IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Babii ook van mij beterschap! Hopelijk komt alles snel goed op gang en verloopt het helingsproces zonder al teveel problemen!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy gefeliciteerd met je 6 weken dansje!! ;)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    En wanneer mocht jij dan Zwanger worden na z'n open wond? Dicht is dicht lijkt me en eer die buik gaat groeien.....

Stomme ellende met die open wond.

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Dank je ben zo happyyyyy en de wc is mn beste vriend. Hou niks binnen! Goed teken toch??

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, dat zit helemaal goed bij jou hoor! Ik ga nog altijd voor de tweeling!!!;)
    Wel knap dat je kunt wachten voor die eerste echo! Ik had geloof ik al stiekum een pretecho laten doen (in de wetenschap dat het hartje nog niet klopt misschien) eom alleen al te kijken of er 1 of 2 vruchtzakjes te zien zijn hihi.
    Wat zul je nieuwsgierig zijn!!!

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahaha ik moet eerlijk zeggen dat die gedachte door mn hoofd gegaan is. Maar ik ben nog nooit tot een echo gekomen dus ik wacht rustig af met in mn achterhoofd dat t nog steeds fout kan gaan. Als ik dan nu 2 vruchtzakjes zie en ik verlies morgen bloed is het helemaal zo teleurstellend. Ik heb ook niet meer getest! Aan de ene kant heb ik het gevoel dat et wel goedkomt!! :D over 9 dagen echo!!

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    aftellen Sammy! Begrijp je onzekerheid zooooo goed, maar je hebt en klachten en een knaltest! Heerlijke houvast (vooral je symptomen, hahaha *braak*) :D

Ik schrok me dit weekend suf onder de douche....melk!!! :) :) :) Echt miniem, maar het zat er wel, hihi. Wat verandert je lichaam toch, prachtig proces hoe het lichaam zich klaar maakt voor de baby. Zo wonderlijk...

8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    dat was bij mij niet aan de orde ;) was toen een jaar of 14;)

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha heb het al gevraagd. Mag gewoon zodra hij dicht is zwanger worden.

Sammy, alleen maar goed hahahaha. Lekker de wc innig omhelzen!!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahahaha tat, leuk zeg! Spuit hopla melkkkkkk

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Vriendjes met de wc pot is een goed teken sammy. En jij hebt volgende week gewoon een mooie echo met kloppend hartje of hartjes.

Je lichaam is dus al druk bezig tat, mooi hoe het zich allemaal ontwikkeld inderdaad.

Hoop dat het een beetje gaat babii met herstellen en hopelijk geneest de wond goed. Helaas zal er troep uit blijven komen tot hij een stuk dicht is. Is ook deels wondvocht. Zeker met dit weer niet fijn.

Voor alle andere fijne dag met deze warmte. Was hier net buiten 31 graden volgens de thermometer.
    Ik zit lekker binnen, is koeler.
    Hier verder alles rustig en de kleine zit volgens mij nog veel te lekker in mijn buik.

12. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hallo dames,
    Ben er weer....:) sorry ben steeds laat thuis van werk. Collega's zijn op vakantie, waardoor het drukker is.

Sammy,
    Geweldig nieuws!!! :D nu al zo misselijk lijkt mij heel goed nieuws....wie weet een tweeling!!!! :D:D

Tat,
    Wouw.....nu al milk! Jouw lichaam is al vooruit aan het werken.....wat leuk! :)

Babii,
    Lieve schat....zo vervelend voor je! Veel beterschap en sterkte! Dikke knuffel

Zonnetje,
    Voel jij al wat dingen?

MiL,
    Hoe gaat het met jou?

Ladies,
    Even voor de zekerheid ter info: op FB weet niemand dat wij in de mmm zitten.

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tat hahaha melk!

Zonnetje trek je het nog een beetje met deze hitte?

Nina hoe is et met jou?

Pfff wat een warmte he! Op werk valt het gelukkig wel mee zouden vanavond geloof k al onweer en regen krijgen en dan daalt et weer tot 17 met regen ofzo. Hoe word je ziek

14. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier wel last van warmte. Veel last van pijnlijke handen en voeten door vocht vasthouden.

En ik voel al hele week van alles, maar is geduld hebben. Is niet anders.
    Hoop dat het vandaag niet zo heet wordt als ze zeggen. Zit ik niet op te wachten.

15. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Sterkte ZOnnetje, ik voel me ook een ballonnetje.....dat rijmt haha :D

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

Zonnetje en Tat,
    Sterkte meiden! Hoop dat de hitte weg blijft voor je!

Sammy,
    Nog 5 dgn....:)

Ik voel me gelukkig weer goed! Energie begint eindelijk te normaliseren :D
    Van de weekend had ik even last van mijn angsten...."doemdenken", maar gelukkig voel ik me nu prima! Ik weet niet hoe en wat...ik heb gewoon alle vertrouwen dat het goed gaat komen voor ons! :)
    Maandag telef afspraak met dr S en de week daarop waarschijnlijk beginnen met nieuwe schema. Vingers crossed!

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Even kort, ik ben gisteren bevallen van een zoon na een vrij heftige bevalling. Verhaal volgt nog wel een keer, lig nu nog in ziekenhuis en hopelijk mogen we morgen naar huis toe.

Maar zowel met moeder als kind ging het niet zo goed

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh zonnetje gefeliciteerd!!! Een zoon!!
    Hopelijk gaat het nu beter en ik hoop snel je hele verhaal te horen!! Rustig aan doen, laat je verwennen en geniet van de kleine beeb!!!

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Wouw....een ZOON :D
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Goed om te horen dat het goed gaat met jullie. Hoop dat het nu ook goed gaat met jouw eigen herstel. Dikke knuffel

20. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Zonnetje!!!!! Een Zoon(netje) :D Gefeliciteerd meis!! Rust goed uit en hoop dat je snel de oude bent. Het hele verhaal komt nog wel. Eerst mama en zoonlief goed herstellen!
    xxxx

Deel Deze Pagina