De gynaecoloog achte naar haar zeggen de kans klein dat het vruchtje meevloeit, maar ik bloed wel aardig, soms wat slijm en dat lijken stolsels, maar zijn bet niet. Nog steeds is her geen inlegkruisje vol, wel wat zeurderige pijn enzo. Maar goed, volledige bedrust kan niet en moet er met m'n kind ook gewoon uit, die kan niet 24/7 binnen zitten, heb ook hondjes, dus fulltime bedrust gaat gewoon niet, en is overigens ook niet geavidaeerd, lees het enkel . Hoe lang hield hij bij nou aan? Kan ik wel gewoon op m'n kont zitten, of moet ik echt liggen, want dat werkt echt. Iet met m'n zoontje
Mi zit op de eerste echo ook al een hematoom, de bovenste is dus de eerste end e onderste een tweede echo. Op de eerste zie ik naast de vruchtzak een best gat die zwart is, en op de tweede nog een kleine streep. Dit is dus m'n hematoom!
Heeeeeey skatties daar ben ik weer Ga ff heeeeel wat terug lezen en dan reageren op jullie ! xxx Dreambaby: toch een hematoom?! Pfff zoveel mogelijk je rust pakken mop. En ik ga heel hard duimen dat het bloeden verdwijnt en je kleintje prachtig uitgroeit tot een 2e wonder! Blijf erin geloven meid! Kop op! (ja ja ik ben altijd de positieve zelfe hihi) wanneer mag je weer op controle?!?! Oooooooh ik ben zo slecht in fotos/echos bekijken ik zie namelijk niet waar ik moet kijken sorry! ( t vruchtje zie ik overigens wel ) Tat: ik zit je onderschrift ff te bewonderen . 14kg!!!!! Hoe heb je dat geflikt!?!?! Ik was na de bevalling lekker wat kilos kwijt! Ik blij , maar kwam ook weer aan ! ik heel erg teleur gesteld! Ben nu sinds maandag begonnen met lijnen en hoop eind van het jaar 9kilo kwijt te zijn. Maar ik ga vanaf t weekend ook weer flink sporten dus hopelijk lukt het! (moet trainen want in maart doe ik mee met mudmasters!! ) Dat iele is zeker snel weg!!! ik zie dat bij C. ook heel erg! Madam krijgt nu echt spekkies!! 2okt hebben we dr laten meten en wegen. Toen was ze 65cm en 6155gr. Volgende wk do heeft ze dr 6mnd controle al! Zat vd week fotos te kijken van de bevalling en eerste weken .wat een verschil!!!! M-I-L hoest met jou en je prachtige meisje?!!? bijna 3 weekjes alweer! Gaat hard he?!!? Wel lekker genieten toch?! En hoe vind de grote broer het?!?! Heb net ff in je album gekeken wat is ze mooooooi <3 BS: is je ongi er al!?!?!? Wil wel ff de bloody dance voor je doen hor Succes liefie!!!! Xxx Colombiana: vakantie was heerlijk! Ik hou van momenten met mn gezinnetje! En dat in combi met zon zee strand en lekker eten en ontspannen ..kan niet beter!!!! Helaas ook ik weer te werk. Maar gelukkig hoefde ik maar 2,5 dag deze week. Dus op mn gemak inslingeren. En morgen lekker weekend én meteen mamadag! Brabbel: met mij en mn moppie gaat het super Het gaat idd onwijs hard!!!!!!!!! Ze draait nu heel soepel van buik naar rug en van rug naar buik. Ze wil maar al te graag zitten en als ik haar dan neerleg gaat ze flippen haha. Gister voor het eerst hapje gegeven voor 6+ met aardappel , broccoli en kalkoen dat vond ze heeerlijk! Afgelopen weken wel wat hangerig en veel aandacht vragen en soms ben ik daar wel beetje moe van. En denk dan ga nou ff lekker zelf spelen of slapen maar ze zit midden in een sprong dus heeeeel logisch en dan ga ik lekker met haar knuffen of spelen en dan zijn we beide toch helemaal happy Zelf ben ik weer beetje opgeladen! Heb genoten van de vakantie en ga nu flink sporten en aan de lijn. Ff lekker aan mezelf werken! Hele uitdaging maar ga ervoor!! Wat ontzettend spannend allemaal zon nieuwe ronde meid!!!! Kan me goed voorstellen al die kriebels weer!!! Leef absoluut onwijs met je mee!!!!! Xxxx Tori skat, hoest met jou en je prachtige meisje?!?! slaapt ze alweer wat beter?!?!?! En wat knap dat ze al probeert te kruipen!!!! Ik zie Cate dat nog niet