Tat: jaaaa ik was er natuurlijk al mee bezig maar werd toen zwanger van Cate. En toen moest t ff wachten. Maar nu is de kleine meid er natuurlijk dus kan ik er eindelijk voor gaan!!! dus eergister malletjes gemaakt en fotos! 9sept bespreken en afspraak voor plaatsen! Hopelijk kan t dag erna hihi Hoezo was t afzien!?!?!? Pijnlijk?!?! Cyclus: ik was na 1,5wk bloedingsvrij na t bevallen. Ik werd 25juli voor het eerst ongesteld (C. was toen 13wk) en vd week 31 dagen later dus weer. (voor mn zwangerschap was mn cyclus ook 31)ik geloof dat t vaak rond de 3mnd ligt. Maar tis afhankelijk van diverse factoren. (of je bv of fv geeft). Hoeveel weken is Isi nu?!?! (oja .29/7 dus maandje oud!!!) Soms heb je na aantal weken wel ff een melk dipje maar dat komt helemaal weer goed hoor!! Kan ook door het regelen komen! (regeldagen! Je zou denken dat ze dan meer gaan aanmaken dus dat je overloopt maar je kan dus ff wat minder hebben en vervolgens dus daarna grotere productie) ik bedenk me net dat ik ook een dip heb gehad, maar ik had dit omdat ik alleen maar kolfde en maar 3x op een dag. (ik dacht ze drinkt ook maar 3x aan die borst dus kolf 3x maar dat is dus te kort. ) toen ben ik zelf regeldag gaan inlassen iom lactatiedeskundige en na 2 dagen was de productie op volle toeren., maar zo;n dag is niet fijn als je zere borsten hebt hoor!!! (aantal tips: spijs en anijs eten!!! (Dus veel beschuit met muisjes ) en venkel thee drinken! Genoeg melk drinken en hoop ander drinken voor voldoende vocht! En Savonds lekker aan de cashew nootjes) (ik had gewoon blok amandelspijs liggen en brak elke ochtend een stuk af en at dat op!) Over de 3 kilo!!! YES !!! you go girl!! ST is trots op je meisie hihi lekker he zo in de draagdoek!!! C. ligt er nog steeds heeeel graag in! lekker tegen mama en dan gewoon oogjes open! Zal straks ff foto in mn album zetten, .so cute!!! BS: wat fijn!!!!!!! Lekker je neefje en nichtje weer in de buurt!!! En natuurlijk je lieve zus Mooi vooruitzicht mop!! En nog ff weekje doorbijten! You almost there ! xxxxxx Zeehondje: jaaaaaa ik kan me dat ook amper voorstellen hoor!!! Geen aandacht aan mn meisje?!?!!? Maargoed, juist zon meid kan je er ook leuk bij betrekken hahaha vind de gedachten van klein broertje of zusje ook wel erg leuk! maargoed, .we zijn nog niet actief begonnen hoor!! Idd eerst genieten!!!! En dat doet deze mama echt maximaal hihi Maar man denkt er dus wel serieus overna! Das wel leuk! en lief natuurlijk!!! Jou kleine prinses al bijna 2!!!! Jeeeeeetje wat is dat snel gegaan!!!!!! Mijn hemel!!! T lijkt zo kort terug dat je met goed nieuws kwam en ook dat je de geboorte kwam melden! Maar 2jaar al!! Wauw! Leuke leeftijd trouwens he?!?!?! Hey char: wat leuk dat je ff langs komt/kwam waaien!!!!! En nog gefeliciteerd met je trouwerij !! Sammy: WAUW!!!!!!!!!!!!!!!! Een koningskoppel in 1keer!!! Dus 2 eiig!! Tegek meid!!!! Zo cool, .kan je leuke dingen doen voor én een jongen én een meisje!! Hoe gaat het verder met je?!!??! En je mooie bolle buikje!?!?!? 16wk alweer!!! Oooooh ik ben zoooo onwijs blij voor jullie! Ego: ik heb geen nieuws!!!!!! Gister gezellig mamadag gehad! Vandaag en morgen werken en vrijdag halve dag. (helaas moet kleine dan naar sm  ) en daarna lekker weekend. Wel beetje saai want de hele vriendengroep incl kids gaan naar muziek feest in het park hier. Maar ik durf dat niet aan met C. dus blijf home alone. Maar wel lekker met mn dotje
