IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hai BS ;) hoest meid?!?!

MIL: en vooral zo door gaan!!!! lekker niks doen!!!! ben benieuwd morgen naar je echo en controle!! wel vervelend die harde buiken.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hier duurt wachten zo lang wil dat het 3 sep en ik te horen krijg dat mijn zus donor mag zijn voor ons.

Vind het wel moeilijk en baal soms nog wel dat mijn eigen lichaam niet doet wat het hoort te doen.

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    kan me voorstellen dat het evengoed erg moeilijk voor je is schat. enige wat ik erop kan zeggen:
    probeer daar niet telang bij stil te staan. laat t los. en probeer uit te kijken naar al het moois/bijzonders wat er wel gaat komen!!! (en wat je hebt natuurlijk!)
    want die zus van jouw gaat zeker weten jullie donor zijn ;) :D

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mijn zus en zwager staan erachter nu nog de psych in Gent. Ik hoop sep okt ervoor te gaan

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wat goed BS! 3 sept, dat is al aftellen hoor! Maar ik snap dat het in jouw ogen nog veel te ver is....er komt schot in de zaak en voor je het weet is het zover. Gaat helemaal goed komen!

Nina.....dat klinkt stiekum best positief dat je je zo beroerd voelt .....!! Ik had ook 1 of 2 dagen dat ik me raar voelde! Vandaag bloedtest, hoe laat?? Hoeveel dagen na punctie/tp zit je dan nu?
    Ik duim zoooo hard voor je! Knap dat je zelf nog niet getest hebt, maar ook erg begrijpelijk :D

Mil, jij vandaag weer echo en controle. Lastig die harde buiken, zijn ze ook pijnlijk? Ik had ze ook veel, eigenlijk al vrij vroeg, maar deden nooit pijn gelukkig. Is er al een datum geprikt voor de ks of laten ze de baby zich zelf aandienen en wordt er dan een ks uitgevoerd? Geen idee hoe dat in zn werk gaat.

St, hard aan het werk weer. Valt het erg tegen om C minder te zien nu je werkt?geef jij eigenlijk bv of kunstvoeding?
    Gisteren haar CB geweest voor hoortest en kleine Isi is geslaagd! Dat zal ze te horen krijgen tot minstens haar 18e :D :)

Daarna inloopspreekuur bij lactatiekundige. Ben zo aan het tobben met kolven en voeden en proberen aan te leggen, dat ik toch ff hulp nodig had of ik het wel goed doe. Meteen meisje gewogen en weegt nu 2878, 100gr boven geboortegewicht! LK adviseerde om tepelhoedjes te gebruiken en die heb ik meteen gekocht. Super! Isi dronk meteen aan de borst...wauw! .....echter.....ik heb nu zo'n pijn aan mn tepels dat elke keer als ik haar aanleg, met of zonder hoedje, het lijkt of iemand met een mes mn tepel eraf probeert te snijden. Zo is bv echt niet mooi intiem en bijzonder meer :( :( zo erg want ik wil het zo graag juist :(
    Weer terug naar kolven dus en de fles. Even mn tepels rust geven. Het frustreert alleen wel. Had het gemakkelijker verwacht dat bv.

Dit weekend is lowlands....ons jaarlijks terugkerende uitje en meteen jubileum van vriendlief en mij, omdat we elkaar daar ontmoet hebben 7 jaar geleden. Dit jaar voor het eerst niet omdat onze, op juist dit weekend uitgerekende, liefdesbaby zich al heeft aangediend! Hoe bijzonder! Gelukkig heeft vriendlief volgende week de hele week vrij en kunnen we ons jubileum toch vieren met zn 3tjes ♡

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    @ tat, als je zoveel pijn hebt kan het ook zijn dat je misschien spruw om je tepels hebt, dan moet je ff in het mondje van je dochter kijken als dat helemaal wit uitgeslagen is der tong/wangen dan moet je ff naar de DA, ik heb dat in het begin ook gehad met mijn dochter, nou ik moest abrupt stoppen met bv geven want ik ging kapot van de pijn!