doen hoor! Maar die is weer van het zitten. Op vakantie heeft ze al los gezeten in het zand (lekker stabiel) en ze zat op een grote stoel en trok zich aan de leuning vooruit en zat dan recht op. als ze weer achterover viel en half lag, deed ze t weer opnieuw. Dus ik gok dat het niet lang meer zal duren voor ze echt goed zit. Babii: hoe was the birthday party?!?! Ondertussen is ze al weer 1 jaar en 2wk!! Wauw!!!! Nou liefies,..ik hooooop dat ik zo wel beetje iedereen heb gehad!!! Tis amper te doen om zover terug te lezen! Ego: hier dus alles goed! heeeeerlijke vakantie gehad met manlief en Cate. We zijn lekker naar Tunesie geweest (vreselijke lui) en hebben echt genoten. We hadden pracht weer en hebben kleine uitstapjes gedaan. t was wel ff wat anders zo met een kindje op vakantie maar ze is nu 1 van ons en zou niets anders willen! T was fijn om er ff lekker uit te zijn samen. Ik ben sinds t weekend volledig gestopt met borstvoeding. Vind dat onwijs jammer en ben erg teleurgesteld erom en mis mn momentjes enorm. Maar ik maakte gewoon niet meer genoeg aan tijdens de vakantie en na de chaos van terugreis was t gebeurd met de aanvoer. Toen maar besloten t niet weer helemaal op te gaan bouwen. Helaas. maar voordeel is dus wel dat ik nu mag lijnen! Dus maandag begonnen! Weg met die zwangerschapskilos want dat het met bv er zo afvliegt dat ging bij mij niet op! ik ga in maart meedoen met mudmasters!!! En ga daar voor trainen. En hoop tegen die tijd mn overtollige kilos kwijt te zijn! We doen met de hele vrienden groep mee!! Echt tegek! Alle meiden 6km en alle mannen 18! Dus moet flink aan de bak want ren nu maar 3km en dat MET interval hihi verder weinig nieuws hier. xxxxxxx ps: zal zo weer ff updatje plaatsen van C. in haar fotoalbum
oooooh vergeet ik helemaal:....ik heb mn beugel !!!!! dinsdag is die geplaatst! t doet best pijn met eten! kauwen is geen optie dus alles gaat in de blender. (net babyvoer) maar ben er ontzetten blij mee! en als het goed is, kan ik met 2wk normaal eten! hihi
Dreambaby, super spannend allemaal! Ik zal voor je duimen. Heb zelf geen ervaring met een hematoom helaas... Nou ja helaas , moet daar denk blij om zijn. Hopelijk lost hij op! St, klinkt als een heerlijke vakantie! Wat goed dst je je beugel hebt hihi. Ik heb 8 jaar een beugel gehad dus ken de pijn. Lekker in het begin aan de vla en soep. Snap je teleurstelling qua bv wel maar je hebt het prima gedaan! Ja dochter haar verjaardag was druk. Hou zelf totaal niet van verjaardagen en m'n dochter ook niet. Het zingen vond ze niks dus maar gestopt en de drukte vond ze afgrijselijke tja, echt een kind van papa en mama, houden ook niet van in de belangstelling staan. Desalniettemin super leuke cadeaus en het beste maatje van m'n man kwam ook nog. Waardeer dat enorm! De enige die contact houdt. En verder niks te melden behalve dat m'n dochter een kleine draak is die alles doet wat niet mag. Ze weet hoe de tv aan en uit moet, uit haar speelgoedkist open gaat, ruimt haar speelgoed op en mama haar spillen zo goed, dat haar huis telefoon kwijt is hahahahhaha. En qua spraak gaat ze echt rete snel! Ze kan al zeggen: nee, ja, bah, dank, zitten, Haar naam deels, naam van m'n hond, mama en papa, hap, die, deze en kus. Ongetwijfeld nog meer en xe begint ook te praten met 2 woorden. Hey mama of ja hap, nee bah of naam ban haar en dan zitten Echt bijzonder! Net 1 jaar pffff
Babii wat een slim meisje!!! Hier ook een draakje rondlopen. Hij houdt ervan om weg te lopen en dan om te kijken met een lach om te zien of we al achter hem aan komen om hem te pakken. Maar praten ho maar! Hij zegt mama en sinds deze week ook papa maar meer niet hoor!! En hij is toch inmiddels 16 maanden oud! Nouja, hopelijk komt er binnenkort een spurt!
