IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Meiden hoe gaat het hier?

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi skatten...sorry dat ik jullie zo verwaarloos :( ik den wel aan jullie hoor!! echtwaar maar moet ff de tijd zien te vinden om uitgebreid te reageren!
    maar...hier gaat alles goed !!
    Cate is zo zoet! en we zijn zo verliefd!! en gelukkig.
    en ik herstel met de dag beter! voel me bijna weer de oude ;)

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Mama ST,
    Ik voel me niet verwaarloosd hoor! ;)
    Groot gelijk.....lekker herstellen en genieten van jullie moppie! Het ging natuurlijk al die tijd over haar ontstaan en komst.....nu is er gewoon! :)
    Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie, erg blij voor jullie!

Sammy,
    Hoe gaat het met het herstel van jouw vader?
    Wanneer wordt de TP?

Hoe gaat het met iedereen?

Ik had de laatste dgn het wat moeilijker. Het ging eigenlijk heel goed, maar toen zag ik per ongeluk op facebook hoe mijn familie over mij praat en hoe ze dingen samen organiseren die ik jaren lang met hun wilde organiseren. Het doet me veel pijn! Ik hou van ze zelfs na alle ellende en zij hebben blijkbaar nooit van mij gehouden. Het is heel onwerkelijk allemaal, alsof het over iemand anders gaat. Gelukkig heb ik een super lieve man en ben ik ook pro geworden in mezelf weer bij elkaar rapen....:D
    Vandaag voel ik me iets beter. Ik ben ook eindelijk ongi geworden, zodoende kunnen we beginnen, wanneer echo morgen goed is. Voor de zekerheid vandaag ook bloed laten prikken. Hopelijk wordt een succesvolle poging!

Knuffels voor iedereen

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hier ook weinig tijd voor ZP, kraamzorg was vandaag voor het laatst en hopelijk weten we alles nu goed. We hadden een hele lieve kraamverzorgster, ik ga haar de komende dagen wel missen denk ik!
    Ik herstel ook elke dag weer wat, de bloeduitstortingen zijn bijna helemaal weg. Kan gelukkig weer beter zitten nu, we zijn vandaag zelfs met m'n nieuwe auto naar de prenatal geweest. De kleine meid heeft tijdens dit eerste uitje heerlijk geslapen.
    M'n bekken kregen het wel zwaar terwijl er 3 dames voor me bij de kassa stonden...
    De kleine heeft vandaag een regeldag, ze wilde vaak eten. Voor m'n gevoel vanavond alleen maar aan het voeden geweest. Ze was vandaag 100 gram boven haar geboortegewicht van 4280, dus ze groeit goed! Heb nog weer een foto in m'n album gezet, voor wie benieuwd is naar onze grote meid!

NinaD, ik duim voor je dat deze poging succesvol is.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, ik ben hier eeuwen niet geweest. :) Lieverds, hoe is het?

Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ukkies. Alle lieve kleine meisjes en jongens die zoooooo enorm welkom waren zijn al in de armen zijn gesloten. Geniet van deze wondertjes.

Bijna mama's, een fijne zwangerschap gewenst.

Lieverds in de mmm, sterkte en heel veel succes! Dat jullie droom mag uitkomen.

Ego:
    Na de vmk's in juni en 7,5 maanden herstel ben ik een aantal maanden aan het werk. In mijn herstelperiode hebben we besloten om te stoppen met de mmm. Geen gedoe meer aan mijn lijf. Weer leven vanuit mijn hart ipv mijn hoofd. Ik had mezelf al zolang gemist.
    We gaan ons leven samen verder leven en onze liefde aan mijn neefje en nichtje geven. Mocht er alsnog een kindje komen dan zal dit op natuurlijke wijze zijn. De vlam van hoop blijft branden, maar de aandacht wordt verlegd. Dus gaan we binnenkort naar Amerika. ;)

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tori & St gelijk hebben jullie! Lekker genieten van jullie wondertjes meiden!

