mil Tips voor waterpokken (25 Reacties) - Jonge ouders - Forum Babyopkomst.nl Havermout in bad helpt super
Jaah! Heb net 2 pakken tarwe zemelen gehaald in de supermarkt Hij ligt nu even te tukken in de box en daarna gaan we het proberen!
Hoi dames, Wat gezellig dat jullie er weer zijn! Sammy, Jouw eitje maakt het weer spannend! Positieve is dat jouw baarmoederslijmvlies rustig de tijd heeft om een bedje voor de emmie te maken.... MiL, Wat zielig! hoop dat het snel beter gaat....met jullie zelf ook! Sterkte! Zonnetje, Wauw ....verlof al! Wat leuk, voordat je het weer heb je jullie moppie in jouw armen! Let goed op jezelf! BS, Hoe gaat het met jou! Wil je een update geven? Mama ST en mama Tori, Veel plezier! Moi: Ik voel me dit keer veel rustiger dan de vorige keer. Op de een of ander manier zijn we allebei ook heel positief. Het kan gewoon ons hoop zijn... laten we hopen dat het een goede voorbode is! De hogere dosis hormonen geeft me momenteel veel spierpijn, nooit dit mee gemaakt, wist niet dat ik zoveel spieren had! Ik vind het allemaal best......laat de follikels maar groeien.....
He Nina, Ik wil heel graag weer gaan beginnen, alleen het duurt nog wel even. Mijn zus dr bloed moet nu binnen zijn in UZGENT dan krijgen we te horen wat stap 2 gaat worden. Nu zit ik nog 21 dg aan de antibiotica, waar ik geen zin in heb, maar het moet. Ik heb soms nog wel zwaar hoor, maar het gaat steeds beter. Mijn nichtje van 5 is super trots, ze is aan het wisselen nu en ze denkt dat ze een grote meid is geworden. Mijn ongi doet wel raar dus ik ga er vanuit dat dit komt door de infectie
Nina spannnend!!! Wel beter dat je je rustiger voelt nu en vertrouwen erin heb! Ik heb dat ook wel nu raar he hahaha terwijl ik normaal helemaal niet vertrouw op de cryo's.. maar k krijg er nu 2 terug en heb dat onderzoek gehad enz.. hoop dat dat allemaal positief effect heeft.. Hoop zo dat deze maand onze maand word !!! Zou toch cool zijn! hihi BS logisch dat je gauw weer wilt beginnen... rot dat je nu met antibiotica bezig bent... Hoop dat je ook gauw weer wat beter in je vel zit en hopelijk gaat alles straks lekker snel dat je weer kan beginnen! Dat wachten is het ergst he!! Het gevoel dat je zoveel tijd verliest! xxx
neeeeeeeee, ik had een heeeeeeele lange reactie getypt en eindelijk op iedereen gereageerd en nu ben ik alles kwijt Gebeurde me in Londen ook al dat mn reactie niet gepost werd. pffffff, nou dan maar zo: ik denk aan jullie meiden *zucht*
BS, Wachten is belabberd! Ik kan me heel goed voorstellen dat je snel wilt beginnen. De afgelopen maanden wachten vond ik ook vreselijk. Ik had het gevoel dat iedereen goed bezig was met hun wens en ik stond stil. Heel slim dat jullie snel begonnen zijn met de bloedonderzoeken. Waarom duurt het zo lang voordat de uitslagen bekend zijn? Antibiotica nog 21 dgn...... je moet het best lang slikken.Ik dacht dat je een kort kuurtje zou krijgen. Het is wel voor een goede doel, maar blijft wel vervelend zo lang AB te moeten slikken. Ik word er zelf heel ziek van. Erg fijn dat alles wat onderzocht kon worden, onderzocht is, zodat er nu niets in jullie weg kan staan! Leuk dat jouw nichtje jouw de nodige afleiding geeft, schattig! Ik hoop dat de tijd snel gaat en alle uitslagen goed zijn! Sterkte met AB!
Sammy, Jij hebt ook een goed gevoel! Dan kan het gewoon niet anders dan dat maand mei onze maand moet worden Het zou super cool zijn wanneer we allebei zwanger worden van tweelingen.....dromen erover maakt me al blij! Is er iets bekend over eitje? Tat, Wat erg! Irritant....heb ik ook meerdere keren gehad. Voor straks wanneer je weer zin hebt om wat te schrijven.....hoe was het in Londen? Tori, Dank je wel! Alles goed met jullie?
NinaD, met ons alles goed . Krijg snachts al aardig wat meer slaap (6 á 7 uur) en de kleine is alleen savonds vandaag onrustig geweest. Herstel van mij gaat ook erg goed en kan elke dag weer meer! Heerlijk is dat.
weer een dominante follikel 20 mm, terwijl het cd 9 pas is. Er liggen wel kleintjes maar die zijn kleiner dan 10 mm. Ik weet het niet meer......nu even heel erg verdrietig. Ik hoop straks met mijn arts te kunnen overleggen.
Dr S belde net. Hij zegt dat het door mijn lage amh waarde komt. Hij zegt dat het dan niet te voorspellen is hoe het kan uitpakken, kan ook een goede maand ertussen zitten, maar dat is telkens afwachten. Gezien mijn baarmoederslijmvlies, produceert de tweede follikel van 12 ook hormonen, zodoende stelt hij voor om zaterdag de punctie te doen, want dan is de tweede ook rijp. Hij heeft goede hoop! Hij had van de assistente gehoord dat ik erg van slag was. Hij was heel aardig, nam echt even de tijd om me gerust te stellen en mijn vragen te beantwoorden. Was erg fijn! Mijn man komt gelukkig eerder naar huis. Ik had echt op beter nieuws gehoopt, daarom valt het des te meer tegen....
