IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Hey lieve meiden sorry dat ik jullie zo heb verwaarloosd! Ben momenteel weinig op internet ,…we kijken hier vooral series overdag via de laptop en als we ff tijd en zin hebben om wat te doen, dan is het wandelen met de honden, klusjes in huis, voorbereidingen treffen voor de komst van de kleine enz. dus druk met andere dingen maar ik lees hier wel mee. En las zoveel verdrietige berichtjes,..ik moest ff reageren!!

IIKH : ik hoop zoooo voor jullie dat jij en je man eruit gaan komen samen!!!
    De hele medische molen en alles wat erbij hoort kan je relatie helaas maken of breken. Helaas zijn jullie niet het enige stel dat ik ken die er onder heeft geleden. En sommige van hun kwamen er wel uit en sommige niet. Ik hoop met heel mn hart jullie wel!!! Misschien zal rust in de molen jullie goed doen! Ff geen medische wereld, geen nare hormonen!
    Sterkte schat!!!

Sammy: wat een klote nieuws meid!!!!!!!!! ist echt definitief?!?! Ben er sprakeloos van!!! Vind het ontzettend erg voor jullie! Na alles wat jullie hebben doorstaan samen!!! Maar zoals ik tegen IIKH ook zeg,…de hele mmm is niet niks. En helaas loopt het niet altijd zoals we hopen/wensen!
    Ook voor jou/jullie veel sterkte schat!!! Xxxxx dikke knuf

MIL: hoest met jou lieverd?!?! Ruim 10weekjes alweer!!! Wanneer mag je weer op controle?!?!

Tat: hoest met jou mop?!?! Gaat het al wat beter met je energie?!?! Heb je wel eens zwangerschapsyoga overwogen?!?! Ik kijk altijd zooo uit naar de maandag avond! Ik bouw dan echt energie op en voel mn “blokkades” verdwijnen! Zooo lekker!!! Helaas was gister laatste keer voor me L maar volgende week ga ik zelf op zolder op mn matje liggen , muziekje, kaarsjes, warmte, en mn ademhalingsoefeningen enzo doen.
    Bijna 20wk!! Whoehoe!!!!! Heb je ook 20wk echo?! En wanneer?! Ik keek er toen erg naar uit. Vond het leuk maar ook mega spannend!!! Ondanks dat wij niet voor geslachtbepaling gingen!

Zonnetje: hoest met jou?!?!?!
    Hier gaat t redelijk met de laatste loodjes ;) ben t nu wel beetje zat aan het worden, ondanks dat ik niet zo groot ben gegroeid. Maar ben toch beperkt in mn doen en laten. Ff lekker shoppen is er niet meer bij. Mn sokken en schoenen aantrekken kost me hoop energie en heb regelmatig harde buiken.
    Ben nu wel echt met voorbereiden bezig en de laatste dingen en dat maakt t wel spannend! En mijn advies…GENIET!!!!!!! Ik ben de eerste maanden zoooo angstig geweest dat ik pas laat ben gaan genieten van de dikke buik. Tuuuuurlijk genoot ik eerder ook wel en kocht ik dingen en showde ik mn buikje! Had ik fantasieën en ideeën over hoe ik dingen wou en hoe dingen zouden zijn. Maar nu is het toch anders en nu het eind in zicht is, vind ik het wel jammer dat ik niet eerder ben gaan genieten! Dat zou ik bij eventuele 2e (als dat mag gebeuren) zeker anders (willen) doen! Dus vandaar mijn advies ;) voor je het weet is deze geweldige periode over!!!

Nina: wat een drama dag in DD !! jeetje!!!!! Maar je moet maar zo denken,…ze hadden gewoon hun dag niet!!! Hier heb ik ook wel eens vervelende dagen gehad in het ziekenhuis maar van de 10 waren er 9 wel top!!! En zoals je zelf zegt,…als het resultaat maar goed is ;) en daar vertrouwen we op schat! Op naar volgende week!!! Xxx

Babii: hoest met jou schatje?!!?!? Gaat je herstel beetje volgens plan?! En met de kleine meid ook alles goed?!?! Zie af en toe op fb prachtige fotos van dr!! Leuk hoor!!! Xxx knuf

Tori: hoest?!?!?! Hoe gaan bij jou/jullie de laatste loodjes?!?!?!

