IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Jan10 posi test?? Wat gaaf! Gefeliciteerd!

Hier alles goed. Isi drinkt nog steeds niet aan de borst helaas, maar doet het verder hartstikke goed! Vriendlief is deze week de hele week vrij en kan hij ook volop van ons meisje genieten. We genieten sowieso met volle teugen van ons miniwondertje! :)

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tat, Heerlijk lekker met zn 3en geniet ervan

JAN GEFELICITEERD:D:D:D:D:D:D:D

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Lieve dames,
    Dank je wel voor alle knuffels en lieve woorden!

Mentaal gaat het allemaal beter, lichamelijk nu even wat minder. Veel pijn en bloedverlies, blijkbaar was het dit keer even iets verder dan de vorige keer. Voel me erg uitgeput.
    Ik zal de komende wkn meer in de lees-modus hier op zp zijn, aangezien ik natuurlijk op de hoogte wil blijven van hoe het met jullie gaat. Na mijn vakantie ben vast wel weer zo ver om actief hier aanwezig te zijn. De komende 1,5 wkn ga ik me proberen op te laden, zodat ik begin september vrolijk op vakantie kan.

Jan,
    Van harte gefeliciteerd!

St,
    Fijne vakantie alvast!

BS,
    Succes alvast met jullie gesprek! Ik duim voor jullie

Tat,
    Hoop dat je steeds minder moe zult voelen en meer kunnen genieten.

Zonnetje,
    Hoop dat het bij jullie ook snel beter gaat.

Bbibi,
    Beterschap voor jouw dochtertje!

Sammy,
    Geniet ervan!

Hoop dat ik jiemand vergeten ben....zwaai..zwaai.... Xxx

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    MIL: uiterlijk 7 weekjes…..wauw!!!! spannend!!!! Ik leef zo met je mee! Al is dit nr 2 …tis gewoon zooo gaaf weer! En zo spannend! Ben benieuwd naar de kleine!

BS: bezig beitje ;) was het gezellig het weekend?!?!

Babii: hoest nu met de kleine meid?!?! Knapt ze alweer op?!?!

Brabbel: zwaai terug ;) xxx

Jan10: what did i mis ?!?!?! positief?!?!?!? WAUW!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! En positief zijn hor! Natuurlijk gaat t nu goed!!!!! xxx

Tat: wat heeeeerlijk dat manlief ook lekker vrij is!!!! lekker met zn 3tjes! Das echt genieten! Doen jullie goed.
    Wel vervelend van t borstdrinken. Tepelhoedjes werken dus ook niet!??!

Nina: neem lekker de tijd voor jezelf schat!!!! Wij komen wel weer aan de beurt als je er klaar voor bent!!!! Tis ook niet niks wat je allemaal doorstaat ! hele dikke knuf en doe vooral rustig aan!!!!! Xxx

Ego: weinig nieuws. Heeeerlijk weekend gehad met zaterdag rondje markt met manlief en kleine meid. Lekker visje gegeten :D was gezellig voelde echt als gezinsuitje en was alweer tijd terug! Savonds super gezellig weten bbq’n bij zwager en vrouw en kids. En gister had ik mamadag. En heb ik lekker mn eigen ding gedaan, genoten van dochterlief en weer die bbq aangehad bij zwager :D ze hadden nog zoveel over dat ik was uitgenodigd. Nu werken tot half 6 en morgen ook. Verder niks bijzonders hier aan de kust.

5. Dreambaby

Dreambaby Niet meer actief

Hoi iedereen,

Ik ben Dreambaby en heb al een zoontje dmv IVF, een cryo plaatsing. Ik wil nu graag weer zwanger worden, dus wij starten volgende maand met het restant cryos en hopen dan op een brusje voor ons zoontje.

Ik lees overigens dat er iemand zwanger is, van harte Jan10!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Brabbel, zwaai terug!

