IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij hopen nog steeds eens papa & mama te worden, maar dan op natuurlijke wijze. Intussen maken we het samen gezellig.
    De 2 eskimo's hebben we laten vernietigen, omdat we de mmm echt niet meer gingen trekken na de vmk's 1,5 jaar geleden.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja Sammy, meldplicht! Ik moet zeggen dat ik je buik zeer bescheiden vindt voor een twin buik, en wat goed dat ze zolang blijven zitten, dat houdt meninge twin vol! Super dat je bent gegaan voor een vagina,e bevalling, als ze toch gord liggen, why not.

B's, wat naar dat het spuiten zo moeizaam gaat bij haar, maar die stomme hormonen zijn ook drama!

Lokt, hier gaat het goed hoor, erg druk en last van m'n bekken, mag niet klagen!

Timon, fijn dat alles goed gaat, hoop dat jullie het ouderschap ook eens kunnen gaan beleven!

Hier verder niks te melden, druk met een eigenwijze dochter, die continu aan m'n benen hangt, mama kan niet komen, want dan wil dochter opgétild worden, enz enz. Kortom, druk, veel last van m'n bekken, maar ach! Shit happend :)

3. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Meiden sammy haar onderschrift is verandert! !

Sammy gefeliciteerd.

Xxx

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Yessss Sammy!!! Gefeliciteerd!!! Geniet, kom bij en wij wachten geduldig op je verhaal :D :D

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy gefeliciteerd!!!!!!!!!!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Timon, wat leuk om even wat van je te horen!
    En fijn dat jullie zo heerlijk kunnen genieten met z'n tweeën.
    Ik hoop met je mee dat het ouderschap ook voor jullie eens gaat gebeuren.

GEFELICITEERD SAMMY!!!!!!!!
    Wat een leuke namen die goed bij elkaar passen.

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Gefeliciteerd sammy en man met de geboorte van jullie kids Jason en Joelle! lekker gaan genieten!

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Sammy! Mooie namen! Veel geluk!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd Sammy!!! Mooie namen.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Van harte Sammy, super leuk. Hopelijk is alles voorspoedig verlopen! Mooie namen!

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey meiden even een update.. Had al dagen last van buikpijn.. Iedereen. Zei voor weeen.. Zaterdag avond verloor ik slierten slijm, ik had best wel weer last van "voor weeen" en ik was t zat!! Dus ik dacht ik bel nu gewoon misschien helpen ze me wel. Om 2 uur snachts was ik in het ziekenhuis. Ze zeiden we houden je hier en zetten dan zondag alvast de ballon.. Moest aan de ctg en ze zagen geen weeen. Toen kwam ze dasrna even voelen en had ik 4 cm ontsluiting. Ze zei o die ballon hoeft niet meer we wachten even of t nu begint. Ze hadden om half 8 mn water gebroken zooo mn man kon om het kwartier de matjes verwisselen zooveel vruchtwater!! Toen kwam ze voelen zat ik op 7 cm.. Weeen opwekkers gekregen, lag aan de ctg, een kathether, weeen registratie, jongen zo'n draadje op zn hoofd dus ik moest op dat bed blijven dat vond ik het vervelendst want ik had rugpijn! Het leek 2 uur alsof er niets gebeurde behalve mn rugpijn en niet weten hoe ik moest liggen.

Ik zei dat ik moest poepen, die vrouw zei poep maar gewoon op het bed. Ik vroeg of ze niet lekker was en dat ze nu een po moest halen.. Arm mens ging t nog doen ook. Maar ik moest dus niet poepen. Ze hadden de weeen opwekkers ondertussen super hoog gezet en toen hebbik gevraagd om morfine spuit in mn been.. Ben in slaap gevallen werd wakker omdat ik weer dacht dst ik moest poepen.. Mn man zei dan moet ze toch persen? Zei ze nee dat kan nog niet.. En daar kwam de gyn.. Het hoofd komt er uit!! Ga maar lekker poepen meisje dat is zijn hoofd haha! Na 10 min persen zagen ze dat hij met beide handen naast zn hoofd lag en wou ze inknippen.. Dat deed ze de volgende wee niks van gevoeld en toen is Jason geboren om 13:28. Ik mocht even 10 min rust zodat meisje kon indalen.. Zat ondertussen familie te appen en alvast fototje gestuurd en daar brak mijn water weer.. Mocht meteen persen maar voelde geen pers weeen.. Gyn had hand op mn buik en zei persen.. Na een paar keer persen is Joëlle geboren om 13:43.

