Zonnetje wat fijn dat de kleine uk gedraaid is! Mij werd niet gevraagd naar wensen Maar ik had ze ook niet. Ja...in bad bevallen en ik beviel in het geboortehuis dus toen ik daar binnen kwam gaf mijn vriend dat aan en werd direct het bad gevuld. Ik had toen al ruim 8 cm dus voor lang is het niet geweest
In bad wordt het zeker niet bij mij. Ik wil graag thuis bevallen en heb geen bad. Dus die optie valt af. En ik was niet van plan een speciaal bad hiervoor te huren. Verder heb ik nog geen idee. Heb een folder meegekregen over houdingen, waarvan een deel vooral voor tijdens de weeen is. Verder ook nog folder over pijnbestrijding, maar ook hierin is thuis niet zoveel mogelijk. En om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat ik eigenlijk wil.
Ik zie t ook!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD! Je bent zwanger!!!!!
Jeeeejjjjj!!!! Sammy wowww... Op naar je eerste echo. Gefeliciteerd schat! Nina, ik duim voor je hoop dat je het volhoud. Xx
Dank jullie wel. Kruidvat was gister overigens omo wit. Ik ga ervan uit dat het te vroeg was. Die ander was natuurlijk een gevoelige test. Nu begint er een licht streepje te komen!!!
Zonnetje wat fijn dat de uk gedraait is!! Oh echt? Wil je thuis bevallen? Wat cool! Ik zou dat wel willen maar nooit durven haha. Zijn jullie al uit de naam enz?
1500 is toch zo uit je lichaam??? De 10000 bij mij zo dag 7/8 want ik had toen toch vanaf begin getest om te kijke wanneer het er uit was. Maar ik begrijp wel waarom je wil wachten! Respect, ik zou het noooooit kunnen hahahaha.. Ik voelde zowat niks op die rommelende zeurende buik na, dus ging ervanuit dat et was mislukt maar toch stieken hopen en dan kan ik me niet meer inhouden!!!! Hoop zo dat we beide zwanger zijn en blijven! Heb jij trouwens al een echo sttaan??? Je krijg toch altijd na punctie afspraak? Nacontrole of echo? Ben benieuwd!!
Sammy ze worden echt elke keer donkerder hoor!! Echt goed te zien!! Zonnetje, qua houdingen tijdens de bevalling valt van te voren echt geen pijl op te trekken... Je moet echt op dat moment doen waar je je goed bij voelt. De verloskundige past zich wel aan...
*breekt weer in* Ooo sammy ik heb tranen in mijn ogen van je testjes van harte gefeliciteerd schat. Echt het is jullie van harte gegund. Nina jij maakt het ook spannend meid ik ha duimen op een mooi resultaat. Oh ja ik ging ook voor de kruidvat haha Zonnetje Jeëjjj baby weer gedraaid. Geniet van de laatste weekjes meid. De rest allemaal een dikke knuffel. Ook voor de newborn baby's Xxxxxx cin *breekt weer uit*
Zonnetje, Wat fijn dat jullie moppie gedraaid! Thuisbevalling.....moedig hoor! Ik ben blij voor je dat je jouw bevalling nu kunt doen zoals je wilt. Voel je wat dingen? Sammy, De ene mooie test na de ander....... prachtig hoor Ik ben heel erg blij voor je Rond dinsdag zullen het knaltesten zijn! Pregnyl, ik dacht ook dat het snel eruit zou zijn. Dr S vertelde dat het soms ook 5-6 dgn kan duren. Het zou geweldig zijn als wij samen zwanger kunnen zijn! Ik heb nog geen afspraak voor echo. Dr S had me al wel een datum voor de eerste echo mee gegeven. Hopelijk wanneer maandag de uitslag posi is, kan ik meteen een afspr maken voor 18 juni in waterland zkh. Heb jij al een afspraak staan? Babyhope, Spannend maken is niet mijn bedoeling hoor! Lief dat je mee leeft! Ik ben erg bang voor een lichte test, want dan ga ik twijfelen of het toch nog restje pregnyl is of echt ZW? Het liefst had ik ook al meerdere teten gedaan Zonder de buikklachten voel ik me ook goed, pijnlijk borsten gaat prima met een strakke bh. Het jammere is dat die buikkllachten niet te voorspellen zijn. Ik werd er net weer wakker van.......vind het allemaal niet erg hoor als ik maar zwanger ben Nu dat maandag dichterbij komt, begin ik me zorgen te maken.....
Sammy heb je weer een "verse" voor ons? Nina, ik snap je onzekerheid hoor!! Had ik ook altijd! Je kunt een testje doen vandaag met in je achterhoofd dat ie licht positief kan zijn van de pregnyl en dan morgen de tests als serieus behandelen...Is ie dan iets donkerder geworden weet je genoeg!
Neeeee helaas geen goeie test had alleen nog kruidvat en de streep was echt veeel lichter heb ook hoofdpijn nu dus denk dat vandaag of morgen ongi doorbreekt helaaaas maar dat is dus het gevaar aan veeeelste vroeg testen! Nou jaa op naar de volgende cryos dan maar!
De bovenste is van gisteravond, die middelste van vanochtend half 7 en de onderste van net. Ziet er slecht uit he
Sammy, Ik zie die streepjes alle 3 even licht, maar niet lichter hoor! Verdubbling kun je toch pas morgen verwachten? Ik snap heel goed hoor dat je een duidelijkere test had gehoopt, maar ik zou het nog niet opgeven, gewoon even afwachten. Het is nog steeds vroeg! Dikke knuffel MiL, Ik was gisteren even aan het twijfelen over testen, maar toen hebben we samen afgesproken om ons zelf niet in stress te brengen en gewoon te wachten. Zo hebben we maandag meteen ons duidelijkheid.
Ja vind je? Hmm oke ik heb geen testen meer en vandaag 2 verjaardagen en morgen met man op pad dus hoop Dat ik het vol kan houden tot maandag! Knap van je meid! En inderdaad dan heb je duidelijkheid!! Anders zou je net als mij zitte hahaha! Ik heb het gevoel dat et bij jou helemaAl goed zit! Wat denk jij zelf??
Sammy hij word totaal niet lichter zeker duidelijker als je na een uur weer een streepje ziet is je hcg duidelijk bezig. Mijn ervaring is dat de meeste later op de dag duidelijker testen dan net ochtend urine. Xxxxxx