Tat, testje gehaald! Ik ben nu, 4 maanden later, nog steeds niet weer ongesteld geweest ... Hoop niet dat t net komt als ik op vakantie ben, haha. Ach zal toch niet. Ohja en dus gisteren getest en die was duidelijk negatief met maar 1 streepje! Dus die onzekerheid is ook weer weg. Sammy, wow een kleintje van beide 'soort', wat enorm leuk! Kun je los gaan op alle kleertjes, roze en blauw! Geniet van dit leuke nieuws meid. Zeehondje, heb je ook nie dat het je weer super lijkt om zwanger te zijn. Ik zou het graag nog een keer mee maken, maar aan de andere kant ben ik zo gelukkig nu met de kleine meid dat het ook wel een andere kant heeft, ik zou haar ook het liefst voor altijd alle aandacht geven. Dilemma! Nouja, m'n vriend wil t sowieso liever niet dus de kans dat het er ooit van gaat komen... Net wel de nota van de twee cryos gehad , dus die zijn er nog en gun ik toch wel heel erg een kans om uit te groeien tot mens! Yvi gaat supergoed, ze ligt nu lekker te spelen in de wipper. Ze drinkt goed aan de borst en ook de fles, ze drinkt zo een fles van 195cc leeg! Als ze op het KDV is krijgt ze een flesje moedermelk van 150 en nog twee flessen van 195cc. Smorgens geef ik haar bv en savonds ook en soms savonds nog een flesje van 150 KV. Nu ben ik vrij en heeft ze twee keer bv gehad, verder niks. Vanmiddag krijgt ze na de bv een flesje als ze niet goed heeft gedronken en nog onrustig is.
Grappig, mijn vriend wilde nooit kinderen. Heeft er eentje "voor mij gedaan". Begon toen al snel over een tweede want 1 kindje vond ie zielig en nu ben ik zwanger van de tweede begint ie al over de derde! Whahaha!! Hoe raar kan het lopen!! Maar geen idee of die er ooit komt hoor! Ten eerste is er een risico dat ze mijn baarmoeder verwijderen tijdens de keizersnede als ik te heftig bloed, ten tweede hebben we nog 2 cryo's en gaan we ZEKER niet voor een nieuwe behandeling dus het is maar zeer de vraag of er ooit een derde komt. Maar zei vriendlief, dan kunnen we altijd nog een pleegkindje een huisje bieden....
Wauw Tori: 195!!!! Grote meid!!!! (snap ik dat je er niet tegen op kan met bv!!) cate drinkt SOMS 180 maar das zeldzaam hoor. Meestal is 160 max. Fijn dat je onzekerheid weg is. maar wel balen dat je dan nog niet ongi bent. Alhoewel ik het kon missen als kiespijn xxx Miss is het ooit optie voor brusje als je alleen beslist de cryo;s een kans te geven. en verder geen mmm. Maargoed, .er is geen haast je kan iig genieten van jullie prachtige meid!!!! En 1 ding is zeker: zolang er geen brusje is,..krijgt ze de volle 100% hihi MIL: das zeker bijzonder !!! mannen, .niet te begrijpen hahahaha Manlief hier heeft altijd een groot gezin gewild. Maar de omstandigheden zijn er gewoon niet naar als ik voor elk kindje de medische molen in moet. Maar ik moet wel zeggen, ik vind dat we cate hebben echt een zegen en ben zoooo gelukkig met haar en ben me zeer bewust van het feit dat het een wonder is. maar, ik zou idd alleen al voor haar nog een kindje willen. Een broertje of zusje is toch altijd fijner dan alleen denk ik. (heb zelf 1 zus, 1 broer+ en broertje en man heeft 1 broer en hoop ( 6 ) half broertjes en zusjes) ik zou het dus alleen al daarom heel jammer vinden als nr 2 nooit zal lukken maar mijn geluk zal er niet minder door worden want heb ons prachtige meisje!! Oooh en optie adoptie of pleeg heb ik ook nog wel open staan. ik heb altijd willen adopteren voor ik zelf probeerde zwanger te worden. Ik hoopte altijd op adoptie kindje(s) naast biologische kindjes maar toen we moeilijk zwanger bleken te worden werd de wens voor bio groter en verdween adoptie. Maargoed, .zover is het nog lang niet. Tori2: wie weet meid, miss wil hij straks yvi nog een brusje doen of geniet zo erg van de kleine dat hij het gaat missen als ze groter wordt
