IIkh, Wat erg meid!!! Jullie hebben het de afgelopen maanden heel zwaar gehad. Wellicht zijn jullie allebei gewoon even moe. Eind vorig jaar heeft een mini vakantie ons heel erg geholpen om allebei te herstellen. Ik hoop dat het voor jullie ook goed komt. Soms is een knallend ruzie niet eens zo slecht, want dan komen alle gevoelens naar buiten en dan kun je er tenminste iets mee. Wanneer je wilt kletsen, laat het me aub weten! Dikke Knuffel Lieve meiden, ik moest even op IIkh reageren. Ik zal straks op jullie reageren.
ST, Verlof is begonnen!!! joeppieeeeee........ Wat heerlijk voor je! Zo te horen, ben er klaar voor en ook voor de kleine, die dus aan het AFDALEN is .....Jouw man komt ook maar net van de skipistes.... Volgens mij hoef jij niets meer voor te bereiden....alleen lekker genieten van de laatste weken zwangerschap.... Begrijp ik het goed dat kleine gedraaid is? Tat, Wat leuk dat jullie al bezig zijn met de komst van de bebe.....het gaat ook allemaal zo snel! Eerste jaar veel tijd willen hebben voor de kleine en jullie gezin lijkt me iets wat jouw manager ook moet snappen. Ik zou ook max 3 dgn willen. Ik kijk uit naar de foto's Sammy, Waar ben je? Voel je al iets? BS, Hoe gaat het met jou?
tat: wat fijn dat het concert geslaagd was!!! En goed dat je lekker heb staan swingen! Nu kan t nog hihi En het komt zeker dichtbij nu!!! Vind t super spannend!!!! En dood eng haha Moet zeggen na t gesprek van vandaag, sta ik iets meer open voor ruggenprik. Rest is not done! Of we doen t puur natuurlijk of miss met ruggenprik! Oooh en je moet er lekker pas aan gaan denken als je voorbij je 30 wk bent. Verdiep je er dan eens in. Hoor t aan bij de voorlichting enz enz. Wat fijn dat de KDV goed bevallen!!! Keus maken is aan jullie maar zoals ik het lees .hebben jullie al voorkeur/keus gemaakt. En qua uren je moet doen wat JIJ wil!!!! Niet wat je werk wil!!!!! Ik ga ook 3.5 werken het eerste jaar en daarna 4. Maar das alleen omdat we anders financieel zo achteruit gaan. Het liefst ging ik 3 dagen werken na mn verlof en na een jaar ook 3 of 3.5 Whahahah grappig he dat je lichaam en dus ook haar zo raar gaat doen?! En veranderd! Hier groeide mn haar altijd al snel maar nu ook als kool idd!! Ik wil ook naar de kapper nog voor de bevalling maar weet nog niet wat ik wil! (ook dat komt door de hormonen hahaha maar ben bang als ik kies voor kort dat ik 2 dagen later toch liever lang met kleurtje wou) Nina: jaaa maffe vent van me!! Blijft idd in zn vakantie sfeer hangen hahahaha ik smsde dat ik zo trots was op ons ukkie dat het is gedraaid en mooi groeit! En toen zei hij dus: ja en al beetje aan het afdalen is. Waarmee hij indalen bedoelde maar kleine ligt nu dus idd met hoofdje beneden in mn bekken en zit naar alle waarschijnlijkheid ook al beetje vast. hier geestelijk nog wel voorbereiden hor! vind het zooo spannend! En dood eng hahahahaha maar we zijn er klaar voor!! Heb eerste wasje net in de machine gestopt (en rest uitgezocht/gesorteerd) zo cool!! Proefdruk kaartje opgehaald en de enveloppen!! (alleen twijfelt man volgens mij over de tekst) en wat dingetjes voor mn vluchtkoffer gekocht begint erop te lijken ! van t weekend gaat man de planken en hangstokken in kast verstellen en ik ga zondag (dan is hij werken) strijken ! dan kan volgende week alles in de kast en ik wil met 37wk t wiegje opmaken!
