IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb trouwens morgen een groeiecho en een afspraak bij de anesthesie voor de komende keizersnede! Erg spannend! :p

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nee nog niet gehad, de 14e pas.
    Zal blij zijn als ie m heeft gehad!
    Ben na de vakantie toch extra aan t checken op vlekjes, :)

Spannend morgen, succes!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabbel: jeetje meid,….arme beer!!!!!!!
    Maar,…we een hoektand rijker!!! YES!!!! Miss was dat idd de reden van zn koorts enzo.
    Gelukkig gaat t nu beter.
    Wat spannend meid,….hopelijk is moeder natuur nu aan jullie zijde!!! Zou toch fantastisch zijn!!!???! Ik ga duimen voor jullie hor!
    (wel fijn idee dat je nog een cryo hebt!)

Mil: zou zeker fijn zijn als t nu zo zou lukken! Ik hoop t, maar we hebben t niet voor het zeggen he?!
    Hoest met jou?!?!?!?! Ik zie die banner maar aftellen,….. spannend weer hoor!!!!!
    En hoest met J?! nog last van de prik gehad?!?!
    Xxxxx
    Zit ff in je albuim te gluren,…wat is J. een mooi manneke zeg!!!! (foto van feb)
    En wat een mooi buikje zeg!!!!! (je bent verder trouwen ook mooi slank zeg!wauw!)
    Heb je nou je piercing nog in?!?!?! tof!!!
    En wat maak je leuke dingen!!!!

MIL: hoe was t gegaan?!?!?!!?

Ego: weinig nieuws! Vandaag halve dag werken en morgen lekker mama dag!!! YES!
    Komt mn tante met mn nicht op kraambezoek. (beetje laat maar goed,… ze komen iig!)
    Man is druk aan de klus in de schuur en er is bom ontploft thuis met alle troep uit de schuur dus vanmiddag maar ff flink aan de schoonmaak en opruimen!
    Oh en morgen moeten we naar het cb. Krijgt C. haar laatste prik van de 3 en dan pas met 11mnd weer gelukkig. En ben benieuwd naar haar groei!!! Tis toch beetje spannend.
    Nou lieverds,…ik ga ff naar mn kolfruimte en daarna nog ff uurtje aan de slag en dan op naar huis :D heeeeerlijk!!!!!
    xxxxx

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    J heeft maandag de prik gehad en de klachten kunnen we verwachten tussen de 5 -10 dagen na de prik. Ik ben benieuwd, hopelijk heeft hij er helemaal geen last van!!
    Dank voor je compliment over J en mijn buik :) J is echt een heerlijk mannetje. Erg lief en vermaakt zichzelf super goed.

De piercing kan ik inderdaad nog in ja! Hij zit nog ruim genoeg gelukkig! Morgen ben ik 30 weken dus dan maak ik weer effe een foto en weeg ik mezelf weer.

De groeiecho was goed. Kindje wordt op 1566 gram geschat. Alleen het maagje was leeg en vruchtwater iets te weinig. Over een week moet ik daarom weer terug voor echo en controle. Ze was er verder niet van onder de indruk aangezien de verwachting is dat het dan weer bijgetrokken is.

En bij de anesthesie uitleg gekregen over de OK. Wordt wel echt nu zeg!! Spannend :p

Ik heb wel erg veel harde buiken op 't moment. De laatste week is het bij vlagen echt niet te tellen.
    Omdat ik graag zonder bloeding het laatste gedeelte door kom en ik de kleine zo lang mogelijk bij me wil houden doe ik daarom bijna niets meer.
    Ik doe de zorg voor J en verder eigenlijk niets. Voelt wel lui maar liever dit dan dat ik in het zh kom te liggen en niet voor J kan zorgen...

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lekker een half dagje werken!! Ideaal!
    Maar je mag vanmiddag thuis verder aan het werk zie ik hihi, succes meid!
    Die eerste maanden vond ik de groei ook altijd spannend. Nu hou ik het niet meer bij.. Heb geen idee wat hij de laatste keer woog of hoe lang hij was :p Fijn dat ze na morgen effe van die nare prikken af is!!