Nina, thnx met mijn vader gaat et wel beter. Hij heeft een open hart operatie gehad en 4 omleidingen.. We zijn erg geschrokken. Het voordeel is dat iedereen zo erg geschrokken is dat mijn moeder, man en broertje ook meteen zijn gesto.pt met roken. Het lag heus niet alleen daaraan maar de cardioloog zei tegen mijn vader, de omleidingen slippen dicht als je blijft roken 8 op de 10 mensen die na die operatie blijven roken moet na 3 jaar weer zw een operatie, nou dat wou die echt niet want hij heeft zo veel pijn gehad. Dus meteen gezegd ik rook nooit meer. Hij mag eindvan de week naar huis gelukkig!

Ik moet morgen eerste echo dus ben benieuwd of mijn ei al groeit zal over 1-2 weken wel terugplaatsing hebben. Ik hoop dat deze poging voor jou ook succes gaat hebben meis je wacht nu al lang genoeg! Wanneer weet je meer?

Timon, je hebt pbtje!

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zo! Eindelijk heeft deze kers verse mama tijd om ff “uitgebreid” op zwp te gaan.
    Paps is werken en we hebben geen kraamhulp meer!
    Cate ligt te slapen (ben benieuwd voor hoe lang) dus ik heb lekker tijd voor mezelf :D
    Ik zal eens kijken hoever ik terug kan reageren !! t zijn behoorlijk wat paginaÂ’s dus denk dat het handiger is om op laatste dagen in te springen.

Al eerste voor jullie allemaal:
    Heeeeeeeeel erg bedankt voor jullie reacties op de geboorte van Cate en mijn zwangerschapsverhaal! Erg lief van jullie!!!!! Xxx

Kaat: bedankt voor je lieve berichten!!!
    Nog eventjes dan zit je op de 12wk skat!!!! Lekker!!!! Wel ellendig dat je zo beroerd bent! Maar gelukkig kan je lekker slapen samen met je kleine mannetje!

Mama in love: wow! Ruim 16wk alweer!!!! EnÂ….een meisje!! Wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!! Meisjes zijn heeeeeel leuk ;) hihi geniet er maar lekker van skat!!
    Wel erg … dat je niet “gewoon” kan bevallen meid!!! helemaal als je er zo naar uit keek!! Maar gelukkig weet je het nu “al” en kan je je er goed op voorbereiden! Tis even een plekje geven maar ik geloof erin dat dat helemaal goed komt bij jullie! (probeer er de positieve dingen van in te zien!) xxx

Brabbel: wat zielig voor beer dat ie zo ziek is geweest!!! Arm ventje!!
    Wel mooi schema heeft ie nu zeg! Vooral die nacht,Â…. St verlangt ernaar hihi :D
    Leuk ook die woordjes!!!! (tip: schrijf speciale woorden op! Das altijd leuk om later terug te lezen. Want je gaat ze ongetwijfelt vergeten! )
    Ooooooh na de vakantie weer tp!!! Spannend!!!!!!!!!!!!!!
    En,Â…gefeliciteerd met jullie woning!!

Nina: helaas meid,Â….familie heb je niet voor het kiezen! L tis moeilijk maar,Â….probeer t los te laten. Iig,Â…sta er niet teveel bij stil. Dat is het niet waard!!! Xxxxx
    Goeie keus om voor jezelf te kiezen als je voelt dat je “op”bent!!!! Lekker ertussen uit!!!! Moet je zeker blijven doen!! Nu voel je je weer stukken beter en dat zijn fijne berichten ;)
    Eindelijk ongi! YES!!! Nu op naar nieuwe poging meid!! succes vandaag bij de echo!!!

