Babii, Wat lief, dank je wel! Wat voor namen......Mindy, Ashley, Kelly......ben niet zo goed in dit soort dingen Brabbel, Wat spannend!!! Succes alvast! Helaas doet dr S een beetje te negtief om vooral geen hoop te geven. Het zou fijn zijn wanneer hij met een schema zou komen die hij speciaal voor mij bedacht zou hebben. Vanochtend was het van "alles kan, wat jezelf wilt!" Ik was er behoorlijk verdrietig van. Hij zei wil je hoge dosis puregon dit keer proberen, aangezien je het niet eerder hebt gebruikt. Ik was er niet meer bij, ik zei dat het prima was. Toen ik ophing badacht ik me dat ik puregon bij de eerste icsi in Vu had gebruikt. Toen maar snel alle schema's die ik al gehad heb op de mail gezet en hem gevraagd of alleen puregon nog handig is. Blijkbaar heeft hij mijn mail gelezen, want recept is veranderd --> decap, 225 puregon + 225 menopur. Om dominante follikel te voorkomen, begin ik op cd1 met decap...cd6 echo en als dan geen grote follikel beginnen met stimulatie. Accupunctuur is trouwens een aanrder, ook al is het alleen maar voor de ontspanning. Zij wist me veel te vertellen en te adviseren. Ik denk dat ik volgnde week maandag of dinsdag ongi moet worden, maar door de mmm weet ik het niet zeker.
Brabbel jee wat spannend. St ik snap je gevoel hoor...Het is idd niet leuk dat mensen niet langskomen. Denk veel aan je
Nina, probeer er met frisse moed weer in te stappen, hoe lastig dat af en toe ook is Nieuwe ronde nieuwe kansen! Zet 'm op! Brabbel, wat spannend weer!! Ik duim!! BS meis, hoe gaat het met je? Hoe ver zijn jullie met de onderzoeken en de stappen om verder te gaan? Zonnetje, hoe gaat het met jullie, al een beetje bijgekomen allebei? ST, hoe gaat het met jou mama?! Genieten van je kleine meisje! Al een beetje jullie draai gevonden? Sammy, morgen echo toch?? Wat spannend! MIL wanneer had jij nou ook alweer je afspraak? Ik mis een paar meiden, vergeef me! Denk wel aan jullie Hier gaat alles goed. Merk dat alles wat zwaarder begint te worden met mn groeiende buik, maar dat mag de pret niet drukken! Laatste weken op het werk en ben druk bezig met afronden van alles. Kan het maar beter overgedragen hebben, want je weet nooit wat er kan gebeuren nietwaar!
Ik had de 18e een afspraak in het zh. Kindje was helemaal in orde en de placenta was nog geen cm verschoven Jammer, maar we weten nu wel dat deze dus ook niet meer weggaat daar. Normaal plannen ze een keizersnede met 39 weken in daar maar ze gaf al aan dat wij dat zeer waarschijnlijk niet gaan redden. Wel fijn is dat ze aangaf dat er voor de 30 weken ws niet zoveel bloedingen zullen komen aangezien de placenta geheel als een dikke plak eroverheen ligt. Die bloedingen eerder in de zwangerschap zijn vaak als er een slipje over de baarmoedermond heen ligt, dat is onstabieler. Nadeel is wel dat ALS ze komen ze vaak heftig zijn. Vanaf de 30 weken verwacht ze dus meer problemen en opnames. We wachten het maar af en doen heel rustig aan!
pff wat een vooruitzicht MiL Maar omdat je dit nu weet in elk geval iets voorbereid op wat gaat komen. Zo zie je maar weer dat je geen planning kan maken over je eigen bevalling! Weten ze ook al iets meer over je strepto bacterie?
Tat, Ik probeer weer positief ervoor te gaan. Ik heb mijn hele leven in God gelooft, zodoende hoop ik dat God nu ook echt bestaat en naar ons wens luistert Ik ben helemaal vergeten naar jouw foto's te kijken....ga ik nu maar doen! MiL, Gelukkig dat je nu in ieder geval geen bloedingen hebt en dat de situatie blijkbaar stabiel is. Ik hoop dat jij de uitzondering wordt die niet vanaf week 30 opnames nodig heeft. Belangrijkst is dat jij en de baby gezond de laatste fase van de zwangerschap doormaken. Ik duim voor jullie! Knuffel Zonnetje, Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al thuis?
Tat, Mooie kamer en mooie zachte kleuren. Wat zijn die pakjes schattig!!! kan me zeker voorstellen dat je er helemaal gelukkig van wordt!
dank je wel lieve nina! Ik gun jou/jullie dit gevoel ook zo van uit het diepst van mn hart! Ik wist dat dit gevoel bestond en dat zo essentieel is van dit hele proces, maar om het werkelijk te voelen is met geen pen te beschrijven Ik hoop dat je cyclus gauw begint zodat je weet waar je aan toe bent lichamelijk.
YESSSSSSSSSS een kloppend hartje!!!!! Na lang lang zoeken er zat nog een vruchtzakje iets kleiner maar ze kon het niet goed zien omdat mn baarmoeder groot is zei ze dus mag vlgnd woe weer terug!!! whoehoeeeeee happyyy
Gefeliciteerd sammy. Ben benieuwd of het er 1 of 2 worden uiteindelijk. Hier ondertussen thuis en van de kleine man aan het genieten. Zelf nog wel slapjes en moe. Met Bryan gaat alles goed. Morgen laatste dag kraamzorg. Ik lees vooral even snel mee op telefoon, maar denk wel aan de dames hier. Ik gun het de andere ook zo om dit mee te mogen maken.
Ik ben ook super benieuwd meiden! We horen het woensdag Zonnetje fijn dat je thuis bent en alles goed gaat met je zoontje!!
Van harte Sammy, wat een geweldig nieuws! Jij ent uitgerekend op de dag dat ik een knal test had . Zonnetje, fijn om te lezen daf je thuis bent. Hopelijk ben je snel weer aangesterkt.
Laatste dag kraamzorg alweer! Fijn dat het goed gaat! Ik vind het wel erg leuk dat jou kindje precies een jaar na onze zoon is geboren!!
Sammy, Wat geweldig meid!!! En ook nog misschien DUO! Je hebt dit zooooo hard verdiend! Ben erg blij voor.....geniet ervan! Zonnetje, Fijn dat het beter gaat en dat jullie lekker thuis zijn. Ik hoop dat je snel beter voelt. Wat lief dat je aan ons denkt.....bedankt voor de mooie wens! Rust lekker uit en geniet van jullie Bryan MiL, Beetje laat.....van harte gefeliciteerd met de verjaadag van jullie zoon!