BS: hoest met jullie?!?!? hoe is jullie gesprek gegaan?! of moeten jullie nog om de tafel?! (ik heb t mn man verteld en die vond het zoooo ongelooflijk tof van je zus!)
    xxx

Verdere ego: zoals ik aant begin al zei: druk met de laatste dingen en vooral onszelf. Smorgens slapen we (beide) lekker uit , doen ontbijtje en hangen wat op de bank. Daarbij bekijken/plannen we de rest van de dag en gaan dan aan de slag. Maar ik ben rond uur of 3-4 smiddags bek af en kruip dan weer op de bank. We hebben nog e.e.a. af te ronden voor de komst van de kleine en proberen dat goed in te delen. En langzaam wordt de afvink lijst een stuk korter :D
    Morgen komt de ooievaar en dan kan die klaar staan in de schuur! Zodra ukkie er dan is, kan ie opt nest! Alle kleertjes liggen EIN-DE-LIJK gewassen en gestreken in de kast en morgen ga ik het beddengoed strijken en t wiegje en ledikantje opmaken! Verder hebben we besloten dat we voor het weekend het definitieve gedichtje af willen hebben én een naam!! (maar het is zoooo moeilijk!)
    Verder heb ik weinig nieuws. Donderdag weer op controle en ik ben zeeeer benieuwd!!! Heb regelmatig harde buiken en zeer pijnlijke krampen dus denk dat de kleine zich goed aan het indalen is!
    Nou meiden….ik ben jullie zeker niet vergeten hor!!!!!!!! Maar ben dus heeeel egoïstisch , beetje met mezelf .man en kleine frummel komst bezig! Maar lees wel mee!! En denk zeker aan jullie!! Xxxxxxx

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    '

Ik mag morgen weer voor een echo. Toch weer spannend :)

Wat fijn dat jullie zo lekker rustig aan kunnen doen!! Klinkt heel relaxed! Fijn dat alles nu klaar is voor de komst van de kleine!!! Je bent al bijna 37 weken!! Wow!!

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden
    Ik lees ook nog mee, maar kan het niet goed meer opbrengen om me te mengen. Wordt hier zoveel geschreven en heb moeite met de minder leuke berichten.
    Llkh en Sammy, vind het zo rot vor jullie!!
    En Tat, die operatie was ook zo schrikken. Hoop dat je je langzaam aan nu weer beter voelt. Wel fijn dat de kleine het goed doet.
    Dikke knuffel voor jullie!

Hier helaas een mindere nacht, werd wakker van maagzuur en moest bijna overgeven. Ik dacht ff plassen en dan weer slapen, maar helaas. Maagzuur bleef aanhouden en daarbij ook oefenweeen, kon niet meer blijven liggen. Zit nu beneden op de bank met een theetje en drinkontbijt. Hopelijk voel ik me zo beter en kan ik weer gaan slapen, ben zo me nog!

ST, de laatste lootjes valt de ene dag mee en d andere tegen. Gisteren had ik een goede dag, al had ik na t bezoek an de prenatal en super wel mega oefenweeen. Maar even liggen en toen waren ze weer weg.
    Leuk slaap outfit voor de kleine gekocht, zie m'n album :).
    De enveloppen voor de kaartjes zijn binnen en die kan ik gaan schrijven, maar ben helaas ook nog bezig met dingen voor m'n werk, had t vooruit geschoven en nu moet t, want tja de baby kan nu elk moment besluiten te komen! Misschien nu wel, whaa wat is m'n buik hard! ;)

Nou ik ga m'n dingen opdrinken en dan weer op bed denk ik.

Mil, veel plezier bij de echo straks! Bijna 12 weken alweer, gaat goed!!

