Hoe zou je denken Nina? M'n man, overlijden, rouwkaart....... Ben even afwezig meiden! Mil heel veel sterkte meis, pffffff.
Babii heel veel sterkte meid!! Wat een moeilijk tijd voor je! Knuffel!!! Brabbel wat jammer zeg dat de ongie is doorgebroken Had zo mooi geweest!!! Jij ook knuffel!
Babii knuffel!! Mil wat rot allemaal zeg! Ben je zenuwachtig voor et gesprek? Brabbel ohh wat jammer nou wanneer wil je weer doorgaan?? Nina fijn dat je op vakantie gaat dat geeft je misschien lekker rust en ontspanning en afleiding!! En dan zwanger terugkomen of zwanger ernaartoe gaan is natuurlijk nog beter haha. Tori wat knap dat je bv doorzet. Ik hoop dat je ontsteking snel over is!! Tat super mooie fotos zeg!! Fijn dat je drvan genoten heb!! Zonnetje ST Zeehondje Dwergje hoe is het??? Sorry als ik iemand ben vergeten!! Hmmm hier weet ik et niet zo goed. Soms heb ik een beetje buikpijjn en gister dacht ik o nee ik voel bloed lopen maar toen ging k kijken was het (sorry voor de gore details) waterig wit slijm. Soms ben k misselijk maar in et begin erger. Geen last van borsten dus ik betwijfel of dit goed blijft gaan. Vorige keer ging het gister mis! Dus daar ben ik voorbij. Hopelijk nu tot een kloppend hartje. Pff duurt lang.
Sammy ik weet het zeker....Deze keer gaat het helemaal goedkomen bij jou! Je hebt knaltesten en je bent gewoon zwanger van 2 beebjes tegelijk!!!
Sammy, ik had dat ook! Veel waterig afscheiding is een teken dat van binnen alles aan t veranderen is, dus klaar aan t maken voor beeb(jes) Geen zorgen meid!!!! Bs dank je lieverd! Kunnen we door de weeks een keer meeten, zaterdags is echt rot met plannen, mijn werk komt steeds zo laat met die planningen!!! Wil je ECHT ECHT ECHT ECHT nog n keer zien hoor!!!! Hier heb ik net fert.afdeling gebeld, en 24 Juni eerste FM, en zaterdag 29 Juni TP! Wiehoo!!!!!!!!!
sammy, komt goed meis, snap je onzekerheid. Ik had amper kwaaltjes in het begin en dat maakte me ook onzeker. Wat duurt het nog lang dan he tot de 26e. Pak af en toe je mooie MvM test erbij, die gaf mij altijd vertrouwen! knuf!! knuf ook voor jou brabbel!! Hoeveel cryo's hebben jullie nog?
@MIL: het zit jou ook niet mee. Infectie is ook niet leuk. En ik snap dat je het vast niet erg vindt om elke keer een echo te hebben. Ik hoop dat het allemaal zo blijft gaan voor je. Succes met het gesprek bij de gyn volgende week. Nog een paar weken en dan is het kindje in ieder geval levensvatbaar mocht je toch ineens problemen krijgen. Hopelijk gaat het tot die tijd gewoon allemaal goed. @nina; lekker even op vakantie, doe je voor die tijd nog een poging of niet? Ik vond aan de ene kant wel zonde van de tijd om weg te gaan, maar merkte dat ik het aan de andere kant ook wel nodig had. Hopelijk knap je snel weer op. En krijg je weer een beetje energie. @Sammy; hier werden op een gegeven moment de klachten ook minder. Borsten waren op een gegeven moment ook minder gevoelig, alleen als het heel koud was niet. Dan had ik heel veel last. Hier ook vaak meer afscheiding en vochtigheid. Komt doordat er veel veranderd in je lichaam. Heb een beetje vertrouwen in je lichaam. Zeker met de test die je van de week had. Helaas duurt het nog even tot de 26ste. En om heel eerlijk te zijn bleef bij mij die onzekerheid soms de kop op steken. Tot ik weer op controle was geweest en het hartje had gehoord. Maar geniet er toch van ondanks de onzekerheid. Hier in het begin ook niet zo heel veel klachten en kwalen gehad. Die begonnen bij mij juist pas later. @brabbel: balen dat je ongi bent geworden, maar gelukkig al snel weer een nieuwe tp. Succes @tori; knap dat je nog steeds doorzet met de borstvoeding. Ik had denk ik allang de brui eraan gegeven. Lijkt me inderdaad vrij pijnlijk. @BS: hoe gaan de onderzoeken bij jou en je zus. En ik snap dat je soms een bui hebt dat je graag ook wilt. Had die buien ook regelmatig. Je bent ook al zolang bezig. @babii: succes aankomende dagen, hoop dat alles goed gaat en je snel opknapt. @tat: mooie foto's en leuk dat je ook nog 3-d erbij kreeg. Hier doen de vk alleen maar 2-d. Maar ziet er mooi uit je kindje. En ook leuk voor je ouders. @All: even zwaaien naar de andere dames, gaat het verder goed met iedereen hier. @ego: hier voel ik van alles en toch ook niks. Veel last van harde buiken helaas. Dus kan niet zoveel meer op een dag doen. En als ik wat meer loop ook last van rug en heup. Begin het nu beetje zat te worden, zit niet echt lekker meer met buikje en lig ook niet echt lekker. Merk dat ik steeds beperkter wordt in activiteiten, maar heb het er voor over. Hoewel ik steeds minder zin heb om echt op pad te gaan. Gisteren controle bij vk gehad en die was verder tevreden, zei al dat het de laatste zware loodjes zijn. En dat ik er rekening mee moet houden dat een 1ste meestal rond de uitgerekende datum of wat later komt. En als het eerder komt is het meegenomen. Dus gewoon nog even geduld hebben dus. Ook achter de pc zit ik minder lekker, dus lees vaak even snel op telefoon mee.