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Mil: dus je kan de reactie op prik nog krijgen?!?! Hopelijk gaat ie er zonder slag of stoot door!
    Geen dank voor t compliment! De waarheid mag gezegd worden toch?! ;) ben benieuwd naar morgen dan :D hihi wel tof dat je piercing nog in kan!
    Ik zou me ook niet druk maken over t lege maagje hor. Hij/zij had gewoon nog niet gelunched ;) komt helemaal goed. en dat vruchtwater,….zal idd volgende keer weer normaal zijn. Zolang arts zich niet druk maakt,…lekker zelf ook niet doen!
    En dat je alleen voor J. zorgt en zelf verder niks doet,….doe je heeeeel goed!!!!!!!! ;) vooral zo door gaan! hihi
    Ik moet idd vanmiddag aan de bak! Heb gister al e.e.a. gedaan maar heb voor vanmiddag nog genoeg op de planning. Tussen het verschonen voeden en sussen door. En natuurlijk aandacht geven want als ik dan thuis ben,…moe ik wel max van dr genieten :D :D
    Vind zo;n half dagje wel lekker hor. Begin om 9uur (ook mooie tijd) kolf om 11 tot +/- 11.30-11.45 en ga 13.00 weer weg. ik lette normaal niet zo op C. haar gewicht ik wist t wel en dacht wel ooh .zoveel aangekomen enzo maar nu vind ik het wel spannend omdat we dr moesten bijvoeden en sinds 2wk weer normaal voeden. Dus ik hoooop dat ze voldoende is aangekomen in combi met dr lengte groei.

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik lees mee hoor....alleen momenteel totaal geen energie om op iedereen uitgebreid te reageren. Vandaag ook nog een off day...;)

ST,
    Wij moeten ook nog steeds op kraamvisite komen...schaam...schaam...mag het nog?
    Geniet van mama dag :)

MiL,
    Erg goed nieuws.....ik duim dat alles goed blijft gaan. Ennn je bent niet lui, maar een moedige Mama :)

Brabbel,
    Wat vervelend voor jullie moppie! Ik duim voor een succesvolle tp:)

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Hoi meiden
    wat is het stil hier (zegt zij die er maanden amper is geweest)

Nina natuurlijk mag je nog komen!! Gek!
    (Er zijn zelfs (tot mn teleurstelling) hoop familie nog niet eens geweest)
    hoest met je?!?! Hoe voel je je?!?! Zoooo spannend voor jullie!! Mn duimen draaien hoor!

Ego: gister lekker halve dag verlof genomen. Man wou klussen en dat is lastig met C. Om je heen. (Hij doet dat evengoed maar nu ging ie tegelen en zat met zn handen in de lijm enzo)
    en ze was nog nie echt lekker vd prikjes. Arme meid was zoooo van slag donderdag! Maar nu is ze weer stuk vrolijker! :)
    Ze was nu al 5460gr en 60.5cm :-D en de vrouw was heeel tevreden!! Ze draaide zich zelfs om daar. Hihi
    gister heeft ze (met toestemming cb) voor het eerst 2 hapjes van fruitpotje gehad en vond t geweldig!!!! Kwijlde erover en bij t mondje schrapen viel ze de lepel aan hahaha geslaagde missie dus! Vanavond nog 2 hapjes en dan volgende wk weer 2 ofzo. Ze mag t nu af en toe en max 2 hapjes tis echt om te proeven. Ff wat anders maar ze is er blijkbaar wel klaar voor.
    En vanaf 4mnd mag ze t wat vaker en vanaf 6mnd vers uit de blender!
    Nou meiden....ik ga lekker wat rommelen en C. Vermaken. Manlief is helaas werken (werd net opgepiept) dus heb weer een mama dag ;)

