Sluit me aan bij Babii en MiL Sammy....ik heb ook meerdere momenten gehad dat ik dacht: ik trek dit niet. Het slaaptekort, de emoties van opeens mama zijn na al die jaren en een nieuw ritme vinden, maar het wordt echt beter lieverd!! En ik woon wel bij je in de buurt, dus laat het me weten als ik iets kan doen
heeeeeel begrijpelijk lieve BS!!! Je maakt jezelf ook gek in de wachtweken! Je wilt vanalles voelen, amar als je iets voelt wordt je er weer mega onzeker van!
We hebben ons allemaal gek gemaakt in die wachtweken BS, dat hoort erbij . We duimen keihard voor je!
Bs; denk aan je, ik had van de utro ook krampen en rugprijn. Steek in me lies maar 1x gehad. sammy: ik woon niet meer zo dichtbij wls eerst maar als ik een keer kan helpen zodat jij ff kan slapen of dochen laat het me weten. Xxx
Thnxx meiden!! Het gaat al een stuk beter.. Ze hebben nu nog 6 voedingen en slapen de nacht 6 uur achter elkaar.. Ik heb flessen van Dr brown gehaald en de krampjes zijn zo goed als weg.. En ze poepen allebei goed!! Pfff ben zoo happy dat ze geen pijn meer hebben! BS hoe is t met jou meid??
Fijn om te horen Sammy! Dr Brown flessen zijn erg fijn wij kregen ze zelfs geadviseerd van de kinderarts.
Sammy wat een goed nieuws!!! Heerlijk dat ze nu 6 uur achter elkaar slapen!! Kom jij tenminste ook een beetje bij!
BS zie jij wat dan? Heb je'm in je profiel staan? *gaat effe kijken* Edit: Nee ik zie niks Ik hoop op goed nieuws voor je Ik zie je berichtje in het andere topic waar je schrijft "iets" te zien. Maar dat is op dag 6 toch goed nieuws? Ik moest op dag 6 altijd enorm turen en hem in goed licht houden. Op dag 7 was het nog een tuurstreepje maar wel zichtbaar zonder enorm te turen dus spannend hoor!
Ik ben bang dat ik t wil zien morgen weer testen of vanavond test altijd beter in de avond en mijn urine had geen kleur
Oooh wat een moppies ♡♥bekend boxkleed Ik zie ook iets heel lichts bs! Dat je het durft om al te testen, held! Ik duim door lieverd! !
Dokter Brown zweer ik bij! De enige flessen waarbij m'n dochter niet alles uit haar mond lekte (bij andere flessen waren de spuugdoekjea zeiknat) en de enige flessen waarbij ze 0,00 aan krampen had! Ideaal. Doen ze trouwens super zeg 6 uur achter elkaar!