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    St we gaan zondag met ze praten. Ik heb ze uitgenodigd voor eerste paasdag en ze blijven slapen. De kinderen zijn er dan ook niet bij. Helaas is mijn zwager er op tegen. Hij wil niet dat zijn vrouw en mijn man een kind hebben. Ik hoop dat hij er anders tegen aan gaat kijken. Dit is wat we willen. De reden waarom ik mijn zus wil is dat de kleine als het mocht lukken ook nog op mij lijkt. Je kunt op mijn fb mijn zusje zien. Trouwens profielfoto

Meiden jeetje wat gaat het snel. 36 en 37 wk. St kom snel een bakkie doen hoor

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Dag lieverds! Hoe gaat het met jullie? Sammy, llkh, moet veel aan jullie denken. Ik hopp zo dat jullie er uit komen met jullie mannen, echt!

ST, aan het aftellen jij. Gelijk heb je dat je de tijd neemt voor jezelf en met je vent. Straks wordt je geleefd. Wat komt het dichtbij nu! Ik heb me toevallig van de week ingeschreven voor zw. pilates. Yoga kon ook maar dat was echt een eind weg van huis. Liever lui dan moe nu even hoor :) kijk er wel naar uit, hoewel ik er nu lichamelijk echt nognieg aan koet denken! Mijn verbazing was dan ook groot toen mijn leidinggevende gisteren belde dat hij het zou waarderen dat ik orgen weer aan de slag ging. Im was te verbaasd om in lachen uit te barsten. Hoe komt hij er bij. Ik ben al blij ald ik zittend het avondeten uit kan zitten. Goed, hij probeert het als werkgever gewoon, ik ga er maar even van uit dat hij als mens ook wel begrijpt dat je dit niet kan vragen van me.
    Ik wil sowieso ook erst de 20 weken echo gehad hebbenen die hebben we vrijdag. Dan ben ik ook exact 20 weken. Ik vind het ook erg spannend. Vond ik het al maar zo net mn operatie hoop ik gewoon zo dat alles goed is met de kleine. Dt is voor nu het belangrijkste. Geslacht willen we niet weten, dus het gaat echt om de gezondheid.

Babii hoe gaat het met jouw herstel?! Veel pij of valt het mee? Redt je het ook met je kleine meisje? Wat is het tocb een blij en liefdotje wat ik zo op de foto's zie ♡

Bs, ik hoop zo datjullie er uit komen. Aan de ene kant begrijp ik het gevoel van je zwager, maar hij moet het veel plastischer zien dan hij denkt dat het is. Ik duim van harte dat het lukt!! Iets dichterbij zoals in jullie situatie vind je niet. Ik vind het zo bijzonder. Zelfs met gewonen zussen is het al iets moois, maar met een eeneiige 2ling nog specialer. Ik hoop op een vruchtbaar pasen op heel veel vlakken ;)
    datbakkie doen we echt gauw, maar wil dan iets meerboven jantje zijn dan nu!

Tori, hoe voel je je nu? Beetje bijgetrokken? Heftig wat er allemaal gebeurd hier he.ik schrik er ook van! Jij moet je op de kkmst van de kleine gaan concentreren. Spannend die oefenweeen, daarmee komt het echt dichtbij. Ik ben ook zo benieuwd of jouw meisje en de kleine van st tgelijk komen of niet.

Mil, hd je vandaag echo?? Hoe is het gegaan? Gaat stiekum bij jou ook erg rap!

Zonnetje, jij loopt een paar weken voor me uit en al over de helft. Nog steeds druk op je werk of doe je rustig aan?

Brabbel.....jij al nieuws??!
    Rest een dikke knuffel!

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja had vanmorgen de echo en het bleek de termijnecho ;)

Alles was heel erg goed gelukkig!! Beebje was druk in de weer hihi.
    Een echte sporter!

Ze heeft de kleine héél vaak opgemeten en er bleef maar 10.6 week uitkomen dus ik krijg 2 dagen cadeau! ;) Altijd leuk haha

Ik ben héél erg benieuwd naar Brabbel! Duim voor je meis!!! Knuf!