Hoi meisjes, wat is het stil hier!! Babii: jaaaa t was echt heeeerlijk zoooo genoten met zn 3tjes! Echt ff lekker!!! En jaaaa :d eindelijk mn sierraad hihi. Pffff 8 jaar?!?! Wat een tijd meid!!! Dan weet jij idd wel hoe pijnlijk/rot het voelt! Ik kan nu al beetje weer kauwen maar dan moeten het wel zacht zijn en kleine stukjes. Afhappen is not done! Thanx voor je opmerking over de bv. Was/is zeker en teleurstelling maar heb me erbij neer gelegd. En t scheelt ook wel gehaast enzo want als ik nu wat later ben smorgens en naar mn werk moet, doet mn man t flesje Wat super van die vriend !!! dat zijn nog eens vrienden!!! Mijn broer is in 97 overleden en 1 van zijn maten komt nogsteeds 1x in de maand ongeveer bij mijn ouders! zo tof!! Je meisje is een toppertje lees ik wel goed hoor!!!!! st is trots op haar haha MIL: heeeerlijk zon draakje!!! hihi En idd .t komt allemaal vanzelf wel. ! rustig aan ! kleine van schoonzus is nu 18mnd en begint nu te praten en sinds 2mnd loopt ze pas. Die deed ALLES kruipend! En rap ook De oudste was snel met praten maar niet altijd even vloeiend /correct, die van vriendin is even oud en begon half jaar later pas met woordjes maar die sprak echt heel duidelijk dus of snel ook altijd beter is?!!? t komt allemaal wel ! gewoon genieten!! (straks kletsen ze je de oren vant hoofd en wou je dat t anders was hihi) Hier weinig nieuws ! morgen mama dag! Ben ideeen aant opdoen want zaterdag gaan we met zn 3e (maar vooral C. ) naar fotoshoot! Hopelijk pas ik mn nieuw bestelde kleding , kan ik dat mooi aan Van t weekend zijn we heerlijk wezen zwemmen en bij vrienden wezen relaxen! (ze loopt op dr eind!! Kan elk moment gebeuren) gister en vandaag gewerkt! Gister 3.5km wezen hardlopen en wat zitups enzo gedaan dus ben lekker bezig en t lijnen gaat tot nu toe goed .1.5kg minder in 1wk! Is niet zo heel veel maar ben zeer tevreden!
