IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik denk toch dat het normaal is hoor met zulke actieve mannetjes.... Ze verbruiken gewoon veel denk ik.
    Ik ga me er geen zorgen over maken in ieder geval! Je hoeft je trouwens niet in te houden hoor, over beer ;) Ik vind het alleen maar leuk om te lezen en de foto's te zien!
    Heb totaal niet het gevoel dat J ook al zoveel zou moeten kunnen. Hij komt vanzelf wel met alles. Ieder zijn eigen tempo, geeft niets.

Maar stiekem kan ik niet wachten tot ie loopt :) Dat lijkt me wel zo leuk om te zien! Heb er vannacht zelfs over gedroomd dat ie ineens ging lopen :p
    Zou het ook wel fijn vinden ivm de "nieuwe" baby... Maakt het tillen een stuk minder nodig.

Sinds een week heeft ie eindelijk 's nachts geen fles meer! JEEJ!
    We hebben hem wel erg verwend hoor. Hij kwam iedere nacht rond 5 uur voor een fles en we gaven hem volle bak 180/6. Ik dacht dat ie er vanzelf wel mee zou stoppen als hij geen behoefte meer had maar het was een beetje gewenning geworden. Hij heeft nl ook een waterflesje in bed en die kan ie natuurlijk ook gebruiken voor een slokje en dan zelf weer gaan slapen. ;)

Heb nu steeds meer afgebouwd en steeds kleinere flesjes gaan geven. Voor de nacht bied ik hem wel weer een fles aan. Wil hij deze niet dan gaat ie gewoon slapen en geef ik hem voor ik naar bed ga in zijn slaap een flesje. (speen eruit trekken, fles erin, leegdrinken en snel speentje er weer in :p) Hij merkt er niets van hihi.
    Maar dan wordt ie pas 's morgens weer wakker rond half 9.

Erg fijn want zag het al gebeuren dat ik 2 baby's moet voeden in de nacht...pffff :p

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo, geboortekaartjes zijn besteld! Enveloppen kunnen deze week dus geschreven gaan worden! De tekst is aangeleverd en we krijgen eerst per mail een proefdruk. We kunnen dan nog de tekst veranderen en als we tevreden zijn krijgen we een "echte" proefdruk thuisgestuurd.
    Leuk! :)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jan10 meldplicht!!! Hoe is het bij jou???

4. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

Sorry was midweek op vak en had nergens internet!
    Het gast goed hoor, hen nog 3 testen gedaan (ik weet t niet wijs), waren allen pos. Stop hier nu mee hoor...
    Heb wo 11 sept echo... Ben blij als ik een mooi hartje hoor kloppen...
    Prob stiekem al wat te genieten.!
    Nu gauw koffer opruimen.

Tot gauw! En dreambaby welkom!
    Grtx jantien

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat een goed nieuws!!!! Super meid! Geniet ervan!!!!

6. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dank je wel mama-in-love!

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jan SUPER

Volgende week is het 3sep hebben we een gesprek met Gent voor eiceldonatie...... gaat nu beginnen

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabbel: wat spannend weer meid!!! Hopelijk meteen goed raak ;) (wel jammer dat zelf klus dan niet toch is gelukt! ) gelukkig is het bijna 2sept! Hihi
    Ik zou me niet druk maken over beer zijn gewicht,…zoals je zelf al zegt….t is een heeeerlijk druk manneke! Hij verbrand dus een hoop! En blijkbaar is hij dus absoluut niet suf en heeft ie dus voldoende voeding binnen! Ik zou me pas druk gaan maken als ie aanzienlijk afslankt suf is en niks wil en droge luiers heeft. Maar voor nu,….nee hor! Lekker van hem genieten! En hij groeit vanzelf weer!! Xxx
    Wel knap van al zijn woordjes !! en de vormen! Goed hoor!!! #trots!
    Oooh en je niet bezwaard voelen! Alle kindjes hebben hun eigen ontwikkeling. En de 1 is snel met draaien de ander met brabbelen! De 1 rent met een half jaar door de kamer de ander spelt zijn naam! ;) ik bedoel maar,…ieder zijn ding!! Je moet alleen onwijs trots zijn!!!!!! :D xxx

