IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Succes vandaag Brabbel!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabbel: hoest gegaan vandaag!!!?? Spannend weer!!!
    Xxx

All: ik kom morgen ff lekker op mn gemak reageren

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Even snel op mobiel...

Brabbel, veel succes!

Ik heb met Babii geappt, alles is gelukkig goed gegaan! Ik ga haar morgen bezoeken. Als iemand wil daar afspreken, hoor ik het graag. Ik ben daar rond 13:00.

Prettig weekend!

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Alles is goed gegaan!
    Beide emmys zijn teruggeplaatst, 1 van 8 cellen, en 1 van 6 cellen.
    Zo gek, ff ophalen, en weer naar huis......

Ik kan morgen helaas niet mee, druk weekend voor de boeg.
    6 April iemand nog zin om mee te komen met BS, die komt dan een bakkie bij mij thuis doen.
    Iedereen is welkom! :)

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Meisjes! Wat een schrik Gister voor mij...hele zieke nacht gehad en gelukkig gebeld met ha post. Moest meteen komen vanwege pijn aan mn rechter zijkant buik. Vermoeden was just en om een heel lang verhaal kort te maken hebben ze mn blinde darm verwijderd. Ironische aan het hele verhaal is dat ik nu ter controle in ons oude zkh lig waar onze 1e poging mislukt is ;)
    Moet waarschijnlijk tm maandag blijven zodat ze zeker weten dat alles ook is met friemeltje. So far so good! Maar best eng om vlak voordat je over zeil gaat te horen dat je wee-remmers krijgt.

Brabbel jij mag weer broeden wat spannend en fijn! Kom ok graag langs met bs. Stuur je van de week ff pb. Ben nu op mob aan het typen. Lees daarom de rest gauw bij!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jeetje Tat! Wat n schrik! Hebben ze nog geen cho gemaakt om te kijken naar jullie kleintje? Gelukkig zit die veilig n je bm. Sterkte met herstellen en hopelijk slaap je n beetje in het zh.

Brabbel, broedse!

Ego, hier gisterenavond al flinke oefenweeen gehad, ze was in de auto naar huis (waren Nasr m'n ouders en dat is toch meer dan 2 uur rijden) zo onrustig geweest dat zal het getriggerd hebben.

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Brabbel fijn dat alles goed gegaan is.. nu lekker broeden!!

Tat zo dat zal wel ff schrikken geweest zijn !! Gelukkig is alles goed met je beterschap!!

Tori wat vervelend.. laat je kleintje nog maar ff lekker warm zitten!!

Hier is het mislukt.. vroege test gedaan omo wit :( pffff word er moe van..

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabbel wat fijn dat je ze beide teruggeplaatst hebt gekregen!! Nu lekker broeden! :)
    Waar woon je? Als het dichtbij is zou ik wel mee willen komen voor een bakkie ;)

Tat, wat schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je even in de spanning hebt gezeten!!
    Gelukkig is alles dus goed gegaan! Sterkte met opknappen! Rustig aan doen!

Tori ik had het ook vaak in de auto :) Regelmatige harde buiken maar gelukkig bi8j mij niet al te pijnlijk..
    Laat de kleine nog maar effe genieten daar binnenin! Rustig aan doen! ;)

Sammy, ik weet niet hoe vroeg je hebt getest maar wat rot dat je een witte test had meid :( Shit zooi :( Dikke knuf!!!

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Vandaag 9 dagen na tp.. Heb een dipstick gedaan en een vroege test ,allebei negatief :( ik voel ook al gewoon dat het mislukt is.. pff

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh......Wat wreed zeg :(
    Knuffel meid!!

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Is well erg vroeg hoor sammy. Kan je jezelf ook onzeker mee maken. Mijn eerste test was 2 weken na punctie en érg licht. Wacht nog even af lieverd!

Oefen weeën wow tori. Erg pijnlijk? Kleintje met nog even lekker bij je blijven.

gaat alles ook. Nog 1 nachtje in het zkh ter observatie en dan morgen maar huis. Vandaag wat gelopen en ging redelijk. Heb vooral last van erg Veel lucht in mn buik. Dat maakt vooral liggen en zitten pijnlijk. Maar de baby maakt het goed en dat is voor nu het belangrijkste! Vanmorgen waren mn ouders er en vriend en kwam de zuster speciaal het hartje laten horen. Zo lief:)
    Ik ga weer plat meisjes!

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zooo eindelijk tijd om te reageren!! (en dat terwijl ik verlof heb!) maar heb via mobiel wel meegelezen hor!

Testdatum: hier wordt er 16 dagen na punctie aangehouden!!