lukt niet zo goed op tel en laptop word gemaakt is morgen klaar. hij deed het ineens niet meer. St hahaha geweldig die mannen! morgen lekker verlof geniet er lekker van! nina en tat ik had 5 maart punctie 8 maart tp. Ik heb blaasontsteking heb pijn en geen vertrouwe meer pff denk dat k niet echt eerder test tot nu toe hou ik het wel goed vol. reageer morgen uitgebreider x x
Ik was het topic kwijt... En nu is er zoveel geschreven, tjee. Sammy, zegt niets mbt slangetje inbrengen. Lukte bij mij d laatste x ook niet goed en was n gok of ie goed zat. Nu alweer bijna 36 weken zwanger, dusss. Hopelijk geeft t je weer wat minder twijfel. Mooie score trouwens, 7 in de vriezer . Llkh, weetniet of je dit dan nog leest, maar heel veel sterkte... Zo'n behandeling is niet niks n forum kan ook teveel tijd opslokken. Goed om afstand te nemen. Dikke knuffel! Tat, fijn te lezen dat alles bij jou goed gaat! ST., yeah jouw eerste verlofdag zit er nu ook op. Genieten he? Ego, alles goed hier. Nu lekker een paar dagen bij m'n ouders en dan maandag weer naar de vk. Vandaag naar t gemeentehuis geweest ivm de erkenning, dat dus ook geregeld nu. Ze kan komen!! ben er helemaal klaar voor.
Sammy, vind ik een goed idee! Jij eerst meid, gun t jullie allemaal zo. En eerlijk is eerlijk, ik heb al een GEWELDIGE zwangerschap en bevalling gehad, dat moeten jullie ook minimaal 1 keer mee kunnen maken. Wanneer ga jij testen?! Mama in love, ja joh, dat is echt dikke drama die nachten. Zal hieronder nog een stukje dr over typen. Hoe gaat t met je nu? En met je kleine man!? Wat n lekker ding is t toch ook joh, ook echt n blije volgens mij of niet? Enneuh, wanneer gaat t openbaar op FB? Ben je benieuwd naar de reacties van anderen? ST: verloffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAHAHAHAHHAA, geniet meis! Kleertjes wassen is zooo leuk. Ik heb met regelmaat dr heel verbaasd bij staan te kijken, omdat ik gewoon niet kon geloven dat ONS mannetje daar in zou passen. Vondt t ook zo leuk al die stoere broeken, en blauwe troepies aan de lijn. Echt scheetig! Over de ruggenprik: Let op bevallingsverhaaltje komt dr aan. Zal t in t kort ff uitleggen: 04.00 snachts meteen volle bak begonnen. 10.00 2,5 cm ontsluiting 12.00 in t ziekenhuis aangekomen 14.00 2,5 cm ontsluiting, vliezen doorgeprikt 17.00 bijna flauw vallen tussen de weeeen door, ze werden steeds heviger, en er kwam maar geen ontsluiting bij!!!! Schoot helemaal niks op bij me. 18.00 een ruggenprik gekregen, en om 21.00 volledige ontsluiting, en 21.20 is Beer geboren. Ik wilde absoluut GEEN pijnstilling, was dr heel stellig in, en ik voelde me ook zo verdrietig toen ik de ruggenprik had gekregen. Man riep steeds na de bevalling dat ie zo trots op me was, en ik voelde me echt een enorme sukkel! Dat is maar ff geweest omdat ik me al heel snel realiseerde dat t gewoon nodig was. Lichamelijk vorderde t niet, en Beer zat niet lekker meer in mn buik. T is dan ook net geen spoed-ks geworden omdat ik Beer er in 2 keer uitgelanceerd heb Moraal van t verhaal, ga dr open in, en probeer je ook in te stellen op pijnstilling,want misschien kan je de pijn wel aan, maar is t voor t kindje toch beter als mama wat rustiger is tijdens de weeen. Enneuh, ruggenprik is zo relaxed, je krijgt alles volledig mee, jij en de beeb zijn niet duf, en je voelt wel wat, maar geen enorme pijn! Nina, aankomende zaterdag is de TP! LLkh, meid heel veel sterkte, als ik/we iets kunnen doen, we hebben zp/app/telefoonnummers. Potverdrie zeg, sterkte dr mee . Tat, je zegt zo mooi: Stel je eens voor . Moet eerlijk zeggen als ik er aan denk dat ik in 1,5 jaar tijd misschien 3!!!!! kinderen heb, whoei, kriebels in mn buik. Pfff, denk dat ik dan de aankomende 6 jaar geen letter meer op zp zal lezen,haha. Oh ja, binnenkort weer ff daten. Kunnen