ook als je minder mobiel bent, je woont bij mij in de buurt, dan rij is toch ben inmiddels zo benieuwd naar jullie allemaal!!
llkh1984 Jeetje jou leven is idd op dit moment 1 van uitersten! Maar ik vind het erg fijn te lezen dat je een man gevonden hebt waarmee je goed kunt praten en die jou zo goed begrijpt! Dat kun je in deze tijd ook wel gebruiken! Echt TOP voor je meis (en mss gaat het wel zo goed dat je maar zo weer bezig kunt zijn met de kinderwens )
@tat: heerlijk dat je dit allemaal kan regelen. Hier het geluk dat ze de klossen enz allemaal thuis kwamen bezorgen. Maar inderdaad een hoop geregel. Hier soms ook drukke weken gehad met allemaal afspraken. En ik hoop zelf op een juni-kindje. Maar denk niet dat het voor Vaderdag geboren gaat worden. @llkh: is inderdaad lastig om tussen die 2 situaties in te zitten, maar wel fijn dat je je weer gelukkig voelt. En jammer dat je ex zo veranderd is, maar dat zie je wel vaker als mensen uit elkaar gaan. Maar leuk is anders. En ik hoop dat je nu gewoon het geluk weer vindt. @ego: ik zit inderdaad niet op hitte te wachten, zag de bui al hangen dat het volgende week heet zou worden, gelukkig hebben ze het nu al wat aangepast en wordt het een graad of 20 zeggen ze. Daar kan ik mee leven. En ik hoop op een junikindje, maar heb daar helaas weinig over te zeggen. Mijn moeder denkt dat ik eerder ga bevallen, omdat mijn gezicht begint te veranderen. Zelf zie ik weinig verschil eigenlijk. Hier moet ik nog opvang regelen voor na mijn verlof, maar nadeel is dat ik geen idee heb hoe ik het wil en kan gaan doen. Dit omdat ik in september weer moet werken. Dan gaan we in oktober van 1 team naar 2 teams, dus moet alle werkdagen aangepast worden. En er zijn tegenwoordig alleen maar kortere diensten, de diensten van 8uur bestaan niet meer. Wat dus betekend dat ik meer dagen moet werken voor hetzelfde aantal uur. En bij een kinderdagverblijf ben ik dus verplicht om 11uur per dag te betalen voor opvang. En als ik maar 5 of 6 uur op een dag werk is dat niet zo aantrekkelijk. Helaas ben ik verplicht om te blijven werken, anders redden we het financieel niet, maar de thuiszorg is op dit moment minder aantrekkelijk gezien er steeds vaker wordt gewerkt met het concept werken als er werk is en anders naar huis toe en op een vrije dag terug komen. Maar dat gaat niet zo makkelijk met een kleintje.
Zonnetje een gastouder is een stuk flexibeler! Daar betaal je voor de uren die je ook echt komt geloof ik! En een baan buiten de thuiszorg? Zou je dat wat lijken?
Beide zijn een optie. Moet ook nog even bekijken wat ik precies terug kan krijgen, want als ik werk voor de kinderopvang schiet ik er nog niks mee op. Had het al een keer half bekeken en viel volgens mij wel mee. Nadeel is dat vele instellingen mij ook een schaal lager indelen dan wat ik nu zit. Helaas heeft mijn moeder weinig tijd om op te passen, die werkt zelf nog 30uur per week en schoonmoeder woont 80km bij ons vandaan. Die past wel wekelijks op de kinderen van zwager en schoonzus. Alleen heb ik liever geen nachtdiensten, kan daar niet zo goed tegen namelijk. Dus veel dingen vallen dan al af. Man vond het niet zo goed idee als ik 'snachts ging werken, gezien ik op de dag niet kan bijslapen met een kleine en ik erg knorrig wordt van te weinig slaap. En ook in sommige instellingen werken ze steeds vaker met korte diensten valt mij op. (hier in de regio tenminste wel) Helaas is man helemaal niet bezig met de opvang bedenken, denk dat hij het ook niet zo goed weet wat handig is. Hij kan zelf in ieder geval niet anders zijn werk indelen. Dat had hij al overlegd. Maar neem het hem niet al teveel kwalijk, gezien hij afgelopen weken bijna elke avond na zijn werk en het hele weekend hier nog het huis aan het afmaken is geweest.