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

ST,
    Wat heerlijk dat jullie lekker aan het geniet zijn! Dat doen jullie goed!
    Ik vind het wel heel spannend worden voor jullie.....kan elk moment....:) Ooievaar gelukkig al binnen, dus helemaal klaar voor!

MiL,
    Blij voor je dat het allemaal zo goed gaat. Geniet ervan!

Tat,
    Hoe gaat het met jou?
    Je hebt het niet bepaald makkelijk gehad sinds het begin van jouw zwangerschap. Ik hoop dat het tweede deel soepel gaat verlopen :)
    Morgen toch 20 wkn echo?

Tori,
    Voor jou ook laaste lootjes, vervelend dat je niet zo lekker voelt.
    Zijn jullie er ook helemaal klaar voor of nog bezig met de laatste voorbereidingen?

BS,
    Ik vroeg me al af hoe het gesprek met jouw zwager was gegaan, maar begrijp dat het nog moet komen. Ik hoop heel graag voor jullie dat hij van mening gaat veranderen! Succes met het gesprek!
    Het lijkt me een geweldige oplossing voor jullie!

Sammy en IIkh,
    Veel sterkte dames! ik denk aan jullie!

:D:D....had mijn reactie vanmiddag getypt maar vergeten op send te drukken....intussen is er weer geklets....lees ik vanavond!

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even een hele dikke knuffel voor Sammy en llhk! Denk aan jullie meiden.

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi meiden,
    Het is rustig hier.....iedereen zeker druk.....ik ben zelf ook heel druk geweest. Erg blij dat ik morgen vrij ben. Even rustig opstaan, boodschappen enz. Schoonouders komen zondag lunchen bij ons, gezellig! :)

Tat,
    Die LG van jou ;)......trek er maar niets van aan! Morgen dan eindelijk 20 wkn echo!!! Joepie....:D veel plezier!

IIkh en Sammy,
    Sterkte ladies! We denken aan jullie! Knuffel

St en Tori,
    Zijn er signalen? :D

Zonnetje,
    Hoe is met jou? Iets meer kunnen rusten?

BS,
    Succes met jullie gesprek! Ik duim voor je!

Babii de bikkel,
    Ik duim voor een voorspoedig herstel! Knuffel

Hele fijne paasdagen allemaal! :)

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Heb niet bijgelezen, maar ff snel een rea:

Ik heb 10 dagen na TP getest, en dat was OMO.
    We testen zondag waarschijnlijk nog een keer, maar we zijn er vanuit gegaan dat ik niet zwanger ben.
    Bij Beer hadden we op 9 dagen na TP een duidelijke test, en nu op 10 niks, geen streepje.
    We gaan waarschijnlijk eind Mei weer door voor de volgende ronde, maar eerst even lekker op vakantie en van Beer genieten.

Stom genoeg ben ik er heel nuchter onder.
    Wel erg jammer van de 2 emmy's, maar deze keer geen tranen, depri gevoel of wat dan ook.......

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Shit zeg,…ik vergeet helemaal te lezen/reageren hier!!!! Schaam me diep!!!
    Ben ff snel met reageren nu want we gaan zo film kijken (op laptop)

MIL: hoest gegaan?!!?!?!??! Had je weer prachtige beelden van jullie wonder?!?!
    Oooh lees net verder en zie je reactie:
    Wat goed dat alles goed was schat!!!! Lekker genieten nu hor!!!! Ik ben zoooo ongelooflijk blij voor je!! En 2 dagen extra ;) top! hihi

Tori: hier ook ene dag top andere dag bagger! Hopelijk kondigd de kleine meid zich snel aan!!! En volgen wij je snel ;) ga straks ff je album bekijken :D
    Ik heb gister nog shirtje gekocht voor int ziekenhuis. Zoooo lief!! We hadden wel al een pakje maar vonden die niet echt the one! Nu ben ik zooo happy! :D

BS: spannend!!!!!!!!! Ik hoop dat jullie eruit komen!! Jij en je zus lijken echt veel op elkaar! Zo toch super zijn dat de kleine dan toch op jouw lijkt doordat je zus zo iets gaafs wil doen!! Bijzonder hor!! Krijg het er warm van!!! Ik kan me je zwager overigens wel voorstellen hor! Maar ik zou het geweldig voor jullie vinden als jullie hem kunnen overtuigen! Goodluck en ik wens jullie een fantastisch paasweekend ;) xxxxxx

