IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    GEFELICITEERD MiL!!!
    Lekker genieten nu meid.

Knuffel voor BS.

2. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hejjj meiden,

Dat is long long time ago ;)
    Jeeminee zeg, wat heb ik ontzettend veel gemist de afgelopen tijd(en) poeh poeh.
    Ten 1st wil ik al die meiden feliciteren met hun lang verwachte beebje, jullie wens/droom is eindelijk uitgekomen!!!....En met name die meiden, die me nog kennen van paar jaartjes terug, toen ik zelf nog in de MMM zat, grrr.

Voor de meiden die op het wachtbankje zitten, ik wil jullie heeeel veel suc6 toewensen, en dat jullie droom ook uit mag komen! Toi toi toi...

Zelf heb ik ook goed nieuws te melden....ik heb jaja "GROEN" licht gekregen van Rijnstate ziekenhuis/Arnhem.
    En ik ga door als BAM mama, en wel dmv KID....23 okt. a.s. wordt mijn behandelplan besproken, en als alles een beetje meezit, ga ik in november a.s. van start.
    Kortom....spannende tijden komen weer aan voor me ;)

Meiden, fijne avond nog verder...en enjoy!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Duivinnetje oooh spannend heel veel succes

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hee duivinnetje, fijn dat je groen licht heb gekregen. Hooelijk komt ook jou droom uit

5. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier is het morgen een jaar geleden dat ik de punctie had waaruit bryan is ontstaan. Morgenmiddag dus een jaar geleden ontstaan, toch een apart gevoel eigenlijk. Wat is dat jaar omgevlogen.

Voor babii, gefeliciteerd met je dochter voor morgen. Die is ook alweer een jaar.

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Bs klote zooi :( pff

Babii van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je prinsesje!:D fijne dag vandaag!!

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Duivinnetje; wat gaaf! Spannend!

Babii; gefeliciteerd met de kleine meid!

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Duivinetje wat gaaf!!!!! Go for it girl!!! Xxxx
    leuk weer van je te horen!

Sammy hoest?!?! Alweer dik over de 20wk lief!! ;)
    Lekker genieten!!!!

Zonnetje:bijzonder he?!?! De tijd vliegt!! Ik vond t punt zo speciaal waarom t precies jr na tp was!

Zeehondje: howst met jou?!?!

Hier weinig nieuws meiden. Zijn lekker van onze vakantie aant genieten en lekker dagjes weg en volop van ons meisje aant genieten! Heeerlijk zo zonder te hoeven werken ;)
    xxxxx

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Oeeee vergwet ik helemaal:

Babii gefeliciteerd met je kleine meid!!!!! 1jr!!!!!! WAUW
    maak er mooie dag van!!!

10. Dreambaby

Dreambaby Niet meer actief

Hallo iedereen,

Alleeeerst: Babii van harte met je dochter.

Bs: heel veel sterkte meid, wat he jij het zwaar!

Mil: van harte met de geboorte van jullie dochter.

Verder; ik heb goed nieuws, althans dat hoop ik! Ik heb positief getest, cryo tp 1, raak!

Ik had eigenlijk al die tijd positieve testen. De pregnyl was mijn lijf uit dus 1 dag een negatieve test. Alleen ze werden vaag en gingen niet knallen dus bereide me voor op het ergste.

Uiteindelijk heb ik zondag avond (vorige week) gigantische krampen gehad en bij het afvegen zat er roze slijm. Jawel dacht ik nog: ik ben ongesteld want in de mmm ben ik dat altijd op 12 dpo en dat was zondag. Echter, er kwam verder niks en bet was niet bloederig vanbinnen.

Maandag wederom gigantische krampen dn een stipje bloed. Tampon naar binnen maar er zat niks op!

Sindsdien zijn de krampen omgeslagen in lieve krampen met soms steken. Dinsdag moest ik ongesteld zijn maar werd het niet en sinds dinsdag worden m'n testen knallend. Kortom, ik ben dus voor nu Zwanher. 15 oktober ene echo maar meer een plaatsbepalende echo. Met m'n zoon zat ik met 6 weken en 1 dag jet hartje en dat was al
    Vroeg, maar nu ga ik dus met 6 weken al. Erg bijzonder, enorm eng, ben erg terughouden en durf het woord zwanger niet eens uit te spreken! Durf geen eens een banner aan te maken maar goed.

Ik ben dus Zwanger!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      15
  11. Dreambaby

O ja, en na dinsdag geen vloed meer gehad. Nu las ik al dat je 3 dagen voor je menstruatie nog kan bloeden. Veel
    Vrouwen denken dan een menstruatie en ik dacht dus: ik word ongesteld. Was dus een innesteling en die heb ik gevoeld ook, allemachtig!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat een goed nieuws!!!! Meis van harte gefeliciteerd!!!
    Heerlijk!

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat een goed nieuws dreambaby. Geniet ervan en op naar een kloppend hartje.

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wauw dreambaby wat een fantastisch nieuws! Op naar een mooie echo! Wat spannend meis, sta helemaal te stuiteren!

Mil hoe gaat het met je meisje? Al helemaal gewend aan elkaar?

Hier gaat het zozo...Ben gisteren erg ziek geworden, koorts overgeven diarree :( voel me behoorlijk rot. Met meissie gaat alles supergoed ! Ze groeit als kool en krijgt al echt een persoonlijkheid :) genieten dus.

Hoe gaat het met iedereen verder? Het is zo stil hier

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dreambaby wat gaaf, gefeliciteerd!