Brabbel: geen dank meid!! ik ben gewoon heel open en eerlijk en geef gewoon mijn menig! :D
    Jaaa met die proefdruk wordt t zeker echt! We hebben m wel aangepast en gaan er woensdag opnieuw mee naar de drukker! Nieuwe tekst en aanpassing in tijden en 1 woordje willen we anders.
    Ik ben ook heel benieuwd naar onze naam hhahahaha baby V….. is zo saai ;) hihi
    Wat goed dat de nachten zo goed gaan met beer!!! You go mommy!!! Ben trots op je! Én op beer!! Hij doet t maar mooi wel ff !! :D
    En qua vakantie, ouders en zwangerschap,….vakantie zal je juist goed doen!!! En juist ook als je zwanger bent!!! Advies van mijn verloskundige was : GAAN!!!!! Geniet en ontspan!!!! Neem t ervan!

Sammy: wat kl*te dat je test omo wit was schat!! Gadver!!! Maar,…denk je echt niet dat je gewoon te vroeg bent?!?!?! Dikke knuf lieverd!!!!! Xxxxxxx
    Oooh en niet bij de pakken neer gaan zitten!!!!!!! Denk erom hoor!!!! ;) t komt goed!! En mocht t deze keer echt niet zo zijn,…dan komt t een andere keer! Maar geef de moed/hoop niet op!
    mn verlof bevalt prima!! Wel beetje gek dat ik morgen dus ook niet naar mn werk hoef. Ik had wat dingen op de planning en plande alles in de weekenden…das ook niet nodig natuurlijk! Haha
    T verdrietige nieuws was vreselijk nieuws maar,….niks persoonlijks of in familie ofzo. Maar door de hormonen denk ik, hield het me bezig. Maar dat is 1 avond/nacht geweest! Heb t los gelaten!!
    Kaartje: we hadden een tekst bedacht als gedichtje maar achteraf vind ik er niks aan! Haha maar ook dat is opgelost!

Tat: ben blij dat ik je gerust heb kunnen stellen :D stapje voor stapje idd! ;)
    (moet zeggen,…niet te kleine stapjes nemen,…dan lijk je aant eind in tijd nood te komen…t komt eng dichtbij nu allemaal en heb soms van die “ik ben nog niet klaar” momenten!...heel logisch en normaal maar ontzettend irritant! )
    En t klinkt misschien kwijlerig maar het is wel zo,…t kan mij niet schelen dat we het krapper krijgen straks! Ik heb hier hard genoeg voor gevochten en ik wil daar van genieten ook!!!
    Bekijk goed voor jezelf wat je wil qua dagen/uren,…je kan een hoop afdwingen op je werk hor! En je moet voor jezelf en je gezin kiezen,..dat gaat VOOR werk! Ik heb t ook letterlijk op mn werk gezegd,.. (handig hor die hormonen , anders had ik dat nooit gedurft) ik wil het zo, en doe het zo! Jammer dan voor t werk!
    Zo en nu is het tijd om je op je kop te geven!!! Wil je niet onzeker zijn!!!! Das namelijk nergens voor nodig!!!!!!!! En je verdriet momentjes,…hormonen! Wen er maar aan! Dat wordt nog erger :p haha
    Nee serieus liefje,..dat hoort er echt gewoon bij! Lekker laten gaan! En ook die onzekerheid hoort er gewoon bij! Ik ben nu ruim 35week en nogsteeds/alweer onzeker! De gyn zei toen der tijd tegen mij : “onzekerheid hoort bij het ouderschap! Vanaf de dag dat je positief test , tot de dag dat je er niet meer bent! Je zal altijd over dingen onzeker zijn”. En das zeker waar! Welkom in de wereld van het ouderschap (braak hahah).

Nina: zodra hij staat spam ik fotos hor :D hihi

Brabbel: wat een goed nieuws meid!!!!!!! heeeeerlijk dat het “zo makkelijk” ging! Top!! En nu maar goed broeden!!! Ik ga duimen draaien!!! Spannend hor!!!!!!

Tat: wat moet dat schrikken zijn geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje!!! Gelukkig gaat het nu beter met je en mag je morgen naar huis!!! En gelukkig heeft de kleine geen last/invloed!! Erg fijn!!!!!! En ook dat ze ukkie hebben laten horen!
    Misschien kwam daar je onzekerheid wel weg bedacht ik me,…ergens voelde je misschien wel dat er iets niet goed was of ging gebeuren,..en dan was het niet je friemel (thank god) maar je darm!
    Oooh ben blij om te horen dat het goed gaat! Pfff xxx dikke knuf en beterschap!!!!

Tori: druk met oefenweeen dus?!?!!? Auw!!!!!! Spreek de kleine meid maar ff flink toe! Zachtjes doen met je mama en vooral t bij oefenen houden ;) hihi
    Hier is/was kleine juist angstvallig rustig! Gelukkig is dat nu flink hersteld deze avond!