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Zo ff tijd om hier weer te kijken. Kraamtranen hebben al rijkelijk gevloeid.... omdat mn meisje zo klein is pakt ze de borst maar niet goed. Ze krijgt m wel te pakken maar is niet sterk genog om te blijven zuigen. Om de 3 uur voeden houdt dus in: verschonen, kolven, voeden, alles omspoelen en opruimen....mooi nog een kleine 2 uur tot de volgende voeding. En dat brak me gistren op. Sinds mn meisje er is heb ik niet meer dan 2 uur geslapen. Soms weet ik van moeheid niet of ik haar dan eerst moet proberen aan te leggen, moet kolven of snel maar afgekolfde melk moet geven. De kraamhulp was ook al weer weg en vriendlief is werken omdat hij vanwege vakanties op het werk geen vrij kan krijgen, pas over 2 weken :(
    Gelukkig zijn alle clichés waar en is ze het dubbel en dwars waard hoor!! Ff naar haar smoeltje kijken en ik smelt weer. De vermoeidheid breekt je gewoon.
    Maandag komt het cb en dan ga ik toch om een lactatiekundige vragen.

Gelukkig doet ze het onwijs goed en was ze na 10 dagen al 40gr boven haar geboortegewicht. Dat geeft me veel vertrouwen dat het goed komt en dat mijn melk als boter is voor haar *trots* :) kwam ze eerst tot net een kwart van het wiegje, nu ligt ze al halverwege!! Prematuurtje af deze dame :D alhoewel ze nog steeds mini is.

St, jij vroeg naaf haar naam toch? Ik weet nog toen jouw meisje geboren werd en je haar naam bekend maakte, k ook aan onze naam moest denken. Wij korten het namelijk ook deels af, naar Isi (izzy). Ik kwam m tegen en was meteen verliefd. De reden dat ik lang twijfelde was omdat het een niet veel voorkomende naam is, maar de betekenis, het feit dat het op de naam van mn zus, moeder en oma lijkt ( heten alle3 S.ippora) en dat zo toch een beetje in de familie blijft met een twist was toch overtuigend genoeg. Vriend moest er echt even aan wennen, maar kwam na een paar weekjes er zelf mee dat hij het prachtig vond.

Nina, alweer een on-day?? :D goed broeden! Ik duim zoooooo dat ze blijven plakken!!

Mil voor jou komt het ook steeds dichter bij allemaal. Spannend vooruitzicht wel. Komt vast goed! Nu rustig aan doen en je lichaam de rust geven die het nodig heeft....zover dat gaat met je kleine ventje. Wat een mooi menneke zeg!
    Heb mn piercing ook tot het eind gedragen hoor. Heb m alleen uitgedaan met mn operatie e kon m toen weken niet in vanwege mn litteken. Nu nergens last meer van en heb ikm weer in.

Sammy, bij jou gaat het ook hartstikke goed met je 2 friemeltjes! Moet er steedsaan denken hoe het een half jaar geleden ging en kijk nou...je bent al meubeltjes voor de babykamer aan het kopen!!! Wat een avontuur ze met die kast ook!

Ff verder lezen en dan reageer ik weer....

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Zonnetje, jij ook een beetje aan yet tobben met voedingen. Gek hoe snel je je eigen hummeltje gaat kennen en weet wat wel en nietgoed voor ze is he? Geef jij kunstvoeding of borstmelk?
    Leuke echternaam heb je trouwens, zag ik op fb :) geen familie van mijn vriend??

Jan10 lang niet gezien!! Dat rijmt :D hoe voel je je? Wanneer mag je testen?

Dwergje balen van je bi, dat moet echt pijnlijk zijn :(

Brabbel, arme beer. Gaat het weer wat beter? Ik duim ook voor een home made wondertje! Hier begon de vk ook over anticonceptie na bevalling....dat gebruiken we al 4 jaar niet meer. Zou erg bijzonder zijn als het nu opeens wel raak zou zij . Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog nuet uit. Moet er alleen nu nog even niet aan denken met mn lijf ;)

Zeehondje, wat een lieve reactie op mn foto! Hoe gaat het met jou?