MIL: wat goed dag J. van zn flesjes af is!!! kan me voorstellen dat je daar wel beetje over in zat ivm de beeb straks! Maar kleine J. past zich gewoon netjes aan ;)
    En lopen…dat gaat ie vanzelf doen. (wees blij anders ren je continu met je dikke buik achter hem aan! ;) )
    Kaartje: leuk leuk leuk!!! ik weet nog wel dat ik daar heel erg naar uit keek :D vond dat zo leuk om te doen!!! En zo spannend hoe t zou worden! (en wat iedereen eran zou vinden

Jan10: hahahahahaha hoezo test verslaafd ;) hihi
    Nou ik zou t lekker doen hor! Zolang t je gerust steld!!! Je doet er toch niemand kwaad mee?!?! Maar mop…..tis goed!!!!! en nog ff en je krijgt een pracht echo te zien!!!!
    Geniet maar lekker! Xxx

Bs: SPANNEND!!!!!!!!!!!! Oooooooh ik leef toch zo met je mee! Ik gun jullie dit zo! En vind het zo mooi wat je zus doet!!! xxx

Tori, babii, dreambaby, nina: hoest met jullie!?!?!

Ego: hier niet zo veel nieuws eigenlijk! Heeerlijk weekend gehad en lekker genoten. Vandaag weer te werk maar….vanmiddag happen en fotos maken bij de ortho!!! Spannend!!!!! Eindelijk!!!
    Vanmorgen stond ik mn tanden te poetsen met manlief naast me vraagt ie ineens “schat, wanneer wil je weer naar de gyn?!” uhhhhh dus ik grapte “gister” zegt ie, … je moet ff aan de ortho vragen of je na vandaag geen fotos meer hoeft te maken en wat de eventueel gevolgen zijn als je weer zwanger zou worden. (shock) of je t verder gewoon kan combineren. Dus ik zei nou ik wil pas als C. jaar is aan de hormonen ofzo hoor. En ik dacht tot jan zelf aan de klus en anders jan naar dokter. Maar hij vond het wel mooi als ik weer zwanger zou worden als zij een half jaar is! dan is het leeftijd verschil zo mooi! Dus,….manlief denkt serieus over een 2e na!!!! :D die willen we zowiezo wel heeeeel graag maar ik had niet verwacht dat hij nu al over nieuwe stap zou denken! Ben vandaag wel weer ongi geworden (2e keer nu) dus deze maand maar zelf aan de klus ;)
    Nou meiden,….voor nu houd ik ermee op! mn werk roept ;)

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ST., dus toch ongesteld geworden... Hier nog steeds niet ... Ben wel van plan vandaag die test te halen haha, echt!!

Jan10, je hebt dus n mooie collectie testen :). Nog ff wachten en dan de echo! De tijd kan je vast niet snel genoeg gaan nu!

Ik was ff kolven maar dan kan ik toch niet veel typen ondertussen, want het melk komt met het apparaat nog steeds niet van harte.
    Dus nu weer werken! Tot later

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    St wat leuk zeg...
    Tori hahaha ik zag je al zitten

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Tori: Lieverd,…dat ben je al een week van plan! Hahaha maar hier wel weer idd. Cd 31 ! (zei ik t nie?!)
    Enuh…..je moet ook lekker boekje pakken, des noods kleedje over je heen en lekker kopje thee erbij en lekker ontspannen gaan zitten!!!
    (en je groen en geel eten/drinken aan anijs! Cashew noten En venkelthee! :D
    Je ruimte beplakken met fotos van je prinsesje en ondertussen een filmpje van haar afspelen! (of neem een doekje met haar geur mee ;) )
    Succes mop! En werkze!!!!!!

BS: thanx!!!! Maar we gaan nog niet actief / super gericht aan de slag hor! Eerst ff max van ons dametje genieten! Want dat verdiend ze!!!!!! En ik vond het wel ff fijn om niet met zwanger worden bezig te zijn dus dat wil ik nog ff zo houden! Weer elke maand t nadenk ritueel enzo. Neeeee nog ff niet! Ik wil genieten van C. nu! En dat ga ik eerst lekker doen. En we zien wel wat de natuur doet! ik wil ook eerst mn cyclus ff pijlen. Maar wel fijn dat ml er wel overna denkt! En zo enthousiast is!
    Of had je t over mn ortho bezoek :p hihi das ook leuk!!! hahaha vind het zooo spannend en het is alleen maar fotos maken en happen en over 2wk gesprek maar vind het zo spannend! Het is echt een stap dichter bij de uiteindelijke uitvoering!

