ST, Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie dochter!!!! Zij heeft al een mooie bos haar . Wauw ..wat heb jij allemaal mee gemaakt! Wat zwaar!!! Gelukkig dat het goed is gegaan en dat je nu lekker aan het genieten en herstellen bent. Eindelijk jullie eigen gezinnetje!!! Ik hoop dat de pijn inmiddels flink minder is geworden. Hoe gaat het met de borstvoeding? Tori, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat vervelend voor je dat zoveel bloed verloren bent. Gelukkig natuurlijk dat de bevalling zelf goed is gegaan en jullie dochtertje het nu goed maakt. Ik hoop dat jij zelf ook snel opknapt, zodat jullie ook lekker samen kunnen genieten. Beterschap!!! Tat, Wat fijn dat het nu goed gaat met jou! Ik hoop dat je nu volop aan het genieten bent! Mooie kinderwagen trouwens! Sammy, Wat vervelend met die arts. Echt zon arts die blijkbaar denkt heel belangrijk te zijn of zo Wat goed dat je toch rustig bent gebleven. Heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken! Hoe is het met jouw vader? MiL, Blij om te horen dat het goed gaat met jou en jouw zwangerschap! Gelukkig dat het goed gaat met jouw zoontje! Het lijkt wel dat alles wat handig en leuk is voor kinderen duur is. Babii, Jouw bevallingsverhaal blijft ook heel heftig. Bij het lezen van de verhalen van ST en Tori, moest ik meteen aan jou denken. Jij hebt nog steeds niet makkelijk. Gelukkig dat je nu bezig bent met herstel!!! Het is alweer mei, juni herstel Ok toch? Zo te lezen is jouw kleine moppie lekker eigenwijs aan het doen! Brabbel, Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie zoontje! Goede volgorde .eerst lekker op vakantie en daarna lekker zwanger worden! IIkh, Wat heftig meid! Ik vind het heel erg zwaar voor je. Zorg je een beetje goed voor jezelf? Dikke knuffel Ego: Afgelopen weken zijn heel zwaar geweest. Situatie met mijn familie is helaas nog altijd niet goed. Ook al heb ik besloten voor nu geen contact met ze te hebben, blijven zij mij af en toe niet zo leuke mails sturen. Het is heel moeilijk om van mensen te houden die totaal geen idee hebben hoe ze van mij kunnen houden. Situatie op werk met die rare collegas heeft me ook veel stress gegeven. Normaal kan ik heel rustig blijven en dat soort dingen van me afzetten, maar aangezien ik me al niet bepaald lekker voelde, was ik meteen woedend. Al die hormonen met bijwerkingen en mijn lage eicelvoorraad helpen dan ook niet. Ik had vorige week ook de hele week veel buikklachten. Alles bij elkaar voelde ik me vorige week echt even soort van op. Zodoende zijn we spontaan paar dagen weg geweest. Veel gewandeld enz. Voel me gelukkig stuk rustiger en wat meer mezelf! Intussen ben ik nog steeds niet ongi geworden. Dr. S had tot nu toe gezegd gewoon afwachten. Ik heb ze net even weer gebeld, vanmiddag hoor ik hoe en wat.
llkh, wat naar allemaal. Heel veel sterkte. Nina, wat vervelend dat het met de familie maar niet goed gaat en je er ook geen rust van krijgt. Hopelijk word je snel ongi en kunnen jullie verder. Voor degene die het leuk vinden, heb een paar nieuwe foto's in m'n album gezet.
Ik moet nog goed bijlezen, maar wil sammy succes wensen voor morgen. Rustig aan meis. Hoe ontspannender jij bent des te beter het gaat. Nina wat zit je in een vervelende situatie fijn dat jullie er even samen tussenuit zijn geweest. Leuke foto's zeehondje! Hoe gaat het met de kersverse mama's? Handen vol en geen tijd meer voor ons Hier weinig bijzonders. Ook wel eens fijn Wij gaan vrijdag voor een klein weekje naar Londen. Echt zin in! En dan als ik terug ben mag ik volgens mij ook zo langzamerhand gaan aftellen tot mn verlof
Sammy, Wij denken aan je! Dikke kus Tat, Af en toe wil ik een stop knop van alle nare dingen/situaties indrukken, maar kan het niet vinden Wat leuk, lekker naar jouw zus Heerlijk straks met verlof! Zonnetje, Wanneer begint jouw verlof? Hoe gaat het met deverbouwing? Mama's, Geniet !!!!!! Ik wacht helaas nog op ongi. Ben bang dat mijn cyclus toch in de war is door de afgebroken poging. Fijne dag dames!
dank jullie wel lieve meisjes. Ik ben helemaal voor niks zo zenuwachtig geweest want het deed echt geen pijn en alles zag es goed uit dus zat na 40 min alweer in de auto terug naar huis.. En ik dacht dat ik nu op me volgende menstruatie moest wachten maar ik krijg deze maand al een terugplaatsing. Ik heb 9 mei echo dus zal snel daarna al tp hebben. Ik reageer vanavond ff op iedereen. X
Kijk, dat zijn fijne berichten!! Positieve dingen Sammy! Wanneer zou je een tp krijgen dan? Ik heb goede hoop, zeker nu ze hebben gezegd dat alles er ook goed uit ziet. Jan10, hoe gaat het met jou meis??