Zonnetje bij jou wordt het nu ook echt spannend!!! Binnenkort een baby in je armen... Wil dat al een beetje landen? Ik bleef het onwerkelijk vinden
Ik vind het inderdaad een raar idee. We hebben er zolang op gewacht en straks is de kleine er inderdaad. Dan hebben we ineens een heel ander leven. Maar nog max 4 weken inderdaad. En dan heb ik de 2 weken uitloop al meegeteld. Manlief zou het een leuk vaderdagscadeautje vinden als het zondag wordt geboren. Maar heb geen idee wanneer de uk er uit wil.
Zou wel een gaaf vaderdag cadeautje zijn ja! Maar helaas is er geen pijl op te trekken... Dat houdt de spanning erin Sterkte met de laatste loodjes!!
Begrijp precies wat je voelt Zonnetje, gaaf maar onwerkelijk! Wij zijn vandaag bezocht door kraamzorg en zijn meteen naar de zorgwinkel geweest voor klossen onder het bed, hihihi zo maf dat ik nu iemand ben die dat soort zaken kan en mag regelen Heel benieuwd of je een juni of juli kindje gaat krijgen! Geluk bij een ongeluk is dat het nu nog steeds niet zo overdreven warm is. Straks als je baby er is is het hopelijk lekker weer en kun je er op uit met de kleine spruit! Ik had het trouwens ook echt niet verwacht (wel gehoopt even) dat ze 3D zou doen. Denk ook dat het een beetje hielp dat en mn ouders erbij waren en ze 3 kwartier was uitgelopen Ben er in elk geval heel erg blij mee en "scheelt" me weer een pretecho. Babii, jij succes vandaag met je ingreep! Denk aan jou!! BS en Brabbel, ik heb dan verlof en als ik dan nog mobiel ben is het wel leuk om ff te daten? rest zwaai en dikke knuf!! Hier vandaag 31 weken D: Drukke week gehad met afspraak VK, tandarts, kraamzorg en groeiecho. Het wordt steeds drukker met zaken regelen. Volgende week ook opvang kortsluiten, komt de babykamer en die inrichten en dat vind ik toch wel een mijlpaal weer! Nog 5 weekjes werken, misschien iets minder omdat ik wat extra verlof neem, maar ik kijk hoe het gaat. ZO lang ik het vol hou vind ik het niet erg. Merk wel dat ik minder stress kan handelen de afgelopen week....ach als dat het enige is. Ik mag echt niet klagen qua kwaaltjes deze zwangerschap!
Hello dames, zo ik neem/heb ook weer even de tijd op te reageren!!! mijn leven is een rollercoaster op het moment, maar dat komt zo wel... @sammy; het komt helemaal goed!! deze beebs blijven lekker plakken nog even volhouden en je heb 2 mooie knipperlichtjes!! @babbii; sterkte vandaag, als ik ook maar iets voor je kan dan weet je me te vinden!! en niet te trots zijn om te vragen heh!!! E. en ik kunne prima knuffelen (ze draaide ook om bij mij, hihi) @Tatje; lieverd, voel je echt niet bezwaard. We hebben er hier allemaal voor gevochten, logisch dat je dan ook blij bent en graag wilt delen. en zo kunnen we via jou ook een beetje mee genieten. Blij juist te lezen dat na je hematoom & blinde darm je kan gaan genieten @zonnetje; jeejjj...nog heel heel even..ben benieuwd @st; hoe gaat ie bij jou?? lekker aan het genieten van de kleine meid? @Tori; stoer hoor doorgaan mt bv als het zo pijnlijk is. Alles verder goed? zag dat ze vannacht flink aan de slaap is geweest @MIL; mijn ex-schoonzus heeft na baby2 deze bact ook gehad, en niet van te voren geweten. iig ik bespaar de details, maar goed dat ze het bij jou nu al weten en niet pas later, want dat was niet zo goed geweest. Sterkte iig. en dat gaat helemaal goed komen. @brabbel; deze maand al een tp, owww spannend!!! duimen gaan weer draaien!! @bs; weet jij al meer over de donatie van je zus?? en wanneer jullie ongeveer mogen? @nina; jullie zeker nu 1 rust cyclus en daarna weer naar DD? hoe gaat ie verder schat? Dikke knuffel, snel maar even meeten (examens bijna in zicht daarna komt het helemaal goed) @ego; sommigen van jullie zijn al wel wat op de hoogte (lang leve facebook & whatsapp); mijn leven is een letterlijke rollercoaster op het moment. waar ik aan de ene kant bezig ben met de afwikkeling van een scheiding van persoon waar ik 12,5 jaar van gehouden heb en nu totaal anders is naar mij, en ik ook gewoon bang van ben geworden. Hij is zo verandert naar mij toe, dat er totaal geen weg meer terug. Iedere keer dat hij wilt praten en aardig goed, vraag ik me af wat hij van me nodig heeft. 