IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Dus je wordt morgen ochtend ingeleid!???? Spannend!!!!! dan komt jullie meisje snel!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend meid!! Morgen is het zover!! Hopelijk start het vannacht ineens spontaan maar anders hoop ik dat je morgen je kleintje in handen hebt!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannend Tori, heel veel succes xx

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ik duim voor je tori!!

wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht ;) echt maf zo'n wagen in huis opeens. Ja klinkt stom, maar moet aan elke nieuwe stap gewoon echt wennen ;->

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Even snel tussendoor.....

Tori,
    Begin is er......spannend! Ik duim voor een thuis bevalling......:D
    Hoe dan ook gaat het nu niet meer lang duren!

Sammy,
    Hoe is het met jou en jouw vader?
    Knuffel

Tat,
    Geweldig zo'n aankoop.....wordt steeds echter! :D foto?

MiL,
    Heb je een beetje kunnen slapen in zkh? Hoe gaat het met jouw zoon?

Iikh,
    Succes met studeren! Knuffel

Komende dagen kom ik uitgebreider reageren. Zwaai ..... Zwaai....

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zie je Tori, ineens is die ontsluiting er! Komt door dat getrap gisteren, whaanahaha.

Super super, nog even.

Xx

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Jaa babii ik bedoelde oktober hahaha

Tori wat spannend meid heeft ze een laatste zetje gegeven? Een beetje gestript misschien zet het nu idd wel door.

Leuk he zo'n wagen in huis wel onbegrijpelijk ja ik weet dat nog heel goed haha

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ben nog steeds niet gewend aan achter een kinderwagen lopen, bots nog steeds overal tegenaan, nee geintje haha.

Maar vindt het nog steeds bizar, ik achter een wagen??? Ik de zorg voor een kindje, ik droom!

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannend allemaal hoor!

Hoop dat ik het ook ooit mee mag maken.

Ja thnx Nina het gaat wel. Met jou ook alles goed?

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ben gelukkig niet de enige dus! :D zal foto in mn album zetren. Hadden showroom midel dus de laatste. Extra mazzel qua prijs dus ook nog!

Mil hoe gaat het je je hummeltje??

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tori spannend denk aan je

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tat mooie wagen en waar blijven de nieuwe buikfotos? Hihi ben wel benieuwd. Mooi bolletje die laatste foto!

Bs hoe s et met jou liefie?

Ik heb 2 mei de Hysteroscopie ik had een super onvriendelijke arts, was echt geen fijn gesprek dus zie er best wel tegenop nu.

13. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Tori, dikke knuffel ik denk aan je!!

Sammy, sterkte 2 mei, hoe is het papa?

De rest dikke knuffel!!!

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Thanks sammy :D heb die van vrijdag geupload. Begint nu wel echt te komen mn buik.
    Vertel eens over die arts? Gaat hij/zij ook de ingreep doen? Niet fijn als je dan al een slechte start hebt. Probeer er zelf wel zo rustig mogelijk in te gaan lieverd!

Ben nog steeds wel erg benieuwd naar een update van ST.....!! ;) :D

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nou, zat met mijn moeder in de wachtkamer er zat verder niemand. arts komt kamertje uit mijn moeder zegt goeiemorgen, arts zegt niets terug. we worden het kamertje in geroepen ik wil een hand geven, ze zegt niet wie ze is, geeft geen hand zegt ga maar zitten. Mijn moeder loopt achter me aan ze vraagt aan me moeder en JIJ bent? Mijn moeder zegt nou der moeder! Oh oké. Nou ze vraagt wat kom je doen?ik zei ik kom voor een Hysteroscopie, blijkbaar sprak ik het verkeerd uit want ze verbeterde me geïrriteerd! Ze vraagt ja waarom? Il antwoord nou ik denk omdat ik 4 mislukte icsi pogingen heb gehad. Vervolgens heeft ze 4x gevraagd of ik al kinderen had. Ze werd een beetje boos omdat ik geen verwijsbrief had. Zou mijn arts daarheen faxen nadat ik gebeld had dat ik hem nog niet ontvangen had. Vond ik ook wel erg slordig. Vervolgens vroeg ze of ze nu even een echo mocht maken (ze wist niet of zij het onderzoek zou doen) dus ik zei nou liever niet want ben nu ongesteld. Zei ze ja dus? Ik zei nou waar is het voor nodig? Zegt ze ja ik wou even kijken. Maar ik was door haar ook geïrriteerd dus ik zei nee ze kijken wel bij het onderzoek. Dag. Toen vroeg ik over verdoving enz keek ze me heel raar aan zei ze ja het doet helemaal geen pijn enz je voel er niets van. Ik zei ik ben er gewoon heel zenuwachtig voor. Zei ze ja dat vind ik onzin. Nou ja daarna had ik gesprek met een verpleegkundige die heeft me wel een beetje gerustgesteld en die is er ook bij aanwezig. Maar kreeg dus te horen dat zij het onderzoek gaat doen. Pff heel verhaal geworden sorry maar zat er echt even mee in me maag.