Tat: je baas is gek !!! haha maar hij heeft gelijk,…hij moet t bekijken vanuit t werk punt! Helaas.
    Wat leuk dat jullie het ok niet willen weten!!! Wij weten het nu met 37weekjes nog niet en vinden het echt geweldig!!! En krijgen een hele hoop leuke reactie erop! Ik zeg goeie keus ;)
    Vind t wel grappig trouwen..heb op fb 4 fotos geplaatst en iedereen denkt ineens jongen en blauw te zien,..tis echter grijs! En als ik naar de fotos kijk, zie ik meer roze als blauw! Hahaha ik heb maar 1 blauw broekje hangen en 1 blauwe hydrofieldoek! Heb zelfde broekje int roze ernaast hangen en onder de blauwe hydrodoek een roze (voor de ooievaar straks 2 kleuren gekocht) zoooo grappig! Alles is neutraal! Dus waar ze het vandaan halen?!!?
    Heeeeeeeeeel veel succes morgen en vooral heeeeeeeeeel erg gaan genieten schat!!!! Tis echt mooie echo!!!!
    Xxx

Nina: wat super tof dat je zo met ons mee leeft!!!!! Is idd nu wel spannend aant worden hor!! ;)

Brabbel: wat een tegenvaller schat!!!! Bah!!!!! Had t zoooooo anders gehoopt voor jullie!!!!
    Wel fijn om te lezen dat je er zelf niet zo’n dip van hebt!
    Geniet lekker van jullie vakantie met beer strakjes en daarna gaan we knallen meid! en we slepen je erdoorheen!!! Xxxxx knuf

Ff snel ego:
    Hier alles rustig!!! Controle vandaag was goed en kleine en mama doen t uitstekend! Kindje ligt al mooi in de bekken en bijna vast! De meeste voorbereidingen zijn getroffen en de kleine mag van ons nu komen :D al houd ik het liever nog zo lang mogelijk bij me!!!! Ik geniet zoooo van t gedraai en leven in me!! (ondanks dat het soms rete zeer doet!) maar ik kijk ook uit naar ons wonder!
    Nou schatten,..ik kom gauw weer reageren hor!!!! Xxxxxxx

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lief moppie.
    Gek genoeg doet t me weinig....:) :)
    Jammer, maar wat ben ik blij met mn mannetje, die heb ik alvast!!!!!
    En misschien komt t ook door de vakantie, ik ga dr nu rustig in, lekker genieten, en dan gaan we door voor een brusje!
    T is gewoon goed zo!

Eneuh, accepteer mn verzoek eens op FB muppet!!!!!
    Dalijk mis ik de geboorte van jullie meisje, :p :D
    Telt af zo he!?
    Hard gegaan deze maanden, als je zo terug denk aan de afgelopen jaren!!

xxx

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BS, jammer dat je zwager zo tegen is... Jij en je zusje lijken erg op elkaar en dat zou voor jou dé beste manier zijn om mama te worden.

Tat, het ging vandaag redelijk ondanks dat ik vannacht nagenoeg niet heb geslapen. Had vanaf t moment dat ik op bed ging liggen een harde buik... Kon er niet van slapen, baby was er ook onrustig van. En in m'n hoofd zat steeds 'moet ik gaan timen straks ...'
    Om half 8 er maar uit gegaan en ontbeten en daarna weer op bed gegaan en toch nog 2 uur geslapen. Ben benieuwd of het vannacht weer drama is, m'n buikwand voelt nog steeds niet prettig.
    Ja heel heftig die verhalen hier... Hoop zo dat t toch goed afloopt allemaal. En ook dat jij weer helemaal topfit bent en kunt genieten van je zwangerschap!

Mil, twee dagen kado :) altijd goed! Fijn dat de kleine goed groeit. Op naar de volgende echo. Heb je foto's in je album, ga ik zo ff checken!

