Sammy wat een mooie kindjes!! En het zal af en toe afzien zijn, zeker met twee maar hou in je achterhoofd dat ze elkaar straks ook heel goed vermaken en dat lijkt me dan wel weer heel handig (en leuk). Bs, whoo, ik zie een streepje volgens mij... Spannend! M'n duimen draaien voor jou!
Sammy wat een knapperds! Bs op mijn telefoon zie ik niets en op me laptop een heel licht streepje! Vandaag is zoonlief jarig gister al een feestje gehad,straks lekker zwemmen en vanmiddag naar het zh voor de echo hopelijk dan snel de cryo tp.
Char gefeliciteerd! Wat gaat de tijd toch snel! Bs hoe was de test vandaag? Spannend hoor! Brabbel hoe gaat het met je? Bijna de geslachtsecho denk ik? Spannend zeker
Meiden nog niet getest. Ik ga vanavond of morgen testen....heel vaag maar heb geen testdrang. Ik heb alleen last van hoofdpijn en lage rugpijn en vlagen misselijk. Het ergste is dat ik zo klunzig ben sinds gisteren...........
Spannend BS! Gefeliciteerd Char! Mooie kindjes zeg! En ja, ze gaan elkaar vermaken en is dan weer een voordeel inderdaad.