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ST aan de beugel toch?? Goed joh! Ik ben er net vanaf en ben superblij met het resultaat!! Ik ontken niet adt het ff afzien was, maar ben blij dat ik het gedaan heb!

Tori, testje halen?? :) Hoe lang duurde het voor jullie dat je cyclus weer op gang kwam? Ik ben net van het nabloeden af en Isi is 4 weken precies vandaag. Morgen begin ik met mn nalessen Pilates. Zin in!

BS, wat komt het al dichtbij! Fijn dat je weer bezig kan zijn met je droom! Ik duim zoooo dat dit 'm gaat worden voor jullie!!

Hier alles ok. Nog steeds kolven en flesvoeden. Probeer af en toe met een tepelhoedje te voeden en gewoon aan te leggen, maar het gaat helaas niet van ahrte :( Merk dat de laatste 3 dagen mn melkproductie ook wat afneemt. Hoop dat dat van tijdelijke aard is. Isi wel gewogen en ze is einddelijk over de 3kg!! zo trots op mn meisje. en sterk dat ze is, heeft zich in haar enthousiasme en kracht al 2 keer omgerold.... ;) ;) ik weet niet hoor, maar dat is echt niet normaal!! Ook had ze gisteren opeens haar eigen fles vast..... ;) :D nog ff en ze loopt, hahha. zo leuk om te zien hoe ze verandert elke dag. Ik geniet met volle teugen in elk geval, maar merk ook dat ze me genoeg bezig houdt overdag om veel hier te zijn. Ik heb haar nu in de draagdoek bij me terwijl ik achter de computer zit, dus lekker mn handen vrij.

knuf aan iedereen!!!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tat leuk he dat ze zo aan het veranderen is.

Mijn zus komt donderdag thuis van de vakantie........jeetje wat heb ik mijn neefje en nichtje gemist...zus ook wel hoor;)

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat spannend BS, ik duim voor jullie dat dit 'm gaat worden!

Spannende tijden, wat leuk dat manlief al zo bezig is met een tweede. Hier al een tijd niet over gehad. Al langer geleden zei hij dat hij eigenlijk niet de mmm weer in wilde, maar hij zei er ook bij dat hij er over een tijd misschien wel anders over zou denken.
    En wat je zegt, eerst volop genieten van deze kleine meid. En eigenlijk doe en wil ik dat nog steeds (en dan wordt ze in oktober al 2 jaar). Ik kan me niet voorstellen dat ik dan met een baby loop en haar niet de volle aandacht kan geven, dat vind ik nu al sneu.

Tat, met drie maanden precies kwam mijn eerste menstruatie pas weer. Kan dus nog even duren...

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Sorry breek even in! Zag het topic waar ik zelf ook super veel gekletst heb toen ik nog in de mmm zat en moest even kijken!

"Zwaait" naar wat "oude bekenden"

En voor iedereen die in de mmm zit succes!

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Whoehoeeee ik krijg een jongen en een meisje!!!:D:D:D:D

zoooo super gelukkigggg:D:D:D

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jee Sammy, lang niet gezien!! Maar wat een goed nieuws!!!!! En wat ga je hard!! Alweer 16 weken!!! WOW!

Geniet van jullie droomkoppel!!

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Char!!! zwaai!!

Sammy, jeuj! wat een rijkdom, van elk 1 :D Genieten en idd 16 weken alweer!!

hey zeehondje! 3 maanden ongeveer, da's best even. We zien het vanzelf verschijnen. Je kleine al weer bijna 2...het gaat echt hard he?!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sammy, wat gaaf! Een koningskoppel!

En ja Tat, het gaat écht snel. En zeker als ik het dan zo lees bij jou, "alweer bijna 2". Ppppppffff.....

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sammy geweldig. Hoe gaat het verder is je buik aan het groeien?

Deel Deze Pagina