losse date doen, en daarna t bezoekje bij Babii?! Ik ben graag van de partij! Oh, KAK ik moet BS nog appen over de datums, SORRY MOP!!!!! ================================== Over t slapen van Beer . Ik had al een tijdje t vermoeden dat t uittesten is wat ie doet. Iedereen hoor je dan zeggen: Laten huilen, en na 3 nachten ben je dr van af! Maar ik was/ben van mening dat een kindje niet voor niks huilt, en ik kan daar gewoon niet tegen! Maar op den duur kom je op een punt dat t je niet boeit hoe hij slaapt, ALS hij maar slaapt. Dus savonds ging hij zn eigen bed in, en om 03.00 was ie niet meer te troosten, en ging ie bij mij in bed. Dat breekt je zo op, niet te geloven. Nu begon t gisteren al om 00.00, k heb m getroost,tut gegeven, en ben weg gegaan. Alle deuren heb ik dicht gedaan, en de babyfoon uit (Ik was in de kamer ernaast, dus hoorde m wel.) Elke 10 minuten heb ik m ff zn tutje terug gegeven, en een aai over de bol gegeven, en toen ben ik weer gegaan. Hij was totaal over stuur, en was woest :x op me dat ik weer weg ging. Hij zat op handen en knieen heel hard op en neer te wippen van woede! Dit hele riedeltje heb ik 45 minuten volgehouden met m, ik loop zn kamer in, geef m zn tut, en meneer heeft tot 6.15 doorgeslapen. NOU JA ZEG!!!! Het breekt mn hart om m zo te laten huilen, maar die nachten de afgelopen weken breken me nog harder! Dus nu ga ik de aankomende 3-4 nachten ff bikkelen met m, want t moet toch echt afgelopen zijn nu. Ik ben dr NU dus echt achter gekomen dat t uittesten is. Pfff, boevenkopje hebben we! Ben benieuwd naar de aankomende nachten, tot nu toe ligt ie nog gestrekt, en stil..... Mag ik ff een mening van jullie?! Toen ik zwanger was van Beer waren mn ouders 25 jaar samen(niet getrouwd, dat zijn ze niet!) en zouden we in Mei op vakantie gaan, maar deze is afgelast omdat ik in Juni zou bevallen. Maar nu is de vakantie verschoven naar dit jaar .. En t stomme is, ik vindt deze TP daarom ook zo dubbel! Boos zullen ze niet zijn, maar ik ben bang dat ze t niet slim zullen vinden van me. Misschien kunnen we t geheim houden, en dan op vakantie vertellen, maar wat als ik heel ziek ben, of mijn buik met 2 heel snel groeit? Hoop echt dat ze t dan niet gaan annuleren, want dat zou dan de 2e keer zijn, en we hebben er allemaal ook zo een zin in! Ze hebben ook alles al betaald, en dat is een behoorlijk bedrag voor 5 volwassenen,1 baby en dan 9 dagen . Stom eigenlijk dat ik dr een beetje mee in mn maag zit he!? Ze zullen zeker wel blij zijn, maar toch . Wat moet ik nu met dit gevoel? Is er iemand die er iets nuttigs over kan zeggen, me gerust kan stellen, of gewoon een mening heeft? Weet niet wat ik dr mee wil, maar wilde t ff kwijt.... xxxx
Brabbel ik denk dat je ouders het heel erg leuk voor je vinden en als het in mei is kan je toch gewoon gaan meis.. ik zou me nog niet zo druk maken komt vast helemaal goed schat!!!!
Brabbel, Zaterdag al....spannend! Wat pittig met de kleine.....lijkt me zwaar....gelukkig dat het zo te horen beter gaat! Vakantie met jouw ouders lijkt me geen probleem.....ook met een tweelingzwangerschap moet je vanaf 20 wkn pas overal rekening mee houden. Zodoende zou ik zeggen "maak je geen zorgen en kijk er lekker naar uit" Het zou wel een geweldig surprise zijn voor ze.... Tori, Wat spannend....jij bent er ook helemaal klaar voor! Goed om te horen dat het zo goed gaat. ST, Uit jouw woorden voel ik jouw vreugde en positieve spanning.... Leuk dat je zo bewust deze dagen beleeft en ervan geniet! Ben benieuwd naar de kaatjes.... Sammy, Hoe is met jou? Beterschap! Duimen draaien door.... Blaasontsteking.........ik heb nu waarschijnlijk ook weer.... Mijn hele leven nooit blaastonts gehad, en sinds ik in de mmm ben, is dit de derde keer....pffff Positieve is dat er weer een week bijna voorbij is!
