gebeuren. Ik was laatst aan het oefenen met m'n meisje, rollen dus. Dus mevrouw rolt terug, maar had haar wipper naast de bank gezet, met dat harde stuk naar boven, mega dom natuurlijk. M'n dochter draait terug en valt met haar hoofde op dat harde stuk. Verschrikkelijk, wat voelde ik me slecht en slecht! Lieffie, het kan iedere mama overkomen!!
oh lieverd wat een schrik! Kan me helemaal voorstellen dat je je vreselijk voelt Volgens mij gebeurt het iedere moeder. ik weet van mn zus toen ook dat haar oudste toen ook was omgerold zo van de keukentafel af. Wat een schrik! Gelukkig checken ze je zoontje volledig en heeft hij er niets aan over gehouden! Knuf voor jou!
Ach MIL wat vervelend, maar dat maakt je nog geen slechte moeder meis!!! Ik hoop dat er niets is met je kleine draakje!! Ik zit nu in het ziekenhuis me vader heeft een hartinfarct gehad
Jij ook succes sammy. Hoop dat je vader snel opknapt. Is in ieder geval schrikken. Ja BS, ik heb jou wel op FB. Zo, ik sta op punt van vertrek. Blijf in nederland, dus als ik op de camping beetje ontvanst heb kan ik hier af en toe mee blijven lezen. Ga richting friesland
oh Sammy, that brings back memories Heel veel sterkte voor jullie. Hebben ze hem gedotterd? Mijn vader heeft toen 4 bypasses gehad Ik kan me aardig voorstellen hoe je je voelt nu. Knuf voor jou! Veel plezier Zonnetje!! Ik hoop dat het droog blijft,dit pisweer is ook niks!
Heel ceel succes Sammie, ook bij mij roept het het eea op. Wat lezen er trouwens veel onbekenden mee nu .... St is trend topic hahahaah Xx
MiL, Wat erg! Lieve schat dat kan ieder moeder overkomen. Gelukkig dat het goed gaat! Dikke Knuffel Sammy, Sterkte! Hoe gaat het nu met hem? Dikke knuffel Meiden, Ik heb jullie nog niet op FB ...... Wat is er gebeurd? Wil iemand mij een pb sturen?
Jaa nou wil ik ook een pbtje Sammy Veel sterkte en beterschap voor je vader meid. En jij een dikke knuffel.
Sammy en mil, sterkte voor jullie en vooral ook voor je vader Sammy en voor je zoontje mil! Dikke knuffel en hopelijk is alles in orde nu. Er ligt een baby op mijn ribben met hele dikke billen ... Oh, zo niet prettig meer!! Met zo'n CTG, moet je dan trouwens ook plat op je rug liggen of mag je wel een beetje zitten? Want op m'n rug liggen gaat echt niet lang.
Tori ik hoop zo dat er straks een baby op je ribben maar ook je op buik ligt....aan de buitenkant!! Wat moet het voor jou ook lang duren nu cryo- meisjes vinden het veels te lekker warm bij hun mama na die kou natuurlijk daarom laten ze zo op zich wachten denk je niet Nina heb je uitgenodigt hoor!
Pbtje aub iemand? Thnx meiden kom net bij em vandaan hij krijgt dinsdag een open hart operatie en zat net weer bijna tegen een hartinfarct aan. Torì meis hoop dat je super snel je meisje in je armen heb.
Heb je een PBtje gestuurd Sammy! Jeetje heavy van je vader zeg. Sterkte!! Ja, gaat nu niet lang meer duren, maandag denk ik!