Llkh, wat mooi dat je via internet zo'n lieve man hebt ontmoet. En ja, dan gaat het soms snel. Maar als het goed voelt is dat helemaal geen probleem! Geniet van de rust die je voelt als je bij hem bent. (Beste vriendin heeft haar man ook via internet ontmoet, zo leuk om te horen dat dat ook echt werkt)!
Ik heb mijn man ook leren kennen via internet. Ondertussen bijna 9 jaar samen, waarvan 6 jaar getrouwd. Wilde er eerst niet aan beginnen ivm afstand, zat toen nog op school en woonde thuis waar niemand kon blijven slapen. Uiteindelijk toch wel afgesproken en van het een kwam het ander. Ondertussen woonde ik op mezelf en was klaar met studie. En meteen hadden we een klik. En inderdaad als het goed voelt moet je je gevoel volgen.
ik heb mijn man ook semi via internet leren kennen, ingewikkeld verhaal mijn vader had een relatie met zijn moeder via zijn moeder zijn e-mail gekregen, maanden zitten msnen/bellen endergelijke en toen keer gezien bij mijn vader thuis en daarna een echte date gehad hahaha
Llkh, wat een verhaal, maar wel een met een heel mooi einde! Nouja, het einde is nog lang niet in zicht natuurlijk . Echt fijn voor je zo'n lieve vent, die heb je nodig na alles wat je hebt moeten doorstaan. Haha, ja m'n meisje slaapt nu elke nacht door, vannacht ook weer 7 uur. Echt heerlijk! Whoohoo Tat, 31 weken . En leuk he al die dingen regelen . Ik vond t ook zo onwerkelijk dat is dat allemaal kon gaan doen. Was trouwens na de bevalling de kinderopvang nog vergeten te melden wanneer ze geboren was, oops. Maar gelukkig kon ik de startdatum nog wijzigen ondanks dat ze de factuur voor juli al hadden gestuurd. Babii, ik lees op FB mee hoe het met je gaat. Alweer praatjes genoeg (over lastige zh kledij enzo, haha), dus volgens mij gaat het naar omstandigheden goed! We missen nu wel de leuke foto's van je meisje!! Zonnetje, spannend nu!! Ik hoop voor je dat het niet te lang op zich last wachten. Toitoitoi! En ja, leven veranderd helemaal. Maar oooh het is ook zoooo mooi zo'n kleintje!! En dan straks kijken wat heeft hij/zij van mij en wat van je man. M'n ouders komen straks, nu nog ff voeden en dan me maar es opfrissen. Fijn weekend dames!
Bs, dat gaan we ff op de app verder regelen, ga meteen wat datums prikken! Komt er aan! Heb jij nog nieuws mbt je zus en zwager? Is hij t er nu wel mee eens, of nog niet echt? Hij had er toch best moeite mee, vertelde jij toen. Tat dank je voor de knuff, maar gelukkig hebben we weer een tp in t vooruitzicht, dus dat is weer een fijn idee. En trouwens, ik had toch niet zo HEEL VEEL hoop. Ben wel realistisch, We hebben nu nog 2 losse cryos, eerst waren t er 4 in totaal verdeeld over 3 rietjes, maar de vorige tp was uit 1 rietje van 2, dus nog 2 losse over nu, en nu gaan we voor tp van 1. En ik ga jou ook de datums appen. Heb ik jou nr trouwens wel? Ga wel ff zoeken. Lijkt me gezellig om je toeter ff te zien, haha!!! Kunnen we weer lekker appeltaart eten met slagroom, jammie! Zonnetje, nog ff dan ben je mama, niet te geloven dat t zo snel is gegaan! Als de beeb er is dan weet je niet meer hoe t voorheen is geweest. Ben je zwenuwachtig voor de bevalling, of sta je er nuchter in? Enneuh, dat word geen vaderdag cadeautje voor je man, denk ik .. Ik denk dat we maar een lijst moeten maken met datums, kijken wie er gelijk heeft. Ik denk 26 juni, waarom weet ik ook niet, maar dat idee heb ik. Met Beer dacht ik die zondag (Vaderdag) ook kom maar op! Maar Beer bleef lekker zitten! Toen vaderdag erop zat en NL eruit lag met t voetbal besloot Beer maar om eruit te komen. Maandag avond laat is hij toen geboren. En nu wordt ie dinsdag al weer 1, niet te geloven zo snel is t gegaan zeg! Llkh, Ik had t idd gelezen op FB, vind t super leuk voor je. Idd je hele wereld op zn kop zo joh! Maar wat mooi om te lezen