St, de kleine is gelukkig weer koortsvrij, een tandje rijker, waar ze nu continu op zit te knarsetanden, behoorlijk naar gehoor :(. En haar vlekken zijn ook zo goed als weg.

Alleen nu heeft se besloten om elke avond rond 23.30 wakker te worden en te blijven gillen cq huilen tot 02.30 uur. Lang leve de 11 maanden sprong! Ze is met niks te vermaken, huilt snel, wil zelf gaan staan, maar kan dat niet en valt, en raakt dus enorm gefrustreerd. Tja, het is ook niet niks wat ze allemaal doormaken hoor.

Tat, wat naar dat I.si nog niet aan de borst drinkt, maar zolang je kolft en ze het via de fles wel drinkt, prima toch? Je leest namelijk ook vaak dat ze de fles niet willen na bv, dat je daar na 4 weken echt mee moet beginnen, anders kan je wel problemen krijgen? Geen idee, ik heb echt helaas geen bv gegeven.

Dikke knuffel voor iedereen!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O, en sorry, welkom Dreambaby!!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dreambaby welkom

He babii knuffel

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    He babii, kolven is ook prima hoor, maar zou het zo fijn vinden als ze rechtstreeks van me kon drinken (en tijdtechnisch vooral 's nachts scheelt het een hoop "gedoe") maar ben bovenal blij dat ze sowieso mn melk drinkt.
    Je meisje toch. Tis zo'n plaatje en ze wilt zoveel wat dan niet lukt...de prul! Hoop dat ze gauw weer haar oude zelf is en nog meer kan!

ST, nee tepelhoedjes ook niet. Nou in zoverre, ja ze dronk!! en goed ook, maar na 3 voedingen kreeg ik zo'n pijn aan mn tepels dat het telkens leek wanneer ze bij me dronk of dat iemand met een mes mn tepels aan het afsnijden was....tranen met tuiten. Dus over weer op kolven en fles want ook voor moeders moet het wel leuk blijven.

Nina, even lekker tot jezelf komen. Zo oneerlijk weer. Hoop dat je wel geniet van je vakantie en weer op kan laden. Sterkte meis!! knuf!

Welkom dreambaby, spannend vooruitzicht! Schrijf gezellig mee met ons!

rest zwaai!!!

10. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    gefeliciteerd jan10.

voor de rest even zwaai zwaai, zo te horen wil er weer iemand aandacht van mama hebben.

11. Dreambaby

Dreambaby Niet meer actief

Dank jullie wel. Ik zal zodra ik weer start, mezelf hier melden.

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Dreambaby: uiteraard ben je van harte welkom lekker met ons mee te kletsen!!! We zijn een gehecht clubje met hele lieve meiden en er past altijd een nieuwe medische molen mama bij! Alleen maar gezellig!!
    Wat spannend weer zeg een brusje!! Heel veel succes!! Hopelijk kunnen jullie gauw van start! Hou ons op de hoogte! (altijd leuk)

Babii: misschien had ze de koorts dan wel van de 5e/6e ziekte als de tandjes! Arme meid!!! Gelukkig is ze nu koorts vrij!!
    Idd wel iritant gehoor dat knarzen! (ik weet t uit ervaring van mezelf ;) hihi) die kleine van mn zwager deed dat ook zo erg. Maar volgens mij kan je er weinig aan doen. Alleen als ze knarst in de slaap, je vinger tussen dr tandjes stoppen. (ze zal je niet open knarsen hor ;) ) zo haal je de spanning eraf. En zal ze stoppen. (mn man stopte altijd zijn vinger tussen mn voortanden of in mn mondhoek, deed hem geen zeer, ik merkte er niks van en we sliepen beide rustig daarna. Scheelde mij hoop kaakpijn ook)
    Ahhhhh wat sneu die frustratie bij dr! Maar snap dr wel hoor. Lijkt me ook heel vervelend als je iets wil wat niet lukt! Als C. 11mnd is moet ik dr dus uit logeren brengen ;) hahahha
    Succes wijfie! (positief blijven,…de sprong moet ze ff door maar daarna,…kan ze zoveel meer!)

