Hoi lieve dames, Dank je wel voor jullie steun! Jullie zijn schatten! Ik was gisteren echt even klaar met alles en zag het helemaal niet meer zitten. Gelukkig kwam mijn man eerder naar huis. Ik heb de hele avond het gesprek die ik gehad had met dr S met hem besproken en tot mijn verbazing zat er veel meer positiefs in dan dat ik gedacht had.... Dat hielp me wel een beetje om rustiger en vooral positiever te worden, maar kon het toch niet helpen om wakker te liggen Ik probeer nu maar niet erover na te denken, aangezien ik toch niets kan bedenken dan mijn angsten. Wij willen de koppel worden die ondanks alles wat er tegen zat zwanger zijn geworden!!! Mama Tori, Wat fijn dat jullie moppie lekker doorslaapt. Gezien wat jij met de bevalling hebt mee gemaakt, is het des te prettiger dat je nu voldoende slaap kunt krijgen. Zij houdt echt rekening met Mama! Sammy, Is eitje al in zicht? Het zou geweldig zijn ommgelijk op te lopen! Wij gaan ervoor! Zeehondje, Bedankt voor het mee denken! Ik had bij het Vu alleen Gonal-f en decapeptyl. IK had toen 4 follikels. Het gekke is nu steeds dat er meerdere eitjes liggen, maar doordat er een dominante follikel ontstaat, reageren die andere eitjes niet. Zonnetje, Wat heerlijk dat jouw verlof begint! Heerlijk genieten! Bedankt voor het mee denken! Ik wilde ook geen decapeptyl, maar suprafact neusspray leek mijn cyclus niet stil te leggen, daarom wilde dr S toch weer decapeptyl. Tat, Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Gelukkig dat je nu lekker kunt genieten. Jullie hebben het echt verdiend! Beweegt de kleine veel? MiL, Gaat alles goed met jou? BS, Hebben jullie de bloeduitslagen van jouw zus al gekregen? Mama ST, Geniet lekker! IIkh **Dikke knuffel** Babii, 15 juni komt steeds dichterbij! Hoe gaat het met jou?
Jeetje, lees net het nieuws An Nina, wat verschrikkelijk pieeppppppppp (zachtjes uitgedrukt). Fijn dat je man wat eerder thuiskwam, hopelijk gaat her allemaal, wat een rot traject ook he? Hihi, ik word 13 juni opgenomen en 14 juni gaat m'n stoma terug. Mooi zo, want ben dat piep ding meer dan zat. Van de week zat er in m'n plak - waar je het zakje op klikt - een gat, jawel. Ik had een gat! Zeldzaam is dat. Verder gaat het wel goed. Bijna 2 weken geleden een tattoo met m'n dochter haar naam gezet, gisteren haar geboortedatum toegevoegd, en daaronder een gladiool bloem met de initialen van m'n broertje en zusje. Vond de bloem heel toepasselijk bij m'n broertje en zusje, maar ook bij m'n dochter, betekenis: De bloem staat voor overwinning, bewondering en trots, kracht en schoonheid. Foto staat op m'n facebook. Verder toestemming van de gynaecoloog die bij m'n bevalling was om augustus september te starten met m'n cryos. Ik dacht dat er niks i. Kon vanbinnen, moet met een d..il..do oefenen, maar dat ding paste niet. Dit wegens de vele litteken weefsel en de eendenbek die er tzt weer in moet, dus de boel moet soepel blijven. Kortom, niks voor mij, paste biet en ik in paniek. Vandaag bij de gynaecoloog en de inwendige echo kon er wel in. Wat ben ik toch een vaag mens soms .
Oh gelukkig maar Nina fijn dat je positief bent meis!!! Nee helaas gaan we niet gelijk lopen want mn ei was 15 mm.. Dus nu verder met ovu testen en als hij positief is tp plannen.. Dus duurt nog wel ff!! Jij succes zaterdag!!
Babii, ...hoe kom ik aan 15 juni??? Mijn geheugen...ik geef de schuld aan de hormonen...... Ik ben zo blij voor je dat je straks eindelijk af bent van die stoma en klachten. Wat vervelend dat die stoma jou zoveel ellende geeft. Al het lekkage was al vreselijk en nu dus een gat....pfff Je houdt je echt goed! Wauw een tattoo.....ben benieuwd! Wat een mooie betekenis, heel speciaal! Je hebt me nog geen "vriendjes" gemaakt op FB Ik kon je niet vinden....weet je nog? Wat fijn dat je augustus al een tp zou kunnen doen. Dat is al heel snel! Kan me voorstellen dat oefenen met 'D' nou niet iets is waar je op zit te wachten. Gelukkig is de weefsel daar heel zacht en daardoor snel te trainen. Maak je geen zorgen, komt helemaal goed! Sammy, Jouw eitje trekt een eigen plan! Je moet maar zo zien, wanneer je straks zwanger bent, dan maakt het helemaal niet uit dat het een weekje later is....... Ik snap het wel hoor.....wachten is belabberd, je wilt nu lekker snel door! Groei ei....groei.....!!! Dank je wel nog!
