Tat, gelukkig voel je je weer iets beter. En goed dat je haar wel bv hebt gegeven, dan heeft ze nu ook de antistoffen tegen dat griepje van je binnen! En dan heb je hopelijk vandaag weer voldoende melk. Haha, ja m'n meisje heeft geen last van de gebroken nachten dus die is behoorlijk vrolijk gedurende de dag. Dreambaby, hoop zo dat de arts gelijk krijgt en er nu nog niets te zien kan zijn en dat het bij de vlgd echo gewoon goed zit. #duim Pff, echt niet fijn na zo'n mooie test dat de echo dan zo gaat. Sterkte!
Bij mijn zoon zag je 17 dagen na terugplaatsing, en dus bij 4 weken en 6 dagen een duidelijke vruchtzak. Ook zag je met 5 weken en 4 dagen een dooierzak in de vruchtzak. Met 6 weken en 1 dag klopte zijn hartje, dus m.b.t. dit weinig hoop. Vandaag moest ik terug voor HCG prikken en een echo. He zogenaamde bloedvat dat de vorige arts in mijn bms zag, was geen bloedvat, maar een zeer klein vruchtzakje, te klein. Ze zei dat een bloedvat in et endometrium echt niet kan, tja wist ik ook wel, maar de arts zei het . Enfin, dit vruchtzakje was veel te klein voor een termijn van 5 weken en 1 dag, dus ik moest me voorbereiden op een miskraam, aldus de arts. Vanmiddag kwam de uitslag van mijn bloed, HCG verdriedubbeld, naar 2800! En dat binnen 2 dagen, maandag was het nog 900. De artsen hadden weer hoop, en gaven aan dat ik dus naar wat ik al zei, een verlate innesteling kan hebben gehad. Tja, ik roep al eeuwen dat ik 12 en 13 dpo licht bloedverlies had en sindsdien positief test, althans, vanaf 14 dpo. Dus nu is het afwachten. Of et vruchtje stopt ermee, en is dat al een tijdje, of het was een verlate innesteling. Ik zie het wel, leuk is anders, dinsdag terug. Geef me gewoon duidelijkheid denk ik dan.
Meid wat een onzekerheid maar eerlijk gezegd eet ik mijn schoen op als jij niet zwanger bent! Als je HCG zo goed verdubbeld en het klopt gewoon met wat je gezien / gevoeld hebt qua innesteling. Sterkte met afwachten! Wat is nu de volgende afspraak voor echo of bloedtest?
Denk dat dit ook hetgeen is waardoor de artsen wat hoopvoller zijn dreambaby! Succes. Mil, ik las dat ze 15 oktober terug moet....
Oh, dat heb ik even gemist dan... Maar dat is dus over 6 dagen. Dreambaby ik hoop dat je dan goed nieuws te horen krijgt meid!
Ik sluit me aan bij MiL....vreet alleen niet mn schoen, maar misschien dat ik mn hand ervoor in het vuur durf te steken...iets smakelijker
15e! DUIM DUIM DUIM, SPANNEND! Sorry dames, weinig ZP zin de laatste tijd, Lees even dit: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/434092-ari-l-colour-na-jaren-67.html Mooi verhaal van Juul!
Wauw! Wat een geweldig nieuws! Zucht.... Dreambaby, succes morgen. Ik duim dat alles goed is! Hoe gaat het met de rest van de dames? Hier snip verkouden hoop alleen maar dat ik mn meisjeniet aansteek! Vandaag haar paspoort opgehaald en dan zaterdag onze eerste vakantie als gezin ♡ zin in!