Tat: wat lastig meid. Helaas kan ik je geen verdere tips geven. C. is een topper wat (borst) drinken betreft. Ach,….als het zo te doen is…dan is dat mooi toch?! Ze krijgt iig je borst voeding binnen! Al snap ik wel dat je dr liever gewoon had aangelegd. Tis ook best moeilijk natuurlijk voor haar. ze was nog zo klein,…. (je hoort vaker dat (te) vroeg geboren kindjes moeilijker drinken aan borst. Ze zijn er alst ware nog niet klaar voor.)
    Hoest verder met jullie?!?!?! geniet je lekker van de kleine meid?!
    Heb net ff je albums doorgespit :D wat een prachtig mooi meisje is het toch!!! En wat een leuke muur op dr kamer! Heb ff je foto gestolen want ik vind onze commode muur zo kaal,…leuk idee. Dus ff aan manlief showen. (wij hebben trouwens zelfde vloer hihi)
    En die hakken!!! Meid hoe heb je daar nog op kunnen lopen!? WAUW!! ;)

Zonnetje: dan moet je hem dat gewoon lekker geven ;) en heeeel veel!!!! ;)

Ego: weinig nieuws meiden. Vandaag lekker halve dag werken. Vanmorgen met ML besloten dat ik vanmiddag mn ouderschapsverlof van deze week opneem. En morgen heb ik hele dag OV! Lekker dagje met mn meisje! Vanmiddag Kan hij lekker klussen in de schuur! Vloer is af en meubels staan nu int midden vd schuur haha. Hij gaat vandaag dan beginnen met wanden gipsen! YES!! Do vr moet ik hele dagen en zaterdag ben ik weer home alone met C. misschien ga ik naar Schagen daar zit de babywinkel Zeuvenuursgoed en die hebben grote collectie bambam. Mn vriendin moet in okt. bevallen en zij is gek van bambam dus wil graag voor haar een kraampakket maken. Moet ff opzoek (via mp ofzo) naar wasteil (liefst van metaal met houtenhandvaten) en dan ga ik er zelf ochtendjasje, slofjes, handafdrukset, rammelaar en badeend en pyjama indoen. Een echt slaap/bad set.
    Nou zelf knap ik weer op. hoest al minder en mn borstkast/ribben/zij voelt weer redelijk uitgedeukt! (van het hoesten voelde het alsof er trein overheen was gereden!) ben nog wel wat sloom/slaperig maargoed. Ooooh en morgen of vanmiddag ga ik behang kopen voor de wc :D dan ga ik die eindelijk behangen! (zou ik in laatste week voor bevalling doen maar kwam er niet van!) nou meiden,..ik ga wat doen! Vind mn baas wel leuk ;) xxxx

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dreambaby welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!!

Nina dikke knuf meid!!

Babii knarsetanden...Blegh, kan mijn zoontje ook zo erg! Wat een naar gehoor!!!
    Balen dat ze aan het begin van de nacht wakker wordt :( Die sprongetjes brengen soms heftige momentjes mee... Vind het na een jaar wel beter worden heb ik het idee!

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh, en ik heb besloten een extra groeiecho+vruchtwatermeting te laten doen. De 27ste mogen we langskomen bij de lieve vrouw waar we ook de geslachtsecho en de 20 weken echo hebben gedaan.

Ik krijg pas over 4 weken weer een echo in het ziekenhuis en vond dat echt te lang duren aangezien ik de baby minder voel als normaal (wat niet goed kan zijn bij te weinig vruchtwater, maar hoeft natuurlijk ook niets te betekenen omdat ze minder ruimte krijgt) en omdat ik graag wil weten hoe zwaar ze geschat wordt ivm evt vroeggeboorte.

