Tat en Zeehondje, Bedankt voor jullie positieve reactie! Ik ben bang dat het toch door Pregnyl komt , aangezien het zo licht is.
Die test al vanaf 25 mlu hoor deze kan 4 dagen voor nod. Sammy, van harte meid! Om je gerust te stellen, mijn testen werden elke 72 uur donkerder . Had dezelfde zorgen als jou, maar heb vertrouwen hihi. Zonnetje, wat fijn dat de kleine is gedraaid! Even verder lezen!
Sammy, Dank je wel, ik vind heel aardig dat je mee denkt! Test vanavond zeker overwogen op jouw aanraden. Alleen mijn man begint morgen met zijn nieuwe job. Ik wil zijn hoop niet weg nemen vanavond. Zoals je gemerkt hebt, ben ik bang dat het volgende testje omo wit zal zijn. Je hebt gelijk hoor....officieel is dinsdag pas testdag.......ben erg blij dat ik morgen een bloedtest kan doen! Xxx
Nina, het ligt eraan hoe je bij spoot. Zelf zette ik 5000 ie voor de eisprong, en moest ik de dag van tp. 3 dagen erna rn weer 3 dagen erna bijsluiten. Dat resulteerde vaak in zulke testen, net dat vleugje hcg. Ook in indrogers helaas. Maar 6 dagen na 1500 moet het wel weg zijn lijkt me. De 5000 ie was bij mij al weg na 5 dagen . De laatste keer heb ik overigens niks bijgespoten en dat resulteerde in m'n meisje. Mil, jeetje wat heftig zeg! Een geplande keizersnede is enerzijds fijn, maar de angst op bloedingen, bah. Hopelijk verplaatst hij nog. Hier verder niks te melden haha. Komen jullie nu maar snel met knal testen, ik spiek lekker mee
Ja, en ik heb ook een knal test gehad met mijn 3 miskramen, een week na mijn menstruatie, zo bizar. Rond nod een ampere streep en ongesteld, en daarna, week na menstruatie knal testen, Raar lijf van mij haha. Mag hopen dat di onzekerheid niet weer komt nu . Bah, is het enige dat ik niet mis aan die hele slopende traject. Toi toi meiden!!
Avond urine is prima hoor, der ik ook altijd, maar ochtend urine is beter.... Drink dan niet veel he meis, anders is je urine minder geconcentreerd. Duim duim duim!
Babii, Dank je wel voor het mee denken! Vandaag eindelijk duidelijkheid. Ben je blij met jouw nieuwe vloer? Foto? Dwegje, Nu maar hopen dat die streep mijn eigen hcg is Net eindelijk bloed gegeven, eind van de ochtend uitslag. Ik vind het vreselijk spannend........
Nina wat spannend!!!!! Ik duim ook!!! Hier een afspraak gemaakt voor 1e echo !! Ik moet. 26 juni! Hoop zoo dat ik een keer zo ver kom.
Volgens mij is het toch nog een restje pregnyl. Ik heb net DD gebeld om meteen een afspraak te maken, maar zij wilde echt eerst met dr S overleggen, aangezien gisteren die lichte lijn. Kan het nog niet geloven dat het weer game over is