meisjes dikke knuffels!!! Ben zo blij met jullie steun. hier gaat het met mij steeds een stapje beter, ik denk nu vooral aan mezelf en probeer zo de juiste (financiele) stappen te nemen. de advocaat heb ik (nog) niet gesproken. dit is een via via persoon die mij nog moet bellen. en dan weer verder. heb al een week dat ik nog 3 mailtjes moet zenden, alleen daar staat gewoon me hoofd niet naar. straks alles via haar, en dan kan ik me concentreren op belangrijkere zaken, school, want met hoofd zit nu te vol met alles. Ik ben nu ook ziek, en even een dagje op de bank voelt ook erg lekker. ik heb nu een behandelplan bij onze oude psycholoog voor mezelf en alleen mezelf. binnenkort ga ik mijn tattoo op mijn pols laten zetten van mijn verlies. @zpdate: de datumprikker staat nog steeds open.... dikke knuffels en dank voor jullie steun!!! ben zo blij met jullie!!!!!!
Meiden, mijn klomp breekt. jaren ien onregematige cylussen en temperaturen, en was er eindelijkachter dat ik een 32-35dagen cyclus had.. sinds de mk 22 jan, eerste onig 22mrt, 20 april(29d), en vandaag 18 mei (28d) tussen 29 mrt en 20 april wel 5/6 kg afgevallen (intotaal na mk 10kg) en sinds dien op gewicht gebleven. maar niet te geloven!!! gewoon tot 2x toe een 28/29d cyclus.. hier kon ik alleen maar van dromen..... *moest er even uit*
Llkh fijn dat et weer wat beter met jou gaat meis!! Bs wat goed zeg!! Hoop dat et nu lekker snel gaat allemaal!! Nina hoe is de punctie gegaan? Rest knuffel!!!
llkh1984, wel fijn dat je menstruatie nu beetje regelmatig terug komt! Hier vandaag 19 weken, kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, kan het nog steeds niet bevatten voelt nog steeds zo onwerkelijk, ik kan niet wachten tot ik de kleine echt ga voelen dagelijks dan zal dat veel spanning, stress en angst bij me weg nemen
Hallo lieve Sammy, De punctie verliep anders. Even punctie werd een dag opname. Medicatie van een roesje kwam heel hard aan waardoor ik 'knock out' was gegaan. Zelf niets van mee gekregen, maar was blijkbaar niet de bedoeling. Mijn bloeddruk was gaan dalen, meer dan ze verwacht hadden geloof ik. Ik heb van mezelf al een lage bloeddruk. De super lieve anesthesiologe heeft me in de uitslaapkamer een en ander verteld, maar ik herinner me niet veel van. Alleen dat ik wat meer medicatie heb gekregen. Mijn man vertelde dat ik lang was weg gewest en meer dan een uur in de uitslaapkamer had geslapen. Voor mijn gevoel was alles bij elkaar 10 min geweest. Ik moest blijven totdat ik me beter voelde ,mijn bloeddruk verbeterde en kon plassen. Tegen de tijd dat ik me beter begon te voelen was dr S allang spreekuren gaan doen.....moesten gelukkig wachten, want ik begon weer in elkaar te zakken......kreeg gelukkig meteen zoete thee met koekjes, wat hielp! Intussen zaten wij ook erg in spanning.....lieve anesthesiologe ging voor ons informeren en kwam met het verlossende bericht " 2 eitjes zijn intact". Zij is echt een schat! allle dames daar zijn aardig, maar zij was echt zo menselijk en totaal niet zakelijk. Uiteindelijk rond 14:00 of zo kwam dr S langs en konden we weg. Alle lichten waren al uit, iedreen stond klaar om weg te gaan. Ik heb de hele weg terug geslapen en thuis ook tot rond 19:30. Begin me nu pas iets wakkerder en minder slap te voelen. Hoop straks wat te kunnen eten. Misschien is een narcose toch beter! Maandagochtend krijgen te horen hoe en wat met de bevruchtingen. Ik ben nog zo suf en moe dat ik me nog niet druk kan maken...... Ik ga maar wat eten en weer slapen, hoop me morgen weer beter te voelen. **Dikke knuffel ** IIkh, Wat fijn van jouw cyslus! Goed nieuws!
Oh bah Nina wat vervelend zeg!! Maar ohh wat fijn dat alle 2 de eitjes intact zijn meis wat super spannend!! Wanneer heb je de terugplaatsing? Succes meis en rust lekker uit schat!!