Het meiden, ik kom hier ook ff buurten na een tijdje afwezig te zijn geweest. Ik lees wel mee hoor, maar het ontbreekt me aan de tijd om alles bij te houden... Na een vermoeiend weekend lijkt het nu weer beter te gaan. Yvi had zaterdag en zondag koorts, waarschijnlijk door de tandjes die door gaan breken. Pff, wat duurt dat lang zeg, ze heeft er al zo'n tijd last van! Verder is ze helemaal gek van staan, als we haar aan de salontafel zetten geniet ze enorm! Maar ja ze moet eerst nog beter leren zitten, hihi ST, wat goed van Cate dat ze zich al optrok om te gaan zitten! Nee, dat zal dan zeker niet lang meer duren voordat ze goed zit. En ze is bijna een half jaar, wat zijn die 6 maanden voorbij gevlogen he? Wat ga je lekker met afvallen . 1,5 in een week is toch super? Dreambaby, dikke knuf voor jou. Hopelijk gaat de hematoom weg en blijft het kleine mensje groeien. Is het vloeien inmiddels gestopt? Babii, een jaar is kleine Meid alweer!! En wat doet ze het goed met alles wat ze al kan, een echt toppertje! Mil, nog ff en dan is jullie kleine meid alweer bijna een maand. Hoe gaat het?
Tat, nog ff en dan is jouw meisje 3 maand!! Hoe gaat het, wat kan jullie mooie meisje nu al allemaal? En gaat het alweer beter met borstvoeding? Hoer gaat het nog steeds hetzelfde met de bv en ben blij dat ik het zo goed volgehouden heb. Zeker toen ze koorts had, was zo fijn dat ze troost vond bij me aan de borst. Veel plezier op vakantie!! Colombiana, wat jammer dat de sollicitatie niet tot n nieuwe uitdaging heeft geleid. Hopelijk komt er nog weer iets anders op je pad. En ik hoop op een wonder voor jullie zodat de behandeling net niet nodig zal zijn! #duim BS, ben je inmiddels ongi? Hoop zo voor je dat het uit zichzelf komt en dan spannende tijden voor jou, eindelijk!! Ohja morgen naar het CB, de haf jaar afspraak. Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt en wat haar lengte precies is. Ze past al sommige maatje 74 kleding... Vooral in de breedte passen die beter dan 68!! Bol buikie heeft, hihi
Ik lees ook vooral mee op telefoon, maar ook weinig tijd om te reageren. Hier gaat alles verder zijn gangetje, alleen heb ik het nog steeds niet naar mijn zin op het werk. De ene dag werk ik 8 uur en de andere maar 5 uur. De uren die ik mis moet ik op een andere dag inhalen. Helaas nog niks anders tegen gekomen met hetzelfde salaris.
Hoe gaat t hier dames? Ik ben weer ongesteld geworden, en ik ga zometeen de eerste Deca zetten. Spannend hoor.... Met Beer gaat t goed, alleen na zn pseudokroep aanval van de week is hij nog 1 dag heel erg ziek geweest. Koorts en hangerig heel de dag, en alleen maar miepen en zeuren. Was zo zielig, hij lag helemaal lam op de bank, maar nu gaat t goed met m, niks meer aan de hand. Gelukkig heeft ie ook weinig last gehad van de klok. Hij was vanochtend om 7.30 wakker vanaf gisteren avond 19.30 ongeveer. Alleen vanavond konden we t een beetje rekken tot 19.30, omdat ie helemaal op was. Verder weinig last van de klok, dus dat valt ook weer mee. Ik kom vd week weer updaten als we meer weten van t ziekenhuis.
Hey meis wat spannend om weer te beginnen, gaat het spuiten je een beetje gemakkelijk af of heb je altijd veel last van bijwerkingen? Wat sneu dat je mannetje steeds van die aanvallen heeft zeg! Hier ook weinig last gehad van de klok alleen vanaaf was hij wat jengelig voor het avondeten en het naar bed gaan. Hij wil altijd stipt om 18 uur eten maar dat werd nu dus later door het verzetten van de klok. Hopenlijk wordt hij zometeen niet al te vroeg wakker. Gister 8 uur nieuwe tijd maar dat wil niet zeggen dat dat vandaag weer gaat lukken Met de baby kan ik elk uurtje slaap gebruiken Ze doet het erg goed maar wil overdag persé in de draagdoek anders blijft ze huilerig. Ze heeft nu dagelijks nexium omdat ze denken aan verborgen reflux. Na het voeden huilt ze vaak, komt de voeding omhoog, hikt ze veel en ze kreunt veel. Gelukkig accepteert ze snachts wel de wieg al kreunt ze dan nog veel erg hard. Ze komt overdag om de 3 a 4 uur voor de borst em snachts om de 3 uur meestal. Zal blij zijn als daar weer wat meer tijd tussen komt te zitten. Ben nu elk moment van de dag doodmoe Verder super blij met ons gezinnetje. Zoonlief doet het super en is al helemaal gewent aan zijn zusje.