28 april heeft hij zo tegen mij staan scheeuwen dat de kasteelmuren, slotgrachten en krokodillen binnen 48 uur waren opgebouwd en in werking gezet. Gisteren stond hij ineens voor mijn neus aan de kassa (voor boodschappen) en daarna zag ik hem thuis want hij zit nu een week (of 2) in het huis, en daarna thuis nog gezien bij het ophalen van de spullen. Dit is zo anders, ik doe normaal maar het gevoel is echt weg weg! Inmiddels heb ik een advocaat omdat ik anders volledig de dupe ben van alles, en daar pas ik voor. Hij zegt de email van maandag niet gezien te hebben en hoorde dus gisteren van mij dat ik een advocaat had toen hij weer begon over de financien. Vervolgens kreeg ik zelf de schuld dat ik niet aan mijn studie heb kunnen zitten want of ik werkte of zou in Rozenburg zijn (toelichting later) alleen Rozenburg is pas sinds eind mei, en juist hier kan ik studeren en thuis niet. Die periode ervoor ben ik wel naar de lessen geweest, alleen de dagen dat ik moest studeren was ik energieloos en kon ik niets. Nu ben ik op vrije dagen deels thuis en dan moet ik veel regelen en de overige tijd lukt het mij allemaal niet, de andere vrije dagen in Rozenburg (zoals nu) en kan ik me prima concentreren en zelfs even hier updaten.. Oke Rozenburg de toelichting; voor de gein en het kijken wat er op de markt is had ik mij ingeschreven op lexa. wat echt serieus goed is voor je ego als je zo de grond in bent getrapt door je ex! Begin mei (3/4) kreeg ik een mailtje van Rozenburg, hier heb ik op gereageerd, en het hele weekend hebben we zitten emailen, die dinsdag tot 2 uur zitten chatten en woensdag avond tot half 5 aan de telefoon gezeten. Vanaf de eerste emails was er een klik, kriebels bij het chatten, en (vraag maar aan babii, die zag ik de dag na het telefoon gesprek) een big big smile sinds het telefoontje. en gevolgd door mega veel smsen. Dat we een klik hebben was meteen duidelijk. Door drukte in agenda's moeilijk een date af te spreken, maar dat we gingen daten was duidelijk. Eerst voor 1 juni (pas) afgesproken en in de tussen tijde geprobeerd de agenda's te matchen en steeds niet doorgegaan om "stomme"redenen (mee chicken). Uit eindelijk 2x een eerdere afspraak daardoor niet doorgegaan om die reden, tot ik 23mei een sms stuurde dat ik stiekem wel spijt had dat ik 12mei niet zijn kant op was geweest en ik hem 16 mei niet naar mijn huis heb laten komen... Toen hing hij aan de telefoon en soort van bluf, dan kom je nu toch hier heen (kwart voor 12 's nachts) Nog even aan de telefoon gezeten, bluff geaccepteerd en om half 1 in de auto gestapt, half 2 stond ik voor zijn deur. tot in de vroege uurtje zitten/liggen praten en daarna naar bed gegaan. de volgende ochtend moest ik naar de psycholoog, kreeg ik mijn tattoo, en moest even oppassen op de buur kindjes, daarna katten oppas geregeld en ben het hele weekend hier geweest. En eigenlijk sindsdien is het dik aan tussen ons. Ja heel snel na me ex, alleen sinds hele hele lang tijd voel ik me weer gelukkig. hij is zo lief, dat het voelt alsof ik dat niet altijd verdien. en nu zit ik dus hier in zijn huis (hij is aan het werk) en ga ik zo even een inhaal slag maken met de studie, want het is hier zo heerlijk rustig en ik ben zo rustig als ik hierben dat ik mijn hoofd leeg kan maken om te studeren. duss kort samen gevat: tussen een gevecht met me ex, en helemaal verliefd zit ik... Dikke dikke knuffels en hopelijk zie ik jullie snel een keertje!!! ow ps; met me nieuwe vriend is de mk zo bespreekbaar en zo raar hoeveel steun, dat kreeg ik van me ex nog niet eens...