Hoooow Nina dat meen je toch niett !!! Wat ongelovelijk k*t zeg!!!! Pfff begrijp ik schat!! Vind het echt zo erg voor je. Dikke knuffel!!
Laten we het hopen Mil. Ja zo'n plusjes test gedaan die had ik gister ochtend ook gedaan en hij is nu mooi donkerder geworden. Ik lees zoveel verhalen over die kruidvat 2v5 dus doe die liever niet meer.
@nina: Dikke knuffel voor jou. Ik had zo goed gevoel bij je klachten, maar helaas klopte die toch niet. Laat je je maar lekker verwennen vandaag. Maar had het zo graag anders @Sammy; fijn dat je test donkerder wordt. Hoor de laatst tijd ook minder goede verhalen over de testen van 2 voor 5 euro. Heb ze vaak genoeg gebruikt en had er destijds nooit problemen mee eigenlijk. Nooit valse lijnen gehad in ieder geval. Over ruim 3 weken een mooie echo. En inderdaad even afwachten of het er 1 of 2 zijn. @MIL: voor jou helaas geen zorgeloze zwangerschap. En ik snap de angst voor bloedingen. In een ander topic had er ook iemand een placenta die voor een deel voor de uitgang lag en die is uiteindelijk met 26 weken zwangerschap bevallen van een gezonde zoon. Enige nadeel is dat zoontje nog tijd in het ziekenhuis moest blijven. Ik hoop dat het bij jou gewoon goed blijft gaan. @tat: lekker voor spullen geshopt. Is altijd erg leuk. @all: fijne dag
Ah nee Nina, flink balen zeg. Stom dat je dan toch een beetje hoop krijgt/kreeg door het lichte streepje. Knuffel! Sammy, hoop met je mee dat je eerste echo een super echo gaat worden!!!!!
Shit zeg wat een rot bericht Had zo gehoopt dat het gelukt was.... Sterkte meid... Is niet niks elke keer zo'n emotionele knal...
Hoi hoi lieve meiden!!!! Even een snelle reactie van mij! T zit er even niet in om alles terug te lezen en uitgebreid te reageren maar ik leef echt met jullie mee! En gleur regelmatig Sammy: wat een mooie digitale test WOW!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!! (ja ik ben positief voor je ) Spannend hoor!!!!!!!!! Op naar 26juni!!!!!! (natuurlijk ga je deze keer zover komen!!!!) Babii: ik heb je fotos gezien!! Ziet er goed uit skat!!! Geniet van je prachtige vloertje t maakt je paleisje nog mooier Nina: wat *** voor je schat!!!! Had t zoooooo graag anders voor je gehoopt !!!! hele hele dikke knuf!!! Xxxx Zonnetje: wat ga je hard meid!!!!!!!!!!! deze laatste weekjes zijn vreemd he?!?!??! Je wacht met spanning op de bevalling en leeft ernaartoe terwijl je niet weet wanneer het gebeurd. Je kijkt uit naar je kleintje maar kijkt terug op de afgelopen maanden en je zwangerschap en beseft dat het bijna over is! Ik vond de laatste weken erg apart qua gevoelens! En daarbij worden ze lichaamlijk steeds zwaarder!!! Nog ff volhouden ! Mil: hoest met jou?!?!?!?! 20week ruim!!! Lekker hoor!!! Xxx Ego: hier gaat t op zich erg goed! Ik ben bijna volledig hersteld (op mn knie na) en heb alleen af en toe nog wat duizelingen en ben snel moe en vooral savonds wil ik graaaag slapen!!! maar ik geniet volop van ons dotje ze is echt zooooo lief!!!! Ze groeit als kool en veranderd met de dag! Ze kan goed volgen met de hoofdje als je contact met haar hebt en lacht naar je! (volgens het cb gaan deze ontwikkelingen samen op. En ze waren onder de indruk hoe goed Cate volgde! ) Maar ons prinsesje houd ons ook flink bezig! Het is normaal dat borstvoedingsbabys niet elke dag poepen. T kan zelfs een week zonder!!!! Maar onze Cate heeft er toch wel last van! Verstopt raken kan niet met bv maar ze heeft wel last van lucht!!! Dan perst ze maar komt er niks (babys persen ook gewoon maar int wilde weg, want de hersenen kunnen de darmen/anus nog niet aansturen. Ze leggen die link nog niet) soms wat lucht maar geen poepie! En soms perst ze zoveel dat ze spuugt! En daar krijgt ze t zuur van ! ze huilt dus regelmatig ineens omdat ze zich gewoonweg niet lekker voelt! En soms ist zo erg dat ik hele dag met haar op de arm loop! Kost me dus veel tijd en energie!! Ze wou ook niet in de box. Maar deze staat nu voor het raam en dat gaat stuk beter. Denk dat haar oude plekje te donker was. Maar goed .ondanks dat is het zoooooooooooooooo genieten!!!!!! We zijn zooooooo verliefd!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zal nog ff nieuwe fotos in mn album zetten als ik daar aantoe kom. Want meiden ..zo;n klein mooi wondertje is geweldig maar ze vragen een hoop tijd hihi Tussen t voeden en troosten door probeer ik van alles toe doen, maar veel dingen schieten er toch bij in! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx dikke kus voor jullie allemaal!!!!!!!!!
St, mijn dochter heeft ook vreselijke krampen gehad. Aangezien m'n dochter fv kreeg, dronk ze uit een dokter Brown fles.sindsdien had ze 0,00 aan krampen meer. Wat ook vaak hielp was een warme doek opwarmen, en oo haar buikje leggen, daar ontspande ze van, en een voorverwarmd bedje. Wat ik deed was een draagzak kopen, dan lag ze met buikje op mijn buik en sliep ze en zo kon ik mijn dingen doen. Verder hielpen de krampen middeltjes ook. En met bv weet ik van m'n nicht dat je erg moet oppassen wat je eet. Hoe heette die krampen middel nou, haha... Jeetje, ben ik er nu al uit???
En mijn dochter was een extreme met krampen hoor. Zo erg dat ze dachten dat ze dus koemelkallergie had.....
Lieve dames, Dank je wel voor jullie medeleven en steun! Ondanks dat ik sinds gisteren dit zag aankomen, blijft het belabberd! Ik moet dit weer een plek geven. Tot binnenkort! Xxx Sammy, Ik duim voor een pracht echo! St, Mooie foto's!
Aaah, Nina, wat enorm KL*TE zeg, had t zo gehoopt voor je. Neem lekker de tijd, en we zien je wel weer wanneer je er aan toe ben. Sterkte met deze tegenslag! xxx
Mooie foto's ST, je moppie gaat alweer erg hard. Ook even nog zitten spieken bij Tori haar foto's. Ik kroop ook altijd voor 2 dagen onder een steen. De teleurstelling is toch niet leuk.
Ter info: Mijn arts zegt dat ik een vmk (chemisch zw) heb gehad. Pregnyl had gisteren geen rol kunnen spelen.
Dikke dikke knuf nina! Ik had het je zo gegund lieverd! Neem goed de tijd om het weer een plekje te geven. .. ik denk aan je xxx St Ik ga ook ff gluren naar je foto's! Heerlijk toch om zo bezig te zijn met je meisje! Genieten hoor! Ik kan het me nu al zo voorstellen dat ik mn buik en het zwanger zijn ga missen! En ik heb nog 11 weken ongeveer. ..
Hihi, lekker ding!! Ben alleen benieuwd of jullie alweer bijna gaan starten hoor En hoe Beer het doet natuurlijk