Tori: gefeliciteerd met Y. haar halfjaarverjaardag hihi vind t best bijzonder .zo hebben we een druk leven van ziekenhuis in zh uit en nu is er al een half jaar voorbij met een pracht wonder in ons/jullie midden!!! Maak er een mooie dag van ! Hoe gaan de nachten?!!? Gaan ze al beter?! Maatje 74 al?!?!?!?! Hemeltje pemeltje!! Hihi C. zit net op 62! Alhoewel .68 mag qua lengte wel maar dat zakt van de kont. 62 is al veel te groot! Vooral dr jasje whahah daar verzuipt ze nog in! hihi Zonnetje: wat vervelend van je werk mop. Ken t helemaal! Maar durf ook niet zo goed te veranderen. Maar komt vast goed mop! Hoest met B.?! ook al weer 4maanden zeg!!! gaat haaaaaard!!!! Lekker he?!?! - Kindjes nog last van tijdverschil?!?! Oooh Brabbel: spannend weer meid!!!!!! Leef helemaal met je mee! Toch weer onwijs spannend zon traject met prikken enzo. Wat sneu voor beer !!!!! arme skat! Fijn dat ie nu weer is opgeknapt en dat het maar 1 dag heeft geduurd Babii: hoest met jou?!?! En de kleine boef! ?! (letterlijk een boeffie hihi) M-I-L: lekker in de draagdoek dragen meid! Heb ik in het begin ook max gedaan en was voor ons beide heeeerlijk! Ik genoot er echt van dat zij zo kon ontspannen bij me. Wel erg vervelend als ze reflux heeft. Arme meid! Leuk dat de kleine man al zo aan zijn zusje is gewend. Vermoeiend idd zoveel voedingen. Nog maar komt vast snel meer rust in xxx Dreambaby: hoest met jou meid?!?! Nog nieuws?!?! BS: en bij jou?!?!?! Nog nieuws!?! Hoe gaat t ?!?! Ik heb eigenlijk weinig nieuws. C. had weinig last vd klok maar had er zelf meer moeite mee haha ze komt normaal om uur of 9. En nu kwam ze om 8uur al dus uurtje eerder en met t tijdverschil was dit dus 7uur! En ze ging na de tussendoortje al voor dr middagslaapje dus kwam heel bagger uit. en na t warm eten ging ze voor de nachtslaap! Maar goed vanmorgen kwam ze netjes om half 8 nieuwetijd! Maar ze heeft vannacht onwijs lopen spoken!! ELK uur kwam ze!!!! Dus uit mn bed naar beneden: speentje , aai over de bolletje , (soms wat langer troosten) , ff de snotneus legen (miss daarom wel zon nacht) en weer naar bed. Vandaag weer te werk en morgen ook hele dag maar woe half dagje en do vrij HEERLIJK! Oooh en Sonja heeft me beetje teleurgesteld deze wk. Was helemaal niks af!!!  maar, .mnlief zei: je hebt ook dingen tussendoor gehad die je niet mag, miss als je niet aan sonja deed was je wel weer aangekomen . mmmm das ook wel weer zo. Maar deze week maar strenger!!! Heb ook weer geen moer aan mn sport gedaan afgelopen wk . dus vandaag weer begonnen met flink wat situps.!
