Lieve Tat, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoop dat alles goed is gegaan en jullie lekker kunnen genieten van d'r! Hoe heet ze????
Tat, wow dat is een verassing!! Gefeliciteerd!!! Ook een meisje , wat leuk!! Genieten geblazen en het hele verhaal hoor ik ook graag tzt. Nu eerst druk met je minimeisje. Xxx
Wauw!!!! Ik dacht moet weer even bij de meiden gluren (weer te werk he ) en wat zien ik toch een leuke nieuwtjes!!!!! TAT: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!!!!!! Ooooh wat leuk!!!!! geniet van deze prachtige tijd meid!!!! 100.000 mensen zeggen altijd t gaat zo hard maar ik heb t zelf ondervonden en het is echt zo!!! Dus geniet van elke minuut xxxxx Ben erg benieuwd naar je verhaal skat! Maar doe eerst maar even rustig aan! Sammy: voorbij de 12 week!!! YES!!!!!! Wat een fijn gevoel moet dat voor je zijn zeg!!!! en wat leuk dat jullie al hebben geschilderd en de vloer er al in!! ik vond babykamer ophalen ook zoooo super !!! geniet er maar lekker van! Is bijzonder momentje hor! Zonnetje hoest met jou en jullie mannetje!?!?! Ik las iets over terug naar 7 voedingen, .cate zat ook weer op de 7 maar mag sinds vandaag weer om de 3a4uur voeden en kom dan op 6. MIL: hoe is het met jou?!?!?!? Ruim 28weekjes alweer!!! Lekker hor! Je bent net zover als mijn beste vriendin valt me net op leuk!!!! Trek je het een beetje met die hitte?! Brabbel: ik heb je link naar mmmmama gelezen w.at een barrel!!!!! hihi Wel een prachtig schema hor!!! Ik kan niet wachten tot Cate zover is! ik zit nu op 23.00 laatste voeding en 8uur weer de eerste. ninaD: hoest met jou meid?!?! Morgen spannende dag lees ik in je onderschrift!!!! Ik ga voor je duimen!!!! Spannend weer hoor! Ego: ff snel een updat dan maar! Ik lees echt vaak wel ff mee hor schatten! En ben jullie zeker niet vergeten!!!! De kleine vraagt gewoon veel van onze tijd en energie! Maar ik ben sinds vorige week weer aan het werk en zie daar altijd wel een gaatje om te komen kletsen Vind het niets om weer aan het werk te zijn en heb er heeeeel erg veel moeite mee zonder haar te zijn, maargoed, ..moet gebeuren! Gelukkig is Cate dan gewoon bij haar papa en als we beide werken (dat is tot onze vakantie zo ivm vakantierooster op mans werk) gaat ze voor 4uurtjes naar opa en oma en dat is 1x in de week. Cate groeit als kool en ontwikkeld motorisch erg goed!!! speelt lacht en draait op haar zij en valt nu sinds 2 week helemaal uit haarzelf in slaap in de box of wagen (voorheen moest ik dr met man en macht in slaap wiegen) ze is echt een plaatje!!! Wel heb ik 2weken om de 2.5uur moeten voeden omdat haar groeilijn kelderde maar bij dr laatste controle was t goed en over 6weekjes moet ze pas weer op controle! En vanaf nu mag ze weer om de 3a4 uur eten maar dan wel wat meer. En dr ontlasting gaat ook beter maar ze krijgt wel om de dag een half zakje laxeer nog. Maar ooooh wat is het genieten!!!!! Ik zal eens kijken of ik nieuwe foto in dr album kan zetten! En met mij gaat het ook goed hor! Geen nasleur meer van de bevalling alleen nog last van mn knie qua kracht soms. (kan er niet op leunen/zitten) wel nog wat zwangerschapskilos over en nog een blubberbuikje maar voel me zoooon gelukkige en trotse mama!!!