Ja vervelend he nina. ik heb zowat na elke tp blaasontsteking pffff word je toch moe van!!!! Hoe gaat het verder met je??? Ben je het wachten al zat??? Bij mij ziekenhuis moet je nu 16 dagen na punctie testen dus dat is donderdag de 21ste. Tot nu toe heb ik nog geen testdrang ik hoop dat dat zo blijft en anders gooi ik er dinsdag een testje tegen aan denk ik. Ik voel niebt echt iets behalve pijn van de blaasontsteking whaha heb zo een naar gevoel dat het er toch niet in zit voor mij om ooit moeder te worden..
Lieve Sammy, Natuurlijk ga jij een lieve mamie worden! Tat en ST voelden ook niets voordat ze posi testten. Tat had ook een slecht gevoel en zelfs overtuigd dat het niet gelukt was en kijk nu..... Wat fijn dat je geen testdrang hebt! 14 dgn na punctie wordt overal als betrouwbaar testdag gezien.....gelukkig hoef je niet heel lang meer wachten.....weekend gaat snel voorbij en voordat je het weet is het testen Beterschap met de blaasontst....ik weet wat je voelt, net AB-kuur opgehaald Het wachten...... begin ongeduldig te worden.... tegelijkertijd zal het wachten zeker waard zijn wanneer we straks zwanger zijn! Ik wil er alles aan doen als het maar resultaat oplevert, maar de weken mogen zeker snel gaan!
Huh Nina, 14 dagen na punctie? toch meestal 14 dagen na tp? Hmm ik weet et niet. Mocht et zo zijn dat ik zwanger ben dan durf ik ook pas blij te zijn als ik verder kom dan 6 weken en een x een kloppend hartje zie. Ik begrijp wel dat je gdt wachten zat ben. ja gelukkig heb ik et druk dus dagen gaan snel.
Ja, 14 dagen na punctie is nod hé!! Betrouwbaar dus Spannend hoor!! Brabbel Hier op dit moment precies hetzelfde probleem Hij wordt 's nachts wakker en roept dan alles bij elkaar. Ik weiger hem uit bed te halen tenzij hij echt verdrietig wordt maar meestal blijft het bij boos en dwingerig huilen. Het enige wat ik doe is naast hem gaan liggen op een matrasje in een slaapzak tot ie slaapt. Ben zelf echt te moe om hem eruit te halen of steeds uit mijn bed te moeten stappen. Het zal wel weer een fase zijn Het is al bijna zaterdag! Spannend!! Gaaf meid! Hier alles oké maar erg moe! Vandaag een echo gehad en het zag er gelukkig goed uit! Het kindje begint al iets te bewegen Vind de tijd erg snel gaan deze keer!
Tori: goed bezig!!!!!!! Toch bijzonder he dat moment van erkennen?! Heerlijk om er helemaal klaar voor te zijn!!! Kaartje en naam ook al gereed?! En maandag weer controle!! Lekker joh! Wij mogen pas de 28ste weer L en daarna elke week dat dan weer wel hihi Geniet lekker van jullie daagjes bij je ouders!!! Brabbel: bedankt voor je uitgebreide reactie!!! Hier vanmorgen heeeeel gesprek met man gehad, voor en nadelen besproken van TENS ding en ruggenprik en ik heb besloten dat ik er neutraal in ga maar mocht ik het niet meer trekken, dan is ruggenprik mn optie! En wasjes doen, ik heb er nog nooit zo van genoten haha Wat zijn jullie goed bezig met beer!!! You go mommy!! Niet opgeven hor!!! Doorzetten! En je gevoelens vwb de vakantie en de tp snap ik best hor! Is ook moeilijk/lastig maar ik zou het gewoon over je heen laten komen! Misschien voel je je wel super!!! Misschien valt het helemaal niet lastig qua planning! En miss kan je wel met super leuk nieuws op vakantie! Ik denk dat het meer de paniek in je koppie is, dan de werkelijkheid skat!! T komt allemaal wel goed! Niet over piekeren! Nina: blehhhhh blaas ontsteking!!! Ben je lekker mee zeg!!!! Nu aan de ab??! Het kan best door de mmm komen hor! T veranderd toch je hele huishouden zeg maar! Beterschap!!! En ik wil eigenlijk zeggen niet te veel drinken! (want dan moet je ook meer plassen, ) maar goed drinken is juist goed!!! de kaartjes, wordt nog hele klus! Hahaha