Bij ons is de adoptiewens helemaal verdwenen. Na de gesprekken hebben we allebei zoiets nee, dit is niet wat we willen. Ik hoop nog steeds op een gezond kindje van ons samen. ST Morgenavond zijn ze thuis.... ik ga gelijk langs voor knuffels en kusjes...Mijn zwager zal wel gaan mopperen hahaha
Jaaaa Zonnetje: kleintjes vragen een hoop van je tijd he?!?! ik merk zelf hoe weinig ik aan zwsp toe kom. Gelukkig heb ik daar op mn werk tijd voor hahaha Alst allemaal maar goed gaat xxx BS: tomorrow, tomorrow , i love ya tomorrow, your only a day a way !!!!!! Xxxxxxx Ps: wat een super lief neefje!!!!! Heb je m ff stevig geknuffeld?! Tori: hoest daar??? MIL: bijna 34wk alweer!!!! Jeetje!!!! Daarna gaat t zo hard, .. (vond ik) lekker nog ff genieten hor! En helemaal omdat je natuurlijk al eerder je kleintje gaat ontmoeten !! ooooh zo spannend!!!!! Tat: hoest bij jou?!?! Zag net je banner trouwens al bijna 10 kwijt!!! Wauw!! Wat goed!!! ik ben er 5kwijt en kom maar niet verder. maar vanavond ga ik weer beginnen met hardlopen! (als dat lukt) Gaat t al wat beter met je BV? En ist alweer meer?! Sammy: hoest met jou en je koningskoppel?!?! Hihi. Al aant idee gewend dat je van beide 1 krijgt?! Ik vind het zoooo mooi en bijzonder! Na alle teleurstellingen en verdriet, hoopte je zo dat het nu gelukt zou zijn. En dan krijg je er 2! En dan ook nog eens een jongen én meisje! beide cryos dus hun best gedaan!! en niet 1 die is gedeeld naar 2! Ik vind het zooooo gaaf!!!!!! Ego: hier niet zo heel veel nieuws eigenlijk. Druk weekend gehad. Vrijdag middag lekker genoten met mn dotje! (oppassen bij sm was goed gegaan! Gelukkig!!!! Vond het echt vreselijk!) en zaterdag ochtend met man en C. naar de stad geweest, markt/lunch lekker gezellig! En daarna Gezellig met vriendengroep naar parkfeest geweest met allemaal bands en djs. altijd erg leuk en gezellig! Ook voor de kids! Maar we zijn met de mamas en kindjes om 18.00 naar huis gegaan (waren er pas om 16.00 hoor) en hebben toen lekker voor de grotere kids pannenkoeken gemaakt en wij hebben pizza besteld! Daarna lekker naar huis en manlief was half 10 thuis en is toen meteen richting bed vertrokken hahaha en gister zijn we met zelfde club oppad geweest. de mannen gingen hardlopen : ultimate cross run 11.1 km . en de vrouwen stonden aan de kant Nu weer halve dag werken en vanmiddag lekker met manlief en kleine meid niks doen! Ja naar stadhuis voor haar paspoort. Kleine boef gaat erg goed!!! ze is nu lekker halve dag bij opa en oma! Alleen ze wordt momenteel regelmatig wakker snachts. Dat is voor ons wel vermoeiend, ze slaapt al heel lang door en hebben er eigenlijk nooit echt uit gemoeten voor haar. morgen moet ze weer wegen en woe gesprek kinder arts! Ben benieuwd.
WAUW Brabbel!!!!!! Wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (cate was ook 11.1 mooi getal!) spannend!!!!!!!!!!!!!! Ik ga duimen draaien hoor!!! BS: jaaaaa snap ik meid!!!! Maar je hebt je er goed doorheen geslagen afgelopen tijd en tis bijna morgen! Die paar uurtjes ga je ook nog redden liefie!!! En ik druf te wedden dat we hier allemaal met je mee leven xxxx
Oh, dan gaan wij deze ronde gewoon voor n Cate'je, HAHAHAHAHA. BS, ik vindt t spannend voor je! Kan/wil je me een updatje geven op de app? Is makkelijker dan ZP, en ik ben zooooooooo benieuwd! T is echt een bijzonder/uniek/speciaal traject...
*weer een inbraak voor Brabbel * Meid, spannend binnenkort weer een tp! Heel veel succes! Het is op onze trouwdag, dus dat moet vast geluk brengen *breekt weer uit*