ST klinkt erg goed meid!! Kan me voorstellen dat het lastig is om weer aan het werk te gaan. Dat is altijd weer een drempel Wat is het genieten hé, zo'n kleintje die het goed doet! Ik zat net te kijken, de kleine is alweer 3 maand! Wij zijn met 11 weken alweer naar de ha gestapt voor een verwijsbrief naar het zh voor brusje hihi
Hier ff mijn verhaal vanuit t andere topic! Pfff k was gister helemaaal van slag!! We hadden dus een babykamer gekocht zo goed als nieuw van marktplaats. Dus wij met de aanhanger opgehaald. Alle meubels stonden nog in elkaar want dat leek me handiger! Op de terugweg kreeg ik verschrikkelijke krampen dus zei tegen mn man stop bij benzine station!!! Ik naar het toilet.. Ik heb hele moeilijke ontlasting dus moest een beetje persen kwam er ineens veel bloed!!!!! Ik me helemaal doodgeschrokken dus ik kom aaanlopen ik ruik eeen brandluchtttt kijk ik in die aanhanger staat de kast van de babykamer in brand!!!!! Heeeft 1 of andere vrachtwagen chauffeur die achter ons stond een peuk uit zn raam zo de aanhanger in gegooid!! Maar er lag een stuk karton zodat de kast niet zou beschadigen dat ging dus in brand!! Dus die kast konden we weggooien Daarna gyn gebeld die zei absoluuuuut niet meer persen en is het bloed weg? Ik zei jaaa ze zei gesprongen ader en moest meteen lactulose gaan halen. Pff was echt eeen rotdag en nou moet ik nog een andere kast gaan zoeken.
Neee gelukkig niet! Heb meteen die lactulose gehaald en ontlasting gaat nu ook beter grlukkig! Was echt zooo bang en in paniek mn ouders huilend gebeld dat de babykamer in brand stond. Dachten die arme mensen dat mn huis in de fik stond die zijn meteen erheen gekomen terwijl wij nog op de snelweg zaten haha. Wat een dag zeg!!
@Sammy, kan me je paniek heel goed voorstellen! ik heb het bij beide zwangerschappen gehad, deze zwangerschap heeeel stuk minder denk een stuk of 3/4 keer tot en met 20 weken, bij mijn dochter had ik dagelijks een bloeding, en was idd van een goeddoorbloede baarmoeder mond en dan knappen de adertjes dus sneller waardoor je bloed verliest. toen ik bij deze zwangerschap geen bloed verloor was ik juist in paniek omdat ik dat bij de eerste wel had en dus gewend was dat ik dat weer zou hebben maar dat was dus niet zo, en toen sprong er een adertje en was ik in paniek omdat het nu niet hoorde hahaha en zonde van je kast joh! kan je die vrachtwagen chaffeur niet opsporen? pff erg hoor!
Nina, sterkte en succes! Sammy, wow wat een dag. Balen zeg van die kast. Stomme vent! Zou je niet iets bij de verzekering terug kunnen vragen? En was de bloeding van je baarmoeder of van het poepen? Ik heb dat namelijk ook gehad ja. Je wilt 'graag' poepen en perst dan maar even extra mee waardoor het inderdaad kan gaan bloeden. Fijn dat de Lactulose goed helpt. Hé meiden, geniet lekker van het (als het goed is) mooie weer hier in Nederland, wij zijn de komende twee weken in Italië!
Heftig zeg Sammy! Gelukkig valt het mee... Kast is balen, maar vervangbaar. Wel een sukkel zeg! G Jan10
Sammy, Wat schrikken meid! Ennn wat mankeert zo'n man...... Erg balen!!! Maar het aller belangrijkste is dat het goed gaat met jullie bebes!!! Nu dan maar aan de Lactulose......hopelijk geen klachten meer. Lieve dames, Dank jullie wel voor alle succes-wensen!!! Het heeft allemaal zeker geholpen. Gisteren ging punctie veel beter, daarna wel weer veel pijn gehad en ziek gevoeld, maar was het allemaal waard, want zij belden net en beide eitjes zijn 100% bevrucht Heel erg blij mee!!!! Morgen TP! Ik heb heel slecht internetverbinding, omdat ons thuis internet deels eruit ligt, zodoende gaat alles heel traag....Hoop straks alles bij te kunnen lezen.....