Ik vind die laatste weken stiekem toch wel erg onzeker hoor... Met J liep ik fluitend overal doorheen maar nu voel ik me onzeker met het tekort aan vruchtwater en het op eierdoosjes lopen om bloedingen zoveel mogelijk te kunnen voorkomen....
    Merk dat ik het zowel lichamelijk als geestelijk zwaar begin te krijgen. Doordat de kleine niet kan indalen komt ze steeds hoger te zitten. Ik hijg de hele dag door en ook mijn maag ligt in de knup wat tot (bijna) afvallen leidt ipv aankomen.
    Daarnaast doet die onzekerheid vanaf week 16 inmiddels wel wat met me. Ik ben er echt aan toe dat ze komt maar zal toch nog even geduld moeten hebben.

Met J liep ik tot 41.2 en vond andere meiden maar zeuren als ze zeiden dat ze het zat waren voor de 38 weken :p Nu ben ik zelf zo'n zeur.. Tenminste zo voel ik me.

Mijn vriend is SUPER lief voor me en vertroeteld me erg en dat maar alleen maar meer dat ik me een zeur voel hihi. Ben erg blij met hem op 't moment..

Nouja, dit was mijn klaag updateje ;)

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy 15 weken alweer!!! Hoe gaat het met je??

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoe is het meid? Je bent zo stil! ;)

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    MIL: Spannend hoor dinsdag! Kan me ergens wel voorstellen dat je dat wil. Maar,…..ik zou me over t bewegen niet druk maken skat. De kleine heeft gewoon minder ruimte. Komt helemaal goed !!! en over je vr.w zou ik me ook niet druk maken. Zoals ze al zeiden, kan best een keer. ;) maaaar,…ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen hoor!!!
    Wel fijn dat je dezelfde vrouw hebt als met geslachtbepaling. Je voelt je bij haar tenminste op je gemak!
    Wel heeeeeeel vervelend dat je er zo’;n last van hebt dat de kleine niet goed verder kan indalen. Afvallen is natuurlijk nooit fijn tijdens zwangerschap (al zouden we allemaal willen van wel ;) )
    Nog ff doorbijten schat. Gelukkig heb je een heeeeel lieve man naast je! Xxxxxx knuf

Brabbel sammy: hoest met jullie?!?!?!?!

Babii, Tori, Dreambaby, : en met jullie?!?!

Tis hier stil meiden!
    Hier ook weinig te melden eigenlijk. Gister heeeeeerlijk dagje gehad met de kleine meid. Heb behang gekocht voor het toilet. Heb er beetje geklust en ga deze zaterdag behangen. En mooi maken :D en heb naar gordijnen gekeken voor C. haar kamertje. Ze heeft wel luxaflex maar wil nog graag extra gordijnen voor verduistering en om t gezellig te maken. Verder hebben we lekker hoop geknuffeld en gewandeld en tv gekeken en gespeeld.
    Ook heb ik lekker op haar kamer gerommeld want morgen gaat ze daar voor het eerst slapen!  bye bye baby. Pffff vind het moeilijk maar t wordt hoog tijd. Gister was dr babyfoon binnen en die heb ik ff goed getest. En vertrouw daar wel op. maar dat ze niet meer naast me slaapt vind ik wel ff slikken. Heb om het “leuk” te maken dus maar ff lekker in haar kamer gerommeld. Beetje opruimen schoonmaken opfleuren. Vandaag weer hele dag werken helaas. en morgen alleen de middag. Moet smorgens naar tandarts en anders blijf ik heen en weer fietsen dus heb lekker medischverlof :D
    Nou schatten…fijne dag!!!! xxx

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Meiden ik heb wel terug gelezen, maar eerlijk gezegd weinig fut om alles terug te lezen/reageren.
    Ik heb t wel gelezen hoor!!!

Ik heb wel een updatje van mij, bij deze:

Hier gaat alles goed.
    Waarschijnlijk is de koorts pasgeleden idd van de hoektanden geweest.
    Beer heeft er sinds een paar dagen nl weer een hoektand bij, jeej!!
    Nog 2 te gaan en dan zijn we compleet!
    Hoop dat t snel door is bij t mannetje, hij heeft er zo een last van soms.