St, ik vind isi best lijken op de 3d. Jullie hadden dat niet met jullie meisje?

Tori, hoe gaat het met jou meis? Ook volop aan het genieten van jullie meisje?

Babii, thanks voor de tip tegen krampjes! Helpt echt gelukkig! Nu alleen nog herkennen wanneer het echt krampjes zijn en wanneer ze hysterisch is van de honger ;) :)

Ik vergeet volgens mij meiden, niet bewust! Gaat het goed? Ik kan het nog op de hormonen gooien he :D
    K ga vriendlief even helpen, die staat op zn eigen verjaarddag de boel te stofzuigen en op te ruimen, de schat. Alleen zn ouders komen gelukkig, want meer bezoek trek ik niet, zeker niet met het kolven en voeden daarbij.

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoe is het met de dames hier.

Ik merk dat ik te weinig tijd heb om alles hier bij te houden.
    Hier inderdaad ook aan het tobben met de voeding. Bryan kwam elke 2,5-3uur. En dat terwijl ik al meer voeding gaf dan wordt geadviseerd.

Ik dacht dat hij last van maagzuur had 2uur na de voeding.
    Maar van de week bij de kinderarts geweest en die denkt dat het geen maagzuur is, omdat hij de eerste 2uur wel plat kan liggen in de box. En als hij gaat huilen dan is hij meestal niet te troosten.
    Dus hij heeft dan honger. Advies van hun was om nog meer voeding te geven, omdat hij het waarschijnlijk nodig had. Maar op mijn verzoek zijn we overgestapt op voeding voor hongerige kindjes. En als dat niet werkt moet ik toch wat meer gaan geven.
    Tot op heden lijkt het aardig te werken, meng het nog wel af en toe met de normale voeding, gezien ik nog had staan.

Alleen vannacht kwam hij elke 2,5uur weer. Was normaal elke 4uur geworden sinds een week. Maar gisteren lang bij schoonouders op visite geweest.

Ik geef flesvoeding, maar ben met klaarmaken, geven, verschonen en eten laten zakken ook al snel een uur kwijt. En op de dag zit er regelmatig ook maar 3uur tussen de voedingen, dus inderdaad maar 2 uur over. Waarvan ons mannetje soms maar 1uur slaapt. Slapen is niet zo grote hobby van hem.

En anders bij voorkeur bij ons op schoot of op de bank.
    Heb al een draagdoek geprobeerd, maar als hij daarin hangt gaat hij huilen. Dus dat is geen oplossing om mijn handen vrij te hebben.

Dus hier ben ik gewoon een groot deel van de dag met ons mannetje bezig. Maar het is wel een schatje verder.

Merk nu ook dat hij groter wordt en meer contact gaat maken.
    Maar van zo lachje smelt je inderdaad helemaal

Bijgevoegde bestanden:

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    OOhh, Wat een héérlijk mannetje!!!

Ik herken het van J zijn eerste weken. (maanden) Je bent alleen maar met de baby bezig en met niets anders. Hier bleef hij ook héél lang elke 3 uur komen voor voeding. Uiteindelijk zal het ineens langer gaan worden ;)

13. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hoi Hoi Meiden,

jeetje wat gaat alles snel.
    Ik ben nog heel weinig op zp, lees zo nu en dan, maar facebook werkt handiger!!

Tat, mooie naam voor jullie meissie

Nina, hoest met jouw?? Ik heb iig zin in onze date!

Babii, Hoe gaat ie bij jouw? Inmiddels al wat meer duidelijkheid wanneer je weer mag? Of eerst nog extra genieten van E?

ST , Tori & Zonnetje, hoe gaat ie bij jullie.

@All; zullen we weer een datumprikker proberen, deze keer dan met alle beebs??