we vinden de tekst niet leuk!!! Nou ben ik zelf altijd van het rijmen en heb ik al honderden gedichtje geschreven dus man vond dat ik maar zelf aan de slag moest! Das ook best moeilijk want ik heb zoveel invloed in mn hoofd van bestaande teksten! En daarbij is mn kop opt moment echt een vergiet en doet t totaal niet wat ik wil. Maar ik heb wel wat op papier gezet, en man vind dat wel mooie tekst. En hij zei gelukkig we moeten toch een keer de knoop doorhakken, en het erbij laten dus ik denk dat de nieuwe versie maandag naar de drukker gaat!! En dan laten we nieuwe proefdruk maken! Overigens stonden er nog 2 dingen op de proef die we niet zo geschikt vonden, de rusttijden moet nog uur bij. En ze hadden ervan gemaakt hij/zij is geboren op . Maar we willen daar geen hij of zij. Erboven staat in koeie letters ...(naam ) (achternaam) . dus dan kan je eronder gewoon beginnen met: is geboren op snap je t nog ?! hahahaha maar t is wel erg leuk om je proefdruk zo te zien! Dat maakt t toch wel erg echt en dichtbijkomend hoor! YES weer een week verder!!!!! Je bent bijna bij de 25ste!!!!! Spannend!!!! Sammy: wat vervelend dat je je zo voelt skat! En je hebt er wellicht niks an, maar zeg t je toch!! Ik had ergens t bijltje er al bij neer gegooid. Ik zag t niet meer gebeuren! Ergens dacht ik Belgie gaat ons geluk brengen!!!! Maar als die het niet lukt, dan lukt het nooit meer! En begon er zelfs al vrede mee te krijgen! Begon me meer op reizen te richten en eventuele adoptie!! En dan toch na 7x iui, de 10e terugplaatsing van totaal de 17e emmy/cryo bracht ons , ons wonder!! Nooit meer gedacht! Bijna geen hoop meer en dan toch, en geloof me .ik voelde de laatste tp niets anders dan anders. Was er bijna zeker van dat ik ongi ging worden! Geloofde de arts ook echt niet!! Tot ik de echo zag! En het is dat ik begon te groeien en de baby op echos zag en t hartje hoorde en t kindje begon te voelen anders had ik het nogsteeds niet geloofd! Want ik heb van al die kwaaltjes alleen vermoeidheid gehad .en dat had ik al! (was niet voor niets aan vakantie toe!) Ik bedoel maar, geef de hoop niet op schat!!!!! Heb vertrouwen in jezelf! Je mannetje! Je lichaam en de medische wereld!!! T komt goed!!! Xxxxxxx Mil: wat heeeerlijk dat je echo weer top was!!!! Geniet schat!!!!!! Ego: vandaag juist iets mindere dag. Had gister triest nieuws gehoord en was daar blijkbaar toch wat door van slag. Met als gevolg een slechte nacht! Maar heb vanmiddag ff geslapen en dat was fijn! Vandaag voel ik ook de kleine erg goed in mn schaamgebied en bekken enzo en das best pijnlijk maar, .Manlief heeft me lekker meegenomen naar t park ff wandelen in de voorjaarszon en om takken te verzamelen voor het ooievaarsnest! Dus leuke bezigheid, ondanks een niet meewerkende buik/baby. (Nu nog opzoek naar kunsstof ooievaar van ongeveer 80/90 cm ) Daarna zijn we nog wat wezen drinken bij kusttentje en hebben we lekker samen op de bank greys gekeken! En t 2e wasje opgehangen ,..derde zit nu in de machine! We hebben lekker ziiten puzzelen en stoeien op een geschikt gedichtje voor het geboorte kaartje en zijn er nu denk wel over uit! Ook hebben we nog lekker zitten discuseren over de jongens naam,..voor als nog heet hij baby hahaha. Verder weinig gedaan dus vandaag! Nog ff met mn vriendin gebeld,..die moest vandaag voor 2e controle en alles is goed!! Ze houden haar streng in de gaten maar het ziet er goed uit! Zooo blij voor dr!!! Morgen ga ik lekker bij dr op de koffie en verder heb ik geen plannen! Geloof dat manlief ff langs behangshop wou, want dan gaat hij de wc behangen als ik naar vriendin ben ik zeg goed bezig!! Hihi (is dat ook weer af!!) Nou liefies .fijne avond allemaal!!!
