Tat, ik denk dat mijn voet stinkt morgen verband eraf................toch wel eng dat ik mag lopen hou je op de hoogte
Wow drukke dagen voor de boeg MiL! Maar goed nieuws dat alles ok was nu!! Zo fijn! Je houdt ze goed bezig en zij jou Hoop dat het allemaal meevalt voor je. We hebben allemaal genoeg moeten doorstaan om uberhaupt zwanger te raken en het lijkt ons allemaal niet gewoon kado gedaan te worden he? hahahahah BS! Dat zal best met dit weer. Ik heb ooit eens loopgips gehad voor 6 weken....daar kon je tegenaan leunen die lucht die daar vanaf kwam toen het gips er af mocht
Tat, Lief dat je aan mij denkt! Gisteren bloedtest gehad en vandaag begonnen met stimuleren!!! Erg blij dat wij gewoon wel door kunnen. Vanochtend eerste Puregon shot gehad. Hoe gaat het met jou? Besef je dat je binnenkort mama wordt? BS, Wat fijn dat je jouw voet weer mag belasten. Vooral met het lekkere weer is het erg prettig om mobiel te zijn en geen verband meer..... September komt steeds dichterbij!!!! MiL, Erg goed nieuws dat het goed gaat met jou! Zo te horen flink wat afspraken en controles......je weet waar je het voor doet! Sammy, Waar ben je? Hoe gaat het? Ik ben nu blij dat wij uberhaupt door kunnen en voel me ook positief!!! Dinsdag eerste FM....vingers crossed!
Hey Lady's hier gaat het wel. Ik lig en lig en lig, slaap af en toe, kots af en toe,.. Bloedverlies niet meer gehad sinds gister avond! Dus dat is wel positief!!! Toch wel onzeker maar ja niks aan te doen! Bs hahaha stinkvoet! ben benieuwd of je erop kan lopen! Nina wat fijn dat je bent begonnen!!! Wanneer heb je fm? Tat et einde in zicht voor jou! Ben je al zenuwachtig voor de bevalling?? Mil fijn dat alles goed met je gaat!
Het viel mee met de stank. Ik heb nu een schoen, loopt echt niet maar goed. Alles zag er goed uit YESSSSSS Idd Sept komt dichterbij
jeuj Nina! dinsdag fm! Ik duim zo voor je meis dat je eierstokken vol met follikels hangen! Echt echt echt! Hou het positieve gevoel vast! Mijn eerste stimulatie was ook met puregon. ik reageerde daar erg heftig op met als gevolg overstimulatie dat wel. Voor jou toch ook de eerste keer met Puregon? Hoeveel spuit je ook alweer? Wie weet hebben jouw eitjes dit medicijn ook gewoon nodig. mmmmm, lekker kotsen Sammy, hahahah ! Neem aan dat je het er graag voor over hebt toch? Ik moest er altijd zo om lachen als ik weer moest kokhalzen...lekker was het niet, maar YES, eindelijk was ik ook misselijk!! En zo fijn geen bloedverlies! Wanneer heb je controle? in de tussentijd echt hup met de beentjes in de lucht en rusten en je beebs groot en sterk laten groeien zodat ze de komende maandjes lekker in buikie mogen spartelen! Hou op schei uit meiden! Ik ben net gewend aan het zwanger zijn na al die jaren en nu is het aftellen al begonnen naar de bevalling.... kan me er echt geen voorstelling van maken nog. De bevalling nog niet en dat er straks een klein mensje in het wiegje ligt. Het echte kado is na de bevalling natuurlijk....jongen of meisje!? Volgens mij krijg ik ook last van het lege buiken syndroom (als dat al bestaat!) Geniet zo van het gewriemel in mn buik. Ook ben ik super nieuwsgierig naar wie er nou al die maanden in mn buik leeft. Dat op zich is al zo ontzettend wonderlijk; er leeft een af-mensje in me....is toch een niet bevattende gedachte?! Kijk naar mn foto naast mn naam....dat ging 36 weken geleden mn baarmoeder in, die 7 cellen en nu is het al een mensje.... ik draaf door maar deze gedachten gaan heel veel door mn hoofd heen. Als ik dan iets positiefs uit die hele MMM ellende moet halen, is dat ik het daardoor veel intenser beleef en waardeer en zie en echt ervaar wat voor wonder dit eigenlijk is, dan misschien iemand die binnen een maand of per ongeluk bezwangerd wordt. Ik knijp mezelf gewoon nog dagelijks dat het echt waar is en ik over een goede maand (of sneller) mama ben....wow! Laatste 2 dagen op mn werk en ik ben nu ook echt wel klaar voor verlof. Ook dat was een proces van gewenning voor me maar ben er behoorlijk klaar voor hoor hahaha! Ook etentje met collega's bij wijze van "afscheid" vanavond. Zin in.