Tat: WOW!!!!!! Wat ben je al ver meid!!! ik vond het vanaf wk 26 heeeeeel hard gaan!!! Neem van mij aanÂ…geniet!!!!!! Voor je het weet zit je op de laatste week(en) en ben je druk bezig met de bevalling en t naartoeleven ervan enzo. En voor je het weet is je zwangerschap voorbij! Ik kan nog steeds niet geloven dat mijn zwangerschap al voorbij is! Die 9mnd is voorbij gevlogen!!! Vooral de laatste weken!
    Hoe was je weekje londen?!?!

Zonnetje: meid,Â…bijna met verlof zeker?!?! Gaat hard he?!?! Geniet er nog ff van! Voor je het weet ligt je wondertje in je armen! ;)
    Trek je het nog beetje ?!?!?!

Sammy: goede berichten zeg!!!!!!!!! Geen pijn, 10min weer naar huis! Top!!!!! :D én dan ook nog eens je tp deze maand!!!! Spannend!!!!!!!!!!!!!!
    Succes morgen met de echo!!! Hou ons op de hoogte ;)

Tori: ik sluit me bij je aan!! Niet teveel kletsen hier , dan houd ik het niet bij!!! Toch wel druk zo !
    Wat vervelend dat je koorts hebt gehad! Hopelijk voel je je nu stukken beter!!!
    Wat fijn dat de borstvoeding zo goed gaat!! Ook hier gaat t erg lekker met voeden al doen mn tepels nog wel zeer. (wordt wel steeds minder) en ik heb t vermoeden dat Cate vandaag haar regeldag heeft! Beetje laat, maar ze is met wel meer later ahahahaha
    Ik zag je fotos,Â…wat een plaatje!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

BS: wanneer krijgen jullie de uitslag van het bloed?!?!?!
    Ik moet je link nog ff bekijken!

Timon: heb je gemist meid!!! x
    Wat een moeilijke maar dappere keus!!!!! Jeetje! Weet eigenlijk niet zo goed wat ik erop moet zeggen! Ik irriteer me altijd als mensen zeggen: “misschien is het juist goed, je hoort vaak dat als je er niet mee bezig bent ,..” blablabla maar dit keer hoop ik dit van harte!!!! Ondanks dat jullie deze keus hebben genomen zal de wens diep van binnen blijven en ik hoop dat de wonderen de wereld niet uit zijn en je ons toch nog eens spontaan baby nieuws komt melden!!
    Maar voor nu: geniet van al het moois om je heen én vooral van jezelf!!!!!!!! En natuurlijk je mannetje! En als je wat wil weten van amerika…..pb me dan!!!! :D heb er maand rondgereisd!

Ego: hier gaat alles goed! Paps en mams beginnen nu eindelijk hun draai te vinden met kleine Cate. T was vooral de eerste week erg druk en vooral erg wennen! Veel bezoekjes van de vk, de ggd, het cb enz. en nog wat kraam bezoek (niet veel trouwens!!) en natuurlijk de kraamhulp in huis. Dus de hele dag was vol gepland! Elke dag weer! En ik moest zelf nog flink herstellen. Nog wel,..maar gaat al veeeel beter. Ik had veel last van mn knip. t was opgezet natuurlijk en daardoor trokken de hechtingen onwijs!! En daarbij had ik de nodige “schade” van het persen. Toen de hechtingen er eindelijk uit waren trok ik snel bij. Maar t wondje werkte een beetje dus ben 3x in een soda bad geweest. Was er gewoon beroerd van! Niet dat t zo erg zweede hoor,..maar mn maag draaide zich om als ik bewoog of ging zitten. Ook mn hb was aan de lage kant dus was eerste dagen flink benauwd. Ook door de spierpijn van t persen haha soms nog wel kortademig maar niet meer zo erg. En mn knie is nog steeds herstellende na de bevalling maar daar moet ik gewoon mee leren omgaan. Ik kan m wel gebruiken en das een hele opluchting!!! Maargoed,…dat was t klaag deel ;)
    Tis volop genieten van ons meisje!!!! Ze drinkt lekker uit de borst en slaapt als een roosje! We maakten ons beetje zorgen omdat ze regelmatig spuugde na de voeding maar gister alle voedingen zonder spuug en vandaag ook :D gister is ze weer gewogen en ze is nu 3450gram :D :D ze vind het heerlijk om bij ons op de borst te slapen dus daar moeten we ff wat strenger in worden ;) hihi (anders ligt ze straks alleen bij ons en wil ze niet meer in de wieg ofzo)
    Ooooh tis zoooo fijn om haar in ons midden te hebben!!!! We zijn al lekker even wezen wandelen wat erg fijn was maar nog wel vermoeiend.
    Vandaag is mn eerste dag alleen met haar!!! Met koninginnendag was ik eigenlijk ook alleen maar toen had ik overdag nog kraamhulp en savonds was mn moeder hier en heeft hier geslapen! Maar vandaag ben ik écht alleen met mn dotje en de diertjes!!! Man is morgen ochtend weer thuis! Tis lekker rustig en ontspannen zo maar ook wel beetje spannend hihi
    Voor wie het leuk vind,..ik heb een foto album aangemaakt met Cate ;)