Sammy, dank je voor je geruststellende rea! Ik weet zeker dat ze super blij zullen zijn, maar t probleem ligt meer bij t punt dat ik denk dat hun niet meer op vakantie willen als ze weten dat ik zwanger ben. En heb je trouwens Pregnyl gespoten deze keer? Dan kan je ook de Pregnyl eruit testen, en als je witte testen heb, en daarna eentje met 2 strepen, dan weet je t zeker. Heb ik toen met Beer ook gedaan, na 2 dagen witte testen stond er ineens een streep! En de 21ste al, wow snel!!!! Hoe voel jij je nu? Nina, blaasontsteking, AUCH, hier ook zeer bekend mee! Cranberrycapsules helpen heel goed! Wel opletten dat je ze niet mag als je zwanger ben, dus ff checken als je ze wil gebruiken Mama-in-love, misschien wel slim om m niet uit bed te halen, denk dat daar ook de fout bij ons in heeft gezeten. Nou ja fout, een benauwd kind laat je niet alleen in bed liggen hoesten natuurlijk. Noem t maar een beetje te verwend, klinkt positiever,haha .. En is de vermoeidheid wel een beetje te doen? Anders ga je lekker met je kleine mannetje mee naar bed smiddags, haha, doe ik ook wel eens met Beer na een drama nacht, ff powernapje.. St, dank je voor de rea, je bent een lieffie! Hieronder een ego over de nachten, Oh, en die proefdruk is leuk he?! Wordt ineens zo echt! Ben wel heeeeeeel benieuwd naar de naam van jullie uk hoor! ______________________________________ Ego: Moet zeggen, Beer heeft gisteren avond maar 20 minuten gehuild(meer simmeren eigenlijk, maar 10 minuten echt gehuild) en toen heeft ie doorgeslapen tot 6 uur, tut gegeven, aai over de bol, en meneertje heeft tot 8.45 geslapen!!!! Hahahahaha, mama wint, missie geslaagd!! Ben benieuwd wat deze avond/nacht gaat brengen, maar tot nu toe ziet t er goed uit, en lijkt t te werken. Als we op vakantie gaan ben ik 10 weken zwanger, als de TP lukt. Maar t probleem is niet dat ik er aan twijfel, maar ik denk dat mn ouders niet meer op vakantie willen gaan als ze weten dat ik zwanger ben...... Dat is t hele punt.
Thanxx Nina.. ik wou dat ik er zoveel vertrouwen in kon hebben haha.. Aaah beterschap.. Hahahah ja al die jaren ben ik dan ook snel vergeten als ik nu gewoon zwanger ben.. hihi.. MIL leuk dat je weer een echo heb gehad en je de kleine uk ziet bewegen!! Gelukkig dat alles goed is!!! Behalve moe geen kwaaltjes?? Thanx ST!!! Ik ben gewoon bang dat ik weer zo een persoon ben waar et gewoon niet bij blijft zitten... maar goed we zien et wel.. Leuk dat je een proefdruk van het kaartje hebt.. Beetje jammer dat het niet helemaal naar je zin is.. EN hoe bevalt je verloff????? Oh ik lees net dat je triest nieuws gehad hebt.. Hopelijk niet iets heel ergs!!! Sterkte en doe lekker rustig aan!!!! Aaah fijn voor je vriendin dat alles goed is.. Brabbel geen dank.. Ooh jaa ik snap je.. maar dan overtuig je ze toch dat het leuk is .. Om nog ff op vakantie te gsan voordat de baby´s er zijn!!! Ik heb pregnyl gespoten ja.. Maar ik had dus uhmm.. Zondag de pregnyl gespoten.. Dinsdag punctie.. en donderdag getest en toen had ik al omo witte test.. en vrijdag ook!!! Dus als ik nu positief test is het daar niet meer van hihi.. Jij zaterdag de tp.. Spannend!!!! Gelukkig dat je mannetje eindelijk een beetje doorgeslapen heeft!!! Nou ik duik me bedje in ben doooooood op.. Fijne avond allemaal!!!! xxx