oooh vergeet ik helemaal!!! de fotoshoot....was zooooo leuk om te doen!!! ik ken de fotograaf al mn hele leven dus dat maakte t wel makkelijk! voelde ons onwijs op ons gemak (alleen manlief kent ze niet zo goed en had t snik heet onder die lampen) kleine deed t ook super! hebben hoop diverse fotos gemaakt. en ik had van te voren wat ideeen opgedaan en daar heeft ze op in gespeeld. heb als voorproefje al 1 foto gehad en ben helemaal verliefd!!!! al mislukt de rest,...ben ik helemaal happy al! hihi zal m in mn album zetten. de rest is over 2 wk pas klaar.
zo meisjes, daar ben ik weer. Heerlijk een weekje op vakantie geweest met de schoonfamilie. Prima weer gehad en echt genoten met zn allen. Vooral isi met haar neefjes. Zo leuk. Ze heeft echt een enorme sprong gemaakt en lacht veel, volgt ons goed en slaapt heerlijk door. Vandaag alleen haar 2e prikjes gehad en is de hele ochtend echt huilerig geweest de prul. Nu ligt ze helemaal uitgeteld in de box, dus nu kan ik even wat voor mezelf doen. dus ff bijkletsen op ZP!! Dreambaby, hoe gaat het met de hematoom. al nieuws? Ik heb heel veel gezeten, zoveel mogelijk. Voor mij natuurlijk makkelijker omdat ik geen kleine had rondlopen. Ik hoop dat het vloeien minder is en dat je lichaam de rest heeft opgelost. wanneer heb je weer een echo? ST, je hebt m. Doet best pijn he in het begin? Het went en soms heb je weer een dag dat het irriteert, maar het uiteindelijke resultaat moet je voor ogen houden. enne, goed voor de lijn Hoe ik dat heb gedaan die kilo's....geen idee. Heb veel gesport voordat ik zwanger werd en toen al 4 kg afgevallen. Toen ik zwanger werd ging het heel geleidelijk omhoog, maar wel hard omhoog. Nas de bevalling in de eerste week al 10kg kwijt en de rest door borstvoeding en gezond eten en 's avonds chocola Alles is nog wel slap hoor, dus moet wel weer aan de pumplesjes binnenkort. Mag je eigenlijk sporten als je nog bv geeft (nou ja, kolft in mijn geval)? Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad maar jammer dat je bv is gestopt nu. Wel mooi 6 mnd kunnen geven, fijn! babii, wat leuk om te lezen over je meisje. Tis echt een lekker ding wat ik op de foto's zie, boefje! en zo goed praten, zo leuk. Wat lief van die vriend van je man die langs is gekomen! Mil, jouw meisje ook al weer een maand oud, wat vliegt de tijd he. wel lekker je meisje in de draagdoek, doe ik ook soms als ze veel huilt en ik echt even mn handen vrij moet hebben. Wel proberen je rust te pakken, alhoewel ik begrijp dat dat lastig is met nog zo'n kleine boef. Tori, jouw meisje ziekjes Zo sneu want je kan zo weinig dan knuffelen en zorgen. Merkte het vandag aan Isi, zo zielig als ze maar niet kan stoppen met huilen. Je voelt je soms machteloos. BV lukt helaas niet en de paar keer dat ik het probeer wordt ze wild en gaat ze huilen, dus ga het ook niet dwingen. Héél soms pakt ze hem, maar dat ik sporadisch. nu mn bv ook terugloopt nu ik een wat simpelere kolf heb, zal ik ook nite genoeg meer hebben. Maar kan nu mooi ongeveer om de voeding bv geven en de rest fles dus. Ze doet het hartstikke goed hierop, dus ik gha niet moeilijk den. Ze is wel een tenger poppetje, maar groeit netjes volgens de curve. Ze is nu 57 cm en 4600gr Zonnetje, wat jammer dat je het niet naar je zin hebt Gaat het wel goed met je ventje? Dat is ook belangrijk. Werk vinden