Gefeliciteerd Sammy! Ik ben op de achtergrond jullie ah volgen hoor! Moest ff wat tijd voor mezelf. Ik hoop in aug een cryo terug te plaatsen... Xxx
Wat fijn weer wat van je te horen! Kan me voorstellen dat je af en toe even tijd voor jezelf nodig hebt! Hopelijk heb je in augustus hetzelfde resultaat als Sammy!!
Het is zo rustig hier...... Hoe is het met iedereen? Sammy, Hoe voel je? Vertel....vertel.... Zonnetje, Ben je al een beetje gewend aan mama zijn? MiL, Gaat goed? Ik voelde me de afgelopen dagen belabberd.....had het gevoel dat mijn hormonen in een achtbaan op en neer gingen. Ik dacht dat ik eerder ongi ging worden, daarom ook medicijnen alvast opgehaald. Maar gisteren bleek decapeptyl depot over datum te zijn, gelukkig gezien voordat ik het moest gebruiken, snel weer besteld en hoop vandaag het te kunnen ophalen. Verder bleek ik een speciale Puregon Pen te moeten hebben, maar aangezien het niet op het reccept stond, was het een behoorlijk gedoe om het toch te kunnen bestellen.....alsof je gonal-f zou krijgen zonder de speciale naalden Gelukkig voel ik me vandaag beter, want morgen geven we een bbq voor groep vrienden. Ben al sinds 08:00 bezig met de voorbereidingen.....nog even de weers Goden smeken voor hoge temps en zon Fijne weekend allemaal!
jeetje wat een gedoe Nina!! Die puregon pen heb ik ook nog liggen. Supermakkelijk in gebruik dat wel, maar ze moeten die er wel bijleveren! Hi jan10, op naar augustus! Gaat het ook weer beginnen voor je! Hier alles wel ok. Kwamen er gisteren bij vk achter dat friemeltje gedraaid is en in stuit ligt. Hmmm! Lijkt op moeders, want mama vertelde me dat ik ook in stuit lag en me pas op het allerlaatste moment omdraaide....deed/doe wel vaker pas iets wanneer IK er zin in heb en niet omdat een ander dat wil maar wel weer iets om rekening mee te houden dat het niet altijd gaat zoals je verwacht dat het gaat. Maandag nog maar 3 weken werken, maar misschien dat ik wat extra dagen opneem. De ene dag gaat makkelijker dan de andere dag, zeker nu friemel groeit en minder plek heeft en mn blaas en ribben als boksbal gaat gebruiken. Ach, veel pijn doet het gelukkig (nog)niet en geniet juist van dat gewriemel in mn buik eigenlijk Maar de buik gaat nu echt bijna per dag groeien. Zal vanavond mn 33 weken buik even in mn album zetten! Fijn weekend lieverds!
Succes Brabbel!!! Tat wat vervelend zeg!! Hoop dat de baby nog draait!! Nina wat een gedoe zeg jeetje!! leuk bbq! Mijn man is morgen jarig dus hier ook al druk met voorbereidingen. Gelukkig heb ik een partytent van 5 bij 10 dus mocht het regenen knal ik die morgenochtend neer. Ben nu bezig met cupcakes taart en cakepops. Ik voel me wel goed alleen verschrikkelijk moe en vooral na 9 uur savonds erg misselijk met overgeven. Maargoed dat neem ik er met alle liefde bij als het maar goed blijft gaan!
Dank jullie wel!!! Emmy zag er goed uit en was al door aan t delen. Helemaal blij dus, 1 polar bear aan boord!!!!
Oh Sammy wat ga je snel!! 8 weken alweer! Fijn hoor! Woensdag weer echo toch? Spannend!! Hier alles rustig. Ik hou me rustig en dan gaat het wel goed. Als ik me teveel inspan heb ik binnen no time last van flinke bekkeninstabiliteit.
JEUJ!!! 8 weken!! gaat rap Sammy! Hier alles goed! Dit weekend verrast met een babyshower door mijn lieve vriendinnetjes. Uit alle uithoeken zijn ze op komen dagen. Ik heb nog steeds pijn in mn gezicht van het grijnzen! Wat een bijzondere middag! Zo leuk! Heerlijk weer, dus bij mn ouders in de tuin gezeten. Gisteren Parkpop in onze "achtertuin", ook al zo leuk. Nu gesloopt en laatste 3 weken werken zijn ingegaan. Het komt steeds dichterbij
Ja, je had t er zwaar mee zag ik al of FB, Sammy, whahoeeeeee, 8 weken dansje!!! MIL, rustig aan dan he? Hoe gaat t slapen nu met zoon?
Sammy YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS dans mee Tat oh wat leuk van de meiden......super zeg Mil je hebt gelijk ook
Gaat heel goed! Als we hem op bed leggen krijgt ie zijn rietjesbeker met water, een speen en zijn knuffel en dan een dikke kus en aai over de bol. Dan kunnen we gewoon naar beneden lopen en hij gaat zelf liggen en slapen. Heel erg blij mee! En ik zag gister een 5e tandje door dus daar heeft ie helemaal geen last van gehad! Fijn hoor! Hopelijk blijft het zo voorlopig Hoe slaapt beer?