Wat een geklets meisjes! ff teruglezen hoor! Sammy, oja 5 maart punctie. Dan zou je de 19e toch kunnen testen? Ik heb toen ook 2 weken na punctie getest in de avond. Van het zkh mocht ik pas 2 weken na tp testen en dat was 3 dagen later. Ik voelde ook helemaal niks in de wachtperiode. Heb me 1 dag wat raar gevoel (als ik terugreken zou dat de innesteling kunnen zijn geweest) maar verder voelde ik niets. Ja verkouden en keelpijn. Heb zelf 2 dagen voor het testen nog ongipijn gehad. Dat rotwachten ook altijd....I feel for you meis!! En dan ook nog BO, bah! Misschien is het wel iets positiefs juist dat je BO hebt.....ik blijf duimen!! Brabbel, waarom zouden ze niet op vakantie willen als je net zwanger bent? Gaan jullie wilde dingen doen?? Of is het meer hun gevoel? Stel dat je dan "pas" 10 weken bent en je voelt je ok, is het juist een leuke mededeling toch voor halverwege de vakantie?? Zie het al voor me Wat goed dat je hebt doorgezet met Beer en dat hij nu lekker slaapt. Zou mijn hartje ook breken, maar soms moet je voet bij stuk houden. Dat consequente lijkt me het moeilijkste van ouderschap. Wat een steun om te lezen dat het dus wel zijn vruchten afwerpt. Ja doe je mee met een bakkie met mij en BS? Inderdaad daarna ff langs Babii als ze daar behoefte aan heeft? Spreken we af waar we vorige zaten? Zondag ofzo, wat komt jullie uit? Tori, wat fijn dat jullie hummeltje nu ook erkend is! Ik dacht dat dat al heel vroeg moest. Wij hebben het met 12 weken al gedaan, vlak voor de echo. Ik heb mezelf toen echt gek zitten maken dat we het erná hadden moeten doen, en dat ik de boel liep te jinxen zo....zucht Nina, blaasontsteking, jakkie. Ik (afkloppen!!!!) heb dat gelukkig nooit gehad. Ik hoor dat als je dan eenmaal ooit een BO hebt gehad het ook vaker terug komt Ik eet elke ochtend lekker cranberries in mn yoghurtje. Wat bedoel jij trouwens precies met die tabletten Brabbel dat je die niet zou mogen?? Mag je echte wel dan? ST, je hebt me weer gerustgesteld nog 12 weken en dan zal ik me daar eens op gaan inlezen. Stap voor stap in dit proces, dat is niet veranderd sinds ik in de MMM zit Jij lekker al in de voorbereidende fase. Zo gaaf! en ja, denk dat je gelijk hebt qua KDV. Nu nog kijken wat er te regelen is op het werk. Ik kan het wel eisen, maar je werkgever mag gewoon uren weigeren helaas. Omdat ik 40 uur werk is alles wat ik minder mag werken mooi meegenomen. Ja ik ga er financieel wel op achteruit, maar ik krijg er iets heel moois voor terug wat niet in geld is uit te drukken (*braak* hahahha nee hoor, maar het is wel zo!) Ik hoop dat ze coulant zijn en me dat eerste jaar gunnen met 3 dagen. Dan zou Friemeltje waarschijnlijk 1 volle dag en 2 halve dagen naar de opvang gaan. Baas ziet die 3 dagen het liefst verdeeld over 4 dagen (2 hele en 2 halve dagen) Ik vraag me alleen af wat je in een halve dag gedaan krijgt op het werk (zeker als je ook nog nog met BV zit) Maar goed, het is allemaal onbekend terrein nog voor me, dus ik moet het ook maar zien eigenlijk. LLKH, Zonnetje hoe is het met jullie meiden? knuf voor jullie! Vandaag 18 weken, maar toch ben ik al 2 dagen megaonzeker Gisteren weer een verdrietige dag, Waarom? Geen idee. Hormonaal ofzo? Zo vaak heb ik die dagen niet, dus laat ze maar gebeuren als ze er zijn. Ik krijg er alleen super onzekere gedachten van. Mn buik is te klein, groeit Friemeltje wel goed, ik voel nog niks enz enz enz... om gék van te worden. Vandaag nog steeds. Alhoewel ik net foto's in mn album heb gezet en je ziet wel iets....niet veel, maar iets. Als je niet beter zou weten zou je denken dat ik én gewoon teveel gegeten heb en dat friemeltje in mn kont aan het groeien is morgen gaat het vast weer beter, ga ik met mn mamsje op pad en misschien ga ik wel iets kopen voor de kleine....!