dat je een soulmate heb gevonden. Zoals ik lees is t een hele lieve man. Zou zeggen: houd m vast, ze zijn zeldzaam! Tori, hoe is t met jullie?!?! Ik heb jou niet op FB of wel? Ik ga ff zoeken! Hier alles goed dames! Beer heeft nu 2!!!!!! Kiezen door. Totale stand: 8 tanden, 2 kiezen. Ineens was die ene onderin door, en vandaag voelde mijn man aan de andere kant bovenin een kiesje die al veel groter was dan die andere, die hebben we dus gewoon gemist! Beer heeft er ook best last van deze keer. Nachten gaan redelijk moet ik zeggen, maar t arme ding poept zn eigen leeg! Allemaal vieze dunne zure en slijmerige poep. En omdat hij een keer of 6 op een dag kleine beetjes poept is heel zn kontje kapot aan t gaan. Hoop dat t nu wat minder word, nu zn kiesjes door zijn. En dinsdag word mijn kleine Beer al weer 1, zucht wat is dat jaar snel gegaan! We hebben gewoon al n jaar n kind, we zijn al n jaar papa en mama, echt raar! Aantal jaren geleden konden we er alleen maar van dromen, en kijk nu, we vieren aankomende week gewoon zn verjaardag. Nu ik t zo ff snel nalees gun ik t iedereen zo erg. Als ik er iets aan kon veranderen deed ik t zo. Voor de dames op FB, jullie zien de fotos wel voorbij komen,xxx Goed weekend iedereen!
Ik ga ook niet meer uit van een kindje op vaderdag. Geen idee wanneer wel, voorgevoel laat me in dat opzicht in de steek. Vd week wel wat krampjes gehad, maar nu niks meer. En soms wel zenuwachtig, mede omdat ik geen idee heb wat ik kan verwachten van de bevalling. Maar zal vast goed komen, gezien er nog nooit een kind is blijven zitten. En ik zal 26ste in mijn achterhoofd houden Succes met beer brabbel, tijd gaat zeker snel. Fijne verjaardag
Even een korte update: Operatie is geslaagd, heb wel een flink gat in m'n buik zitten die open is, schrok daar behoorlijk van. Hij is z'n 7 cm breed en 5 cm diep. Het gat moet zelf helen, want er is al die tijd ontlasting uitgekomen, en om infecties te voorkomen, hebben ze hem deels gehecht en deels open gelaten, onwijs smerig. Heb ook geen idee wanneer dat gat dicht is, maar vindt het behoorlijk smerig. M'n darmen doen ook wat moeilijk, komen moeilijk op gang, borrelen de hele dag, heb diarree. Maar kan het wel ophouden, dat is al heel wat. Nog steeds veel pijn, maar kan ook niet anders dan met z'n grote wond. Eten heb ik niet z'n zin in, maar moet wel natuurlijk.... Hoop dat ik snel naar huis mag, ben het aardig zat..... Ennuh, de ziekenhuis kledij was van voor mijn operatie haha, ven pas de middag geopereerd, was me aan het klaarmaken toen
Vervelend dat het zo pijnlijk is babii. Maar fijn dat het wel geslaagd is. En je darmen zijn vast nog van slag door operatie. Mag je de wond evt wel afdekken met verband of gaas? En geen idee hoe lang het genezen gaat duren. Dat verschilt per persoon. En waarschijnlijk moet de wond van binnenuit dicht groeien. Succes met herstellen
Ja, er zit wel verband overheen, komt ook nog zooi uit, dus maar goed ook, Hij moet inderdaad van binnenuit herstellen. Van slag kunnen e nog heel lang blijven, zelfs na een 3 maanden stoma. Had ik maar nooit daarmee akkoord gegaan, wat een ellende.
Babii, Blij om te horen dat het allemaal goed is gegaan! Vervelend (zacht uitgedrukt) zo'n open wond. Ik hoop dat je vanaf nu rustig aan kunt herstellen. Doe rustig aan AUB! Beterschap en een dikke knuffel xxx Zwaai...zwaai....naar iedereen, ik kome morgen lezen en reageren. Xxx
Babii allereerst beterschp gewenst, en over je open wond, toen ik geopereerd werd aan mijn geknapte blindedarm hebben ze mij moeten uitzuigen en dus vanwege infectie gevaar moest de wond open blijven heb ook een hele jaap van ongeveer 10/12 cm, heb 2 weken in het zh gelegen en toen was hij volgends mij redelijk geheeld. maar deed daarna nog altijd veel zeer als je erbij in de buurt kwam.