Sammy, Wat een geruststelling!!! Erg goed nieuws! Jouw toppers weten waar ze mee bezig zijn ..... Zij zijn gewoon een heerlijk plekje voor zichzelf aan het maken....dat mama er last van heeft...ach ja.. BS, Stank viel dus mee.... Fijn dat het allemaal goed geneest. Jouw voet zal in ieder geval ruim voor september hersteld zijn en dan kun je gezond en wel zwanger worden!!!! Tat, Dank je wel schat! Ik hoop ook heel graag dat puregon het verschil gaat maken. Ik merk wel dat mijn lichaam in ieder geval heel heftig op reageert. Ik heb tot nu toe last van alle hormonen gehad, maar telkens na 2-3 dgn. Gisterenochtend had ik de eerste injectie gezet en laat in de middag kreeg ik al vreselijk hoofdpijn en voelde ik me zo moe dat ik echt even moest liggen. Ik voel me gelukkig heel positief Wat je beschrijft, kan ik me zo goed voorstellen. Ik zou precies dezelfde hebben. Die spanning en tegelijkertijd de nieuwsgierigheid. Het lijkt me ook zo onwerkelijk dat je van de ene op de andere moment "mama" wordt. Heerlijk dat vandaag jouw laatste dag werk is en daarna lekker genieten van de laatste weken zwangerschap en laatste voorbereidingen....leuk...leuk!!! Is de babykamer al af?
Tat, ik denk een jongetje! En hoe jij het voelt, zo voelde ik het ook wel zo'n beetje... Wij mmm meisjes beleven het echt veel intenser.
Vrijdag weer!! Wat heerlijk om weer even te mogen spieken naar je kleintjes! Alles was in orde. Ik kreeg geen uitgebreide echo maar alleen effe snel spieken naar de placenta en de ligging. Wel een te laag Hb dus aan de ijzertabletten. 5 augustus mag ik terugkomen en dan een groeiecho, controle afspraak gyn en gesprek met de anesthesie voor de aankomende OK. Dan wordt het ineens wel echt zeg!
Jeetje wat spannend allemaaal zeg!! Fijn dat alles goed was!! Pfff het is warm he!!! Wat doen jullie met dit weer??
Overdag niet veel Vooral binnen zitten. Zowel voor mij als voor zoontje is het nu te warm buiten. Maar ik geniet wel hoor! 's Avonds ben ik wel veel buiten. Buiten eten en lekker rommelen in de tuin.
Sophie is ziek geweest met deze hitte. Was geen pretje. Hoesten, koorts, niet willen eten, enz. Maar gelukkig sliep ze wel goed en heeft ze ook nog heerlijk gespeeld en in het zwembadje gezeten. Nu is weer zo goed als opgeknapt (alleen nog wat hoesten). Het is wel erg warm hè. Maar ik geniet er maar zoveel mogelijk van en anders gaan we even binnen zitten, daar is het erg aangenaam namelijk. Sophie heeft er niet heel veel last van. Die loopt rond in d'r luier met onderbroekje of in d'r romper. Heerlijk! Voor de zwangeren lijkt dit me geen pretje, Hopelijk wordt er niet teveel vocht vastgehouden.