is moeilijk momenteel he. Colombiana, jij ook werk aan het zoeken begrijp ik? Al iets tegen gekomen? Ook al zo'n heerlijke vakantie gehad. Wij zijn naar Normandie geweest. we hadden super weer, dus vele gelopen met de kleine en gewoon genoten van het er even uit zijn. Ging hartstikke goed met ons misje, dus zeker voor herhaling vatbaar. Maar jeetje, wat sjouw je veel mee met zo'n kleine, hahaha! Jullie in november dus ong ook weer starten met ene nieuwe poging. Spannend hoor. Brabbel! Wat spannend dat het weer begint, maar ook vreemd en raar lijkt me. Je weet nu waar je het voor doet. Wat sneu dat je beertje zo ziekjes is geweest. heel veel succes met deze behandeling! Vwb mn bv, wil ik het geven zolang het komt. Streven is een half jaar, maar ben benieuwd wat er daadwerkelijk van kolven komt wanneer ik weer ga werken en hoe het dan met de productie is. Zolang het gaat, gaat het. BS, meis, krijg je morgej de uitslag van die biopt, of is het ene controle of alles rustig is? Oh ik hoop zoooo dat dit 'm gaat worden voor jullie. Het is je zooo gegund! En wat een prachtige foto op fb, wauw!! Nina, meisje, hoe gaat het met je. Weet dat je je even hebt terug getrokken van ZP, maar misschien dat je af en toe nog meeleest...hoop dat de rust je goed doet meis. Zeehondje, nog gefeliciteerd met je meisje! Hoe was jullie vakantie? Lekker weer? Sammy, hoe gaat het met jou en je 2 kleine friemeltjes?? Groeien ze goed? Kamertje al klaar? Volgens mij ben ik weer helemaal bij
BS: ik ga heeeeeeel hard voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!! Succes vandaag liefie Tat: wat fijn dat t weekje weg zo goed is bevallen!!!! Heeeerlijk!!! Sneu he die prikjes?! C. kon dr ook heeel sip van zijn. En de 3e was ze echt wel beetje uit dr doen. Gelukkig lag ze daarna lekker te slapen! Fijn dat alles zo goed met haar gaat!!! Lekker he?!?! xxxx Jaaa ik heb m was idd best pijnlijk maar nu ben ik al erg gewend hoor. Soms ist nog beetje vreemd maar t gaat steeds beter en beter ! en idd, t eind resultaat straks, . Ik ben benieuwd. Ken mezelf niet met rechte tandje(s) Ik vind het onwijs knap hoor die kilos !!! ik doe het je niet na! Ik viel na de bevalling rap af en dacht das mooi maar 2 wk later zat de helft er alweer bij! Ik moet nog 5 kilo tot mn oude gewicht. En nog 8 tot mn streef gewicht. (gewicht voordat ik hormonen ging spuiten) ben nu sinds de bevalling 8 kwijt. En jaaaa sporten mag hoor!! Trek wel een goeie stevige sportbh aan! Doordat je vol zit/loopt vd melk , is het best gevoelig namelijk! En tip: sport net na het voeden! Dan heb je rust in jezelf (anders zit je alleen maar op je tijd te letten en sport je niet lekker) én dan ben je leeg Xxx Jaaa Sammy: helemaal vergeten in mn reactie te zetten gister: hoe is het met jou mop?!?!?! En met je twins!??!?!?! Oooooh hoe kan ik jou nou vergeten zijn ?!?! hihi zooooon bijzondere zws! Hier geen nieuws. Wel snap ik waarom ik niets was afgevallen ben gister middag/avond ongesteld geworden! En dan ben ik altijd wat zwaarder Kleine meid is helaas echt wat ziekjes. Gister was ze onwijs aan t snotten en is de hele dag aan het hangen en huilen en wil niet zo lekker eten en drinken. Maar wel tegen ons aan liggen met dr speentje en kleedje. Arme meid. Gister had ze 38,1 dus valt mee maar wel sneu!!!!!! vind het zooo zielig!!! Heb dr borstje en