Beertje of Bloemetje, t maakt me niks uit. Iedereen bedankt voor de felicitaties! Vanavond testen we weer, en dan zal ik de foto's posten.
Deze is van vanavond. Begon al te twijfelen omdat de streep best lang duurde, maar babi en butterfly hebben me op de app gerust kunnen stellen. Lieverdjes zijn t. Bedankt schatten, dikke kus! Maar goed, uiteindelijk was dit dus t resultaat.
Jeej!!! Er is een brusje onderweg!! Geweldig meid! Super gaaf hoor, duidelijker kan niet De zwanger banner kan gemaakt worden!
Wauw!!!!!! Die knalt erover schat!!!! Geweldig!!!! Xxx en jaaaaaaa lieverds zijn t zeker babi: ik hoop dat je de kleine eerder voelt als ik. ik had m ool voor liggen en voelde cate pas op 21 nov (verjaardag manlief) voor t eerst. (Ik was toen al eind onderweg. 9aug kreeg ik toen de bloeduitslag)
Echt gaaaf!!!! 2 zwangere erbij!! Pffff hier gaat t steeds rotter.. Word ineens zo dik nu, elke dag maagzuur, druk op mn blaas, bekken instabiliteit waardoor ik moeilijk kan fietsen of lopen.. Heb na 10 min al vreselijk pijn! Ik denk ook niet dat ze blijven zoitten tot 38 weken. Zo bizar dt ik nog maar max 9 weken hoef ! ergens ook wel verdrietig aangezien ik hierna de mmm niet meer in wil dus dit mn enige zwangerschap is. En het kerstgevoel... Ik heb soms nog steeds dat nare gevoel van toen t niet lukte, weer een kerst zonder baby, heel raar ik weet het .. Hoe gaat t met de rest?
Mama in love, de banner en avatar is aangepast! St, vind t ook wel een knallertje, ben dr best trots op!! Sammy, gek idee dat je nog maar zo kort moet!! En dat van de kerst herken ik heel erg goed. Vorig jaar was Beer 6 mnd, en toen heb ik echt wat traantjes gelaten van geluk! Vond t zo bijzonder! En nu heb ik met kerst weer een klein ukkietje bij me. Speciale momenten om bij stil te staan.
Sammy alweer 29 weken! Jij zult inderdaad ook niet de hele termijn uitlopen! Gek idee dat je nu echt snel mama zal zijn van 2 mooie kindjes! Een jongen en een meisje nog wel! Kan me voorstellen dat je niet meer de mmm in wil. 2 kindjes tegelijk wordt ook heel erg druk hoor Bereid je voor op héél veel slaapgebrek de aankomende maanden. Maar je krijgt er iets prachtigs voor terug! Ik ben erg benieuwd naar je kindjes!
Ik ben geloof ik verslaaft aan de hele cyclus zwanger worden, zwanger zijn en bevallen... Ik wil ook weer als ik die berichten lees van nieuwe zwangeren
Brabbel! Hatseflats wat een knaller!!! Oooh wat fijn!!! En oh wat gun ik het de andere dames ook zo.....xxx
Even inbreken hoor!! Brabbel super gefeliciteerd, wat een knaller zeg Wowwie, het is je zo gegund!!!!! Sammy wat ga je hard inderdaad, raar hè Max nog maar 8 weken.. En wat je zegt daarna mmm afsluiten zal ook heel raar zijn na zoveel naar.. MiL wat je zegt over verslaafd zijn aan cyclus bijhouden, zwanger worden en een prachtig kindje krijgen, dit hebben denk ik dames zonder mmm ook.. Het blijft gewoon zoiets moois en magisch..