8. NinaD

NinaD Niet meer actief

#668 NinaD, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2013
    Tori,
    Geniet lekker! Eerste uitje al achter de rug :)
    Gelukkig dat jij ook goed aan het herstellen bent. Hoop dat het zonnetje snel terug komt, zodat je vaker met de kleine op pad kunt. Lieve foto trouwens!

Sammy,
    Erg blij voor jullie dat het goed gaat met jouw vader. Wat positief dat iedereen meteen gestopt is met roken! :)
    Over 2 weekjes tp......heel fijn dat je niet lang meer hoeft te wachten.
    Maand mei zou zomaar onze maand kunnen worden! ;)

ST,
    Wat leuk dat je op iedereen reageert! Jij en Tori hebben best een zware bevalling gehad en toch lukt het jullie om er luchtig erover te praten....wauw!......petje af! :) of zijn het de verliefdheids hormonen? :D
    Fijn om te horen dat het beter gaat met je. Lekker genieten!
    Je bent zo'n goede mama dat het zeker goed gaat komen met jullie eerste dag en nachtje met zo'n 2-en :)
    Mooie foto's!

Timon,
    Ik heb jouw verhaal op paar topics gevolgd, maar op een gegeven moment kwam ik je niet meer tegen. Blij om te horen dat het nu goed gaat met je! Zoals ST al zegt, heel dapper en sterk om de beste beslissing voor jullie zelf te nemen. Ik hoop het beste voor jullie!
    Amerika.....leuk! Wanneer gaan jullie naar Amerika? Rondreis?

Tat,
    Hoe was het in Londen?

Moi:
    Vandaag was het spannend. Ik had gisteren alvast bloed laten prikken, maar de echo kon pas vanmiddag, moest dus eerst 's ochtends werken, terwijl mijn hoofd continue bij de echo was. Gelukkig kreeg ik bij binnenkomst meteen mijn bloeduitslagen, die waren gelukkig passend bij cd 1!!!! Zucht...zucht... Toen eindelijk echo, gelukkig bij 1 van de lieve echoscopiste, GEEN cystes :) alleen kleine follikels!Wat een opluchting!
    Ik was gisteren al begonnen met decapeptyl en morgen beginnen met stimuleren. Ik heb alweer vreselijk hoofdpijn door decapeptyl, maar het maakt me niet als het maar allemaal gaat lukken!

Gek he dat je op een gegeven moment zover bent in de mmm dat een goede echo al reden voor gejuich is! Ennnn bijwerkingen....heerlijk! :D:D

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier al sinds vrijdag heel erg verkouden en totaal niet fit.
    Lees dus vooral mee vanuit mijn bedje/ hoekje vd bank.
    Maar denk wel aan de dames hier. Alleen totaal geen fut om te reageren. En ook niet voor andere activiteiten. Ben gelukkig wel paar dagen vrij

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammy, je heb een pb terug.