Ik was afgelopen week met Beer nog op t CB geweest, en ik moet zeggen, hij was niet veel aangekomen.
    In 3 maanden tijd was hij 1,2 cm gegroeid, en 70 gram aangekomen.
    Maar ja, hij was ook 2 dikke dagen flink ziek geweest, en had toen niks gegeten.
    En ik denk dat ze op t CB ook vergeten dat Beer al een tijdje loopt, en ENORM druk is.
    T kereltje is werkelijk heel de dag aan t rennen, springen, vliegen, en is geen kind om rustig te gaan zitten spelen.
    Maar goed, de laatste keren stond mijn weegschaal gelijk met t CB, en nu scheelde t 200 gram.
    Nu ga ik aankomende week een keer met m naar t inloop spreekuur, om nog een keer te wegen.
    Vind t een raar iets.
    Verder gaat t erg goed met m.
    Hij begint steeds meer woordjes te zeggen: inder/vlinder ar-ken/varken eeh-bah/zeebra an-ter/panter aap koe-ka/koekje
    En hij kan nu bijna alle vormen in zijn vormenstoof doen behalve de driehoek.
    Maar dat is ook een lastige, want die kan er maar op 1 manier in, haha.
    T gaat echt heel erg snel met m!!
    We zijn zo trots!!!!

We hebben afgelopen maand zelf geklust met t motto: niet geschoten altijd mis.
    Eerst had ik een cyclus van 5-9 weken, en na de bevalling is t max 5 weken geworden.
    Dat was al een groot stimulans om zelf te klussen!!
    Afgelopen weekend hadden we getest, en helaas was t een witte test.
    En vandaag ben ik dan ongesteld geworden, dus meteen een afspraak gemaakt voor de eerste fm.
    2 Sept heb ik de eerste echo, en vandaag ga ik beginnen met de meds.
    Spannnend dames, we hebben er zin in!
    Hoop dat t gaat lukken, want t is de laatste uit Beer zn poging.
    Iedereen een hele dikke knuffel, en tot ziens!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey Brabbel

Wat is jullie mannetje toch slim!
    Hier echt een baby vergeleken met Beer.
    Hij gooit alleen met blokjes. En praten?? Alleen mama of mamamamama. Verder niets.
    CB vond dat wel wat weinig....

Verder weegt hij bijna 10 kg dus ook iets te weinig. Wel 80 cm lang.
    En lopen doet ie natuurlijk ook nog niet (ja, hele einden langs de schutting of tafel), maar daar maken ze niet zo'n probleem van.

En tandjes...Jeej al bijna compleet! Hier niet hoor! 4 boven en 3 onder. Echt een lekker mannetje hebben jullie! Ook zo'n wijs koppie!! Heerlijk!

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lief van je! :) :D

Ik ben me er ook heel bewust van dat Beer wel (een beetje) voor loopt op zn leeftijd.
    Motorisch is hij heel erg ver.
    Soms voel ik me zo bezwaard om te vertellen over Beer,want ik voel me dan al snel zo een "opschepper".
    Maar ja, Beer is nu eenmaal zo.
    Daarintegen kan die van jullie met een loopauto racen, dat lijkt Beer nog niet te snappen al heb je t graag.
    We zijn daar al een tijdje mee aan t oefenen, en dan kijkt hij ons echt zo> :( aan.
    Verder dan toeteren, en erop klimmen komt hij niet! :D

En over t gewicht: 10 Kilo en 80 cm?
    Beer weegt 9,1, en is nog geen 75 cm, :) echt n ukkie hier hoor!!
    Vond dat wel ff heel erg rot, want hij heeft nu echt een afbuigende lijn, en hij was al niet zo vet....
    Zou mn kind haast extra ongezonde dingen gaan geven zodat ie maar aankomt....

Deel Deze Pagina