Tat, Je bent gewoon super slank..... en bovendien begint het kindje vanaf 20 wkn in volume te groeien. De eerste 20 wkn is het vnl aanleg. Je hebt altijd gesport, daardoor sterkte spieren en eerste zwangerschap......kortom het is heel normaal dat je nog geen grote buik hebt! Echo ziet er prachtig uit! Die hormonen ......pfff, hoop dat je snel beter voelt! Knuffel P.S.: hoe ziet jouw nieuwe kapsel eruit? Ik kan ook niet tegen agressieve verf, die zonder waterstofperoxide gaat wel goed. Sammy, 14 dgn na de punctie is een posi test betrouwbaar, maar een nega test kan in de dgn daarna nog posi worden! Hoe gaat het met jouw BO? Pijn minder? Ik voel me belabberd door de AB.... ST, Wat leuk allemaal......jullie zijn goed op schema! Heel gaaf dat jullie zoveel moeite doen voor het kaartje....heel speciaal! Ben benieuwd naar de ooievaar......kan ik ook ideeen op doen... Veel plezier! MiL, Heerlijk weer zo'n mooie echo! Jammer dat je zo moe blijft voelen, hopelijk straks minder vermoeide tweede semester. Babby, Ik hoop dat ze luisteren naar wat jij zelf wilt. Wel heel lief dat ze uit alle liefde alle plannen om zouden willen gooien. Als argument zou je kunnen zeggen dat dit jouw tweede zwangerschap en dat je dus ervaren bent ......ik probeer mee te denken Op naar morgen!!! Duimen...duimen... Babii is gisteren geopereed, heb nog niets gehoord van haar. Zij ligt waarschijnlijk vooral lekker te slapen.....hebben jullie iets gehoord?
Tat, mijn ouders zijn altijd erg beschermend geweest, en zien ALTIJD en OVERAL beren op de weg. (Beren haha, leuke woordgrap over mijn Beer .) En ze zijn zo overdreven zuinig op ons, dat ik haast wel zeker weet dat ze niet gerust op vakantie zullen gaan. Ik krijg dan o.a te horen: Wat als er daar iets gebeurt? of Wat als je daar ziek word, en de dokters begripen je niet? Echt heel vermoeiend af en toe, maar ze zijn ook zo lief!!!!! Mede hierdoor ben ik op mn 19e al gaan samenwonen met mijn man, gewoon omdat ik er heel erg moe van werd/wordt soms. En met Beer zijn wij juist erg makkelijk, en dat is voor hun (vooral mijn vader) erg lastig om te zien soms. Maar ik moet zeggen, daar bemoeien ze zich niet mee, en laten de opvoeding echt volledig aan ons over. Zo hoort t natuurlijk ook .. Over de date: 6 April een bakkie bij mij thuis? BS komt al, en jij bent ook welkom! Dan doen we Babii een andere keer, want ik denk dat t nu nog ff kort op de operatie is Je mag ook Pbtje sturen, dan geef ik je meteen mijn adres door! En friemeltje in je kont aan t groeien?! Hahahah, gekkie! Nina, nee ik heb ook niks van Babbi gehoord, zal dr morgen ff appen .. ______________________________________________ Met Beer heb ik eigenlijk helemaal niet zo hoeven bikkelen als ik dacht. 1e nacht dik 45 minuten gehuild, en doorgeslapen. 2e nacht 20 minuten, meer simmeren dan huilen, en ook goed doorgeslapen. En gisteren heeft ie helemaal niet gehuild, en is maar 4 keer zn tut kwijt geweest. Tut geven, aai over de bol, kamer uit, en meneertje sliep gewoon door tot ongeveer 7.15. Niet te geloven! Ik was zo tegen dat laten huilen, maar nu ben ik ook 1 vd moeders die zal zeggen dat t soms echt nodig kan zijn. Mooiste van de hele grap is dus ook nog dat hij nu nog vroeger naar bed gaat dan eerst. Ik kreeg m niet voor 21.00 naar bed, omdat hij gewoon heel erg veel energie heeft. Hij is niet druk, maar vooral erg bezig met van alles. Nu slaapt hij tussen de middag en ochtend al stukken beter, en gaat ie om 20.00 aan zn fles, naar boven en pitten. Ik ben helemaal blij. Blij voor Beer, en blij voor de normale nachten voor ons (Maar dan vooral voor mij!) En morgen ochtend de TP! JEEEEEEEJ! Vindt t stiekem wel heel erg spannend. Ben dr toch echt helemaal uit merk ik, en ik heb ook maar 2 controles gehad. Heel stom, maar voor mijn gevoel is t ff mn emmys ophalen en klaar .. Tja, deze keer zijn t geen jaren, geen gesprekken, geen spuiten en vooral geen punctie. Daarom ben ik dr nu wel een beetje zenuwwappig door t is allemaal zo stress-loos en snel gegaan. Ben dr morgen avond weer dames! xxxx