Afgelopen zaterdag moest S.... afzwemmen. Ik was zo trots ze loopt naar de rand toe en ik begon al te huilen...softie tante. Ik hoop zo dat in Jan we groen licht gaan krijgen en we zwanger kunnen raken...het is zo bijzonder. PS was zaterdag nog bij de hapost in het L.U.M.C. als ik utro gebruik dan krijg ik aan t einde altijd last. Mijn afscheiding was echt niet normaal veel en niet mooi van kleur. Maandverband hield het gewoon niet meer. Weet je wat de gyn zei wat kom je doen dan. Die dacht gewoon dat ik met een ander had gedaan of mijn man. Ik huilen mijn moeder was mee..........die werd kwaad...de vorige keer dat jullie mijn dochter ook niet wilde helpen was ik haar bijna kwijt....wat een kutwijf ben je toch. De huisarts vond het zo erg hoe de gyn reageerde. Uiteindelijk heb ik een vaginadouch gekocht en met water gespoeld en het is gewoon weg. Ik had alleen afscheiding geen jeuk niks. Het komt dus echt van die rot bollen. Ik ga dat wel bespreken hoor Nu is het over nergens meer last van
owww BS, naar allemaal, ik kreeg van die nare utrobollen standaard een schimmeltje. echt niet normaal wat die k*hormonen met je lichaam doen. BAH BAH BAH! Dikke knuffel voor jouw Sint&kerst: ik merk dat het voor mij zowiezo dit jaar al heel anders voelt. vorig jaar was ik met kerst nog zwanger en wilde het het liefs van de daken gillen. O&N was drama, want toen hadden we de eerste slechte echo. Na jaren geen sint gevierd te hebben, dit jaar weer wel voor het eerst. meegenieten van andersmans kinderen. Bij me oude schoonfamilie ging dat gewoon niet. Nu gaat dat beter. Met kerst zal het niet altijd even makkelijk gaan, maar goed we hebben een leuke planning. 1e kerstdag mijn ouders, 2ekerstdag brunch met de hele (schoon-)fam, en 's avonds met het ouderlijk huis van me vriend. En oud & nieuw bij een van zijn tantes ook met de hele fam. hoewel het gemis er nog steeds is, zijn de scherpe randjes er wel een beetje af. Mijn ex heeft mij jarenlang aan het lijntje gehouden over wel een kindje willen maar geen behandeling en mij 3 jaar laten bungelen, terwijl we wisten dat natuurlijk onmogelijk was. daardoor waren alle kleine kindjes moeilijk. dat is nu echt heel anders. Ja ik wil nog steeds graag mama worden, en ja ik had nu liever hier op de bank gezeten met mijn wonder in me armen, alleen wil ik nu al zwanger worden met nieuwe lover, nee absoluut niet. Ik werk nu hard aan mezelf, vind dat ik al hele grote sprongen heb gemaakt. Eerst me opleiding afronden, en financieel alles weer op de rit krijgen (tja de restschuld gaat er zijn maar hoe groot??). En heel belangrijk per 1 januari ga ik voor mezelf beginnen. Hier gaat veel werk in zitten, en vooral in klanten werving. als je eenmaal een vaste klanten kring heb, en een goede omzet draait, dan zie ik wel weer verder. Vooralsnog geniet ik nu van de kindjes van me nieuwe schoonzus (haar zoon is verliefd op me, dus zoveel kusjes en knuffels als ik wil). Dikke knuffel voor iedereen! xxx
lieve BS, wat een rotervaring Wij waren ook nooit heppie in het LUMC hoor! Kun je niet ergens anders heen? Je moet je ergens fijn voelen en niet met lood in je schoenen ergens heen slepen voor hulp. Liever iets verder weg en een goed gevoel dan dichtbij en huilend buiten staan. Kan je niet zeggen hoe vaak ik huilend bij een arts ben weggegaan, in het mmm traject maar ook toen ik nog Graves had Dikke knuf voor jou Fijn dat het beter gaat LLKH en dat je alles zoveel anders ervaart!
Tat ze geloofde gewoon niet dat de afscheiding van de utro kwam...ze begon over vreemdgaan. Ik zo nee. Met utro doe ik het zo wie zo niet te ranzig. Ze geloofde me gewoon niet vond ik zo erg. Ik heb gespoeld met water en nu is het weg. rara hoe kan dat.