Dikke knuffel voor nina. Dat is balen dat je weer zo weinig eitjes hebt. Misschien een andere combinatie van hormonen proberen? Heb weleens gehoord dat de deca bij sommige de boel teveel plat legt. Ik snap je teleurstelling en je verdriet, maar hopelijk komt er toch een mooi emmy uit wat blijft plakken. succes @tat: ik typ lange reacties meestal in word, heb het ook zo vaak gehad dat ik ineens alles kwijt was of het niet goed ging. @BS: jeetje, dat is een lange kuur zeg. Hopelijk heb je er niet teveel last van. En zijn alle bloeduitslagen van je zus goed. Helaas duurt wachten erg lang @tori: fijn dat alles goed gaat bij jullie en dat je goed hersteld. @Sammy: hoe is het met jou eitjes? @llkh: hoe is het ondertussen bij jou met je ex? Jammer dat het nu zo gaat en dat jullie zo overhoop liggen met elkaar. @alle andere dames, dikke knuffel @ego: morgen laatste dagje werken, alleen een werkoverleg en dan dus verlof. ben ik wel aan toe merk ik, want het werken gaat toch steeds moeizamer, vooral al die voeten wassen en afdrogen. En alle broeken aantrekken. Buikje zit dan toch in de weg.
balen Nina Welliefdat de arts je zo gerust stelt en vertrouwen uit! Hou je daaar aan vast! Londen en Brighton was heerlijk, lief dat je er naar vraagt! Zo heerlijk er even uit te zijn en was en ben nog steeds intens gelukkig. Misschien wel zo intens door de voorgeschiedenis, dat ik daarom des te harder ook geniet van alles nu het eindelijk weer voor de wind gaat. Ik hoop ook pas weer ene zkh te zien bij mn bevalling. Nu gewoon genieten van het trappelende mensje in mn lijf ern mn steeds groter wordende buik Goede tip Zonnetje. Gebeurt vooral als ik op het werk zit en extra lang over reacties doe of via mobiel/tablet. balen balen. Eindelijk tijd om uitgebreid te reageren, alles foetsie, pfff Het waren in elk geval reacties op iedereen Was benieuwd hoe het met tori ging en haar meisje en of je koorts al was gezakt? ST hoe het met haar meisje gaat en haar zelf. Zijn jullie al helemaal in de mama modus en leven aangepast en het kleine mensje waar jullie de zorg nu voor hebben? Of is het intenser dan verwacht? Ben benieuwd naar BS en hoe het vorderde, maar daar zag ik een update van voorbij komen. LLKH wou ik ene knuf geven en dat ik aan je denk. Ik sta er echt van te kijken hoe het is omgeslagen. Stel nou dat de zwangerschap wel goed was....dan had je nu toch nog samen geweest? Life can pull some funny tricks on you MIL, is al bijna op de helft, ook al zo gaaf! Is je zoontje al wat opgeknapt? Rest ben ik echt kwijt sorry ladies Denk echt aan jullie en lees mee!!
Nina wat balen zeg meis Snap goed dat je even van de leg bent daardoor... Knuf!! Zonnetje laatste werkdag! Heerlijk zeg! Geniet van de vrije tijd die komt! Vanmorgen hier een echo gehad en alles nog hetzelfde qua placenta. Nu de 20 weken echo afwachten. Verdere controles waren allemaal goed gelukkig en kindje was lekker beweeglijk. Met zoontje gaat het een stuk beter gelukkig! Hij heeft vannacht in coma gelegen na meerdere nachten spoken Dat was echt effe een heerlijke bijtanknacht Pukkels zie je allemaal nog goed maar zijn wel ingedroogd. Hij heeft nergens meer last van gelukkig!
Nina, wat balen dat je eitjes weer niet goed willen groeien allemaal. Heb je ook weleens alleen bijvoorbeeld gonal-f gespoten? Ik heb nooit deca gehad namelijk, is maar een vraag. Fijn dat je mannetje eerder naar huis kon. En ook fijn dat de arts zo lief was, meelevend en toch ook positief. Zonnetje, heerlijk zeg, verlof! Geniet ervan. MiL, fijn dat ie eindelijk weer een goede nachtrust heeft. Hier ook de waterpokken gehad, maar eigenlijk nergens last van gehad, alleen een klein beetje jeuk. We hebben dus geluk gehad als ik het zo lees. Spannend, dat afwachten voor wat betrefd de placenta gaat doen. Knuffel voor iedereen!
Aaaah Nina neee!!!!! Wat vreselijk balen zeg meid!!!! Begrijp precies hoe je je nu voelt!! Pfff.. Maar fijn dat je arts positief is meid! Uiteindelijk kan 1 eitje al genoeg zijn Hou je daar maar lekker aan vast schat!!! En als ik zoo kijk lopen we straks echt gelijk hahhaha.. Heel veeel succes met de punctie zaterdag!!! En houd moed he meis!!! Tori wat fijn dat je goed hersteld en lekker genieten van je meisje !!! Hahahaha Tat ik heb dat ook echt al 100x gehad.. Irritantttttt ik typ nu meestal lange reacties ook in word en dan kopieer ik het hahaha.. Je bent al ver zeg!!! Pff gaat echt snell hier!!! Zonnetje lekker genieten van je verlof !!!! MIL fijn dat alles weer goed gaat met je zoontje!! Rest Knuffel!!!!