Ego: sinds vrijdag erg onzeker geweest,…voelde de kleine stukken minder dan normaal. En man en ik hadden besloten als het morgen vroeg niet beter was, we afspraak maken bij vk/gyn voor extra check. Maar vanavond is de kleine eigenlijk wel weer lekker actief! Erg gerust stellend!!!! :D
    Ik ben t weekend lekker met wasjes bezig geweest en zou vandaag de boel strijken enzo. Maar dat liep totaal anders!!!
    Had net mn cake in de oven staan toen man belde. Hij had (door zn kater) zijn sportkleding vergeten! Of ik t ff wou brengen!!?? Dus, cake mislukt (want die moest nog langer in de oven maar hij kon niet wachten!) en ik vloekend op de fiets,(want meneer kon zn bed niet uit en had de auto dus gepakt, dacht ik) richting zijn werk. ik heb al weken niet gefietst (ja hele kleine stukjes) en was er helemaal klaar mee! Harde buiken en mn rok knelde! T was wel frisjes in mn nek en vond t niet leuk! Ik dacht echt,…waarom sla je t sporten niet over!? Je hebt toch een kater!! En waarom moet ik je shit brengen op mijn vrije zondag?! (zie je me al stuiteren met mn hormonen?!) Dus ik zei tegen hem: dit gaat je bak koffie kosten!! Dus ik daar lekker op mn gemak koffie gedaan en met de auto terug naar huis! Kom ik thuis,….zit mn hele hok vol visite!!!!! Babyshower!!!! Zoooo lief!!! Zo super leuk en gezellig!!! Echt top!! En man zat dus vet in het complot!! (hij had zelfs gewoon sportkleren mee!) mn zus , moeder schoonzusjes, beste vriendin, surrogaat oma,…ze waren er allemaal!!! :D :D :D en ben super verwent !!! ik had t totaal niet (meer) verwacht!!! Nu wel ontzettend moe en beetje op autmatisch piloot. Ga zo lekker mn bedje in en morgen heb ik chill dag met manlief! Dinsdag moet hij weer werken en dan ga ik ECHT alles strijken! (is vandaag nog genoeg bij gekomen om te wassen) en in de kast leggen! :D
    Nou liefies,..goeie nacht en ik kom gauw weer gluren!

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Tat, lieverd wat een schrik! :$
    Meid, wat zal je geschrokken zijn zeg!
    Bah, das niks, onder zeil gaan terwijl je zwanger ben.
    Heb je al een echo gehad, zo nee, wanneer dan wel?
    En je bent ook van harte welkom hoor! Gesellie!
    Tori, nog ff meid, dan zijn t geen oefen weeen meer! :p :D
    Krijg je nu al kriebels nu je t heb gevoeld?
    Enneuh, rustig aan doen dan he?!
    Sammy, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x
    Lieverd, ik had t zo gehoopt, echt echt echt klote!
    Dikke knuffel..
    Mil, je bent ook welkom, zal je ff een pbtje doen! LEUK!
    Heb je trouwens mijn slaap-verhaal gelezen van Beer?
    Misschien een tipje om met jou uk te proberen, als ie zo moeilijk blijft met slapen.
    Is nu toch helemaal loodzwaar voor je?!
    St, staat de naam nog niet vast dan?! :$
    En ik wil foto’s zien van de babyshower!!! Wat leuk!!!!!
    Kom je ook 6 April mee bakkie doen met BS bij mij?

Hier weinig te vertellen, alles goed, je voelt nu natuurlijk van alles he?! ;)
    Nog ff geduld….
    Tik tak tik tak…..

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tat fijn dat je je wel goed voelt en dat alles goed is met de beeb!! Beterschap en fijn dat je weer lekker naar huis toe mag!!

ST wat leukkkk!!!!!!!!!! wat een super verassing van je familie en je mannetje hahahah ik zie al helemaal voor me hoe je zit te schelden op de fietss hahahaha:D leukjoh!!! dus je hebt weer lekker veel te strijken haha..

Brabbel thnxx.. Ik hoop dat jij meer geluk heb over 2 weekjes :D!!!

Nou vanochtend weer een test gedaan en helaas nog steeds omo wit :(.. Denk niet dat het te vroeg is.. Vandaag 13 dagen na punctie 10 dagen na tp.. Vorige keer had k met 8 en 9 dagen na tp al positieve testt... Begin nu ook wat krampjes te krijgen.. pffff... 15 april pas gesprek.. Dus dan zal ik wel weer een superrrrr lange cyclus hebben wanneer ik wil dathet snel gaat... Dus zal wel pas in mei een tp hebben :( Ben het echt zoooo zat!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    tat meid dat is schrikken. Tat heb je zaterdag tijd voor een bakkie?