NinaD, best zwaar die laatste loodjes, maar it'll be worth it! Alles staat eigenlijk wel klaar... Lekker gevoel is dat ook. Dus van mij mogen de echte weeën wel beginnen!
    Wie weet duurt t nu niet lang meer.
    Lekker dat je morgen vrij bent, genten van een extra lang weekend!

Brabbel, jammer van de test (en het dus niet gelukt lijk te zijn), maar goed dat je er zo nuchter in staat!
    Na de vakantie weer verder en dan gaat het lukken!

ST, ja hopelijk blijft het nu niet bagger... Vannacht een goede nacht, daar ga ik voor. Ja bekijk m'n albums maar ff :).
    Ik ben er nog niet uit wat voor shirt ik aan wil tijdens de bevalling... Of heb je dan geen shirt aan, dat vind ik nog wel ff iets wat ik dus niet weet. Weet jij dat?
    Super dat je nu het shirtje voor de kleine hebt voor mee naar het zh. Lekker gevoel is dat.
    Grappig d jij zo geniet van het gedraai in je buik, ik vind dat soms ook fijn, maar meestal doet het behoorlijk pijn en dat ga ik zó niet missen. Ze doet het vaak ook heel hard, zachtjes vind ik wel lief hihi.
    Ze strekt haar benen soms zo dat haar rug naar boven toe uitpuilt en rechts twee voeten! Puf! Haha
    Maar wel geruststellend dat ze zo actief is, dat dan wel weer.

Oh ik ben al moe, misschien zo al lekker op bed van liggen. M'n vriendje is naar vrienden (paar huizen verderop, mannenavond), dus ff genieten van tijd voor mezelf. Hij werkt thuis, dus we zitten elkaar nu de hele dag op de lip!
    Vanmiddag samen naar de tandarts geweest, gelukkig zag mijn gebit er top uit (dat na 1,5+ jaar niet geweest te zijn).

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Meisjes, ik heb jullie ook wat verwaarloosd..sorry!!
    Brabbel, wat een teleurstelling maar knap hoe je er mee omgaat. Misschien is de druk een beetje van de ketel nu je beer hebt? Hoeveel cryo's heb je nog? Met een gerust hart op vakantie en toch fijn genietn met en van elkaar!
    Enne, ze heeft mij ook nog steeds niet toegevoegd hoor, die ST :D ;) ons een beetje lekker maken met fb foto's die wij helemaal niet kunnen zien, tssss! Hahah

nee hoor meis, je moet toevoegen wie je wilt toevoegen. Ik hoor hier wel wanneer mini st zich aandient:) :) wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en weten nog niet wat friemeltje is! Merk wel dat ik veel nieuwsgieriger ben dan eerst, zeker nu ik weet dat friemel een heerlijk gemiddeld kind is. Soort laatste last van onze schouders. Hopelijk tot aan de bevalling geen rare zkh bezoeken meer!! 3 verschillende zkh in 2 weken is wel ff genoeg zeg ik!!! Jij gaat de laatste weken in nu, zo gaaf. Geniet nog even van het gewriemel in je buik. Ik begin er pas net van de genieten! Zo bijzonder en veel minder raar dan ik had verwacht. Vandaagkeek ik naar mn buiken zag m gewoon bewegen, hihi!!!

Mil, met jou gaat ook alles voorspoedig, wat fijn!! Heb nog niet in je album gekeken. Ga ik zo proberen.

Nina, wat een gedoe in dd :( soms heb je net pech door drukte. Wij hadden vandaag ook een uitloop van bijna een uur met de echo. Als je maar het idee hebt dat se met jou bezig zijn als je dan eenmaal aan de beurt bent. Dat is het belangrijkste! Hoe nu ook al weer verder? Ik typ even uit mn hoofd :)

Tori, meis wat klote van het zuur! Hopl je nog even van je nachten te genieten, zit je alsnog op de bank metje bakje vla ;)
    Ik heb vannacht ook een onrustige nacht gehad, maar dat was vooral door de zenuwen voor vandaag. Ik storte ook letterlijk in na de echo. Belde nn ouders en kon alleen maar gapen. Alle moeheid komt dan los he, zo maf. Voel me vandaag gelukkig ook weer een stuk beter en mobieler en ga dinsdag weer naar het werk. Lukt het de hele dag, mooi, zo niet, dan niet. De muren thuis komen ookk op me af dus wat afleiding is ook erg welkom.