Sammy, Was even balen, heb gelukkig lekker geslapen en voel me veel beter. Erg blij met de 2 eitjes , dinsdag is de tp! Hoe gaat het bij jou? Werkt eitje eindelijk mee?
Nina wat een heftige punctie! Jee! Maar wat fijn dat er 2 intacte eitjes waren meis! Op naar dinsdag!!
Wow wat een heftig verhaal nina! Geluk bij een ongeluk is dat je niets van de punctie hebt meegekregen (jaloers, na zelf 2 vreselijke puncties gehad fe hebben )! Maar leuk is anders voor je! Wel 2 eitjes!!!! Dat moet m worden duz gewoon! Wanneer heb je de terugplaatsing? Ik duim! Sammy hoe gaat t met jouw eitjes?! Had in mn vverdwenen reactie ook nog naar je vader gevraagd. Mijn vader had ook 4 bypasses toen. Stond met 5 dagen al weer buiten. Had metzn herstel langer nodig voor zn been (waar ze de aders uithalen) en borst spierpijn dan van zn hart. Maf he. Nu alleennog mmedicatie. Verder merk je niets meer aan hem! Wij waren meer geschrokken dan hij weet ik nog. Llkh dikke knuf voor jou! Daar zijn we voor hier fijn dat er toch een klein lichtpuntje in dit drama tevoorschijn komt!! Wie weet wat de toekomst brengt! Pas goed op jezelf! Rest van de dames dikke knuf! Ik moest afgelopen donderdag op de kop af nog 3 maanden zo maf. Zijn nog volop aan de klus. Hoop dat alles op tijd af komt. Volgende week met mn mamsje shoppen! Zal er vast een hoop bij komen qua spullen In juni afspraak staan voor de groeiecho! Nou friemeltje groeit en schopt prima! volgende week glucose test. Verde gaat alles eigenlijk hartstikke goed!
Oh wat fijn Nina! Gelukkig maar!!! Hoe gaat et met de na pijn?? Ohh dinsdag dus, Spannenddd!!!! Krijg je ze dan allebei terug of 1?? Tat wat lief dat je het vraagt.. Het gaat wel hoor.. Hij heeft al een heel eind gelopen toen zag hij er wel een beetje eng uit.. Hij is al niet zo dik en was 8 kilo afgevallen omdat hij 1,5 week niets had gegeten.. SInds hij thuis is vreet hij alles wat los en vast zit hahhaha.. We zijn erg geschrokken allemaal en mijn ouders zijn nu allebei gestopt met roken dus dat is het enige goede eraan hahaha.. Van zijn been heeft hij helemaal geen last hij heeft inderdaad spierpijn aan zijn borst! Wooow ja je bent echt al ver het gaat echt supersnel zeg!!!! Zonnetje hoe gaat het bij jou meis??? Lekker verlof.. MIL jij gaat ook hard zeg.. VOel je je wel goed??? ST & Tori hoe bevalt het moederschap ? Slapen jullie alweer een beetje door?? En vooral Genieten jullie lekker van jullie meisjes??? BS,, wanneer hoor jij nu meer?? VInd het helemaal spannend voor je! Babii aah succes en sterkte in juni.. En hopelijk gaat alles goed en heb je in augustus alweer een tp!!! Spannend!!! Dwergje probeer lekker te genieten meis!!! Voor je het weet ben je bevallen lieverd!!! Lkkh Fijn om weer wt van je te horen!! Hoe is t nu tussen jou en ex? Nou vandaaaag werd ik eindelijk toegelachen door een smiley op me ovu test Dus vrijdag de terugplaatsing van 2 cryotjes mits er 2 goed ontdooien dan!!! Spannendddddddddd
sammy ...spannend!!!!!!!! ik ga duimen nina: jeetje meid wat een heftige punctie!! maaaar....2 kanjers van eitjes!! op naar top tp!!! alle andere liefjes... ik wil zoooo graag ff uitgebreid reageren maar kom er gewoon niet aantoe! hopelijk morgen ff! xxxxx
Oh Sammy wat spannend weer!!! Héél veel succes deze poging!! ST lekker aan het genieten? 't Is druk hé, in het begin.... Wordt vanzelf beter meid!!
Sammy's, yes! Vrijdag een tp van of twee toppers. Ik ga ook voor je duimen! Nina, jeetje wat een verhaal van je punctie. Hopelijk voel je je weer oke nu. En laten het twee mooie eitjes zijn en dan straks een tp van een topembryo! Ik duim voor je. Tat, leuk vlgd maand weer n echo! Ben benieuwd naar wat leuke kiekjes! Fijn dat alles goed gaat, lekker genieten van het zwanger zijn, het is zó speciaal! Hier ook weinig tijd om uitgebreid te lezen/reageren ... Het moederschap slokt veel tijd op! Maar oh wat geniet ik van m'n kleine meid, ze is zo mooi en lief.