ST, we laten het maar gebeuren. Misschien wel een USA kindje?;) Ik heb jouw reisverslag gelezen. Gaaf! Wij hebben de luxere versie: hotels! LA, Palm Springs, Phoenix, Grand Canyon, Death Valley, Yosemite, San Francisco, LA
    Wat heb jij een schatje! Alleen je profielfoto nog aanpassen. ;)

Nina, ik was overal klaar mee en op een gegeven moment zijn andere dingen belangrijker. Heel soms spiek ik hier nog.
    We gaan deze maand naar Amerika. Zoveel zin in.
    Jij succes deze poging!

Zonnetje, de laatste weken alweer. Meid, wat is de tijd voorbij gevlogen.

Alle meiden: zwaai!

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Timon, genet er van in The USA! En wie weet geeft Amerika jullie goede vibes en een spontane zwangerschap.

12. NinaD

NinaD Niet meer actief

Prettig weekend dames! Xxx

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Wat is het rustig hier!
    Ik zit op CD 7, woensdag eerste fm, ben benieuwd!

Hoe is het met iedereen hier?

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey Nina, Spannend! Ik zit op cyclusdag 19... Pfffff had op dag 15 eerste fm en was nog niks te zien... Vandaag 2e.. Dus zal wel nog niks...

Hoop voor jou dat deze poging meer succes heeft als de vorige!!! xx

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend meiden! Hoop op een top resultaat voor jullie beide!!!

Hier een kindje met waterpokken en hij voelt zich erg naar :( Hij is dag en nacht in de weer en slaapt maar korte poosjes (bijv half uurtje op je buik) Hierdoor hebben we thuis maar een schema gemaakt... Ik de dagdienst en vriendlief de nachtdienst. Maar het blijft pittig Pfff...

16. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik duim ook voor de dames hier op mooie resultaten. Wordt dus weer, al spannend hier.

Hier nog steeds niet fit. Al een week flink verkouden en weinig fut om wat te doen.

Fijn om wat van je te horen timon en hopelijk is er voor jullie toch nog een wondertje weggelegd. Lijkt me een moeilijke keus die je hebt moeten maken. Fijne reis

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Aaaah Mil wat zielig zeg! Hoop dat et gauw over is xx

Zonnetje alweer bijna 34 weken pff wat ga je hard zeg!!!! Balen dat je je nog niet zo fit voelt.. Hoop dt je gauw opknapt!

Hier nog steeds mini eitjes.. donderdag weer terug mits ik eerder een positieve ovu test heb maar weet haast zeker van niet.

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend weer Sammy! Hopen op een prachtig eindresultaat meis!! Mijn duimen draaien!!

Zonnetje je gaat idd erg hard!! Binnen no time heb jij nu ook je wondertje in je armen!!

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik moet bekennen dat ik het zelf nu ook heel erg hard vind gaan.
    Snap nu wat ST bedoelde met op tijd genieten. Op zich doe je dat ook wel, maar ineens komt de uitgerekende datum wel heel dichtbij.

Vrijdag begint mijn verlof al. Op zich vind ik dat wel fijn, want lichamelijk begint het toch wel stuk minder te worden helaas.
    Aan de ene kant mag het wel blijven zitten tot 40 weken, dan hebben we wat meer tijd om nog wat in huis te doen, maar aan de andere kant mag het van mij ook wel wat eerder komen. Zeker gezien ik niet zoveel meer op pad kan en dus veel thuis ben. Kan nog hooguit half uurtje/uurtje wandelen en dan voel ik al harde buiken of de buitenkant van mijn heupen.

Jammer dat er nog niks te zien is bij je Sammy. Hoop dat ze van de week wel wat zien, geef je ei wat positieve aandacht/energie.

Maar jij gaat ook al hard MIL, over 2,5 weken zit je alweer op de helft.

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoe is het met alle andere dames hier, is inderdaad erg rustig hier.

Deel Deze Pagina