Lieve sammy en llkh, hoe gaat het met jullie? Het blijft angstvallig stil..... :(

BS lieverd ik hoop zo dat dit weekend goed uitpakt en dat jullie gauw actie kunnen nemen. Ik werd altijd kriegel van al die maanden die soms letterlijk en figuurlijk onvruchtbaar aan me voorbij trokken. Ik duim en brand een paaskaarsje voor jullie!

Verder weinig bijzonders hier. Blij met de goede echo, paar leuek plaatjes van friemel. Grappig is dat ik met mn armen boven mn hoofd lag te kijken naar de echo en friemel er precies hetzelfde bij lag :D ook met de armen boven het hoofd. Precies als vorige keer!
    Mn buik deed wel wat pijn met die echo, maar is vooral de wond in mijn navel die nog niet geheeld is.
    Ik hoop echt dat de 2e helft van mn zwangerschap een stuk saaier verloppt fdan de eerste helft!!! Het waren me de maanden wel :) Denk dat ik nu ook echt wel een beetje los durf te gaan qua spullen kopen :) :)
    Fijne paasdagen liefjes!!! ♡♡♡♡

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi lieve meiden,
    Ik kom even namens IIkh met jullie delen dat haar relatie nu helaas definitief over is. Ik had haar via app even gevraagd hoe het gaat. Deze beslissing hebben ze vandaag genomen, zodoende heeft ze het nu heel zwaar en is ze te verdrietig om het zelf hier te vertellen.

Sterkte meid! Dikke knuffel

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Llkh heel veel sterkte meid. Wat moet dit moeilijk te begrijpen zijn. Zolang samen voor iets vechten en dan is het opeens over. Geen man meer en geen kind. Dit klinkt hard maar denk dat je dit zo voelt nu. Bah, stom. Heeeeel veel sterkte en liefde van je naasten toegewenst.

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik kan het niet beter verwoorden... Héél veel sterkte Llkh! Dikke dikke knuffel van mij...

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ik schrik ervan...Het is ongelooflijk hoeveel stellen er in de afgelopen weken uit elkaar gaan of zijn gegaan in mijn omgeving :( zo verdrietig. En hoe anders zou het zijn gelopen als er wel een zwangerschap was ontstaan?! Het lot....bah! Denk aan jullie meiden!!

Heb trouwens nieuwe foto's van Friemeltje in mn album.... om het ff over iets heel anders te hebben ;)

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    #159 spannendetijden, 30 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2013
    Brabbel: fijn om je reactie te lezen! Fijn dat je je er “goed” bij voelt!! En idd,…lekker naar je vakantie toe leven! Lekker van genieten en daarna aan een brusje ;)
    Xxx
    Oooh en ik denk dat ik je verzoek heb verwijderd L als je nou ff je gegevens ff in pb stuurd, voeg ik je toe!
    Oooh en het gaat zooooooooo hard!!! We liepen net in stad en bedacht me dat ik elk moment zo kunnen beginnen met rommelen!!! Freaky!!! Hahaha maar ik hoop dat zij :p /hij niet dit weekend komt of met Pasen. En ook rond de 8e niet! Vandaag wordt ons neefje 1 namelijk! Met Pasen vind ik het ook vervelend omdat je dan al met Pasen bezig bent! En nu doen we er niks aan maar straks natuurlijk wel! En wil verjaardag en Pasen dan gescheiden kunnen houden! (beetje vreemd misschien maar goed…thats me!) en de 8e is ons nichtje jarig dus dat zou ik ook niet leuk vinden. Ik vind nog steeds de 14e een mooie datum! Hihi (al is dat wel dubbel,…. 2jr terug moesten we bloedprikken op de 14e! en toen was t voor t eerst raak! De 18e kregen we toen te horen dat t mis was. Echt bizar!!! Maar ergens vind ik het ook wel mooi!)