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Jeetje sammy, logisch dat je je angstig/tegen op voelt/ziet jeetje wat een onbekwame arts! kan je daar niet wat van zeggen? het even aankaarten want zo hoor je niet met je patienten om te gaan!

Tori heel veel succe vandaag!

Hoe is het met st? is de baby inmiddels al geboren!?

17. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wat vreselijk Sammy. Het erge is dat je, althans ik meestal, zo dichtklapt van dat soort mensen dat je er niks van zegt. Eigenlijk zou je direct er iets van moeten zeggen he. 'Goh, u komt wat geïrriteerd over. Is het handig dat we nu dit belangrijke gesprek over MIJN gezondheid hebben?!!!' Wat een trut zeg! Ik zou daar dus echt een opmerking over maken bij de receptie! Hebben wij toen ook gedaan.je kan je dag een keer niet helemaal hebben maar je werkt nog steeds met patiënten. ..stom mens! Is het niet mogelijk om evt de ingreep in een ander zkh te doen?
    Hoe is het met je vader gegaan trouwens?

Llkh hoe gaat het met jou meis?

Tori succes vandaag! Ik hoop zo dat jij vanavond jouw meisje in je armen hebt! Succes vandaag! !

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    #598 Mama-in-love, 28 apr 2013
    Laatst bewerkt: 28 apr 2013
    Tori heel veel succes vandaag!! Wordt straks stil hier ;) ST en Tori van de kindjes aan het genieten :D

Hier alles rustig. We zijn weer thuis uit het ziekenhuis. Hij heeft toch zijn avondmaaltijd er weer uit gespuugd dus denk dat er een hersenschudding is opgelopen. Verder is hij wel in goede doen gelukkig.

Hebben gister een nieuwe autostoel gekocht (vervolg op de maxi cosi tot een jaar) en het is de Römer geworden. Vriendlief is helemaal in de wolken met zijn nieuwe speeltje haha! Echt een mannending :D
    We stonden in de winkel en waren bezig met welke kleur we mee zouden nemen.
    Mij maakte het geen bal uit. Een paar vond ik écht niet mooi maar vriendlief ook niet en hij mocht dus kiezen welke hij wilde. De verkoopster vond dat maar vreemd want meestal ging de vrouw daarover zei ze haha...

Nou vriendlief is zo in z'n sas met het ding dat ie ook de kleur wel zelf mag kiezen hoor ;) Zou me worst wezen..
    Helemaal blij dus.

Ook nog even gereden met de abc zoom duo kinderwagen en jee wat een gaaf en compact ding!!
    Soepeler, mooier en kleiner opvouwbaar als degene die ik nu heb voor 1 kindje!! Alleen wel duur :(:(

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jeetje Sammy wat een onbeschoft ding. Idd ik klap ook altijd dicht van zulke mensen, terwijl ik wel een mond klaar heb staan normaal.
    Ik vraag wel snel als ze zeggen dat het niet pijn doet of zo, of ze het zelf al ooit mee hebben gemaakt ;)

Tori heel veel succes vandaag meid, hopelijk heb je je meisje al in je armen doordat het zelf nog op gang is gekomen.
    Zo niet zet hem op meid!!

Mil haha leuk he mannen en de auto stoeltjes. Helaas heb ik een mannetje die zo onhandig is net het bevestigen in de auto haha. Na bevalling toen we naar huis mochten stonden mam en hij zo moeilijk te doen met de maxi cosy ik werd er gewoon geïrriteerd door haha. Ik zei kom hier klik klik klaar :)
    Nu met de auto stoel was hetzelfde verhaal haha

Trouwens ik loop hier wel weer mee te schrijven hopelijk vinden jullie het niet erg ;) haha

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oe wat spannend, eerst st en nu tori (hoop ik), ben benieuwd!!!! Toi toi meiden ;).

Jeetje Sammy, lekker tactvol, zou toch echt m'n grote muil opentrekken, hahahahahahhaahahaha. Dat hebben ze ooit met m'n bevalling en tweede operatie gemerkt, hopla met Babii valt niet te sollen.

Hier niet veel nieuws, zit nog steeds met m'n ellendige stoma,en een eigenwijze baby die ineens besluit de nacht klaarwakker t zijn, en gaar flessen overdag weg te duwen, blazen tijdens de fles, wegduwen, praten tijdens de fles, erg leuk, not. Hopelijk gaat dat slapen beter, ging weer z4 dagen goed. Denk ook dat ze enorm veel last van tanden heeft.

Anyway, ga jullie er niet mee belasten hier, alles s al op m'n Facebook te volgen voor degenen die erin staan, haha.

Deel Deze Pagina