rugje lekker ingesmeerd met luuf zodat ze wat vrijer kan ademen. We moesten er vannacht maar 2x uit om dr echt te troosten (en ff snotvrij maken) en ze is zon 2 a 3 x wakker geweest met een klein huiltje maar viel al gauw weer in slaap. Vandaag hoef ik lekker maar een halve dag te werken! Das wel fijn! Lekker optijd weer thuis!!! We hebben ontzettend storm schade op het werk dus zijn gesloten voor het personeel. Wel zijn er monteurs en de directie aanwezig dus de receptie is bezet. Maar als mn aflosser er is , kan ik lekker weer weg morgen ook maar halve dag (4uurtjes kantoor) en donderdag mama dag. Had van aantal meiden hier onwijs leuke/lieve reacties op C. haar foto van de shoot!! Thanx moppies!! Erg lief!!!!! Zal straks nog ff 2 fotos plaatsten. De rest komt als de hele shoot klaar is. deze kreeg ik van haar via mn mobiel
ST, dankjewel voor de felicitatie . Onze meisjes alweer een half jaar, wat is dit half jaar voorbij gevlogen... ik vind het best wel 'eng' dat ze straks geen baby meer is ... ik ga dat missen!! Misschien daarom ook wel dat ik zo graag nog een tweede wil, om het allemaal nog een keer meer te maken maar dan als ervaren moeder. Nouja wie weet krijg ik m'n vriendje zo ver tzt. Ik ga in elk geval nog niets verkopen, dat heb ik 'm al wel gezegd, haha. De nachten gaan weer beter, sinds ons bezoek aan het cb slaapt ze snachts door tot een uur of 5. Dan even borst ... alleen vannacht was ze er al om 2 uur en sliep ze pas weer om 3 uur. M'n vriend gaat er dan uit omdat ze bij mij anders aan de borst wil. Al had ik dat vannacht misschien beter kunnen doen want het duurde te lang voordat ze weer sliep. Ja, wat enorm al hé, maat 74. Maar goed, ze is in de lengte ook al bijna 68 cm ... en ze is nogal breed dus tja. Ik moet ook echt nog nieuwe rompers met lange mouw kopen weer, want die ik had gekocht 62/68 zitten echt te strak (te smal!). We moeten binnenkort echt weer es gaan daten, nu kunnen ze misschien samen al wat spelen . Tat, ja was echt zielig dat ze zo ziekjes (koorts) was, maar gelukkig nu weer topfit! Op wat neus/keel verkoudheid na want ik hoorde haar vanochtend weer wat zwaar ademenen terwijl ze bij me dronk. En je moet Isi zeker niet dwingen, als het zo goed gaat met kolven, dan maar zo. Yvi drinkt ook makkelijker uit de fles. Ik kolf nog steeds op m'n werk, lekker ff een rustmomentje. Ze groeit toch ook goed, volgens haar curve! Mooi zo doorgaan en straks ook aan de fruit en groente hapjes . Voelt ze zich alweer beter na de prikjes van gisteren? Ik moet nu weer aan de slag (nouja zo eerst kolven)!!! Tot later
Brabbel hoe gaat het met je?? Xxx En dreambaby?? Hopelijk alles helemaal in orde! En colombiana (weet niet of ik het helemaal goed schrijf
Spuiten valt me erg mee gelukkig! De eerste keer spuiten heb ik enorm zitten twijfelen, durfde niet echt. En nu heb ik sinds 2 dagen een zware onderbuik, en heb t al 2 dagen benauwd. Maandag moet ik op controle, en dan ga ik t meteen voorleggen. Zit te denken aan overstimulatie..... En heel stom maar lees net een berichtje op FB van een bekende die zwanger is van haar 2e, en WEER komt dat rotgevoel boven..... IK WIL OOK WEER!!! Waarom moeten wij nou deze rotweg bewandelen voor nog een kindje? Bah, klotegevoel, voel me schuldig dat ik zo denk..... Heb mijn lieve Beertje al, en toch is de wens ZO enorm aanwezig.