Lieve meiden, Het is inderdaad erg druk zo die eerste dagen... Veel informatie en ben nog steeds herstellende. Had vandaag ook wat koorts dus m'n lichaam heeft het toch wel zwaar met herstellen. Hopelijk straks met tempen weer lager dan 38 graden, anders moet ik de vk weer bellen en kan het zijn dat er een ontsteking gaande is. Nu net eten op en de kleine wil alweer eten (vanmiddag heeft ze goed doorgeslapen, denk dat ze wist dat ik me niet lekker voelde, maar ja nu heeft ze dus extra trek steeds! Maar de borstvoeding gaat super!! Heb trouwens een foto van de kleine in m'n baby album gezet . Niet teveel schrijven dames anders kan ik het niet bijlezen
@ego-update: moet hier advocaat gaan inschakelen ... ik snap het allemaal niet meer... van ja voor ivf3, naar uit elkaar, en dan ook nog me leven zo gaan verzieken.... sorry... even klachen... xxx
Thanx dames.. Nina klote zeg dat je cyclus door de war is... Dan wil je graag starten en dan duurt het allemaal zo langg ..pfff BS hoe gaat et met jou meis? MIL Voel je je nog goed?? niet misselijk enz?? Tat ik heb donderdag echo dan zit ik op cyclusdag 15.. Dus zal misschien weekje later de tp hebben... Hoop echt dat et nou is een keer lukt?? Hoe gaat het met jou ?? Tori wat een mooi meisje heb je! Hoe gaat het nu>? Is je koorts al gezakt lieverd?? Ik hoop het wel voor je! ST Hoe gaat ie daar? Ook jou foto;s even bekeken wat een prachtig meisje zeg!! Derest Knuffel!!!!!!!!xxxx
Hier wachten op de bloeduitslag van mijn zus Daarnaast hebben ze in mijn ongi het volgende gevonden dus manlief en ik aan de medicatie. Ik hoop snel.
Ha meiden! Ik heb net de geslachtsecho gehad. Prachtige echo met gelukkig een, voor zover ze nu kan zien, gezond meisje! Helaas zag ze wel wat anders. Mijn placenta ligt compleet voor de uitgang. Ze kon nu al met zekerheid zeggen dat deze er ook niet meer voor weg zal gaan Het wordt dus een onzekere zwangerschap met bij iedere keer bloedverlies (wat ik nu nog niet gehad heb maar vrijwel zeker ga krijgen) een ziekenhuisbezoek. Ik zei tegen mijn vriend: Nou dan zal ik niet weer zo lang overtijd hoeven te lopen... Kindje zal wel met 38 weken gehaald worden.... Toen zei de mevrouw...als je dat al gaat halen Vanwege het risico op vroeggeboorte gaf ze aan dat het verstandig was om naar een ziekenhuis te gaan waar ze met vroeggeboren kinderen werken dus het wordt Zwolle... Moet het echt even verwerken hoor.... Had zo graag weer zelf willen bevallen, het begin, het eerste krampje, de weeën de bevalling...Ik was zo trots op mezelf dat ik onze zoon zelf op de wereld had gezet en nu moet ik dit los gaan laten Bah
Sammy, wat fijn dat het geen pijn deed en zo snel ging. En ook nog eens goed nieuws gehoord. Super! En ik ga ook alvast duimen voor je. Tori, het is na een 'gewone' bevalling al zwaar, een kindje hebben/verzorgen en zelf herstellen. Maar na een wat zwaardere bevalling kan ik me voorstellen dat het echt even doorbijten is. Hoop dat de koorts niet is gestegen en/of dat je geen borstontsteking hebt. Lijkt me geen pretje. Sterkte en ondanks alles heel veel genieten hè! En wat een schatje zeg! Llkh, oh echt zo naar voor je. Snap dat je even komt klagen. Wat moeilijk om je hele leven op z'n kop te zien gooien door die ander die je ooit zo lief had Butterfly, niet fijn, maar wel fijn dat ze erachter zijn gekomen en dat het met een ab-kuur waarschijnlijk zo weer weg is. Spannend, het wachten op de bloeduitslagen. Hoop dat alles goed is en jullie verder kunnen in dit traject. Mil, wat leuk, een meisje! Wat naar dat de placenta voor de uitgang ligt. Ik wist alleen niet dat ze zo vroeg al konden zeggen dat hij niet meer verschuift. Bij m'n schoonzusje heeft ie ook heel lang voor de uitgang gelegen, maar uiteindelijk wel verschoven en op de gewone manier bevallen. Snap dat je je beelden van de bevalling en dergelijk moet gaan wijzigen nu. Lastig. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat ze gezond is!
Pff meis wat klote allemaal zeg! Heel veel sterkte en je kan me whatsappe he als je je ei kwijt wil. Knuffel
Sammy, Wat een goed nieuws! Ik had vorige week al op mijn mobiel gelezen en nu kan ik je ook vertellen hoe blij ik voor je ben! Wat fijn! Nu gewoon op naar de TP! Wij duimen....... MiL, Wat leuk een dochter! Gelukkig dat het goed gaat met jullie dochtertje! Het is wel balen dat je niet zelf kunt bevallen en dat je ook niet weet wat je te wachten staat. Ik hoop dat het mee gaat vallen voor jullie! Ook voor jullie duimen we.... Tori, Goed om te horen dat je aan het herstellen bent! Jullie dochter denkt nu al aan mamie! Lieve IIkh, Dikke knuffel Ik wacht nog op ongi. Morgen maar weer bellen naar DD.