@Ego; mijn leven is nog steeds 2 uiterste, ik geniet met volle teugen van het opnieuw verlief worden, en alle leuke gezellige dingen en etenjes die erbij horen.
    Voor mijn laatste 2 examens ben ik inmiddels geslaagd en ga straks door naar de 2e fase. Heb van eind maart nog 1 herkansing en dan in september de nieuwe opleiding in.
    Met ex gaat 99% van de communicatie via de advocaten, helaas.
    Volgende week zou ik 40wk zijn, en ik merk dat nu de datum dichterbij komt ik het er weer moeilijker mee heb. Gisteren werd er naar me tatoo gevraagd en ik schoot vol, en dat terwijl ik vorige keer er wel gewoon antwoord op kon geven. Ach zo gaat alles met vallen en opstaan. het weekend van 40wk gaan ik met me vriendje een lekker weekendje weg ;)

Dikke knuffels voor iedereen!!!!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wat een schatje zeg!!!!!!!

Ilk het blijft moelijk...

Ik ben er weer..bij ons 3 sep de datum van ons eiceldonatiegesprek. Mijn zwager en zus willen dat niemand het weet, behalve mijn ouders ivm oppassen en ja we willen eerlijk naar ze zijn. Mijn vriendinnen zijn een weekend(uitgaan) aan het plannen voor maart ik hoop zo dat ik niet mee kan.

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zooo daar ben ik weer :D
    Lekker lang weekend gehad maar wel drukjes. Vrijdag middag was ik vrij maar man druk met klussen in de schuur. Zaterdag moest hij werken (werd opgepiept) dus had ik weer mama dag en zondag was hij klussen bij zn maatje en ben ik met de kids en vrouwen oppad geweest. gister had ik WEER mama dag en heb ik t huishouden maar eens aangepakt. En nu weer te werk. Maar vanmiddag heb ik lekker verlof. (krijgen kraambezoek van man zijn zus en hij gaat daarna verder aan de schuur).

Tat: laat ze maar vloeien die kraam tranen hoor!!! Ik heb ze toen ook flink gehad. Maar lucht wel op!!! t om de 3uur schema heb ik hier nogsteeds. Ik heb zelfs 2.5uur gehad! C. geeft al aan dat ze wel wat langer tussen haar voedingen wil maar dan komen we niet uit. 1 troost….als ze ouder worden drinken ze sneller. ;)
    En idd het is zeker allemaal de moeite waard.
    Hoest gister gegaan met het CB ?!?!
    En je mag zeker trots zijn meiden!
    Izzy …..ERG LEUK!!!! ik hou van lange bijzondere namen en stoer afgekort. 
    3d: ik herken C. er helemaal niet in! ja op 1tje een beetje. Mocht er ooit een brusje komen…zal ik het ook niet weer doen denk ik. (al vind ik wel…ene kindje wel andere niet, kan niet.)
    Fijn om te horen dat alles zo goed gaat!!!! Geniet maar lekker meid!!!

Zonnetje: wat een gedoe met de voeding meid. Gelukkig gaat het nu wat beter! De voorkeur van schoot of bank, lekker aantoe geven. zodra hij wat ouder wordt wil hij vanzelf in de box of wagen bak. Ze vinden dit gewoon nog niet fijn. Hij heeft nog behoefte aan de geborgenheid van zijn papa (en vooral ) mama. Ik was met C. bang dat ze een schootkindje zou zijn en ik kon niks anders dan met haar in de draagzak lopen. De godganze dag! Ik vond het natuurlijk wel fijn mn meisje zo dicht bij me en dat ik haar dat vertoruwde gevoel gaf, maar ik kon niet eens plassen zonder haar! Maar op het CB zeiden ze dus dat ze er gewoon nog niet aantoe was. En dat bleek want vanaf dat ze een week of 12 was ging het steeds beter en beter en nu wil ze wel in de box. Ze valt er zelfs in slaap! Net als de wagen :D en soms wil heeft ze nog wel aandacht/geborgenheid drang en dan loop ik gewoon lekker met haar of leg haar op mn borst. (word na tijdje wel zwaar haha) wel lastig dat jullie ventje niet in draagzak wil. Dat maakte het hier stuk makkelijker. Maar wat een heeeeerlijk moppie zeg!!! knapperd!!! En idd,…die lach….ge wel dig!!!!

