Ohh wat goed meiss!!! Super spannend zeggg!!! Ja ik voel me beter hihi heb bloed laten prikken en heb een eisprong gehad dus helemaal happy!!
Een vraag: Dr S had me al gewaarschuwd dat ik buikpijn kon krijgen aangezien ik nog klachten heb van de punctie en dat beste remedie rust + veel drinken is. Alleen had ik vandaag nog geen buikpijn verwacht. Ik heb sinds we thuis aangekomen zijn buikpijn. Niet ernstig, maar komt en gaat. Is dit normaal? Komt dit jullie bekend voor? Alvast beankt! Sammy, Wat fijn! Erg blij voor je! Lekker ontspannen en vol vertrouwen vrijdag TP! Mijn arts benadrukte vandaag meerdere keren dat ontspannen en uitgerust zijn super belangrijk is. Wij maken maand mei onze maand!
Hmm k heb geen idee Nina, maar als ze heeft gezegd dat dat kan zal het er wel bij horen toch.. Niet al teveel zorgen maken.. Ik hooop het!!! Ik mag 5 juni testen!!! 12 dagen na cryo whoehoeee spannend zeg!!!
Goed nieuws nina!! Nu rust en broeden! Dit wordt m gewoon, heus! Vertrouwen! Sammy fijn om te horen dat je ei gewoon gesprongen is! nu vol vertrouwen op naar je tp!
Zoals de meeste lezen op FB, heb ik een roerige vakantie achter de rug. Daarom ff de tijd voor Beer nemen, aangezien hij het nodig heeft om op adem te komen, en bij mama te hangen. Sorry sorry sorry, maar t reageren schiet er TE vaak bij in.... Maar dat wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk.
Heftig zeg! had het gelezen. Nu vannacht wel lekker slapen @nina; buikpijn is niet erg, had ik ook na de tp. ik had pijn wanneer ik ook maar iets had gedaan de dagen na de tp. koken was al te veel. Veel Veel!!! rusten, en drinken en niet alleen water, kreeg ik als tip zo werk je de extra vocht weg, en krijg je ook extra en voldoende voedingsstoffen binnen. Lekker aan de sapjes, melk en soeppies (die kon ik na een week niet meer luchten) dikke knuffel schat, ik duim zo voor je positive thinking helpt!!!
Nina ik had ook buikpijn hoor! Is zeker niet gek! Rustig aan doen meid! Sammy jeej!! Op naar 5 juni!!! Ik duim voor je! Brabbel ik had het gelezen ja Wat een narigheid met Beertje... Gelukkig is ie weer de oude!!
Brabbel, Wij zijn nog geen vriendjes op FB, zodoende weet ik helaas niet hoe het gegaan is. Zo te lezen blijkbaar niet lekker gegaan met Beer. Ik hoop dat hij het snel beter gaat. Knuffel Tat, Dank je wel! Op de een of ander manier heb ik dit keer vertrouwen. Het lukt alleen niet mijn angsten uit te zetten. MiL, Dank je wel! Wij zijn trots op ons Super Emmy BS, Thanx! Zijn de genetische onderzoeken bij jullie al gestart? Sammy, Mijn testdag is 4 juni! Wauw....nog 1 dg en dan krijg jij jullie mooie emmies!!! Volgende week zitten we in ieder geval samen in spanning! IIkh, Dank je wel voor de tips! Ik dronk inderdaad alleen maar water, omdat ik me ook een beetje misselijk voelde. Ik ga dan toch ook wat anders proberen. Ik doe mijn best met positive thinking Nog 1 dag en dan tattoe-dag!!!! Ik ben benieuwd naar het resultaat.... Mama ST, Hoe is bij jou? Erg fijn om te horen dat de buikpijn er gewoon bij kan horen! Wat een opluchting! Ik was gisterenavond wel even bang dat het misschien al niet goed was. Ik heb gisterenavond flink veel water gedronken en lag vroeg in bed. Het duurde best een tijd dat de pijn wat zakte. Vanochtend gaat het gelukkig beter. Ik heb gelukkig kunnen regelen om deze week halve dagen te werken en volgende week neem ik vrij. Mijn manager begrijpt het gelukkig. Ik denk dat de combinatie van pregnyl en utro de oorzaak is van dat ik me belabberd voel. Zolang het allemaal resulteert in 2 mooie strepen, zijn alle klachten welkom!