@ nina, en en en en en en

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Goedemorgen ladies,
    Ik was tot gisteren best wel rustig, maar vandaag heb ik wel de zenuwen. Ik kan me nergens op concentreren. Ik was extra vroeg op werk om voor de middag belangrijke dingen af te maken.... 1 uur verder en 1 ding maar afgemaakt.
    Dat ik zelf nog niet getest heb, is niet dat ik zo'n held ben met wachten hoor....:D De afgelopen keren vond ik het heel naar in twijfel te zitten, zodoende had ik dit keer helemaal geen behoefte aan een thuis test. Maar de tijd mag nu wel snel gaan!!!
    Wanneer ik voor 15:00 bloed kan laten prikken kan ik de uitslag eind van middag krijgen....nu maar hopen dat ik op tijd weg kan. Willen jullie duimen voor ons? :)

Tat,
    Ik zit op 15 dgn na punctie en 13 dgn na tp.
    Wat heb jij het zwaar momenteel....vind het heel vervelend voor je! Ik hoop dat alles snel beter gaat. xxx

Meiden,
    Ik ben nu niet in staat op iedereen te reageren....sorry te zenuwachtig.... Bedankt voor het duimen!!! :)

8. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Uuuhm, kweenie hoor nina, maar dat klinkt wel heel erg hoopvol :D :D:D geen bloed geeft moed! Wat ontzettend spannend meissie!!!:D:D

Dank je Dwergje, geen spruw. Meisje heeft nergens last van in mondje. Ben beetje bang dat het kloofjes zijn. Net gekolfd, minder lang dan eerst zodat ik ook wat minder melk heb want mn vriezer puilt inmiddels uit...lijk de campina wel ;) :) en dat gaat goed en is half niet zo pijnlijk. Ze gutste net 90cc achterover knap ding (kreeg met moeite 70/80naar binnen de afgelopen dagen)
    Ik hou het toch weer op kolven en voeden daarom. Heb mezelf een maand gegeven om het nog te proberen om haar toch de borst te laten pakken, heb een voorraad eigen melk om dan ook nog een tijd door te komen en anders dan toch maar kunstvoeding...

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    maar tat, borsvoeding kolven en geven is toch ook prima? dan hoef je toch niet over op fv? gelukkig dat ze geen spruw heeft, mijn dochter had het zo erg had 3 anti biotica kuren nodig voordat het weg was! man man man, wat had ik een pijn!!! en toch ga ik nu ook weer opnieuw proberen bv te geven!

@nina, ik duim voor je meid!! maar aangezien al die kwaaltjes van je, kan het bijna niet anders dan dat jij een plakkertje hebt!

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zoooo drukke ochtend gehad dus nu eindelijk ff reageren.
    (moest net eerst in de chaos Cate naar mn moeder brengen (eerst auto volladen, cate gereed maken, voeden, honden uitlaten, eigen spul pakken dus chaos!!) en toen was ik eindelijk (iets te laat) op t werk …ff werken nu reageren en zo kolven!)

Ik kon niet wachten met kijken,…nina,….spannend!!!!!!!!!!!! ik snap echt wel dat je helemaal in de zenuwen zit joh!!! Zoooo spannend!!!!!

BS: komt goed schatje! ;) xxxx
    Spannend hor! Voor je het weet is het 3sept!

Tat: ik vind het wel vervelend dat ik haar minder zie. Maar ik zie het positief,…ik ben meer thuis dan op mn werk en zolang dat zo is, is het goed. daarbij heeft ze op de dagen dat ik werk echt papa dagen en dan kunnen ze mooi samen een goeie band opbouwen en mooie herinneringen maken ! ;) en daarbij is het extra leuk om thuis te komen na een lange dag :D
    Wat ik wel erg moeilijk vind is haar echt wegbrengen zoals vandaag. Dan is ze bij mijn moeder en dat vind ik wel moeilijker. Over 2 wk gaat ze naar mn schoonmoeder en dat vind ik zooooo erg!!! Maargoed,…ik zal wel moeten. 
    Ik geef borstvoeding. En ze krijgt 1x per dag een fles kunstvoeding en soms als ze te korst borst heeft krijgt ze nog een beeeetje kunst.
    Wahahhahaha ik zei precies het zelfde na de test :D hihi
    Wat bijzonder eigenlijk dat jullie uitgerekend waren op jullie jubileum weekend :D hihi en tis een prachtige reden om t een keer over te slaan ;) maar er maar een mooie dag van met zn 3tjes!
    Oooh shit, had dat toch gezegt,…ik heb nog avent en madela hoedjes liggen (voor iemand anders hier misschien?!?!?!) wel fijn dat isi dan wel wil drinken. De pijn is heeel naar! Kloven?!?! Ik heb toen van madela geloof ik pets gekocht met verzachtende/helende gel. Uitkomst!!! Wel mooi op gewicht! Keurig!!!