Llkh: heeeeeerlijk om te lezen dat je geniet van het verliefd worden en alles eromheen!!!!! You go girl!!!!!!
    Wat fijn ook dat jullie lekker weekendje weg gaan straks. En dat hij je dus ook goed aanvoelt/begrijpt. Tis ff slikken meid. Ff moeilijk. Maar t gaat goedkomen allemaal!!! Wel vervelend van het contact/communicatie met je ex. Erg jammer dat het zo moet. Maar laat je niet op je kop zitten hor!!!! ;) xxx
    Leuk weer ff van je te horen !

BS: wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig is 3 sept al heeel dichtbij!!!! ;)
    Ik kan me best voorstellen dat ze t voor zichzelf willen houden. Gelukkig kan jij hier je ei kwijt ;) ooooh wat spannend allemaal! Ik hoop idd dat je lekker niet meekan in maart! :D

Babii: hoest met jou schat?!?!?!? Hoe gaat je voortgang op het brusje traject?!

Tori: lekker van je moppie aant genieten?!!?! Wat worden ze wijs he?!?! Deze week weer prikjes zeker?!?!

Voor wie ik vergeten ben…dikke knuf!!!!

Ego: ik heb weinig nieuws eigenlijk. Meisje is gelukkig opgeknapt van dr vaccinaties. Maar oooh wat gaat het hard!!! Maar tis wel genieten hor! Ik houd zo ontzettend veel van mn meisje!!! Ben beetje aant rondneuzen voor vakantie. Man wil het liefst met zn 2e weg maar ik kan dat gewoon niet. Dus ben opzoek naar iets wat voor alle 3 leuk is. en hij houd niet van zon zee strand niks doe vakanties, maar met kleine C. erbij, hebben we altijd wel wat te doen. En we kunnen met haar int zand spelen, kraampjes kijken, shoppen, zwemmen enz. altijd wat te doen , nooit verveling ;) nou schatten….dat was t wel. :D tot morgen!!!! Oooooh ik heb nog cadeautje gekocht voor man. Hij riep toen ik zwanger was al “oh als de kleine er straks is ga ik lekker zwemmen met hem/haar” toen was ik bevallen en hij vroeg meteen “vanaf wanneer mag ik met haar onder de douche?! En zwemmen?!?!?!?! “ dus ik heb nu een band gekocht waar ze in kan zitten . speciale voor baby’s en volgend weekend geef ik hem die. Dan kan hij dezelfde ochtend nog met haar naar het zwembad. :D want dan is ze eindelijk oud genoeg.

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

Lieve mama Tat,
    Wat pittig voor je! Ik lees de liefde en ook de vermoeidheid uit jouw woorden. Zo krijg je helemaal geen rust om bij te komen. Ik hoop dat ze sneller beter gaat drinken, zodat jij ook meer slaap krijgt. Ik wou dat ik dichtbij je woonde, zodat ik je kon helpen. Wat jammer dat jouw man niet meteen vrij kon krijgen. Ik vind dat zijn werkgever het gewoon mogelijk moet maken. Hoop dat deze 2 wkn snel voorbij gaan, zodat jullie snel tijd als gezin kunnen hebben. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
    Wat een mooie naam trouwens en heel speciaal de gedachte erachter! :)

Mama ST,
    Ik krijg helemaal energie van jouw tekst....ik denk meteen " ik wil ook" :D Erg leuk om te lezen hoe jullie allebei zo aan het genieten zijn. En wat een leuk idee voor jouw man...hij zal het geweldig vinden! Heerlijk vooruitzicht voor jullie...straks lekker als gezin op vakantie!!!
    Leuk dat wij nog langs kunnen komen, lijkt me erg leuk! Ik zal nu echt een keer aantal voorstellen naar je appen.