Zeehondje, Wat vervelend....hoe gaat het nu met jullie kleine? Die warmte mag van mij weer afnemen. Sammy, Morgen weer echo....wat leuk de kleintjes weer bekijken. Hoe voel je? MIL, Gelukkig gaat het goed met de placenta...wat een goed nieuws! Ik hoop dat het zo goed blijft gaan! Ik had vandaag mijn tweede FM Rechts 3 follikles: 2x12,5 en 1x12 + 2 kleintjes L is wakker geworden: 1 kleintje Echoscopiste vertelde dat er nog een kansje is dat de kleintjes mee gaan groeien, omdat die 3 nog heel klein zijn. Daar reken ik maar niet op. Gelukkig groeien de "three Musketeers" gelijk! Ik ben er blij mee! DD wil dat we zaterdag alsnog echo maken. Ik had gedacht maandag weer echo, aangezien ze nog zo klein zijn, maar ze willen zaterdag al de punctie plannen.
Hier op de dag ook binnen zitten, evt met ventilator aan op mijn benen. In de avond wel buiten zitten. Voordeel is dat ik in het westen woon, dus is al iets koeler. En ik woon vrij open en in de buurt van water, dus staat al snel een zuchtje wind. Van de week ook heerlijk even gewinkeld in een overdekt winkelcentrum, was daar heerlijk koel. Maar hoop dat het inderdaad meevalt voor de zwangere dames, vooral voor Tat die op het eindje begint te lopen. Hier nog steeds zoekende met voeding, verdikking enz. Bryan krijgt hier geen melk meer, maar pap als ik zie hoe dik de voeding is en ik moet het nog meer gaan indikken vinden ze. Hij krijgt het al bijna niet uit de speen, maar moet dan maar een 123speen kopen volgens de lactatiedeskundige en beginnen op 1 en eindigen op 3. Bryan is echt een half uur flink aan het zuigen op de fles voor zijn eten. Vind het erg zielig. Hij blijft zich verslikken en huilen tussen de voedingen door, dus advies sinds gisteren is het nog dikker maken. Alleen heb er zelf een slecht gevoel bij. Medicijnen willen ze niet geven, dit helpt volgens lactatiedeskundige niet. Omdat het voeding is wat omhoog komt en geen maagzuur (geen idee hoe ze dat weet, is volgens mij nooit getest). Vandaag bureau gebeld voor advies, maar die kon helemaal geen advies geven of dat was tegenstrijdig met lactatiedeskundige. Moet van hun maar naar kinderarts toe. Heb daar over 2 weken een afspraak staan, dus dat scheelt. verder heeft Bryan hier vooral een rompertje aan en als we weg gaan een shirt en korte broek voor de show.
Whoehoeeee goed nieuws Nina! Nu hopen dat het lange wachten word beloond!! Zeehondje wat zieligg!! Die kleine ukkies hebben et al zo warm en dan ook nog ziek!! Beterschap Morgen om half 12 echooo spannenddddd!!!!
Goed nieuws Nina! Ik duim voor je!!! Sammy morgen echo!! Gaaf!!! Kom je daarna effe snel verslag uitbrengen?? Zonnetje, maar het werkt toch niet alleen als maagbeschermer maar ook als maaglediger dus dan zou je juist zeggen dat ie er veel baat van moet hebben! Ik had ook vanaf het begin de 123 speen en heb de 1 nauwelijks gebruikt. Zeker als hij zo zijn best moet doen zou ik hem iets groter zetten... Hij moet niet te vermoeid raken en daarvan weer gaan verslikken... Lastig meis, ik hoop dat jullie snel een goede oplossing vinden voor jullie moppie!!!