Tat, beterschap.

Hier alles goed. Volgende week verjaardag van ons meissie en die week erna voor het eerst vliegen met d'r (naar Rhodos).
    Verder wel druk op school (=werk) en grote uitgaven moeten doen waar ik altijd een beetje sacherijnig van word (nieuwe tv en nieuwe telefoon). Of zou het een najaarsdipje zijn, kan ook nog ;).

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Dreambaby, wow wat goed!! Die test is echt superduidelijk!! Whoohoo, gefeliciteerd.

Tat, beterschap! Niet fijn dat je je zo ziek voelt... Hopelijk krijgt je meisje het niet!

Zeehondje, jij ook naar Rhodos leuk! Zijn wij ook pas geweest met ons meisje. Wel spannend lijkt me, de eerste keer vliegen met een peuter. Maar gaat vast goed, veel plezier!

ST, heerlijk die foto's van je meisje op het strand. Jullie zijn duidelijk aan het genieten. Hopelijk heb je wat aan het draagdoek gehad!

Hier gaat het op zich goed, behalve dat ik alweer 2 maanden ofzo elke nacht 2x eruit moet om te voeden of te troosten. Best wel vermoeiend, zeker nu ik deze week ook nog es elke dag vroeg op moet om naar m'n werk te gaan!
    Maar ze groeit goed en verder ook helemaal gezond. Ze wil allen zoveel, dus al flink aan het even met zichzelf verplaatsen en dat gaat elke dag weer beter... Nog even en dan kruipt ze!

Ben nu ff aan het kolven op m'n werk maar moet zo weer verder... Het is kwartaalafsluiting en veel te veel te doen in de tijd dat ik werk... Niet leuk meer...

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Dreambaby: wauw wat gaaf!!!!!!!!! Dat zit vast helemaal goed!!! Wat een knal test.
    op naar een top echo!!

Ik ben ff niet zo actief....we zijn hals over kop op vakantie gegaan!!! Lekker ff de zon op gezocht met zn 3tjes

18. Dreambaby

Dank jullie wel. Ik heb er weinig hoop in. Vandaag een echo ivm vele krampen en steken, ze dachten een bbz.

Bij m'n zoon was 17 dagen na tp een vruchtzak te zien ( 4 welen en 6 dagen) en Nh enkel verdikt bms.

De arts zag wel iets wat op een vruchtzak leek maar zij zei een bloedvat. Nog nooit wat van gemerkt in m'n bms een bloedvat. Heb deze arts nooit gezien.

Ze zei ik weet exact hoe oud het embryo is dus ook de innesteling. Ik zei nog dar is pas 12 dpo geweest had toen wat roze slijm verlies. Maar goed, volgens haar was dat niet zo, nou ik zweer het want sindsdien maakt m'n lijf pas goed hcg aan.

Maar goed ik heb zelf weinig hoop erin. Volgens mij is m'n embryo niet zo vrolijk vanbinnen. M'n bms was wel enorm maar dan enorm dik! En m'n hcg was 900. Tja niet eaar als het pas vanaf 30 september hcg aanmaakt.

Ze was ook want hardhandig kon niks vinden en bleef maar poeren. Heb haar nog nooit gehad. De gynaecoloog die me vanavond belde beweerde dat dit simpelweg een prille zwangerschap is en ook een embryo later kan nestelen en er prima nog niks te zien kan zijn. Met m'n zoon was pure mazzel.

Tja op internet lees je veel; ik zie niks op dit termijn zelfs met 5 weken niet, maar bij m'n zoon gad ik met 5 weken en 4 dagen een dooierzak erin. Kortom..... M'n vertrouwen is er niet echt wegens de krampen op 1 plek. Maar we wachten het af. Doe eerst maar duidelijkheid want hier kan ik niet zo goed tegen :(.

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hé meid, wat naar dat je je zo onzeker voelt. Maar je testen zijn knal positief en het een bbz is nu uitgesloten toch? Ik denk echt dat de volgende echo wel positief zal zijn hoor! Wanneer mag je terugkomen? Dikke knuffel en sterkte met afwachten meid!

Hier gisteravond een onrustig meisje gehad. Veel aan de borst gelegen. Voordeel is dat ze zo goed afgetankt was dat ze 6 uur achtereen geslapen heeft! Net gevoed en nu ga ik snel weer verder tukken. :)

20. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Dreambaby wat een onzekerheid. Wanneer mag je weer voor een echo?

Mil, regeldagje? Wel fijn dat je meisje zo goed bij je drinkt! Kan er ac en toe nog wel van balen dat mijn meisje de borst niet pakt maar zoals het nu gaat is ook ok.

St geniet van je vakantie!!

TOri, pittig weer die gebroken nachten zeker als je werkt :( maar wel een vrolijk mooi meisje heb je hoor!

Zeehondje je meisje bijna jarig! En daarna lekker vakantie! Genieten hoor. Wij gaan in de herfstvakantie een weekje naar Frankrijk met mn schoonfamilie. Eind maart gaan we ook voor het eerst vliegen en gaan we naar zuid Afrika met mijn familie. Onwijs zin in!

Hier gelukkig weer wat beter. Koorts is weg maar nog wel wat gammel. Meisje even i de gaten houden want haar temp was aan de hoge kant (37.3) maar gelukkig niet te hoog. Ik hoop maar dat ik haar niet heb aangestoken.... bv was namelijk minimaal gister en vandaag :( maar heb haar gegeven wat ik kon.

Deel Deze Pagina