Tori, Thanx voor de positieve gedachte! Al die positieviteit hier moet zeker tot succes leiden! Goed om te horen dat jij je beter voelt. Het lijkt me best moeilijk de eerste weken na zo'n zware bevalling. Kleine vraagt alle aandacht, terwijl jij zelf ook op adem moet komen. Wij "wanna be preggies" denken alleen aan de mooie gedeelte. Pijnlijke borst....auww . Wat ben je toch een lieve mama die met pijn toch gewoon borstvoeding geeft! Heeft de lactatiedeskundige je kunnen helpen?
NinaD, ja ik ga voor succes voor jou hoor! Jullie hebben lang genoeg gewacht! Het bezoek van de lactatiedeskundige was erg fijn. Kon m'n verhaal ook weer ff kwijt, tezamen met de nodige kraamtranen. Heb gel pads gekregen en die kan ik na het voeden erop doen en dat helpt super! In 5 dagen moet het hersteld kunnen zijn. Het bv geven is nu inleg geval alweer minder pijnlijk, ze heeft ook nog goed gekeken en tips gegeven voor t aanleggen. Vanochtend even naar het inloopspreekuur geweest en ze was in een week tijd 120 aangekomen, dus dat gaat goed! 4575 is ze nu Sammy, jij vandaag tp? Succes!!! Lekker broeden en dan 5 juni een dikke positieve test!!
Tori, Wat fijn dat je nu wat prettiger borstvoeding kunt geven. Gelukkig dat er lactatiedeskundigen bestaan! ik vroeg me al af hoe een tepel moet herstellen, terwijl je borstvoeding moet geven. Halleluja voor de gel pads! Wat groeit jouw moppie goed! Je maakt goede kwaliteit mamie melk Wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie! Wij hebben "super glue" overwogen, maar hebben het vertrouwen dat ons super emmy vrijwillig blijft plakken!
Fijn dat de gelpads helpen tori. Daar ben ik ook huiverig voor dat ik graag bv wil geven en dat het dan niet lukt. Fijn dat het helpt en wat nina zegt, dat er deskundigrn bestaan die je helpen en naar je luisteren. Morgen tp Sammy!! Ik duim zo hard dat mei jullie maand is! Lang genoeg gewacht nu! Op naar een 2e tweeling op afstand nina! Goed broeden. Dit gaat m worden!! Ik zit weer in het zkh. Dit keer voor mn gtt. Net vies zoet drankje op en nu 2 uur wachten. En dat op je nuchtere maag. Weinig tot niet misselijk geweest, maar de keren dat ik moest overgeven was altijd als ik niet had gegeten en dingen ging doen. Ik slik me een ongeluk nu want dit kost moeite om binnen te houden, bah bah! Nog 1 uur en 3 kwartier....zucht....
Tat, hopelijk is het goed gegaan in het zh en ben je (bijna) weer op weg naar huis. Ja heel fijn dat er ondersteuning is van zo'n deskundige. Het is toch ook allemaal nieuw voor me.
Overleefd hoor dames! Wat lief dta jullie meeleven Heb wel hoofdpijn en ben nog wat zwak in de maag, maar dat is allemaal wel te overzien Heb volgens mij ook een verkoudheid onder de leden. Vriendlief heeft een loopoor (jek!) en dat is behoorlijk besmettelijk geloof ik. Dat weer ook in NL, da's toch niet normaal!? Vieze regen en kou is ook niet echt bevorderlijk. Wij kunnen wel wat zon gebruiken, nietwaar dames??
@tat, wanneer krijg je de uitslag van de test?? @nina, hoevoel je je? lekker aan het rusten. *stuurt al mijn positiviteit jouw kant op* @ego; alsof het zo heeft moeten zijn had de tattoeeerder morgen nog 1 plekje vrij, hij zat al te kijken naar volgende week, maar hij kan morgen al!!!!!! owwww zowwww helemaal blij. beetje nerveus, maar zo gelukkig
Tat wat rott zeg!!!! Gelukkig is het allemaal goed gegaan! llkh Oh spannend wat ga je laten zetten dan??? Nina hoe gaat et meid?