Mil, jeetje .. Niet niks zeg! Hopelijk is het snel morgenmiddag en kan je jullie beeb vasthouden. Succes meid!
Jeetje mil wat een schrik. Ik hoop dat het meevalt en je gauw je beebje gezond en wel in je armen kan sluiten!
Pfffff mil wat erg! Wat ontzettendfijn dat je man er wel is. Wat gaan ze doen met je dat je klaar ligt voor ok? Gaan ze je meisje al halen? Je zei dat je ook longrijping had gehad, waarom eigenlijk? Mijn meisje is ook met 37.3 geboren. Zover ben je nu toch? Of is dat uit voorzorg en kan het verder geen kwaad? Oh meis ik hoop echt dat ze je niet te lang laten lopen! Heel veel succes en ik denk aan je!
MIL is bevallen!!!!!! Even kort, ik ben bevallen van een prachtige dochter. Ze woog 2920 gram en doet het super. Ook aan de borst een toppertje. J.edidja is haar naam Gefeliciteerd van Brabbel, Brabbelman, en Beer!!!!
Hoi meiden. Thanks brabbel! Wij zijn vanmorgen trotse ouders geworden via keizersnede van j.edidja! Gisteravond was ik bloed verloren en vannacht om 3 uur verloor ik binnen 5 minuten een halve liter bloed. Ben toen gelijk klaargemaakt voor ok en heb de rest vd nacht aan de ctg gelegen. Ze wilde namelijk liever snachts niet zo'n gecompliceerde ok uitvoeren. Om 8 uur vanmorgen deed de gyn van vannacht de overdracht naar de gyn van de dag en besloten ze beide direct de ok uit te voeren. Om 9.15 uur is ze geboren met 37.3 week zwangerschap. 2920 gram schoon aan de haak De ruggeprik werkte helaas veel te weinig dus ik heb erg veel pijn gehad tijdens de ok maar oh wat ben ik gelukkig & blij met ons meisje. Ben die pijn weer vergeten
Jammer dat de ruggenprik niet goed werkte. Lijkt me niet fijn. Maar wat je zegt, je vergeet het zo weer als je je kind ziet.
MIL gefeliciteerd een mooie naam Update: Mijn opa is overleden 2 wk geleden. Dezelfde dag op vakantie voor een week. Afgelopen maandag was de dienst. Daarna het vliegtuig in voor mijn werk naar Engeland (een week) Ondertussen staat onze eiceldonatie op hold. Papwaarde was niet goed en ik krijg een biopt. Moet ik nog even een afspraak voor maken.
Aah BS het zit echt niet mee Hele dikke knuffel voor jou! Duim voor je dat de uitslag van je biopt ok is... jeetje zeg
Mama in love: van harte gefeliciteerd. Wat een prachtige naam! Kom je gauw foto spammen? Butterfly stars: gecondoleerd. En wat een ellende allemaal zeg! Hopelijk is je uitslag wel goed en kunnen jullie verder. Sterkte. Ik dacht ff snel reageren. Tis hier heerlijk en volop genieten. testje helaas voor niks mee want ik ben vrijdag al ongesteld geworden. Veel eerder dan ik verwachtte. Maar de kan was ook klein dat het helemaal niet zou komen. toch ook wel teleurgesteld hoor. Maar we gaan gewoon door proberen tot dec. Maar nu genieten van andere dingen
Van harte lieve Mil!!! En bs het zit je niet nee lieverd. Wanneer zit het jou nu eens mee ;-(. Knuffel!
Thanks lieve meiden Ik ben ook niet te genieten thuis. Daarnaast zit ik in een proef cyclus en volgende maand weer. GRRRRRRRRRRR Hoe is het verder met iedereen Babii hoe gaat het met jou? Voel je je al wat beter?