Nu nog hopen dat het voor BS en nina ook weggelegd is. Volgens mij zijn de andere dames allemaal voorzien van minimaal 1 wondertje. Hier gaat alles zoals afgelopen weken. Merk alleen dat sinds ik verlif heb de kilo's eraan vliegen. Nu al 3 kilo in 3 weken. Daarvoor in 24 weken maar 7,5 kilo. Maar ik doe nu ook een stuk minder. Ik wil wel maar weinig energie en als ik teveel achter elkaar doe krijg ik veel last van pijnlijke harde buiken. Lees veel, internet een beetje en hang veel op de bank. En af en toe doe ik een uurtje boodschappen of ga ergens op de koffie. Morgen 37 weken, dus vanaf dan mag de kleine officieel komen. Hoewel ik toch liever pas na het weekend op zijn vroegst heb, gezien zaterdag nog de tuin wordt betegeld en er daarna nog laminaat in keuken en hal gelegd moet worden. Zaterdag wordt ook het bed op klossen gezet, kastje uit babykamer verplaatst wat daar tijdelijk stond. Dan kan ik daarna de babykamer poetsen. Wel bijna alle babywas gedaan, nu nog kasten netjes inruimen.
hier met 6.3 een knipperlichtje, zo mooi Kijk maar eens in mijn fotoalbum Sammy, daar heb ik ook een echofoto van die echo! Jeetje Zonnetje, voor jou komt de bevalling ook steeds dichterbij! Ons kamertje komt volgende week en dan kan ik ook steeds meer inrichten en klaarmaken. Gek idee he dat het nou opeens bijna zo ver is. Ben nog erg gehecht aan het zwanger zijn en denk ik ook echt dat ik het ga missen Zo lang naar toegeleefd! Maar als kado straks de kleine in je armen! Hoop zo dat de andere dames snel volgen!
Bij die echo ga je gewoon een mooi kloppend hartje zien Sammy. Of zoals in mijn geval zegt de gyn dat het zichtbaar is. Manlief zag het ook wel hoor, maar ik dus gewoon niet. Maar heb ook minder goede ogen en je ligt er toch beetje raar voor dat scherm. @tat: voor jou dus ook al inrichten, hier staat de kamer al vanaf feb. Maar waren nog elke keer bezig in huis, dus nog niet echt ingericht. Gaan we deze week afmaken. Hierna zijn we klaar met veel stof maken en zetten we het klussen even in de kast. Zoals het nu is ga ik mijn zwangerschap niet zo erg missen om eerlijk te zijn. Hooguit het draaien van het kontje in mijn buik (voel weinig geschop door houding van onze uk en de plaats van placenta.) Moet altijd wel lachen als mijn ipad weer een keer omhoog schiet door een bewegend kontje wat naar buiten drukt. Hier tot week 29 erg genoten van de zwangerschap, maar merk dat het steeds minder wordt en het nu gewoon zat begin te worden met die dikke buik en alle andere kwalen die ik heb. Wil graag ons ukkie wel vasthouden. Vandaag is het bed op klossen gezet, heb nu een trap nodig om in bed te klauteren. Vandaag wordt ook nog even mijn zandbaktuin betegeld door zwager en man. Schoonvader is nog wat kleine klusjes aan het doen. Na de tuin nog even laminaat in de keuken leggen en dan is het redelijk klaar. Daarna nog veel afwerkklussen als plintjes, planken enz, maar dat komt nog wel een keer. Naam is ook uitgezocht, kaartje ook, alleen nog even naar de tekst kijken en nog wat adressen achterhalen om scheve gezichten te voorkomen dat je de ene neef wel een kaartje stuurt en de andere niet. Terwijl je met sommige nooit contact heb eigenlijk.
Dit is mijn test op wachtdag 6, mijn pregnyl was er op wachtdag 3 al uit zoals gewoonlijk, ging zo snel:
En deze bij 4 weken en 5 dagen, mijn IVF arts zei toen: let niet op die stomme weken, want het betekend niets, maar ik was trots dat m'n hcg was gestegen. Alleen baal nog steeds dat ik nooit m'n zwangerschap openbaar bekend heb kunnen maken!!!!! Dat hebben anderen voor me gedaan destijds, en wellicht maak ik het nooit meer mee, maar goed... Dit as de mijne met 4 weken en 5 dagen:
Klopt, want je embryo is net zo oud als je eisprong, daarom plaatsen ze een exact oud embryo op een exact bepaalde dag terug . Mocht zelf 18 dagen na eisprong testen officieel en was toen 4 weken en 4 dagen alleen ik testte dus veel eerder haha.
Bij mij was er met 6+1 een kloppend hartje te zien ( met 5 weken en 4 dagen gaat sie kloppen en met 7 weken en 1 dag moet die kloppen volgens de arts, die idd een hartje jeeeeeej) zie foto: De 7 weken echo zal ik in m'n volgende bericht plaatsen...
Ohh thanx babii!!! Zooo je testen waren wel knallerrs!!! Ik heb niet meer getest ik maak mezelf dan maar gek en ik heb het gevoel dat et nu helemaal goed gaat komen!! hoe gaat et met jou??
Natuurlijk gaat het goedkomen! Heb daar het volste vertrouwen in. Daarom zei mijn IVF arts ook: de dikte van de streep en die stomme cijfers op een cb test zeggen niks, vooral als he ziet hoe m'n test was met 4 weken en Zoveel dagen. Nee hoor, komt helemaal goed met jullie kleine bub, hihi. Met mij alles goed, onwijs druk met een zeer eigenwijs meisje, lol.
Had het volgens mij nog niet geschreven hier Sammy. Maar met precies zes weken hadden wij een kloppend hartje! En als je dan een kloppend hartje ziet is de kans dat het misgaat nog maar een paar procent zij de gyn tegen ons. Het gaat gewoon helemaal goed komen deze keer!!! Twee maanden voordat wij goed zwanger waren hadden we met vijf weken een vmk van een cryo. Het verschil in testen was bij ons echt duidelijk te zien. Maar je bent echt veel voorzichtiger met je gedachten. Ik heb net even een stuk teruggelezen in m'n 'dagboek' (worddocument) en kwam daarin tegen dat ik tegen mezelf heb gezegd dat ik moet genieten. Je slaat jezelf toch voor je kop dat het rond de drie maanden nog steeds goed gaat en je die voorafgaande tijd helemaal niet hebt genoten!!! Ik vond het wel leuk om die gedachte ook even aan jou mee te geven!
Thnx meiden!! Ik kan het nog niet geloven. Ik had dezelfde vrouw van mvm als vorig jaar. Ze zei dat ik vorig jaar euforisch was en nu vond ze me twijfelachtig en angstig. Ze zei dat ik moest genieten. Ik denk dat ik pas een beetje happy kan zijn na kloppend hartje! Hoe gaat het hier?