Mil wat lief, ja gelukkig was het van korte duur! Hoe dat nou komt ? Normaal ben ik zeker een week behoorlijk uit mn doen en nu sinds gister al een heel stuk minder. Gelukkig maar, ik klaag natuurlijk niet Hoe gaat het metjou en je kleine meid?? Al helemaal gewend aan elkaar en de nieuwe gezinssituatie? Hoe reageert grote broer op haar? Hier heeft de kleine meid voor de 2enacht tot 7 uur doorgeslapen! Wauw! Megatrots en stiekem ook wel blij dat ik wat langere nachten heb. Kolven gaat nog steeds goed alhoewel ik merk dat sinds ik die goede kolfvan de thuiszorgwinkel heb terug gebracht de productie een stuk minder is....of ik krijg er niet meer zoveel uit per keer. Dus ik ben weer iets vaker gaan kolven en omdat Isi minder vaak komt kan ik haar toch zeker 2 van de 5 voedingen moedermelk geven, soms meer. Bs, jij al meer duidelijkheid over afspraken? Over 2 weken is het al weer november! Dreambaby, we zijn zo benieuwd! Hier gaat alles dus ok. Meisje groeit als kool. Zat me gisteren nog te verbazen hoe stevig ze wordt. Dat iele van de eerste weken is er echt af! Op de commode ligt ze elke dag in een deuk om de muursticker (zie mn fotoalbum) zo leuk om te zien. Naar mij lacht ze nog niet maar wel naar de bloemen op de muur....
Ik wacht nu op mijn ongi. Die moet voor vrijdag komen...anders misschien aan de medicijnen om het op te wekken. 9 oct laatste utro en de pil genomen normaal duurt het 5 dg
Hallo allemaal, daar ben ik weer eens. Wat een drukte is het hier geweest zeg. en dat ondanks onze vakantie We hebben het onwijs leuk gehad op vakantie en hebben echt even genoten van ons gezinnetje en persoonlijk heb ik de teleurstelling van de mislukte natuurlijke poging achter me gelaten op vakantie! Manlief heeft er niet zo veel last van, maar die gelooft ook niet dat het zo kan en wacht tot we weer mogen starten met behandelen. Ik verwacht nog 1 ronde na deze en dan weer contact opnemen met de gynaecoloog en de procedure opstarten! Ik ben weer aan het werk en baal enorm want t gezeur is alweer begonnen en ik had negatief bericht op mn sollicitatie. Maarja, dan maar lekker hier blijven en alles voor lief nemen. Sorry dat ik jullie heb verwaarloost. Maar op `1 of andere manier ben ik gewoon niet aan zwangerschapspagina toegekomen de afgelopen weken! Duivinnetje: succes!!! Knap hoor om BAMama te zijn ! petje af! Babii: nog van harte gefeliciteerd met je meisje! Spannende tijden: lekker he vakantie hier was het ook lekker genieten hoor! Helaas alweer paar dagen aan het werk. Jij nog vrij? Dreambaby: wat spannend allemaal zeg! ik hoop voor je dat alles goed af loopt! MIL: voor als ik het nog niet had gedaan: van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Lekker he zon mooi klein wondertje in je armen? Geniet maar lekker van haar! Tat: alweer helemaal opgeknapt? beterschap! Jullie ook een fijne vakantie! Lekker genieten van de zon. Waar gaan jullie heen? Zeehondje: fijne vakantie! Lekker naar Rhodos! Doen jullie goed want het weer hier is maar slecht en koud en niks aan als je vrij hebt! Tori: wat heb jij een fanatiek meisje zeg! wat leuk! knap hoor dat ze zo actief beweegt. Die kleine dondersteen hier is liever lui dan moe. Wel vervelend dat ze je zo wakker houd. Je zou toch verwachten dat ze snachts goed slaapt als ze overdag zo druk is. Sterkte met je nachten en geniet van je mooie momenten overdag Butterfly stars: hoe gaat het met jou? Brabbel: ik ken juulz niet maar ik heb een beetje haar verhaal gelezen, wat mooi!!! Bij deze juulz gefeliciteerd! Wat zijn jullie toch ontzettend lief en meelevend met elkaar!!!!