Nina: ga prikken!!!!!!!!!!!!!! Ik begon gewoon later op het werk. 8uur zat ik in de prikbank!!! Ik zou toen na 12e teruggebeld worden, en om 10uur belde de assistent mij al :D :D
    Ooooj ik heb de zenuwen!!! Nog geen ongi dus!! SPANNEND!!!!!!!!!!!

Nou ik heb eigenlijk geen nieuws. Ik kan niet wachten tot t tijd is!!! wil naar mn meisje!
    Oooh ik heb nog wel een nieuwtje!!!! We zijn vannacht WEER oom en tante geworden!!
    Een jongen! :D (helaas wonen ze niet in nl. dus zit kraambezoek er voorlopig nog niet in. )
    Nou meiden ik houd jullie in de gaten hoor vandaag!!!! Xxxxx
    Ik ga op babyfoon jacht! Ik wil de avent dvm-70 maar man de SCD535 dus nu ff spitten op internet welke t word. Dan kan de kleine meid eindelijk naar haar eigen kamertje. (al vind ik dat zoooooo niet leuk!!!!!)

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    duimen draaien

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nina SPANNEND!!!!!!

Ik duim voor je!!

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nina wat spannend!!!! Maar je kunt haast niet anders dan zwanger zijn anders had de ongie zich al lang aangediend!! Wauw, wat een spannende dag :)

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    NinaD, spannend! Ik denk aan je en ook mijn duimen draaien!! Hoop op veel hcg!! Dat wachten op de uitslag is echt killing. Sterkte nog even.

ST, dacht dat je dezelfde babyfoon ls wij wilde nemen, nu toch weer twijfel hihi? En wat een verschil, Yvi ligt al vanaf week 3 op haar eigen kamertje.
    Sterkte nog even op je werk en dan straks je meisje weer halen. Ik kijk daar ook elke dag dat ik werk erg naar uit.

Tat, lekker dat het kolven zo goed gaat. Hopelijk ben je snel af vd kloofjes... Ik had een krater ... Zo geen pretje, maar ben wel blij dat ik door gezet heb ondanks de pijn. Hopelijk lukt jou dat ook! Is toch een heerlijk moment als je meisje bij je drinkt en zou fijn zijn om dat nog een hele tijd te kunnen doen.
    Misschien zijn de gel pads ook voor jou een uitkomst.

BS, voor je het weet is het nu 3/9... Maar kan me voorstellen dat het nog steeds erg K voelt dat je eigen lichaam niet doet wat hij zou moeten kunnen. Nog even volhouden en dan straks goed nieuws dat je zus donor mag zijn.

Mil, jij gaat lekker zeg :). Mooi door gaan zo!

Hier gaat alles goed, wel druk nu ik weer aan het werk ben en alles bijhouden op ZP is lastig ... Maar ik lees wel mee en denk aan iedereen die 'bezig' is zwanger te worden!
    Yvi draait sinds een paar dagen zelf van rug naar buik en gaat dan met de vuistjes onder haar borst met haar hoofd omhoog rond kijken. Ze doet het alleen te pas en te onpas, dus ook snachts... Wat maandag op dinsdag resulteerde in een nacht me weinig slaap!
    Vandaag de echo van de heupjes gehad en dat zag er prima uit.
    Volgende week de derde prikjes en dan zijn we daar eerst weer van af.
    Met 3 maanden was Yvi 6310 gram en 63cm, ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid de laatste maand. Ook omdat ik weer meer bv ben gaan geven en dus minder KV op de dagen dat ik niet werk.

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    En Ninaaa?!!!!

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ooooh ik blijf gluren hier

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik spiek ook al steeds tussendoor.

Hier vandaag eerste prikjes gehad, dus zit met hangerig kind op schoot.

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    F5 f5 f5 :d:d

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Oooh wat een spanning hier!!!!!!
    Hopelijk is ze zo stil omdat ze rondjes van blijdschap aant rennen is!!!

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

Lieve meiden,
    HCG= 7:(:(:(
    Ik kan het zelf nog niet bevatten. Ik had dit keer klachten die ik nooit eerder heb gehad. Het voelde goed, zodoende waren wij blijkbaar totaal niet voorbereid op slecht nieuws. Ik heb ze zelfs terug gebeld om nog een keer te kijken, aangezien het vorige keer ook 7 was. Het nieuws moet nog landen.....

Bedankt voor jullie support en al het duimen! Xxx

Deel Deze Pagina