Brabbel goed broeden

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sammy knuffel echt kut

Tat jeetje hoe gaat het nu met je?

Tori oh je lichaam is zich aan het voorbereiden

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nou ik hoef niet meer te twijfelen ik ben net ongi geworden :( ik baall zoooooo erg.. en ik snap er niks van... Ik twijfel nu nog erger of die eitjes er wel goed in zaten want ben echt nog nooit zo snel ongi geworden terwijl k de bollen ook nog gebruik.. pffff ik kan wel janken:x:x:(:(:( ben zoo vertiefd... Ik weet nog niet of ik de cryo;s nog terug ga laten plaatsen.. ben het helemaaal zat gewoon!

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes en een dikke knuffel voor tat en sammy.
    Ik herken je gevoel sammy. Elke keer de teleurstelling.

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sorry dat ik iedereen hier heb verwaarloosd....:) afgelopen dgn waren heel druk....

Lieve Sammy,
    Wat waardeloos....:x Hele dikke dikke knuffel
    Ik had het zo gehoopt voor je!!! Ik snap jouw verdriet.....:(

Tat,
    Wat schrikken!! Gelukkig dat het goed gaat....in zkh liggen is ook geen pretje, maar blij dat jij en de bebe het goed maken. Zorg goed voor jezelf!

Tori,
    Wat spannend.....het is allemaal dus al begonnen....jouw lichaam is al aan het oefenen, nog even en jullie zijn ouders! :)

ST,
    Zo te horen ben je druk geweest.....veel plezier met de leuke klusjes!:)

Ben nu even te moe om over mezelf te vertellen....komt morgen! Welterusten ladies!

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zo! Weer tijd om te reageren!!! Pfff als ik gewoon aant werk ben heb ik er meer tijd voor! ;)
    Sorry dames!!

Brabbel: nope!! NOG STEEDS NIET!! L wordt er moedeloos van! Man en ik worden het gewoon niet eens. Haha daarbij zijn we 1000% zeker van de meisjes naam en mocht dit een jongen worden en mogen we zo gelukkig zijn dat er ooit wel een meisje komt, krijgt zij hoe dan ook deze naam, en we willen dan wel dat jongens naam in zelfde styl is. Maar is nog niet zo makkelijk! Nu hebben we weer een leuke naam, maar als je t afkort ist raar.
    Ik zal eens kijken of ik fotos in mn album kan zetten,..ik heb niet zoveel ruimte meer. Hihi
    6 april?!?! Ik weet niet of ik dan kan. nichtje viert dan denk ik haar verjaardag. En tis voor mij best wel uit de buurt. Dus denk dat ik helaas niet zal komen.

Sammy: wat een tegenvaller schat!!!! Gatver !!! ben er sprakeloos van!!!
    Maar de moed niet opgeven liefie!!! Heb vertrouwen in je cryo’s!!! en ik werd altijd door de utro heen op dag 10 ongi!!! Niets bijzonders in mijn ogen schat!!
    Kan me voorstellen dat je t ff helemaal zat bent! Ik kan me de tegenslagen en mn gevoelens daarbij nog goed herinneren! Maar je bent een mooie sterke vrouw! En je komt de teleurstelling zeker weer te boven!! En vol goede moed en geloof gaan we je door de volgende poging trekken schatje!! Xxxxxx dikke knuf voor nu!!!

Zonnetje, lieverd,…hoest met jou?!?! Ik zie net ff je banner,…meid wat ga je hard!!!!!!! :D leuk hor!!!
    Hoe gaan de voorbereidingen!??!

Nina: lekker de tijd voor jezelf nemen schat!!! :D

Ego: hier weinig nieuws eigenlijk. Gister erg moe door de drukte van zondag maar heb zooo genoten!! Gister met man naar t bos geweest,. Stam gehaald voor ooievaarsnest en (weer) takken verzamelen ! en man is er lekker mee bezig die zet t in elkaar! Is nogal wat kracht voor nodig en zoals ik dan zeg tegen hem “we zijn een goed team! Ik bedenk jij voert uit!” hahahaha verder weinig gedaan eigenlijk en savonds yoga gehad. Vandaag ben ik home alone. Ik zit lekker op de bank met een bakkie en mn laptop opschoot en ga vanmiddag eindelijk dan echt beginnen met strijken! En mn koffertje afsluiten :D verder gaat alles lekker! En ben nog aant wennen aan mn verlof! Normaal als ik verlof heb gaan we op vakantie dus dat ik nu al week thuis zit vind ik erg vreemd hahaha

Deel Deze Pagina