Toen nog 2x geperst daar kwamen beide placenta's in 1 keer.. Toen ben ik gehecht op de kamrr en ook niets van gevoeld.. Vond t reuze meevallen en ben blij dat ik niet voor de keizersnee gekozen heb! Heb al zelf geplast en gedoucht maar moest toch een nachtje blijven en morgen lekker met zijn alle naar huis toe! Ze zijn zoooo leuk joh!! Ben innde wolken.. 3 uur kregen ze de eerste voeding en daarna hebben ze geslapen moest ze om 8 uur wakker maken om te voeden, ze zijn weer gaan slapen en moest ze om 12 uur weer wakker maken hihi

Jason is 2800 gram en Joëlle 2855!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ze zijn prachtig! Had net al in feb topic gereageerd. Geniet van je kraamtijd meis, xx

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Sammy!!!!
    GEFELICITEERD!

Wat een mooie kindjes, en een mooie namen!
    Wat zijn ze prachtig zeg! :$
    (Bijna net zo groot en zwaar als mijn Beertje met 39.5)
    Fijn dat alles goed is gegaan.
    Nu hopen dat je snel kan gaan genieten.
    Dikke kus!!!!!

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hee meiden!

Sorry maar ik ben de laatste tijd echt niet veel meer op ZP om te reageren.
    Meiden op de app en fb maakt het allemaal een stuk makkelijker, maar daarentegen mis ik (en jullie) een hoop van wat er op ZP gebeurt.

Update:

Hier gaat alles redelijk.....
    Ben nu ruim 13 weken, en ik groei als een dolle!!!!
    Niet te geloven, maar t gaat echt heeeeeeel erg hard.
    Nekplooimeting ed was allemaal goed, nu over 3 weekjes de geslachtsbepaling, en dan de 20 weken echo, spannend allemaal!

Ik loop ook bij de bekkenfysio voor pijn in mn bekken en rug.
    Het schijnt zo te zijn dat de meds voor IVF je bekken en rug verweken, en dat ik nu te snel terug zwanger ben geworden.
    Meeste vrouwen doen er een jaar MAX over om helemaal te ontzwangeren, maar ik had 1,5 aan moeten houden voor mn gezondheid.
    Tja Beertje was vorige maand 1,5 en ik ben 13 weken zwanger. ;)
    Dus dat is iets te kort op elkaar geweest.
    Nu ben ik mijn werkuren al aan t spreiden zodat ik maar 4 uur per dag werk, maar ik ga met 20 weken afbouwen, en t is nog maar de vraag of ik tot 30 weken door zal kunnen werken.
    Ik mag ook helemaal niks meer tillen, zelfs Beertje eigenlijk niet! :(
    Ondertussen loop ik bij de fysio, en kijken we aan hoe t verder zal gaan.
    Dus dat is wel erg heftig.

Met Beer gaat t erg goed, t is zo een mooierd!
    Hij geeft mijn buik steeds kusjes, en zwaait naar de baby als ik mn trui over mn buik doe.
    T is echt een lief mannetje.
    Ik hoop dat ie ook zo zal zijn als zn brusje er is.

15. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Owww sammy wat een mooie baby's!!
    Gefeliciteerd, geniet ervan.
    En wat fijn dat je zo weinig last heb, heel wenselijk!

Xx

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wat een dotjes sammy, wauw wauw wauw!! Ze zijn allebei gewoon zwaarder dan isi bij haar geboorte ♡ goed gedaan mama!! Geniet meissie! Het is zo bijzonder :)

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sammy, wat een mooie kindjes!! En hele leuke namen hebben jullie de twins gegeven. Geniet er van en wow goed gedaan meid!!
    Gefeliciteerd, xxx

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    En wat lijken ze op elkaar :)

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sammy gefeliciteerd wat een mooie schatjes

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat een mooie kindjes Sammy!

Brabbel jammer dat je zo last van je bekken hebt! En wat schattig dat beer zo leuk reageerd nu al een grote broer!

Levi reageerd ook altijd zeer enthousiast op baby's dus hoop dat we nog een broertje of zusje mogen krijgen voor hem!

Deel Deze Pagina