Iikh,
    Erg blij voor je dat het zo goed gaat! Ja leuk dat wij volgende week eindelijk een date hebben om persoonlijk bij te praten!

Zonnetje,
    Wat een mooie vrolijke schatje!!! :D
    Zo te horen heb jij het ook behoorlijk druk met jullie moppie! Hopelijk dat het bij jullie ook sneller beter gaat.

BS,
    Eindelijk is 3 sept erg dichtbij. Jullie hebben lang moeten wachten en veel moeten doen, maar dan eindelijk. Erg blij voor jullie dat het mogelijk gaat worden!!!! Ik duim alvast...:)

MiL,
    Hoe is met jou?
    Ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is :)

Babii,
    Hoe gaat het met jullie?
    Weet je al meer over de TP van jou cryo's?

Tori,
    Hoe gaat het met jou?

Ik had het de afgelopen dagen best zwaar. Aangezien ik me vorige week vrijdag beter begon te voelen, hadden we allerlei afspraken gemaakt voor zaterdag om lekker afleiding te hebben. Zaterdag was dan ook lekker druk en gezellig. Zondag werd ik misselijk en duizelig wakker...voelde me echt vreslijk. De hele dag op de bank gelegen. Maandag was ook niet anders. Gisteren gelukkig in de loop van de dag begon ik me beter te voelen. Aan de ene kant lijkt het allemaal positief, maar aan de andere kant weet je het niet totdat je bewijs hebt :)..... Bovendien voel ik me vandaag beter....;) Kortom het wordt nu erg spannend!!!!
    Morgen kan ik dan eindelijk bloed laten prikken. Ik ben erg benieuwd!!!

Meiden,
    Het lijkt mij nog steeds leuk om weer een poging te doen om een afspraak te maken. Misschien over aantal maanden, zodat de mama's wat meer rust hebben gehad en wat meer tijd hebben.

Mocht ik zo gelukkig zijn om nu zwanger te zijn, ga ik in ieder geval een babyshower organiseren en jullie uitnodigen! :)

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nina: morgen al ?!?!?! das snel gegaan!! spannend!!!!!!!! nog geen ongi gespot dus?! YES! klinkt goed!!! mn duimen draaien overuren meid! en als jij straks idd een babyshower hebt (dat ze dat niet VOOR jou organiseren trouwens?!?!) dan kom ik zeker weten!!! al moet ik ervoor naar de andere kant van nl.
    (das een hele opgave hoor ;) )
    ooooh ik heb nu gewoon zenuwen voor je!!!!! hihi

hier weer weinig nieuws ladys. gister mn schoonzus op visite gehad. zij had Cate nog nooit gezien. dus was wel ff leuk! Cate heeft mooi speeltoestel van haar gehad en ze vond het meteen super leuk!! gister weer nieuwe smaak fruithap geprobeerd en ze begin het steeds meer te begrijpen :D
    vandaag helaas weer hele dag werken :( tot half 6 !! BLEH!! en morgen halve dag en gaat baby c. naar mn ouders. vrijdag nog weer hele dag en dan lekker weekend!!!!! YES!!! (mag niet klagen hor want had nu ook 3.5dag weekend.)

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ooh voor wie het leuk vinden...er staan nog wat nieuwe fotos in mn album :D

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden

Nina spannend

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nina dat je nog niet getest hebt zeg!! Knap van je!!! Mijn duimen draaien meid! Ik hoop het ZOOOO voor je!!!

Hier idd geen nieuws, goed nieuws :) Ik doe weinig meer en heb daardoor ook weinig te melden op zp hihi.
    Heb veel harde buiken. Morgen weer naar het zh voor echo en controle.

Deel Deze Pagina