Mil, hoe gaat t met de kids? Grote broer gewend aan t kleine zusje?! Tat, wat mooi om je stukje te lezen, t geluk straalt er van af. Jammer dat de productie terug loopt. Wilde je nog lang blijven voeden, of had je niet echt een streven?! Bs, spannend zeg, wat gaat er nu verder gebeuren de aankomende weken? Colombiana, welkom terug van de vakantie! Goede vakantie gehad? St, hoe gaat t met jou en je moppie? Wat gaat t hard he? Babi, hoe gaat t meid? Dream baby, je had nog niks gemeld toch?! Of heb ik er overheen gelezen? Nee toch?! Ik ben nieuwsgierig hoor! En volgens mij, niet alleen ik...... ========================================== Intake gisteren was goed gegaan, eigenlijk alleen maar de uitslagen van t bloed van mijn man en mij, uitslag van het semen, en overlegd wat er nu precies de bedoeling is van de volgende ronde. Sowieso worden er de eerste 2 pogingen niet meer dan 1 emmy terug geplaatst. Jammer, want mijn Beer komt ook uit een terugplaatsing van 2. En we beginnen sowieso met 200 eh puregon, dat is een nieuw beleid van t ziekenhuis. De ronde van Beer moest ik ook 200 spuiten, maar heb toen zelf (slecht slecht! ) 220 gespoten, en toen zijn er 13 eicellen uitgekomen, 2 getpt, en 4 cryos. Ben wel heel benieuwd hoe mijn lichaam op 200 gaat reageren na een zwangerschap. Er is toch veel veranderd, mijn eigen cyclus was voorheen 5-12 weken, en nu na de zw ineens max 6 weken. Betekend toch wel dat mijn lichaam anders in elkaar steekt nu dan voor de zw. Oh ja, en t word gewoon ICSI, omdat Beer daar ook uit gekomen is. Terwijl t semen wel goed genoeg is voor IVF, ben ik toch wel heel erg blij dat t ICSI word. We hadden de eerste poging toendertijd 13 eicellen, en met IVF was er maar 1!!!!! Emmy goed genoeg gegroeid om terug te plaatsen. Dus dan begrijpen jullie wel dat ik heel blij met ICSI ben. Aankomende maandag mag ik weer terug op gesprek, deze keer met een vp, voor t spuitschema, en uitleg over de medicatie. (Deze zijn al in huis) Sowieso stop ik dan met de pil, dus dan gaan we er weer voor de aankomende week! Spannend hoor, t kriebelt heel erg hier! Dikke zwaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii!!!!!!!!
Sorry meiden, het is een nogal overweldigende week geweest met veel angst. En nog steeds hoor! 15 oktober had ik de echo, maar bloedde al vanaf de eerste echo, dus ja. Ik zou mi niet meer zwanger zijn. Toch zag ik een net gestart langzaam kloppend hartje. Vandaag stond ik op en verloor mega veel rood bloed! Ziekenhuis gebeld en langs gegaan. Vruchtje gegroeid, en hartje klopte goed snel. Maar er zit naast m'n vruchtzak een bloeduitstorting dus een hematoom. Volgens haar kan ik niks doend aan afwachten. Soms neemt de hematoom het vruchtje mee, maar ze acht de kans klein. Kortom, ik ben niet zo blij en hoop dat het bloeden stopt en deze kanjer overleeft. Lees op internet namelijk e meest gruwelijke verhalen!!! Bloeden is dus best aanwezig en ook een zeurende onderbuik. Hopen dat het goed gaat, want op internet lezen is niet goed.... Sorry voor het late inlichten! Hematoom was op de eerste echo. Iet gespot, maar als ik terugkijk lijkt hij veel groter op de eerste echo!
oooh dreambaby, dat heb ik ook gehad!! Plat was het advies. Nu zal dat lastig gaan met je kleine vent, maar probeer wel zovele mogelijk daar waar mogelijk te rusten. Je lichaam neemt het bloed langzaam om of stroomt via je bmm leeg. Hoe rustiger dat laatste gebeurd des te meer kans je vruchtje heeft om groter en sterker te groeien. Bij mij lag de hematoom ook achter het vruchtje en was de kans groot dat deze los zou komen en het vruchtje mee zou nemen. De stress is niet te doen en de pijn erbij helpt ook niet. Succes meid! Hoe groot is je hematoom?