Tori: hoe ging je nacht?!?!?! Hier hadden we een mindere nacht. Toch wel wat krampjes en ik droomde dat mn vliezen waren gebroken….heeeel maf! Door de droom in combi met de daadwerkelijke krampen is je wereld ineens heeeel vreemd!! Hihi
    Je kan helemaal zelf bepalen wat je aandoet tijdens je bevalling schat! Omdat het toch wel heet wordt en je flink aan de bak moet, vinden veel vrouwen een hempie gewoon lekker. Ik heb voor tijdens de bevalling (ik ga natuurlijk naar zh) een tanktop mee. En deze is behoorlijk wijd. en kan ik ook nog zo optrekken dat het een top is zeg maar. Voor naar het zh toe heb ik een gewone trainingsbroek klaar liggen. En voor na de bevalling heb ik 2 voedings t-shirts. Die kan ik lekker aan boven mn joggingbroek. En hiermee kan ik me onder de mensen vertonen. Das zo raar in een pyama. Haha
    Moet zeggen….dat getrappel vind ik ook absoluut niet lekker meer! Of t gevrot in mn bekken/blaas/doos !! maar af en toe t “lieve” draaien,..daar kan ik wle van genieten! :D nog ff volhouden skat,….we zijn er bijna!!!

Tat: stuur me ff opnieuw uitnodiging!!!! ;)
    Wat fijn dat je 20wk echo zo goed was!!!!!!! Heerlijk he?!?!?! Lekker van genieten!!!
    Xxx
    Oooh en de nieuwsgierigheid naar het geslacht heb ik rond de 20wk ook wel ff gehad hor! Maar al gauw kon ik dat los laten. Was meer het idee dat we het KONDEN weten en niet wisten…maar daarna werd het een leuke nieuwsgierigheid! Wat zal t zijn.
    Tof he die bewegingen in je buik!?!? Wacht maar tot je zover als mij en tori bent! Dan wordt het echt freaky hahaha. Ik probeer t elke keer te filmen maar dan zie je het niet altijd even goed. Gister had ik een mok op mn buik gezet en die zag je alle kanten op balanseren! Zooo cool!!!!

Nina: thanx voor het mededelen!! Ik was al benieuwd!!
    IIKH: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meid!!!! moeilijke tijd dit!!!! Xxxx dikke knuf!

Ego: hier weinig nieuws eigenlijk! Straks op verjaardag van neefje! Die wordt 1 !! en verder doe ik het lekker rustig aan! T rommelt aan alle kanten van binnen en wordt er niet echt vrolijk van! Maargoed…we genieten nog wel zolang het nog kan :D
    Dikke knuf voor jullie allemaal!! Gewoon omdat t kan! hihi :D xxx

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

Brabbel,
    Wat jammer! Wel heel fijn dat je zelf er zo positief mee omgaat! :) nu lekker uitkijken naar vakantie en daarna op naar een mooie TP :D

Tat,
    Ja afgelopen maandag was het echt belabberd in DD. Na al die goede ervaringen viel het erg tegen :)
    Hoe is het met jou?

Tori,
    Hoe was jouw avondje voor jezelf?
    Succes met de laatste lootjes! Spannend!

ST,
    Wat beschrijf je het mooi....gedraai in jouw buik....voelen van leven....:D, wil ik ook....wil ik ook...:D
    Het wordt nu echt heel spannend voor jou en Tori! Welke bebe is bereid eerder warme buik van mama te verlaten? ;)

BS,
    Succes morgen!

Babii,
    Als je leest....hoop dat je heerlijk kunt genieten van de paasdagen en lekker eten! Dikke kus voor jou mooie bebe :)

Ik vind het nu spannend worden....1-2 dagen en dan verwacht ik ongi....beginnen maar!!! Aan de ene kant erg blij dat het eindelijk zover is en tegelijkertijd ook weer onzeker over hoe en wat..... Afwachten maar!

Deel Deze Pagina